Коментари - Майор Валентин Терзиев е изчезналият пилот от падналия МиГ-29 | dnes.dir.bg
назад

Майор Валентин Терзиев е изчезналият пилот от падналия МиГ-29

Летецът е пилотирал водача на групата от изтребители МиГ-29 по време на парада на 6 май

Обратно в новината
| Редактор : Надежда Христова

Коментари - Майор Валентин Терзиев е изчезналият пилот от падналия МиГ-29 | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

32 годишната руска бракма що паднала... Ми как няма да падне като все една караш москвич в небето... За сведение руската кочина ни продава на много висока цена тези бракми както и установките с ракети СС, при положение че е е сключила международен договор за разоръжаване с тях. Няколко милиарда долара ни прибира за летящите москвичи и тия ракети, парите дадени за ЕФ ките направо са нищо в сравнение с кожата която ни смъкват белите цегина от Проссия...

Американците не дават а взимат. Само булгара не го е разбрал, наивни чалгаджии

Защо не казват истината, че човека се е забил като пирон във водата. Грешка на командването. Люка се е откъртил, жилетката се е изслузила от човека и толкова. Ще открият Мига на дъното, ще открият и човека в Мига на мястото си.

ПИТАЙТЕ РАБОТОДАТЕЛИТЕ СИ... МОЖЕ И ДА ВИ ПРЕДОСТАВЯТ ВИДЕО МАТЕРИАЛ ОТ САТЕЛИТИТЕ СИ.......

Много правилно е отбелязал - управлението на МИГ29 е ИЗКЛЮЧИТЕЛНО СЛОЖНО! Това са стари машини, които разчитат пилота да ги познава в детайл и най-вече да има много нальот. 700 часа, очевдино не са достатъчни за да може ТАЗИ машина да бъде овладяна до ниво при което пилота да се справя с непланови ситуации. Дано да е жив.... едвали! Слава за падналите ГЕРОИ!

_stankow

Управлението на всеки изтребител е много сложно. Не само на Миг-29. И не е стара машина, набори са с Ф-16. Ф-16 начало на експлоатацията 1978-ма година, Миг-29 начало на експлоатацията 1983-та година. Бог да прости загиналите в служба на родината !

Симпатичен и външно мъж..но едва ли е жив..жалко за детенцето, че ще изгуби баща си

Е така е...като ги караме тия мъже да "карат" руските допотопни бракми... Лошото е, че сме бедна държава и не можахме по-рано да си купим F-ки и да поддържаме тренинга на тия хора с чести полети през годините. За да имат истински опит и много часове зад гърба си. Мир на душата му и съболезнования на семейството му. Горкото му детенце и жена му... prayers.

_stankow

Ние не сме бедна държава. Ние сме ограбвана държава. Как можахме преди да си купим 450 руски самолета, а сега не можем да ги сменим с американски ? Как може руските още да летят, а американските още не могат да дойдат ? Какво се е променило ? Нито самолетите са станали по-скъпи или по-евтини, нито ние сме започнали да работим повече или по-малко. Но нови самолети няма. Преди, когато руснаците бяха сайбии тука - имаше нови самолети. Тези, Миг-29 ги купихме 89-та. А когато американците станаха тука господари - самолети няма. А Ф-16 и Миг-29 са едно поколение, еднакво сложни са. И с еднакви летателни данни. В нещо американският е по-добър, в нещо руският, но са от един клас машини. Само че едните още летят, а нови няма. Що така ?

Жалко за момчето. Защото нека не се заблуждаваме, вероятността да е жив е почти нулева. Инак, като гледам коментарите.....Много русороби, много нещо. Гаулайтера Митрофанова би трябвало да е доволна.

Според мен се вихри нова студена война и понеже на цялата ни територия има натовски бази а техниката ни е руска натовците ни съботират техниката за да не сме на страната на руснаците . По добре да бяхме взели чисто нови изтребители на 30-40 години от руснаците, за да може натовците да не повреждат руските самолетчета

Е И ВЪВ ФЕДЕЕРАЛНАТА РЕПУБЛИКА ИМАШЕ МНОГО ПОВЕЧ БАЗИ НЕ САМО НАТОВСКИ ,А АМЕРИКАНСКИ И КАКВО ЗАГУБИ ФЕДЕРАЛНАТА РЕПУБЛИКА - НИЩО СПЕЧЕЛИ СИ СПОКОЙСТВИЕ ОТ НАЙ ГОЛЕМИЯ АГРЕСОР -РУСКИЯ АЗИАТСКИ ПРИМАТ.

