Коментари - Масово караме коли над 13 г., почти милион и половина автомобила вече имат екостикер | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тея па на 13 били . Моята е на 30 и върви по добре от 13 годишните брантии !

"С въвеждането на стикерите общините вече могат да определят зони, в които коли с ниска екокатегория, да не могат да влизат." А може и да не определят...но ние си плащаме по-скъпия технически преглед заради чипа. Общината във Велико Търново например хал хабер си няма какви са тези мерки за ограничаване на замърсяващите коли. Гербаджийски калинки, сър!

Така стана при ГЕРБ, всички накупиха коли и карат яко, няма места за паркиране и навсякъде задръствания. Сега при промяната на Радеф колите пак ще станат лукс като през соца и ще се карат само на празник. Оак ше чакаме за Лади по 15 години. Ура

И сега 30% се карат на празник !

И пуши като локомотив от 19 век !

Причината е манталитета на Българина. Ще вземе лъскава кола на 20 години, премиум марка, но не и нещо по-ново среден клас. Понеже е гъазр. Имам комшия с 3 стари БМВ-та. Не е от липса на пари, а въпрос на мироглед.

не и колкото нова дизелова баничарка с махнат филтър за сажди

Моята кочинка навършва 13 идния месец. Купил съм я нова през 2009, на 126000 км е, върви си и изглежда като нова. Не е удряна. Евро 4. Не я продавам :)

Защото сме най богати в евро зоната.....ретро колите са на мода

Съща така ганьо не разбира, че колата е екстра, а не задължение…

Затова сме в европата....да им караме старите кокошарници и да им ядеме боклуците,а да и да им пазим границите...само хубави работи от европата

Грешиш, колата е необходимост

Нещо да кажете за боклуците които внасяме и изгаряме в промишлени количества. Те в коя екологична група са. И ако бяха безвредни нямаше ли да ги изгарят в тецовете на страните от където пристигат.

Цапат на майка ти путката. Приятел влез в техническата документация на колите и ще видиш че, 20 годишна кола замърсява по отделяни вредни емисии по-малко от 5 годишна, а от хубавия ти дизел около 5 пъти по-малко.

"...и много ЦАПАТ въздуха ! " Това го е писал български журналист,завършил българска филология !

Ти си знаеш, ама с под 10 000 км на година хич не ти е трябвало и да си купуваш кола. Като си сметнеш всички плащания които си прави, по-добре да си вземал такси или кола под наем.

се ваксинирам ще ми лепнат ли еко стикер че съм екологично чист и зомбиран

какъв проблема, раздайте пари за чисто нови коли

_stankow

А като се сметнат извънградските пътувания, при които на таксито трябва да се плаща и обратния курс, как излиза ? А на море с такси как се ходи ? А на село ? После от село как се хваща такси ?

_stankow

Колата е крайна необходимост. Без нея за никъде не си. Особено в големия град.

Ха, точно това казвам и аз! Да ми оправят заплатата, пък за нова кола аз ще се погрижа!

Колата много отдавна не е екстра, колата е необходимост! Ще те разбера, ако ми докажеш, че си единствения човек, който категорично отказва да ползва кола - нямаш своя, не се возиш в чужди, не взимаш таксита, ползваш единствено и само градски или междуградски транспорт.

Кола на газ е доста по-еко от множество по-нови коли. Моята е на газ и си я карам на газ, защото определено е и по-изгодно. Пак се навеждаме пред някой, за сметка на средностатистическия простосмъртен.

Ние сме виновни, че 30 години ДС ни смазва и продава държавата на чужди интереси. А?

Тая сметка я правих преди да я купя. Кеф цена няма.

Какво е това кола да не би волска или теглена от коне? Защо няма екосертификати за камионите и вонящите бели бусове за зареждане, и едва кретащи автобуси а само за леките автомобили?

Ще ти го лепнат вътрешно... с кожен шомпол.

Кво да карам ве? Куките любезно си бъркат в носа докато апаши ми режат през нощта катализатора. Други ми лепят екологична категория. Всички до тук издържани от мен данъкоплатеца. Аре познайте в коя категория ми е дизеловия автомобил, дали съм възстановил за моя сметка откраднатия катализатор и дали имам желание да си купя по-нов за да има какво да се краде от него…аре духаст…

ако е само +13 е оки :-)

Абе не е много ясно дали е журналист и какво е завършил.

Въвеждането на екостикери в БГ е порнография. Закача ти сондата, мери, отчита, пише, и накрая......ти слага категория НЕ СПОРЕД ИЗМЕРЕНИТЕ ГАЗОВЕ, а според годината на производство на колата. За какво мерят тогава? Моята кола, произведена 2005 г, (дизел) показа резултати на почти нова кола.При норма 1,5 (задименост), колата ми показа 0, 02 ! Но въпреки това , заради годината на производство, я записаха 2-ра категория.

