Мъж загина при жестока катастрофа

Мъж загина, а други двама са ранени при жестока катастрофа на пътя Русе - Велико Търново.

Обратно в новината

Коментари - Мъж загина при жестока катастрофа | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Според мен, за да има някакъв шанс да се спре войната по пътищата, е да се променят санкциите. При шофиране неоснователно с превишена скорост, без значение колко - отнемане на колата и книжката завинаги. При смърт на пътя - затвор, задължително отнемане на автомобила в полза на държавата и солена глоба-10 000 лева, без значение кой е собственика на колата. И когато някое "камикадзе" на пътя полежи в затвора, остане без автомобил и дължи на държава 10 000 лева, и му отнемат книжката за цял живот, да видим дали няма да се замисли другият път като прелита. Санкции трябват, нищо повече.

Катастрофа между трактор и кола - това си е направо сценарий за филм. "Един мъж и една жена", гледали сме го през 60-те на м.в.

Ало министрите през Европредцедателството убитите и ранени през последният не пълен месец са повече от загиналите при ракетните атаки в Сирия - вие талибани ли сте че ни избивате целенасочено и планомерно

В България няма достатъчно затвори. Сегашните са претъпкани и не отговарят на изискванията на европейското законодателство. Съдилищата няма къде да изпращат осъдените престъпници. Съдебните реформи в България трябва да започнат от строителството на нови, просторни и хигиенични затвори.

Как по строгия закон влошава положението: Oт както промениха закона и наказанието за утрепан пешеходец на пътека се повиши драстично - в момента е по-голямо от колкото, ако пиян се качиш на спирка с колата и убиеш 20-30 чакащи... Та убитите на пътека са се удвоили , последната година?!?! Строгия закон явно кара пешеходците да смятат, че МПСто винаги ще може да спре, дори и да е прекалено засилено, или пък шофьро си гледа в GSMа... Винаги като пресичам платното като пешеходец, търся погледа на водача, да се разберем и двамата, че ще пресичам - без значение дали съм на "пътека за безсмъртни" или не. И му благодаря, че ми е дал път, нищо че съм бил с "предимство".

hm

Некадърното управление убива!!! Първо, ако хората в автобуса си бяха сложили коланите по време на пътуването. Седалките са били снабдени с такива фабрично, а по закон в този случай те са задължителни. Второ, хората масово не знаят, че коланите в автобуса (ако има такива) са също толкова задължителни, колкото и в леката кола. Трето, когато се качвате на самолет преди полет, стюардесите обясняват и показват внимателно как се закопчават коланите, а след това и проверяват пасажерите дали са изпълнили указанията. Едва ли шофьорът на чисто новия автобус го е направил, преди да потегли на път. Поне на мен това нито веднъж досега не ми се е случвало, въпреки че често пътувам. Четвърто, не го е направил, защото няма кой да го накаже за пропуска с фатални последици. Дали пътниците в автобуса са сложили колани, или не са, би трябвало да следят катаджиите. Те спират често водачи на леки коли за такова провинение и ги наказват със солени глоби, но не го правят с автобусите. Когато започнат да глобяват и пътници в автобуса, хората много бързо ще се научат да се препасват с каиша. Пето, законът ни за движение по пътищата е абсурден. Текстовете му гласят, че коланите са задължителни само ако автобусът е фабрично произведен с такива. Ако няма, то собственикът му не е задължен да ги постави, което пряко влияе на безопасността. Коланите са масови за превозните средства със сертификат над Евро 3, но не и при по-старите возила. А стотици такива всекидневно извършват междуградски превози. Шесто, във връзка с горното, купувайки си билет пътникът изобщо не знае дали ще получи качествена и безопасна услуга или некачествена и несигурна. Цената на билета от София до Бургас е 27 лева, независимо дали автобусът има колани или няма, дали е чисто нов или помни Перестройката. Седмо, ако министерството на транспорта наистина мислеше как да подобри кошмарната статистика за жертвите и ранените при ПТП у нас, то със сигурност можеше да поработи за това хората да слязат от автобусите и да се качат на влака. Жп транспортът е в пъти по-екологичен и по-безопасен. Това можеше да се случи не с принудителни и рестриктивни мерки, а чисто пазарно, ако жп услугата бе малко по-добра - ако влаковете не закъсняваха масово, ако вагоните не се палеха като факли, ако не бяха мръсни и миризливи, ако не бяха развъдник за дървеници, ако обслужването на клиентите бе с една идея по-добро. За глупостта на обещанията на БДЖ ръководството "3 часа с влак от София до морето" не си струва да говорим. Лично аз се обзалагам, че хората ще стъпят на Марс по-рано, от това пътническа композиция на БДЖ да стигне от столицата до Бургас за 180 минути. Но дори и до четири часа да бъде свалено времето за пътуване по маршрута, то автобусните фирми сами ще хлопнат кепенци и през ум няма да им мине да обслужват подобна линия. Ако забелязвате, дотук говорим само за неща от компетенцията на управляващите, за спазване на правила от страна на държавни институции и управлението на държавни фирми (БДЖ) - системни грешки, а не индивидуални бъгове. Вчерашната трагедия, днешният траур и утрешната статистика за пореден път ни показват само как чиновническото безхаберие в България убива. Конкретен виновник за всичко изброено по-горе, естествено, няма да бъде намерен.