Най- вероятната ПРИЧИНА за падането на самолета са Облъчващите Базови Станции( антени на А1( ЕМтел ) и Вииваком... Пилота вероятно е бил ОСЛЕПЕН за 10 секунди от тия ОБЛЪЧВАЩИ станции и е катастрофирал с самолета... От тези станции умират МАСОВО птиците, а хората се разболяват от РАК, Левкемия и ослепяват. Трябва да МАХНАТ всички станции на А1 (Емтел ) и Вииваком от градовете и с конкурс да оставят САМО една фирам да слага такива станции, на ПОНЕ 5-10 километра от градове и села. и да се ЗНАЕ къде се намира тази станци, за да НЕ катастрофират самолети и хеликоптери... По- разговорите с мобилен телефон да са СКЪПИ и да РАСТЕ България като Насление, отколкото евтини разговори, но БОЛНИ и умиращи Българи и птици... Отделно от това е добре да купуват самолети, с ДВАМА пилоти.. Ако на единия пилот му стане лошо, му прилошее, да може, ДРГУИЯ пилот да приземи самолета..

_stankow

Може ли да ни покажете една, само една снимка с "масово умрели птици" ? Всеки има смартфон, станциите не са тайна. Отидете и щракнете "масово умрели птици" . Ей така, нападали по земята около мобилните клетки. Иначе само приказки ... :)

Дано стане чудо и го намерят жив ! Дано, Боже !

Не зная що за корумпиран идиот трябва да бъдеш, за да дадеш на врага си да ремонтира военните ти самолети. А и врагът трябва да е ненормален, че да ти направи качествен ремонт. Руснаците са пияници, но не и ненормалници. Дебелото шкембе е за разстрел.

Малоумник, тъпите нелицензирани поляци правиха "ремонта" с фалшифи украински части.

Двигателите на миг29 бяха ремонтирани от нашите "братя" по оръжие Полша , не знам кои врагове имате на предвид. Полша дето е горда с омразата си към Русия .Само украинците се съревновават с тях.

Поляците ли имаш предвид?

_stankow

Откога Русия ни е враг ? Нямаме нито един документ, в който да ги сочим за враг. Те също не ни включиха в списъка на враждебните държави. Вие ? С какви пълномощия ги включвате към враговете ? Имаме също договор за приятелство между България и Русия, сключен 1992-ра година, подписан от Ж. Желев и Б. Елцин. Публикуван Държавен вестник, брой 42 от 18.V.1993 ДОГОВОР ЗА ПРИЯТЕЛСКИ ОТНОШЕНИЯ И СЪТРУДНИЧЕСТВО МЕЖДУ РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ И РУСКАТА ФЕДЕРАЦИЯ И него ли го денонсирате ? С какво право ? Поне да бяхте го прочели ! :)

ако самолетите ни бяха Ф 16 , а не руски боклуци нямаше да има такива трагедии . Нашите военни генерали не виждат ли колко катастрофи има с руските боклуци по света и всеки ден в Русия. Време е да се спрат от експлоатация в НАТО-вска България.

Щерев,Щерев писах ти преди -ти си нисък на ръст и нисък на мозък. От такива като теб не стават хора,а ла.на и много смърдят. Затова падай в кенефа и се измитай.

и къде са ф-ките бре малоумен трол?

_stankow

Ами айде де, защо самолетите ни не са Ф-16 ? :) Защо нашите пилоти загиват със стара техника ? Кой ни забрани да си купим нови самолети, за каквато имаме подготвени пилоти ?

В БТВ ще се научат ли да смятат,щото на МИГ 29 произведен-1988г, 30 годишния летателен цикъл изтича през 2018г, а не през 2028г.!

Абе през комунизма нямаше учения през седмицата, а хем имахме армия. Егаси 3-та световна война ли заформят войнолюбците? И този самолет да не са го свалили по погрешка и пак да се крие като респектирането на работниците?!

Фатмака Радев ми обеща повишение на пенсията , ако гласувам за него !! Излъга и мамито му рогато

излъган по рождение

А всички ние скърбим! Защото се надявахме това да е мунчо , мунчо идиота на кремъл

И ние скърбим, че не си ти нелеп биологичен отпадък...

Бог да го прости!

