Влакове без машинисти по третия лъч на метрото
Влакове без машинисти и изцяло нов вид обезопасени станции ще има по третата линия от софийското метро, съобщи Дарик.
Обратно в новинатаКоментари - Влакове без машинисти по третия лъч на метрото | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
дедо (нерегистриран)
като го гледам този нерез Братоев май не се храни само със салата
Борислав (нерегистриран)
И то два пъти са написали 3 км! :D Не знам вече да се смея ли, да плача ли, но простотията на българските съвременни журналисти чупи рекорди. Вече няма статия без някой бисер вътре. И толко няма кой да види каква глупост са написали и да поправи километрите на метри, ми си седи така да разсмива хората и да сваля нивото на сайта. Излагате се, хора! Оправете си глупостите и мислете повече, като пишете нещо!
малоумни общинари (нерегистриран)
Абе, какво стана с бус-лентата по Малинов? И кой плаща за старата жълта и новата черна боя? Малоумни общинари, а и тази, която президент щяла да ни става...През нощта, тихомълком, сложиха жълтата боя, после, пак през нощта, пак тихомълком, зачерниха...ДОЛУ ГЕРБЕРАСТКАТА СЛУГИНЯ Фандъкова.
дълбоко копаят ей (нерегистриран)
Бая дълбоко 3 км. под реките, а можеше и по дълбоко 3км под земната кора, дай боже и да пробият земята за по пряко да стигаме Австралия и пеша!!
Ш (нерегистриран)
Като толкова се парадира с това метро,защо по улиците не може да се разминеш от леки коли? Особено в пиковите часове като поток минават в двете посоки,едва може да се пресече улицата.Пешеходните светоари са по няколко секунди-трябва да тичаш Днес е спокоен ден,няма ги селяните.
Въпросът в БГ -Кой кара (нерегистриран)
влака?...отпада по този начин.
01 (нерегистриран)
Трафик-компа. Между другото тая система със сигурност е заложена във втора линия, но все пак за да не се страхуват пътниците, слагат машинист. От друга страна, защо пък да ни е страх? Асансьора, кой го кара, и пак върви? Тук е просто хоризонтален асансьор.
б (нерегистриран)
Браво Бойче
България опустя! (нерегистриран)
Държава без правителство,влакове без машинисти,как е тръгнало в скоро време и хора няма да останат тук!!!!Каквато държавата,такива и влаковете,всичко е на самотек..
коментатор (нерегистриран)
О, чудо!!! за първи път в историята на България ще комбинират два строежа (метростанция и кръстовище на две нива) в един проект по едно и също време!!! Дами и господа - това е ЕВОЛЮЦИЯ!
(нерегистриран)
Отдавна има такива в големите европейски градове, както и предпазни стъклени врати.
294 (нерегистриран)
Ами, на влак без машинист, най-подхожда да е и без пътници. Нека Фандъкова да се вози.
3евзек
Там на село нямате ли комбайн без комбайнер? Още малко ще кажеш, че и без жито щял да бъде.
хахаха (нерегистриран)
там на село, не знаят, че комбайнера може да слезе от комбайна и да си порка в кръчмата, докато комбайна сам си върши работата, но дай да не ги отваряме, че само по кръчмите ще седят.
Aз (нерегистриран)
Aбсолютно излишни упражнения, всичко това ще бъде унищожено от природни катаклизми. Ванга предсказа "Магистралите ке буренясат".
Тъп си (нерегистриран)
Ми дай да седнем и да чакаме без да правим нищо? Това ли предлагаш? Изпий си хаповете и отивай в сектата.
ivan uk (нерегистриран)
vlakove bez mashinisti armia bez voinici policia bez policai darzava bez hora I taka natatak tova e bg
да (нерегистриран)
То и България е на самотек....
дърт, тъп и грозен (нерегистриран)
Министерства без министри, министерски съвет без министър председател, защо да нямаме и влакове без машинисти?
бозаджия (нерегистриран)
"работи се на 3 км под подземните реки." О Боже, порибери си вересиите! Моля те! Как може такива тъпанари. О свещенна простотия и неграмотност!
Р (нерегистриран)
Ами искат хората да пробият тунел през центъра на Земята и да излязат я в САЩ, я в Бразилия.
