Влакове без машинисти по третия лъч на метрото

Влакове без машинисти и изцяло нов вид обезопасени станции ще има по третата линия от софийското метро, съобщи Дарик.

Обратно в новината

Коментари - Влакове без машинисти по третия лъч на метрото | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

като го гледам този нерез Братоев май не се храни само със салата

И то два пъти са написали 3 км! :D Не знам вече да се смея ли, да плача ли, но простотията на българските съвременни журналисти чупи рекорди. Вече няма статия без някой бисер вътре. И толко няма кой да види каква глупост са написали и да поправи километрите на метри, ми си седи така да разсмива хората и да сваля нивото на сайта. Излагате се, хора! Оправете си глупостите и мислете повече, като пишете нещо!

Абе, какво стана с бус-лентата по Малинов? И кой плаща за старата жълта и новата черна боя? Малоумни общинари, а и тази, която президент щяла да ни става...През нощта, тихомълком, сложиха жълтата боя, после, пак през нощта, пак тихомълком, зачерниха...ДОЛУ ГЕРБЕРАСТКАТА СЛУГИНЯ Фандъкова.

Бая дълбоко 3 км. под реките, а можеше и по дълбоко 3км под земната кора, дай боже и да пробият земята за по пряко да стигаме Австралия и пеша!!

Като толкова се парадира с това метро,защо по улиците не може да се разминеш от леки коли? Особено в пиковите часове като поток минават в двете посоки,едва може да се пресече улицата.Пешеходните светоари са по няколко секунди-трябва да тичаш Днес е спокоен ден,няма ги селяните.

влака?...отпада по този начин.

Трафик-компа. Между другото тая система със сигурност е заложена във втора линия, но все пак за да не се страхуват пътниците, слагат машинист. От друга страна, защо пък да ни е страх? Асансьора, кой го кара, и пак върви? Тук е просто хоризонтален асансьор.

Браво Бойче

Държава без правителство,влакове без машинисти,как е тръгнало в скоро време и хора няма да останат тук!!!!Каквато държавата,такива и влаковете,всичко е на самотек..

О, чудо!!! за първи път в историята на България ще комбинират два строежа (метростанция и кръстовище на две нива) в един проект по едно и също време!!! Дами и господа - това е ЕВОЛЮЦИЯ!

Отдавна има такива в големите европейски градове, както и предпазни стъклени врати.

Ами, на влак без машинист, най-подхожда да е и без пътници. Нека Фандъкова да се вози.

Там на село нямате ли комбайн без комбайнер? Още малко ще кажеш, че и без жито щял да бъде.

там на село, не знаят, че комбайнера може да слезе от комбайна и да си порка в кръчмата, докато комбайна сам си върши работата, но дай да не ги отваряме, че само по кръчмите ще седят.

Aбсолютно излишни упражнения, всичко това ще бъде унищожено от природни катаклизми. Ванга предсказа "Магистралите ке буренясат".

Ми дай да седнем и да чакаме без да правим нищо? Това ли предлагаш? Изпий си хаповете и отивай в сектата.

vlakove bez mashinisti armia bez voinici policia bez policai darzava bez hora I taka natatak tova e bg

То и България е на самотек....

Министерства без министри, министерски съвет без министър председател, защо да нямаме и влакове без машинисти?

"работи се на 3 км под подземните реки." О Боже, порибери си вересиите! Моля те! Как може такива тъпанари. О свещенна простотия и неграмотност!

Ами искат хората да пробият тунел през центъра на Земята и да излязат я в САЩ, я в Бразилия.

МОХАМЕД ВИНАГИ МОЖЕ ДА СЕ КАЧИ ДА КАРА ВЛАКА :))) ... ЗАТОВА НЯМА ТАКИВА ЕКСПЕРИМЕНТИ В НЮ ЙОРК :)))

Има и там, както и в франция, англия, испания и т.н. Освен тва в областта на градския транспорт сащ са доста назад с изключение на сан франциско.

Ех, де и таз община да беше без кмет, съветници и идоти-чиновници ...

Всички злини в този живот започват винаги с грижата за хората.

То държавата е безглава,столицата е без кмет,та една мотриса няма да пуснат без водач!Пуснете я по инерция.

Чудесно би било правителство без мутра, град без кметове и общински крадльовци, парламент без дупеклати крадливи и т.н.

pompai

Нямали да е по евтино ,бързо и практично -дронове да ни возят до където искаме вместо такси по асфалт с дронове по въздуха.