Жалко, много жалко... Много жертви дава тази територия...

И за какво са ви тези учения? Да плашите гаргите!

Оставка на цялото ни военно командване и вЪН НАТО от България.

Почивай в мир, момче !

Ех, небе, небе, небе – късче радост, късче жал. Младости да имах две, пак на тебе бих ги дал! Михаил Зиновиев

Пилот с по 2 часа средно полети месечно какво друго прави, освен да бие картоня по двойки , тройки и четворки. А тоя майор на всичкото отгоре е и от тия дето се водят летели доста. Има и такива с по под 2 часа годишно, е те требва да са пълни асове на белота...

Главнокомандващият, кога ще поеме отговорност?

Когато Майка ти те върне във лайняната и дупка,от където си се пръкнал миндил миризлив,със кеф бих те пребил като куче.

грубо Седларов, грубо! Май скоро са ти правили нальот

Всички да се помолим пилота да е жив! Изключително трудна професия, изключителни качества трябват за пилот на изстребител! Дано да е жив, защото е голяма трагедия за цялото семейство на този смел българин!

Стават и чудеса, но температурата на водата е 17 градуса и няма жилетка (и съответно сал). Няма и пеланг.

Падането на самолета е трагедия за българската авиация, която показва, че не може повече да се използват путинлендови каруци.

Интересувам се дали най-новата ни морска придобивка гумена та лодка слава участва в издирването? Щото без нея, ефекта е нулев!

му най-вече е била, че е станал пилот в държава която в момента няма и не може да има и да си плати свястна такава...

Верно си ми грешката.

За да вземеш щофьорска книжка се искат повече часове ве? Тоя пич откъде накъде му дават бойна башина да кара?

ти да не мислиш, че другите пилоти са с кой знае какъв нальот? За 23 години във ВВС това прави по 2 часа и половина на МЕСЕЦ!!!!! Американските пилоти навъртат 700 часа на година (една). Преди 5 години сравнявах летателните часове на командира на американските, турските, гръцките и българските ВВС.... съотношението е 4:2:2:1. И извънземни самолети да купиме нещата няма да се случат ако офицерите не летят. Ама това означава да имаме доста повече самолети и пари за поддръжката

Топ Гън Маверик. Тън тън тън тън тън ттъдаааа тейк май бреад авай. Тън тън.

Пилот от 23 години със 700 часа във въздуха е доста жалка статистика, за която той разбира се не е виновен. Нормален нальот за пилот-изтребител под 200 часа годишно е опасно нещо , както за пилота така и за околните. С под 200 часа годишно е просто безполезен

80-100 часа годишно, подържане на обща летателна подготовка, непригоден за бойни действия и задачи. 150-200 часа , средна работа, може да изпълнява някои бойни задачи. 250 и повече, пригоден за специални мисии, като цяло обаче бордовата авиация лети повече от тези часов, обикновено над 300 часа годишно. Те летят почти ежедневно иначе се губи умението да се каца на самолетоносач.

Изказваш се неподготвен! 200 часа годишно означава да лети всеки работен ден поне по един час. Къде ще обикаля цял час над България, ще му се налага из Европа всеки ден да върти, а като сметнеш това да го правят всички пилоти е леко смешно за коментиране.

Не е така. 200 часа годишно се првят например по 2 часа 2 пъти седмично. За 2 часа полет могат да се изпълнят средно 4 различни учебни бойни мисии.

Не става въпрос за България. В България е невъзможно да има асове военни пилоти.

стига с тези руски думи ,никой в света освен пияните азиатци не говори руски,даже на търговски преговори говорят на английски и помежду си за да ги приемат за образовани,

С толкова непостоянно летене и една чесна ще умувам преди да летя, след малко пауза. За миг-29 няма смисъл да говорим. А той и началник. Можете да си представите за какво става въпрос като среден опит.

Жалко за този изключителен професионалист и патриот! Почивай в мир, Майоре! Нали казват, че морето и небето са едно неделимо цяло. Твоето голямо сърце ще остане завинаги някъде там! Хората никога няма да разберат какво точно се случи с теб през изминалата нощ но аз вярвам, че Господ ще съди виновниците за тази трагедия! Амин!

За тия, дето плюят, всичко се връща кратно. Със сигурност. Човекът е изпълнявал задача и се е попилял. Най-вероятно от друга човешка грешка, която е довела до този инцидент. Пак да напомня, на плювачите, да им се връща.

