Коментари - Мъж загина при жестока катастрофа | dnes.dir.bg
назад

Мъж загина при жестока катастрофа

Мъж загина, а други двама са ранени при жестока катастрофа на пътя Русе - Велико Търново.

Обратно в новината

Коментари - Мъж загина при жестока катастрофа | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Пак ли бе! Какви хора курмуват,за къде бързат,явно за гробищата! Мисля,че всичко идва от курупцищта с книжките. Щом неграмотни имат книжки,какво да говорим. Може ли да не знаеш да четеш и пишеш да решиш листовките на изпита. Некадърно управление,такива са и надзирателите в затворите и за каквото и за където се сетиш! Това е "демокрацията",аз си искам социализма, защото имаше ред и стабилност в държавата,а сега нямаме държава. Всичко е объркано,защото живеем по правилата на хаоса и кой както може да ограби,нахитрее и забогатее ,без морал и капка човещина за страданията на човек или животно в беда !

бъдете коректни и точни - катастрофата не е между трактора и автомобилите, а причината е, че "умниците" са тръгнали да го изпреварват (демек не могат да чакат) и особено вторият, който е изтласкал първия автомобил, а после се забил в идващия отсреща! Нещо неясно! ТРАКТОРЪТ НЯМА ВИНА В СЛУЧАЯ!

Е то, ако бъдем точни, тракторът няма и как да има вина. Виж, трактористът - да. Но в случая вината наистина е на "автомобилиста"...

hm

Некадърното управление убива!!! Първо, ако хората в автобуса си бяха сложили коланите по време на пътуването. Седалките са били снабдени с такива фабрично, а по закон в този случай те са задължителни. Второ, хората масово не знаят, че коланите в автобуса (ако има такива) са също толкова задължителни, колкото и в леката кола. Трето, когато се качвате на самолет преди полет, стюардесите обясняват и показват внимателно как се закопчават коланите, а след това и проверяват пасажерите дали са изпълнили указанията. Едва ли шофьорът на чисто новия автобус го е направил, преди да потегли на път. Поне на мен това нито веднъж досега не ми се е случвало, въпреки че често пътувам. Четвърто, не го е направил, защото няма кой да го накаже за пропуска с фатални последици. Дали пътниците в автобуса са сложили колани, или не са, би трябвало да следят катаджиите. Те спират често водачи на леки коли за такова провинение и ги наказват със солени глоби, но не го правят с автобусите. Когато започнат да глобяват и пътници в автобуса, хората много бързо ще се научат да се препасват с каиша. Пето, законът ни за движение по пътищата е абсурден. Текстовете му гласят, че коланите са задължителни само ако автобусът е фабрично произведен с такива. Ако няма, то собственикът му не е задължен да ги постави, което пряко влияе на безопасността. Коланите са масови за превозните средства със сертификат над Евро 3, но не и при по-старите возила. А стотици такива всекидневно извършват междуградски превози. Шесто, във връзка с горното, купувайки си билет пътникът изобщо не знае дали ще получи качествена и безопасна услуга или некачествена и несигурна. Цената на билета от София до Бургас е 27 лева, независимо дали автобусът има колани или няма, дали е чисто нов или помни Перестройката. Седмо, ако министерството на транспорта наистина мислеше как да подобри кошмарната статистика за жертвите и ранените при ПТП у нас, то със сигурност можеше да поработи за това хората да слязат от автобусите и да се качат на влака. Жп транспортът е в пъти по-екологичен и по-безопасен. Това можеше да се случи не с принудителни и рестриктивни мерки, а чисто пазарно, ако жп услугата бе малко по-добра - ако влаковете не закъсняваха масово, ако вагоните не се палеха като факли, ако не бяха мръсни и миризливи, ако не бяха развъдник за дървеници, ако обслужването на клиентите бе с една идея по-добро. За глупостта на обещанията на БДЖ ръководството "3 часа с влак от София до морето" не си струва да говорим. Лично аз се обзалагам, че хората ще стъпят на Марс по-рано, от това пътническа композиция на БДЖ да стигне от столицата до Бургас за 180 минути. Но дори и до четири часа да бъде свалено времето за пътуване по маршрута, то автобусните фирми сами ще хлопнат кепенци и през ум няма да им мине да обслужват подобна линия. Ако забелязвате, дотук говорим само за неща от компетенцията на управляващите, за спазване на правила от страна на държавни институции и управлението на държавни фирми (БДЖ) - системни грешки, а не индивидуални бъгове. Вчерашната трагедия, днешният траур и утрешната статистика за пореден път ни показват само как чиновническото безхаберие в България убива. Конкретен виновник за всичко изброено по-горе, естествено, няма да бъде намерен.