ДЕТРОЙТА (нерегистриран)
МОХАМЕД ВИНАГИ МОЖЕ ДА СЕ КАЧИ ДА КАРА ВЛАКА :))) ... ЗАТОВА НЯМА ТАКИВА ЕКСПЕРИМЕНТИ В НЮ ЙОРК :)))
Fdf (нерегистриран)
Има и там, както и в франция, англия, испания и т.н. Освен тва в областта на градския транспорт сащ са доста назад с изключение на сан франциско.
bozadjia (нерегистриран)
Ех, де и таз община да беше без кмет, съветници и идоти-чиновници ...
началото (нерегистриран)
Всички злини в този живот започват винаги с грижата за хората.
гошо (нерегистриран)
То държавата е безглава,столицата е без кмет,та една мотриса няма да пуснат без водач!Пуснете я по инерция.
наистина (нерегистриран)
Чудесно би било правителство без мутра, град без кметове и общински крадльовци, парламент без дупеклати крадливи и т.н.
pompai
Нямали да е по евтино ,бързо и практично -дронове да ни возят до където искаме вместо такси по асфалт с дронове по въздуха.
112 (нерегистриран)
"Стоян Братоев показа на Йорданка Фандъкова как върви строежа на третият лъч на метрото". Този гащите ли вдига или си бара топките? И какво видя Юрдана?
Стоян са прай на Бойко! (нерегистриран)
Ти, виждал ли си, как Бойко, как си ги бара, с левата, през джоба?
Това е началото! (нерегистриран)
Скоро ще има и трамваи без ватмани, автобуси, леки коли и камиони без шофьори. До десетина години това може да се случи!
До редактора (нерегистриран)
" ..... работи се на 3 км. под подземните реки " вие сериозно ли?!?!
амчи как... (нерегистриран)
Може и още да задълбаем и да излезем в Бразилия/Аржентина...
Здравейте София (нерегистриран)
Май започва вече легално Българско-прочистване, като начало Софиянци ще ги затрият първи :)) ама място за авганистанците и сирийските люде ще има вече:))) успех ГЕРБ с новите Ви коли за по милион....
Нисана скача като мустанка (нерегистриран)
Нисана скача като разгонена мустанка по скоро- ремонтираната улица а паважа се вълнува като придошла река И Кметица, като Черешка, позира за снимка на строежа, символ на нея: Йорданка конника без глава* зеят кратери
ясно (нерегистриран)
Тиквата ги управлява дистанционно със силата на мисълта :)))
Само това липсваше (нерегистриран)
Досега си мислех, че това с влаковете без машинистите го има само в "най-модерните" държави, но ние явно имаме комплекси да не оставаме по-назад и копираме всичко. Мненията с доста противоречиви и някои хора не могат да приемат идеята за превозно средство (каквото и да е) без водач. Аз също не мога да я приема. През 2009 във Вашингтон е имало фатална катастрофа с компютърно управлявани влакове и чак 6 години след това почват да ги възстановяват обратно, изтъквайкви плюсовете им. На метро без машинист няма да се кача, каквото ще да става. Това ми прилича повече на някоя компютърна игра с камикадзета, отколкото на нормален, човешки градски транспорт. Естествено, ще се намерят експерти, които да обясняват как всъщност компютърните влакове били 100 пъти по-сигурни, отколкото с машинист, но наистина не виждам обосновка за липсата му, освен че някой ще спести едни пари за една заплата.
Аз (нерегистриран)
викам да тръгнат не влакове без машинисти, а машинисти без влакове! Ще епо-забавно някак си.
8 (нерегистриран)
Покрай това метро София се пълни с все повече автомобили. Нови булеварди над метрото, кръстовища на 2 нива, тунели за автомобили...??? Метрото трябва да замества автомобилите, тъпанари, а не да се използва за разширяване на пътните платна за повече каруци! Всичките булеварди над метрото трябваше целите да са велосипедни алеи!
Боц (нерегистриран)
Muha, отиди в Лозана, за да се увериш, че съществува "подземно зъбно влакче"(цитирам поста на Muha) и ще се изненадаш какви денивелации преодолява. И не се изказвай неподготвен, защото си жалък!