"Стоян Братоев показа на Йорданка Фандъкова как върви строежа на третият лъч на метрото". Този гащите ли вдига или си бара топките? И какво видя Юрдана?

Ти, виждал ли си, как Бойко, как си ги бара, с левата, през джоба?

Скоро ще има и трамваи без ватмани, автобуси, леки коли и камиони без шофьори. До десетина години това може да се случи!

" ..... работи се на 3 км. под подземните реки " вие сериозно ли?!?!

Може и още да задълбаем и да излезем в Бразилия/Аржентина...

Май започва вече легално Българско-прочистване, като начало Софиянци ще ги затрият първи :)) ама място за авганистанците и сирийските люде ще има вече:))) успех ГЕРБ с новите Ви коли за по милион....

Нисана скача като разгонена мустанка по скоро- ремонтираната улица а паважа се вълнува като придошла река И Кметица, като Черешка, позира за снимка на строежа, символ на нея: Йорданка конника без глава* зеят кратери

Тиквата ги управлява дистанционно със силата на мисълта :)))

Досега си мислех, че това с влаковете без машинистите го има само в "най-модерните" държави, но ние явно имаме комплекси да не оставаме по-назад и копираме всичко. Мненията с доста противоречиви и някои хора не могат да приемат идеята за превозно средство (каквото и да е) без водач. Аз също не мога да я приема. През 2009 във Вашингтон е имало фатална катастрофа с компютърно управлявани влакове и чак 6 години след това почват да ги възстановяват обратно, изтъквайкви плюсовете им. На метро без машинист няма да се кача, каквото ще да става. Това ми прилича повече на някоя компютърна игра с камикадзета, отколкото на нормален, човешки градски транспорт. Естествено, ще се намерят експерти, които да обясняват как всъщност компютърните влакове били 100 пъти по-сигурни, отколкото с машинист, но наистина не виждам обосновка за липсата му, освен че някой ще спести едни пари за една заплата.

викам да тръгнат не влакове без машинисти, а машинисти без влакове! Ще епо-забавно някак си.

Покрай това метро София се пълни с все повече автомобили. Нови булеварди над метрото, кръстовища на 2 нива, тунели за автомобили...??? Метрото трябва да замества автомобилите, тъпанари, а не да се използва за разширяване на пътните платна за повече каруци! Всичките булеварди над метрото трябваше целите да са велосипедни алеи!

Muha, отиди в Лозана, за да се увериш, че съществува "подземно зъбно влакче"(цитирам поста на Muha) и ще се изненадаш какви денивелации преодолява. И не се изказвай неподготвен, защото си жалък!

Ами сега? Ще има ли безработни ватмани? Едва ли в Гърция бая народ кибичи по заведенията и имат по голяма раждаемост.

Не черешка, а кметица лекокрила!

Абе щом работят на 3 километра под подземните реки, значи всичко на територията се е видиотило до такава степен, че и африканските шимпанзета могат с успех да управляват тази лудница. Само да не земе да изригне някой вулкан щото след третия километър е земното ядро и от там направо пеша се отива у Шенген при чуждестранните инвеститори.

Не така.... А скоро Московското, Берлинското, Ню Йоркското, Токойското и всички метра ще идват при софийското да ги молят да им копат нови линии!

Браво, най добре пътници по третия лъч на метрото не само машинисти но и без влакове . Така директивите на еврокомисарите за маймунско развитие на България ще се изпълнят най пълно и качествено.

Не мога да разбера защо и трамваите не ги пуснат без ватмани. Най добре е гражданите сами да си управляват влаковете, трамваите и мотрисите,за какво са им машинисти да им късат нервите. В края на краищата демокрация е, всеки сам трябва да управлява съдбата и живота си. Ако иска ще се вози , ако не иска няма да се вози .

Тая линия не е ли правят да се возят римляните безплатно от Факултета до Враждебна? И да могат по на тумби да се изръсват пред Парламента?

Май да , за римяните ще да е,щото се плодът като зайци, а освен това явно са решили да ги пуснат на 3 километра под подземните реки и то направо без машинист, директно да ги превозват от факултета през враждебна към ядрото на земята.

цената от 1,60 за билет в градският транспорт в Cофия е много висока. разкопаха цяла Cофия заради третия лъч, а сега и без машинисти изобщо не ме интересува метрото. Cамо да не започнат и четвърти лъч за 3,20 лв. билет.

ами да махнат и влаковете!

Май по-скоро ще имаме метро до Видин вместо магистрала. Много задълбаха..

