„Машина на времето“: Евродепутатът Петър Витанов се качи на влак от София до Пловдив
От първо лице той установи редицата несгоди на използващите ЖП транспорта и отбеляза, че от средствата, които ЕС ни е отпуснал за програмния период 2014-2020 г., за седем години целево са усвоени едва 17%
Обратно в новинатаКоментари - „Машина на времето“: Евродепутатът Петър Витанов се качи на влак от София до Пловдив | Днес.dir.bg
Коментари
Божее, Къде сме... ДА, ЗНАЕМ СИ ХАЛА. ВИТАНОВ ПРАВИ ЧЕСТ НА ДЕПОТАТ ДА ПОКАЖЕ ИСТОНАТА, ЗАЩОТО НА ДРУГИТЕ НЕ ИМ ПУКА. ПОНЕ ВЛАКА ПЛОВДИВ-СОФИЯ ИЗЧИДТЕТЕ И КЛИМАТИЗИРАТЕ
Българийо, разбери, че отнякъде трябва да се започне разбиването на картелите. БДЖ е добра отправна точка! Единият от факторите, за да има печеливша/развиваща се и конкирентна държава е да има държавни бизнеси като този, които по никакъв начина да не стават частна собственост. Разбира се има и регламент, който всяка себеужаваща се западна икономика е разписала за собствената си ситуация, регламент, който не позволява частна фирма/лице да отнеме държавния бизнес ;) Това се практува в множество жизненоважни отрасли!
Страшно възпитан мъж ! "... течаща вода липсва. Седалките са прашни и не особено чисти" Изказал се е почти като един Гьоте / ако се вярва на песента на "Щурците" от едно време/ !
мисля, че народният избраник е длъжен публично, без име на ни една търговска марка (да няма основа за: Вие казахте нещо за тази търговска марка, но Вие не казахте нищо за онази търговска марка) да каже, с прости неинженерни думи, тоест общоразбираемо, какво детайлно, нагледно означава ,,ако температурата (на поднебесния, извън всякаква кутийка, въздух предполагам) надвиши 40 градуса (целзиеви предполагам) - се очаква специална машина , която да ги предпази (предполагам: релсите по които се движи влакът) от усукване" чуващо се между 3:14 и 3:16 [минута: секунда(и)] от документалн. филмче ? живи и здрави
Един оял се бюрократ разказва на хората нещо дето те знаят понеже всеки ден се сблъскват с това. Но това за него е подвиг да се вози в български влак, защото той е свикнал да джитка по бизнес класите на самолетите, безплатно за нещо и платно за всички нас дето плащаме заплатите на нищоправещи хрантутници.
Изкрадоха се толкова пари както от бюджета, така и по европрограми как не стигна нещичко до БДЖ или лобито на автобуните превози не дава да имаме модернен жп транспорт с нови мотриси и вагони?
През комунизма всичко беше наред и хигиената.А действително има една или две отсечки който достигат скорост до 160км ама жп състав остарял вкарват ми 3та ръка машини....а си мислят че са нови.Същата работа ще стане ако доживея със двуетажните вагони.София -Варна композиция със 50вагона и беше претъпкано
Да изкара поне до Варна...после до Русе или Силистра и ще го призная!
идейно: тъй и тъй се е возил в кутийка със стъкла на релси между настояща и тракийския хълм на хълмовете - да продължи оттам в пътнически влак не чак до един от дунавските ни градове, а на север до Велико старопланинско Търново, което също е било българска столица в миналото - понеже през широколистни гори почти изцяло минава жп трасето - тях ли да наблюдава като бързо подвижен екстериор или вагонен почти неподвижен интериор, живи и здрави
Влаковете София - Пловдив са прилични. Нека се качи, без предупреждение, във влак София - Варна, там е абсолютна мизерия и гнусотия. За тоалетните ще замълча. Тези вагони са унижение на човешкото достойнство. Да, има и много мизерни пътници - цапат, не пазят, ама затова има персонал в тоя влак. Време е всеки да си застане на мястото - и кондуктора, и началник влака.
Някакъв чутовен пдвиг ли е или поредната безцветна реклама? Да се качва в машината на времето и обратно откъдето е излязал!
Новите вагони имат климатици, но са с общ салон, и не се отваря прозореца заради климатика, така че аз предпочитам старите, с купета и отварящи се прозорци.
и за в бъдеще, иначе пътуването на този политик може наистина да остане в историята ("назад в бъдещето") - същинска машина на времето. Сигурно тия човек не е ползвал нормален транспорт от години, дано да е пил някакво успокоитлно преди да се реши на това премеждие, "горкичкият".