ам нали (нерегистриран)
Ами сега? Ще има ли безработни ватмани? Едва ли в Гърция бая народ кибичи по заведенията и имат по голяма раждаемост.
Йорде Фандък пак яха джегит (нерегистриран)
Не черешка, а кметица лекокрила!
гражданин за африканско развити (нерегистриран)
Абе щом работят на 3 километра под подземните реки, значи всичко на територията се е видиотило до такава степен, че и африканските шимпанзета могат с успех да управляват тази лудница. Само да не земе да изригне някой вулкан щото след третия километър е земното ядро и от там направо пеша се отива у Шенген при чуждестранните инвеститори.
Spiritus malum sanctum (нерегистриран)
Не така.... А скоро Московското, Берлинското, Ню Йоркското, Токойското и всички метра ще идват при софийското да ги молят да им копат нови линии!
влак без машинист за идиоти (нерегистриран)
Браво, най добре пътници по третия лъч на метрото не само машинисти но и без влакове . Така директивите на еврокомисарите за маймунско развитие на България ще се изпълнят най пълно и качествено.
европеец (нерегистриран)
Не мога да разбера защо и трамваите не ги пуснат без ватмани. Най добре е гражданите сами да си управляват влаковете, трамваите и мотрисите,за какво са им машинисти да им късат нервите. В края на краищата демокрация е, всеки сам трябва да управлява съдбата и живота си. Ако иска ще се вози , ако не иска няма да се вози .
Spiritus malum sanctum (нерегистриран)
Тая линия не е ли правят да се возят римляните безплатно от Факултета до Враждебна? И да могат по на тумби да се изръсват пред Парламента?
друго обеснение немам (нерегистриран)
Май да , за римяните ще да е,щото се плодът като зайци, а освен това явно са решили да ги пуснат на 3 километра под подземните реки и то направо без машинист, директно да ги превозват от факултета през враждебна към ядрото на земята.
az (нерегистриран)
цената от 1,60 за билет в градският транспорт в Cофия е много висока. разкопаха цяла Cофия заради третия лъч, а сега и без машинисти изобщо не ме интересува метрото. Cамо да не започнат и четвърти лъч за 3,20 лв. билет.
да не се излагат (нерегистриран)
ами да махнат и влаковете!
1515 (нерегистриран)
Май по-скоро ще имаме метро до Видин вместо магистрала. Много задълбаха..
Muhata (нерегистриран)
Трасето на третата линия е тежко, работи се на 3 км под подземните реки. Защо, ниско образовани и некомпетентни хора се опитват да пишат статии ! ако средното растояние м/у спирките около километър, наклона на изкачване и слизане би бил непосилен за релсова железница ! Може би строим първото в света зъбно подземно влакче ??? Ама то и то май няма да се справи... затова май е наклонен асансьор ... или лифт ? Аман от неграмотни "журналисти" които преписват каквото им падне !
!? (нерегистриран)
А машинистите какво ще работят? След умрялото БДЖ част от тях отидоха в метрото, а сега какво? В Япония дато е къде по-напред от нас във влаковете си има машинисти. Седят с бели ръкавици и нищо не правят но ги има.
TGV (нерегистриран)
Мда.. работата на машинистите във ференските скоростни влакове се свежда до натискането на един червен бутон на всеки 20 секунди. И ако му кажат да спре влака в случай, че автоматиката нещо има проблем. Иначе всичко се поддържа напълно автоматично. Впрочем, една от линиите на метрото в Лион е точно такава напълно автоматична. Може да гледаш от първия вагон напред в тунела :)
Ха (нерегистриран)
"Може да гледаш от първия вагон напред в тунела :) " Баси! Точно като в "Титаник". Само Селин Дион липсва музикално!
Gosho (нерегистриран)
"Мда.. работата на машинистите във ференските скоростни влакове се свежда до натискането на един червен бутон на всеки 20 секунди" ти луд ли си бе? я се опитаи да си предствиш такава работа, би откачил осте на 4 тия час. аз не бих работил такова несто и за 100 бона. нормалната работа на машинист е сто пути по лека от това което описваш, да следиш точно на всяка 20 сецунда и да натискаш некув буттон. ами ако случаино пропуснеш и ... бууммм нали?