Какво са Ви виновни министрите? Хората по пътищата се избиват, защото болшинството от тях нямат адекватни поведение и умения при шофиране. Добре, че съвременните автомобили са оборудвани със доста системи за сигурност, иначе загиналите при ПТП щяха да гонят 1000-1500 души годишно като преди 25-30 години.

бъдете коректни и точни - катастрофата не е между трактора и автомобилите, а причината е, че "умниците" са тръгнали да го изпреварват (демек не могат да чакат) и особено вторият, който е изтласкал първия автомобил, а после се забил в идващия отсреща! Нещо неясно! ТРАКТОРЪТ НЯМА ВИНА В СЛУЧАЯ!

Тц, не трябват още затвори, а кариери, където затворените да чукат камъчки по 16 часа на ден, за да не мислят за глупости. Трябва затворените да бачкат здраво, за да си платят престоя и золумите, които са направили.

Бас хващам, че имаш средно образование, книжка нямаш, а повече от 1000 лв нивга не си виждал. Санкциите даже трябва да се намалят, за сметка на контрола.

Тц! Проблемът не е в наказанията, а в тоталната липса на ефективен контрол, което ги прави абсолютно безполезни.

Хем задължителни, ама ако ги има? Ама че си .... Ако използването на колан е задължително, то автобусите без колани трябва да бъдат спрени от движение, нали????????????????????????????????????????

Съзнанието, съзнаниетоооооо, каквито и санкции, глоби да има, няма ли развито съзнание, чувство за отговорност за живота, и най-вече за живота на жертвите, които ти причиняваш почти нищо няма да се промени.

Е то, ако бъдем точни, тракторът няма и как да има вина. Виж, трактористът - да. Но в случая вината наистина е на "автомобилиста"...

Пак ли бе! Какви хора курмуват,за къде бързат,явно за гробищата! Мисля,че всичко идва от курупцищта с книжките. Щом неграмотни имат книжки,какво да говорим. Може ли да не знаеш да четеш и пишеш да решиш листовките на изпита. Некадърно управление,такива са и надзирателите в затворите и за каквото и за където се сетиш! Това е "демокрацията",аз си искам социализма, защото имаше ред и стабилност в държавата,а сега нямаме държава. Всичко е объркано,защото живеем по правилата на хаоса и кой както може да ограби,нахитрее и забогатее ,без морал и капка човещина за страданията на човек или животно в беда !

Първо не съм със средно образование, имам книжка, както и съм виждал повече от 1000 лева. Но и да не беше така - мисля, че имам право да изразя мнение, нали? Или вече има образователен ценз? Тогава баба ти и дядо ти, които са с начално отделение нямат право да говорят, така ли?Браво, каква логика, какво ниво, евала! ахахха

Не знам да ли са виновни или не, ама само преди седмица, баш отговорния за спазване на реда по пътищата министър, беше уловен от граждани и показан в нета да създава безредие, като се бута между колите в задръстването на АМХ, с цел да мине по напред, без да се е обозначил в специален режим. Официалните медии, естествено, го покриха. Нито дума по въпроса, което в "демократично общество" значи, че не се е случило, пък и да е, какво толкова!

Хубаво да работят, ама как да стане, като в затворите даже почистването се извършва от щатен персонал. Остава и в казармите на войниците да им чисти някой друг и ще падна. Няма такава държава!