Последният инцидент с F-16 с фатален изход е на 8 дек. м.г., когато над националния парк Хиауата в Мичиган загива пилот от 115-та изтребителна авиоескадрила на въздушната нац. гвардия от базата в Мадисън - Уисконсин.

от завършването до сега пилота има 700 летателни часа. Тоест за 23 години, което е близо 30 летателни часа на година или по 2.5 часа на месец. Някои по запознат може да обясни дали 2.5 часа на месец са достатачни на пилот да е в топ форма ....

Ми, ще ти отговоря така - България е страна от НАТО и би трябвало да спазваме нормативната база на НАТО, вкл. и тази за подготовката на леците. Нормативът в НАТО е 180 летателни часа на година, а установеният санитарен минимум в световен мащаб е поне от 80 часа на година. Сигурна и сам разбираш, колко са (НЕ)подготвени нашите "бойно" пилоти.

Бойната авиация не е за бедни небананови републики...много скъпо удоволствие е.И три самолета авиация не са...звено-част от ескадрила

абе не ги смятай 700 ч средно,той за да стане началник е удрял пети и е бил чиновник,а не действащ пилот.

Кат не може да кара, да не се качва. Да му отнемат контролни точки и книжката на трупчета за 3 месеца.

едно слушам великия "кормчия" Боко Толупа! Още некоя простотия да напишеш?

ТОЯ НЕ Е ЛИ ТРЕБАЛО ДА ГО ПЕНСИОНИРАТ...

РОМАНТИКА Ако за нея сте дошли, вървете си – все още не е късно. На делниците острите игли балоните на вашите илюзии ще пръснат. Ще имате един – единствен свят на фосфорни стрелки и циферблати и синьото небе ще става ад, кърмилката земя – безмилостно разпятие. Безсънна ще е всяка нощ. Откраднатият сън – дълбок и неспокоен. Ще ви пробужда остро, като нож звъна на незаспали телефони. Ще ви очакват трепетни жени, но техните легла ще бъдат празни. Прегръдките на покорени висини ще бъдат вашият любовен празник. Ще носите в сърцата си горещо приятелите станали звезди и всеки миг ще губите по нещо преди да сте спечелили пари. Ще остарявате на тридесет години и много грижи ще оставите след вас, но ако знаете цената на Родината – Добре дошли – романтиката е пред вас !

700 часа нальот за 23 години активна служба като пилот си е пълна романтика да ти кажа, средно по 2 часа месечно, през останалото време яко се е цакал картоня...

А вие НЯМАТЕ и един час и без "картоня"!

Верно е, нямам. Ама аз плащам на такива пенсиите първа категория, затова нямам. Работното ми време е по 8 часа минимум, 40 години стаж, пенсия на 65. А тоя майор ме "пази" от врагове, с по 2 часа на месец.

Жалко, щом така оценявате труда на българските военни пилоти днес. Грешката е моя! На вас не ви липсва само този един час, за който написах по-горе. На вас ви ЛИПСВА много повече.

Летеца да почива в мир! Самолета ще остане винаги на дъното, тъй като държавата ще заяви че ваденето е много скъпо. Целта е ясна - да се скрие че е стреляно по самолета, защото политическите последици ще бъдат жестоки, без значение кой е майстора. Всички останало по стар военен обичай ще се засекрети! Нали не мислите че от височина 300-400-500-2000 н.в. самолета от раз и изведнъж пада във водата . Всичко им е ясно на военните, но по политически причини се крие

А, няма ли възможност, някоя от ракетите му да се взривила, при опит за изстрелване?

.... но ние никога няма да сме сигурни каквото и да кажат че се случило... смятам че знаят всичко но сега коват "истина" за пред наода и медиите...

И това вкл. да се е самовзривила ракета

Антоне много си прав.И ако е бил неудобен ето сгоден случай да го ликвидират като онзи военен пилот шеф на легия Раковски,който падна в язовир студен кладенец.Няма човек няма проблем.