175 (нерегистриран)
Градският транспорт във Варна стана с автоматизирани системи, не за да е по-удобно на пътниците, а защото е по-лесно за крадене. Трудно можеш да крадеш от заплатата на човек 650лв, но пък е лесно система за 500лв да я поръчаш в рамките на месец на търг и да я купиш за 20 000лв броя ... Не им искам автоматизациите куци, умрели нагляри! Има сериозна безработица и всеки работещ е важен да си запази заплатата на този етап. Е както се вижда, 50% от хората без работа стават престъпници по принуда ... така че хич да не обясняват че ще оправят нещата с тази и тази система ...
Споко (нерегистриран)
Следващите ще бъдат без контрольори,защото вече няма кой да избира крадци да ни управляват.Лошото е ,че алчните бензиностанции отново покачват горивата,а Марешки не е построил достатъчно бензиностанции
Аз (нерегистриран)
Супер,но дано да направят всичко качествено ! В Дубай е така и е фантастично ! Успех !
Паисий
кати си помисля, че след 10 години ще го ползват само арабите от Овча купел.... и циганите от Орландовци...
Spiritus malum sanctum (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Паисий
"на 3 км под подземните реки." Тези да не копаят за нефт?! хахахаха
Spiritus malum sanctum (нерегистриран)
Момичето е журналистка, а не инженер! Метър, сантиметър, километър - мислиш ли, че прави разлика хубавицата? Оставете я на мира!
Я, КА ДА НЕ ПРАВИ??? (нерегистриран)
Я питай я 13 сантима к'р колко по голям е от 33 сантима...
578489 (нерегистриран)
"Трасето на третата линия е тежко, работи се на 3 км под подземните реки." - изключително неточен израз. Не се работи на дълбочина 3 км под реките, а се работи под реките в участък, дълъг 3 метра. Дълбочината няма да е повече от 100 и няколко метра. Колкото до влаковете без машинисти - в модерните държави от над 10 години ги има даже и повече, но някои от коментиращите по-долу си живеят в 19 век, като не са чувАли за такива работи. Изостаналост отново.
Spiritus malum sanctum (нерегистриран)
Те са кореняци софиянци от Бусманци, какво си тръгнал да ги учиш!!!
Андрешко (нерегистриран)
Ненаситните софииски обирджии ни дерат със скъпи билетчета,но да стягат по 5 лв за посещение в провинцията.
Геолога (нерегистриран)
Най-дълбоката метростанция в света е Арсенална в Киев на 105 метра дълбочина заради геологията на около река Днепър. На 3км дълбочина е границата между земната мантия и външно ядро с тампратура 3000 Ц. Ако до там изкопат ще има безплатно парно за цяла София
112 (нерегистриран)
Влакът "България" отдавна е без машинист, но си има пожарникар.
111111 (нерегистриран)
"Трасето на третата линия е тежко, работи се на 3 км под подземните реки" Алооо, правете връзка с главния мозък.
без влакове (нерегистриран)
Машинисти без влакове и по третия лъч на метрото
Мангусто (нерегистриран)
Браво, тая година метро без машинисти, другата година метро без мотриси...
Мечтател (нерегистриран)
А по-следващата,София без мутреси
Мангусто (нерегистриран)
Влак без машинист ми звучи като секс без партньор.
xaxaxaxaxaxax (нерегистриран)
а ти звучиш като двигател на каруца
Мангусто (нерегистриран)
Май имаш мерак да пробваш лоста за скорости.
НАЙ
Пуснаха запис на целия конфликт между журналиста Димитър Стоянов и служителя на НАП
Задържаха един от най-богатите хора в руските структури в сферата на сигурността
Замахване с чадър и избиване на телефон: Бойко Рашков се ядоса на журналисти (видео)
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта
Шефът на СДВР: Димитър Стоянов е забавил с часове освидетелстването си в "Пирогов"
Пуснаха запис на целия конфликт между журналиста Димитър Стоянов и служителя на НАП
ГЕРБ и ДПС свалят рекламата на хазарт от всички медии със закон
"Послание към Путин": Байдън подписа закона за военната помощ за Украйна, Израел и Тайван
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта
"Тренд": Над 9% разлика в подкрепата за ГЕРБ и ПП-ДБ след скандала с митниците, трети - ДПС