Коментари - Седмокласниците в София и Смолян с най-висок успех | dnes.dir.bg
назад

Седмокласниците в София и Смолян с най-висок успех

Резултатите от националното външно оценяване в четвърти и седми клас са най-добри в сравнение с последните години, отчетоха от МОН.

Обратно в новината

Коментари - Седмокласниците в София и Смолян с най-висок успех | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Представянето на смолянските ученици показва, че старанието им е възхитително и че народът показва живеца, който се търси и мечтае. Това е много важна новина, колкото и да е за отдалечено населено място. Умни хора има във всички градове, но проявява ли се в градове като Смолян, другите ще се амбицират да покажат, че също могат да бъдат знаещи.

100 точки - Отличен 6 78 точки - Мн. добър 5 52 точки - Добър 4 30 точки - Среден 3 Под 30 точки Слаб 2

охх леле статистики ,стъкмистики и се оказва , че са неграмотни...защото в малките а и големи населени места ,борбата е за брой ученици,колкото повече ,по-добре...бройката пряко зависи от резулатите,така че основната директива в училищата е била -давайте им да преписват,да видят,че сме най-доброто училище,така че резултатите високи,а учениците не знаят нищо,обаче влизат в статистиката...въобще с въвеждането на делегираните бюджети ,образованието се превърна в една карикатура...

Жалка картинка... Сменихме моделя на оценяване и децата изведнъж показаха по-високи резултати. Преди 20 години за 60 точки от 100 възможни се слагаше оценка среден три, сега ми обясняват, че резултат от 34.5 точки средно за страната бил добър. Е, кого точно лъжем? Ако си тъп, но 100 човека ти кажат, че си умен, дали спираш да си тъп? Същото и с образованието. Да покажем резултати, пък голяма работа, че са фалшиви.

Лошо, дебилите застрашително са се увеличили с 214 само за една година!!!

Абсолютно некоректно е да се правят заключения, че резултатите от националното външно оценяване в четвърти и седми клас са най-добри в сравнение с последните години. Тестовете са много по-лесни в сравнение с миналата година. Естествено, че и оценките ще са по-високи.

... тези т.н. изводи са манипулация, задачите по математика тази година бяха като за бавноразвиващи !!!!

Една истинска Фалшива новина.

Въпрос на чист въздух и здравословен живот.

Малко реклама за първи кръг на "500-те мили на МОН".

Ако са свалили критериите за да повдигнат самочуствието ни, не ни правят добре услуга. Но все пак съм спокоен защото тези които етествено ги влече в определна област, винаги намират начин да се развиват, независимо от усилията на образователната ни система.

оправиха реформата набързо... как бе, драги, не сме даскали, ма не пасем доматите... Без нови учебници и програми, без промяна в методологията, как? Ясно, надписваме оценки, щото ревът след матурите миналата година ви свали авторитета. а нали искате увеличение...

пример за неграмотник! Правилното е : една истинскИ фалшива новина!

айде тая година 250, догодина - 1000 отличници)))))))))))): смех сте пълен!

Ал

Тестът по математика беше пълна трагедия. Задачите бяха изключително лесни. Липсват задачи с различна трудност, които да покажат нивото на знания на учениците. Всъщност знаещите ученици се борят за да не допуснат тъпи грешки, не да покажат знанията си. При това положение, с изключително много максимални оценки по математика, определяща оценка за прием в математическите гимназии става оценката по ... БЕЛ!?!? Това е все едно подборът на отбор спринтьори да се извършва с разходка в парка и да се броят спъванията. Изключителна дивотия!

Странно! Толкова много умни деца...., а народа глупав!

внимателно, добър е резултата от 34,5 точки за първи модул, не за двата модула. Разликата е огромна.

Остава да сравнят трудността на тазгодишните задачи по математика с тези от миналата година, за да бъде завършена картината.

Хич даже не е странно. Синът ми беше на матурите и каза, че преписването е било поголовно. Някъде са им давали наготово отговорите. А иначе хвърлят прах в очите на хората с поставяне на камери и тем подобни.

Е, те това е проблема. Хората отстрани четат статистиката и се радват, а нямат представа какво преписване е ставало.

"Резултатите на учениците са ниски там, където има проблем с обхващането на децата в образователната система и има ранно отпадане на ученици от уязвими групи". Не може ли просто да се каже: "Където има ромале".

на по-малко ромале?

А къде са резултатите по модули?