Докато всичките депутати са калинки нямащи нищо общо с това за което отговарят, ще е така… ще има изненадани всеки ден ! Ако тоя убавец пътуваше всеки ден с различни влакове щеше да знае повече детайли, а не да се прави на изненадан 5-10г постфактум
Цената на ЕДИН Евродепутат от България , граничи с една Влакова Композиция или 100 километра Магистрала в Германия .
Ами да дадат сега на БДЖ Ф16 блок 70, с които да превозват матрияла?
"...изминават стотици километри за минути...". Самолет със сигурност може, но влак, едва ли, колкото и да е бърз.
Благодаря, че ни показахте какво представляват влаковете в България! Следващ репортаж - градския транспорт! Моля повече репортажи и новини от този вид! Хората трябва да знаят! В крайна сметка как биха могли да видят какво е влак и транспорт в България, ако не е ДИР
Къде е новината? Този не бил простосмъртен и затова качването му на влак за нас, простосмъртните, било новина? Вождовизъм ви тресе здраво. Ами трябва контролът да не зависи от това дали някой вожд е решил да слезе в низините. Бо....кл...уци
Е, тъй като разни хора имат транспортни фирми (автобусен транспорт), железниците бяха системно източвани и неглижирани. Колко пъти стачкуваха железничарите? Много. Нещо промени ли се? Не. Трябват хубави трасета, модерни локомотиви и вагони за бързите влакове. Пътническите, които обслужват малки населени места нека се движат бавно и са със старички вагони, там не се гони скорост. Нека са и евтини билетите, но примерно от София до Петрич - 200 километра, спокойно може да се пътува за два часа с десетина града по пътя. София-Бургас за 2-3 часа и така ... но с модерни, климатизирани влакове.
Въпросът тук е, щом държавата харчи пари едновременно за издръжка на депутати и на железници, защо всички депутати, всъщност и всякакви други държавни служител, не бъдат длъжни да пътуват служебно в страната само и единствено с влакове на БДЖ? Тогава скоростта на промените в БДЖ-то току виж рипнала да скача.
Към края на мандата се усети ,че освен да зяпа по Нинова за тия пари които получава можеше и някаква работа да свърши! Дано такива недоразумения повече да не се уреждат на такива служби!
Така е, машина на времето....Включително и цените....Само мрънкат, ама че билетите не са поскъпвали....Мълчат На Лукойл и на кой знае колко бизнесменти , давахате ли компенсации за тока ? М ? Миндили....А на БДЖ ? Дори не позволихте и с 50ст. да се видгне цената Социален транспорт бил....Ами, като е социален, с мерцедеси ли да ги возят социално слабите
влака от софия за бургас виси по 1-2 часа в пловдив за да чака някакъв влак от турция. оправете го това.
Тоя па... Открил Америка... а, бе, другарю... това за хората е ЕЖЕДНЕВИЕ... ежедневно ползват тези лоши тоалетни и тези не особено чисти седалки... ти един път се качи по може би най-приятната линия София-Пловдив и ревна като буга я се поводи София-Силистра или София Видин...
Защо се е качил на може би най-добре изглеждащия влак в Територията? Да беше пробвал влака до Видин, там е още със зелените кожени седалки. Или този към Перник, който минава покрай гетото на римляните и те мятат камъни по влака. Можеше да се пробва и да стигне до Бургас, ама там не е много сигурно дали и за 24 часа ще успее да стигне, особено ако някой резне жиците, сложи камък на релсите или се подпали локомотива. И като е тръгнал да дава за сравнение влаковете в Китай, да беше направил още сравнения. В тоалетните в техните влакове е толкова чисто, че вътре може и да се храниш. Всъщност тоалетните на техните влакове са доста по-чисто от бая ресторанти в Територията.
Що не пробва Варна-София, ето това е влак. Тия глезотии до Пловдив ги мАни:) Последния път закъсня с над 3:00ч, чаках мой близък в София. Какво ми помага че билета е 5 евро. Направете го 50 евро и я оправете тая железница.
От 24 години съм в Испания. Ползвам и кола , но наистина с високоскоростният влак е удоволствие да пътуваш. 250км. в час -300км в час.. С леката кола това е немислимо по магистралите и опасно. Нямами понятие кога ще ги стигнем испанците.Много работа се иска и желание.
Бихте ли ни казали цената на високоскоростния влак в Испания?
2023-07-28 12:51:29 пппппппп (нерегистриран) Направете го 50 евро и я оправете тая железница. - Те само това чакат за да дигнат цените и да забравят за всичко останало. После просто ще казват , че те са първите които са почнали реформи, инвестирали идъра-бъра пак пет века безсмислено безвремие.
Сега може да пробва София-Пловдив-Варна. Простичко е нали! ползваш услугата и си правиш извод къде са отишли парите за "устойчив железопътен транспорт" в България.
Имаше един "Пловдив Експрес" го взимаше за около час. Смятай тотална деградация на цялата инфраструктура.