Чешнегирово 1- ВЪОРЪЖЕНО НАХЛУВАНЕ в ГРАЖДАНСКИ цех ПО ПОГРЕШКА...Инцидент, категоризиран като ТЕХНИЧЕСКА ГРЕШКА. КОМПЕНСАЦИИ се давали САМО ПРИ ЖЕРТВИ; Чешнегирово 2 - ИНЦИДЕНТ с ДВАМА КУРСАНТИ, единият от които С ТЕЖКА ЧЕРЕПНО- МОЗЪЧНА ТРАВМА; "Шабла 2021" - ПАДНАЛ самолет и ИЗЧЕЗНАЛ ПИЛОТ. За няма и месец / от 11 май до 9 юни / 3 ИНЦИДЕНТА!!! Инциденти В МИРНО ВРЕМЕ. А във ВОЕННО?! ... БЪЛГАРИ стават КУРБАН на Световния АГРЕСОР. :((( ... ВЪН БЪЛГАРИЯ от НАТО!

БЪЛГАРИТ КОИТО СТАНАХ ЖЕРВА НА АГРЕСИЯТА НА СЪВЕТСКИЯ СЪЮЗ В ЧЕХИЯ 1968 Г?????? ЗАЩО НИЩО НЕ КАЗВАШ?

Отново слана ни попари..... поредният напуснал ни българин.Все читавите си отиват, не само от армията, а отвсякъде.Що лекари и сестри си заминаха не само в началото на ковида, що полицаи бяха изпозастреляни, дечица загубихме...... лошо!

Цивилните пилоти са с над 10000 летателни часа, а военните със 700 ги водят за опитни!!! Хора не убивайте сънародноците ни с тази военна авиация, взимате ни от данъците, за да ги закупите и след това нямате пари, за да летят - създаваме самоубийци срещу изключително висока цена - кому е нужно!!

Факт е, че чак след две седмици стана ясно че е имало инцидент при учения на НАТО, когато американски войници навлезли погрешка в частен цех, т.е. две седмици закъснение за инцидент без жертви и последствия. А , ако тук са замесени някой от останалите части в учението - едва ли ще разберем някога истината за падането на самолета. За да няма време да реагира пилотът, може би самолета е целнат с някоя ракета.

Цеха не е частен, сградата е в поделението. Нелегално е даден на частна фирма да прави машинарии за биодизел. В цеха са работили руски работници!!!

Да, дори по Дойче Зеле казаха, че и Путин бил в цеха, маскиран като обикновен работник.

работници??? Това го прочете някъде или си го изсмука от пръстите?

Защо трябва да се провеждат рискови задачи!?Губим летеца и самолета.Обстановката не е бойна.

Тия антируски учения всяка година започнаха да взимат жертви. Някой нещо подсказва,ама нема кой да разбере.

Ох, ти ако знаеш преди пък онези антиамекански учения колко бертви взимаха... И то всяка година.

Я разкажи бай Семо, я разкажи? Или само дрънкаш? Я разкажи, примерно, на щит 82 колко паднали самолети или вертолети има?

.. имаше си, разбира се, даже норматив имаше от дадено учение, колко може да са загубите ..

Имаше, ама от колко? Задействаш еди вертолет и той пада правиш 100% ,задействаш 2 миг 29 и 1 пада - 50%. Кажете бе, колко е тоя норматив при соца та да разбереме. Кажете бе?

Глупости на търкалета. Норматив за жертви по време на учение не е имало никога-поне в България.

Не си бутайте главите какво и защо се е случило, защото пилота е бил сам с тъмнината, мишените и морето. За да не катапултира значи вероятността за милисекундна човешка грешка е много голяма. Защо и как никой няма да разбере.

нищо не гарантира, че вмомента ти казват истината с това че нямало никакъв подаден сигнал... може и много добре да знаят каков е станало... нещо неудобно и сега да коват удобна "истина"...

Жертви без война. Жалко и тъжно. А какво иставаше да имаше война

700 часа е нищо. В НАТО и САЩ по принцип правят наполовина, ама на година. Затова тия на самолетоносачите нон-стоп излитат и кацат - да могат да го правят и насън. Вярно - нашите няма как да го направят само и единствено щото техниката е такава, че не позволява буквално нон-стоп летене. Ама също така е вярно, че толкоз години сме в НАТО, толкоз години ни управлява уж демократично про-европейско правителство, дето всички го обичат и уж му дават пари. И пак новите самолети ги чакаме след 5-7 години РЕАЛНО (това, че може да докарат 1-2 самолета след 3-4 години ...)

Симпатяга и е млад... стискам палци да е жив. Мамка му да умре някой боклук не този човек. Дано го намерят жив. За тези долу, които политиканстват - вие сте долни същества.

Кой си ти, да определяш кой е боклук и кой - не?

Ти например си :^)