Трасето на третата линия е тежко, работи се на 3 км под подземните реки. Защо, ниско образовани и некомпетентни хора се опитват да пишат статии ! ако средното растояние м/у спирките около километър, наклона на изкачване и слизане би бил непосилен за релсова железница ! Може би строим първото в света зъбно подземно влакче ??? Ама то и то май няма да се справи... затова май е наклонен асансьор ... или лифт ? Аман от неграмотни "журналисти" които преписват каквото им падне !

А машинистите какво ще работят? След умрялото БДЖ част от тях отидоха в метрото, а сега какво? В Япония дато е къде по-напред от нас във влаковете си има машинисти. Седят с бели ръкавици и нищо не правят но ги има.

Мда.. работата на машинистите във ференските скоростни влакове се свежда до натискането на един червен бутон на всеки 20 секунди. И ако му кажат да спре влака в случай, че автоматиката нещо има проблем. Иначе всичко се поддържа напълно автоматично. Впрочем, една от линиите на метрото в Лион е точно такава напълно автоматична. Може да гледаш от първия вагон напред в тунела :)

"Може да гледаш от първия вагон напред в тунела :) " Баси! Точно като в "Титаник". Само Селин Дион липсва музикално!

"Мда.. работата на машинистите във ференските скоростни влакове се свежда до натискането на един червен бутон на всеки 20 секунди" ти луд ли си бе? я се опитаи да си предствиш такава работа, би откачил осте на 4 тия час. аз не бих работил такова несто и за 100 бона. нормалната работа на машинист е сто пути по лека от това което описваш, да следиш точно на всяка 20 сецунда и да натискаш некув буттон. ами ако случаино пропуснеш и ... бууммм нали?

Градският транспорт във Варна стана с автоматизирани системи, не за да е по-удобно на пътниците, а защото е по-лесно за крадене. Трудно можеш да крадеш от заплатата на човек 650лв, но пък е лесно система за 500лв да я поръчаш в рамките на месец на търг и да я купиш за 20 000лв броя ... Не им искам автоматизациите куци, умрели нагляри! Има сериозна безработица и всеки работещ е важен да си запази заплатата на този етап. Е както се вижда, 50% от хората без работа стават престъпници по принуда ... така че хич да не обясняват че ще оправят нещата с тази и тази система ...

Следващите ще бъдат без контрольори,защото вече няма кой да избира крадци да ни управляват.Лошото е ,че алчните бензиностанции отново покачват горивата,а Марешки не е построил достатъчно бензиностанции

Супер,но дано да направят всичко качествено ! В Дубай е така и е фантастично ! Успех !

кати си помисля, че след 10 години ще го ползват само арабите от Овча купел.... и циганите от Орландовци...

"на 3 км под подземните реки." Тези да не копаят за нефт?! хахахаха

Момичето е журналистка, а не инженер! Метър, сантиметър, километър - мислиш ли, че прави разлика хубавицата? Оставете я на мира!

Я питай я 13 сантима к'р колко по голям е от 33 сантима...

"Трасето на третата линия е тежко, работи се на 3 км под подземните реки." - изключително неточен израз. Не се работи на дълбочина 3 км под реките, а се работи под реките в участък, дълъг 3 метра. Дълбочината няма да е повече от 100 и няколко метра. Колкото до влаковете без машинисти - в модерните държави от над 10 години ги има даже и повече, но някои от коментиращите по-долу си живеят в 19 век, като не са чувАли за такива работи. Изостаналост отново.

Те са кореняци софиянци от Бусманци, какво си тръгнал да ги учиш!!!

Ненаситните софииски обирджии ни дерат със скъпи билетчета,но да стягат по 5 лв за посещение в провинцията.

Най-дълбоката метростанция в света е Арсенална в Киев на 105 метра дълбочина заради геологията на около река Днепър. На 3км дълбочина е границата между земната мантия и външно ядро с тампратура 3000 Ц. Ако до там изкопат ще има безплатно парно за цяла София

Влакът "България" отдавна е без машинист, но си има пожарникар.

"Трасето на третата линия е тежко, работи се на 3 км под подземните реки" Алооо, правете връзка с главния мозък.

Машинисти без влакове и по третия лъч на метрото

Браво, тая година метро без машинисти, другата година метро без мотриси...

А по-следващата,София без мутреси

Влак без машинист ми звучи като секс без партньор.

а ти звучиш като двигател на каруца

Май имаш мерак да пробваш лоста за скорости.