Хем задължителни, ама ако ги има? Ама че си .... Ако използването на колан е задължително, то автобусите без колани трябва да бъдат спрени от движение, нали????????????????????????????????????????

Как по строгия закон влошава положението: Oт както промениха закона и наказанието за утрепан пешеходец на пътека се повиши драстично - в момента е по-голямо от колкото, ако пиян се качиш на спирка с колата и убиеш 20-30 чакащи... Та убитите на пътека са се удвоили , последната година?!?! Строгия закон явно кара пешеходците да смятат, че МПСто винаги ще може да спре, дори и да е прекалено засилено, или пък шофьро си гледа в GSMа... Винаги като пресичам платното като пешеходец, търся погледа на водача, да се разберем и двамата, че ще пресичам - без значение дали съм на "пътека за безсмъртни" или не. И му благодаря, че ми е дал път, нищо че съм бил с "предимство".

В България няма достатъчно затвори. Сегашните са претъпкани и не отговарят на изискванията на европейското законодателство. Съдилищата няма къде да изпращат осъдените престъпници. Съдебните реформи в България трябва да започнат от строителството на нови, просторни и хигиенични затвори.

Тц, не трябват още затвори, а кариери, където затворените да чукат камъчки по 16 часа на ден, за да не мислят за глупости. Трябва затворените да бачкат здраво, за да си платят престоя и золумите, които са направили.

Хубаво да работят, ама как да стане, като в затворите даже почистването се извършва от щатен персонал. Остава и в казармите на войниците да им чисти някой друг и ще падна. Няма такава държава!

Ало министрите през Европредцедателството убитите и ранени през последният не пълен месец са повече от загиналите при ракетните атаки в Сирия - вие талибани ли сте че ни избивате целенасочено и планомерно

Какво са Ви виновни министрите? Хората по пътищата се избиват, защото болшинството от тях нямат адекватни поведение и умения при шофиране. Добре, че съвременните автомобили са оборудвани със доста системи за сигурност, иначе загиналите при ПТП щяха да гонят 1000-1500 души годишно като преди 25-30 години.

Не знам да ли са виновни или не, ама само преди седмица, баш отговорния за спазване на реда по пътищата министър, беше уловен от граждани и показан в нета да създава безредие, като се бута между колите в задръстването на АМХ, с цел да мине по напред, без да се е обозначил в специален режим. Официалните медии, естествено, го покриха. Нито дума по въпроса, което в "демократично общество" значи, че не се е случило, пък и да е, какво толкова!

Катастрофа между трактор и кола - това си е направо сценарий за филм. "Един мъж и една жена", гледали сме го през 60-те на м.в.

Според мен, за да има някакъв шанс да се спре войната по пътищата, е да се променят санкциите. При шофиране неоснователно с превишена скорост, без значение колко - отнемане на колата и книжката завинаги. При смърт на пътя - затвор, задължително отнемане на автомобила в полза на държавата и солена глоба-10 000 лева, без значение кой е собственика на колата. И когато някое "камикадзе" на пътя полежи в затвора, остане без автомобил и дължи на държава 10 000 лева, и му отнемат книжката за цял живот, да видим дали няма да се замисли другият път като прелита. Санкции трябват, нищо повече.

Бас хващам, че имаш средно образование, книжка нямаш, а повече от 1000 лв нивга не си виждал. Санкциите даже трябва да се намалят, за сметка на контрола.

Първо не съм със средно образование, имам книжка, както и съм виждал повече от 1000 лева. Но и да не беше така - мисля, че имам право да изразя мнение, нали? Или вече има образователен ценз? Тогава баба ти и дядо ти, които са с начално отделение нямат право да говорят, така ли?Браво, каква логика, какво ниво, евала! ахахха

Тц! Проблемът не е в наказанията, а в тоталната липса на ефективен контрол, което ги прави абсолютно безполезни.

Съзнанието, съзнаниетоооооо, каквито и санкции, глоби да има, няма ли развито съзнание, чувство за отговорност за живота, и най-вече за живота на жертвите, които ти причиняваш почти нищо няма да се промени.