Ами да не сме като крадливите политически и олигархични боклуци, караме с нормални доходи

Караме трошки щото Герб рекет са крали мой и Ваши парички!!! ако си детенце на депутат от Герб рекет ще караш Поршенце! Я вижте моля ви се доходите на Пацо Тачев от Герб рекет! Откъде накъде неговите деца карат Поршета последни модели а нямат един час работен??????

По добра многократно от новите жоклуци

Много интересно защо караме стари коли при тия големи заплати! Ама то сит на гладен вярва ли?

Моята японка-дизел според талона е евро-4 /2008г./ а според "великите" измервачи е евро-3.....На кого да вярвам, на японците или на даяджийте???

Бойко Рановски Да духа да няма зямърсяване

90 % от колите пред блока се карат веднаж на седмица.Ако имаш под 2 коли на семейство те броят за беден.Поне по 3, инак...

Нещо за пътищата да кажат? Каква евро категория са?

Истината е, че полека лека българина изостава старите коли и си купува по-нови. Това са възможностите в България, българина, обикновения, няма пари да каже от днес махам старата кола и си купувам нова, е няма как да стане. Пример, кой вижда по улиците Опел Кадет, мина им времето, хората ги бракуваха и си купиха по-нови. Това са възможностите на много българи. Трябва да ни е ясно, че в момента положението с колите е такова каквото е.

Не сме виновни ние, а само потърпевши.

Както при всичко слага се под черта! Какво правим с 15 годишни коли, със сменени дюзи,сменени сензори, сменен катализатор. И никой не казва нищо за горивата. Защо гориво закупено в съседна страна изчиства ауспуха, но пък кара ли се с гориво у нас ктава черен, почва да ти сигнализира компюгъра ме нещо не е в ред или почва да сменя работата на 2 цилиндъра,; да не остаеш по средата на магистралата. Иначе на -лесно вадиш 50 -60 хилки и караш нова кола ама със същите проблеми с лампичката или индикатора за проблем

И как точно Българинът с две деца и жена на 1500 лева заплата ще тръгне да си купива нови таралясници за 50 000 лева нагоре, това как става?? Те хората масово едвам кретат, тия за коли мислят. Да не говорим, че стариите бангии без много електроника са по-евтини за подръжка и хората си фи харесват защото им са по джоба и им вършат работа!! Докато не ни се дигне стандарта няма как да се реши този проблем!

И се обиди, госпожицата. И ми изтри поста. Щото има власт. Той е властова фигура. :-D Към другите селски госпогжици - по-добре мъж с изплатен дъстър, отколкото Калин с БМВ 2-ка на лизинг. :-D

Защо ??? 1проста е 2 без компютри и еко дивотии 3 евтино ми излиза без сервизи и гадатели с компютър

Важното е да са Мерцедеси, Ауди и БМВ, обаче! :-D Нищо не Ви пречи да карате Дачия, Great Wall или Sang Young на лизинг за същите пари. Нови. Ама трябва да сме гъзари, нали... Само в страните от соц. лагера има ел. техници със С-класа дълга база, паркирана пред панелка в Люлин. В Западна Европа като видиш С-класа, Седмица или А8 си казваш: "Яяяя, шофьорът прави трансфер до летището на някой гост на хотела". :-D Една неприятна новина - вече всеки Ви знае какво работите, какво струвате, от кое село идвате. Фейсбук, търговски регистър, имотен регистър, течове от НАП. Та няма файда от скъпи коли, освен ако наистина не Ви отиват на масрафа. Перфорирана кожа и голи космати крачета с къси панталонки и джапанки не са добра комбинация.

Как газов автомобил замърсява повече от бензинов, ако ще и нов да е? За дизолов не питам, там е за детската градина. Малък жокер: На прегледа ми казаха да обърна на бензин, понеже апаратурата им отчитала НУЛА вредни емисии, а така не можело.

Шом вече 30% имат стикер, начи сме намерили цаката. Мислех че поне 50% ще ги спрат от движение. Минимум 40% от старите коли нямат катализатор изобщо. Браво пичове! Ще си карам дъргела още 20г. И на тоя чип му разказахме играта. Евала!

13г или 30?! Щото от 92ра до сега 30г.

И на двете ми коли им откраднаха катализаторите. Сложих си резонатор вместо катализатор и от 15 години си минавам технически преглед като пич. Всичко е схема и далавера, нищо не се прави без да има скрит финансов смисъл. На гърба на данъкоплатците разбира се! Само тогава мърдите в администарцията работят на 100% по играждане на хранилката. Няма такава държава!