Управляващите готвят ”бърза екописта” за проблемни проекти
Депутати от ГЕРБ внесоха законопроект, който орязва възможностите да се обжалват екологичните оценки за големи инвестиционни проекти.
Обратно в новинатаКоментари - Управляващите готвят ”бърза екописта” за проблемни проекти | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
А?? (нерегистриран)
Борисов е полудял за тия магистрали. Досега е заровил над 4 милиарда, кани се да зарови още 4, а врещеше, че нови атомни реактори били скъпи и железниците бяха оставени на доизживяване. Няма и нови напоителни системи, след като извади старите тръби преди 4 години. Да го питам аз, как ще поддържа толкова километра пътища. Откъде пари - и докога???
Захари (нерегистриран)
Правилно решение, зелените измамници иначе ще си жалят и протакат( искайки $$ ) 20 години
ЦВЕТЕЛИНА КУРОСЛАВОВА (нерегистриран)
СЛАВА НА АЛЛАХ И НЕГОВАТА ТИКВА :)))
свидетел (нерегистриран)
добре, че са тези измамници, иначе досега всичко щеше да е изсечено и бетонирано!!!
ДЕТРОЙТА (нерегистриран)
СИК АСФАЛТАДЖИИТЕ И ЧЕРЕПЧЕТО УМИРАТ ОТ ГЛАД БЕЗ ЕВРОПАРИЧКИ .... ЗАКЪСАХА - КАРАТ БЕНТЛИТА НА ПО 3-4 ГОДИНИ
Идиот (нерегистриран)
Значи когато трябва да се краде, можело от вчера за днес да се гласува законопроект ? Вчера излязоха с Жалбата, днес ще променят закона ! е тва е скапана Държава, У не ви е срам всички Българи! след това мрънкате че бачкате като роби за 500 лв. Мрете къто бездомници по фалшивите болници и плачете на гробовете на децата ви!
!!!! (нерегистриран)
А "зелените" комунисти на какво са на фото синтеза!?
Сложиха си и подходящ (нерегистриран)
министър.... Когато се обслужва бизнеса.....обръща гръб на екологията...,когато центри гражданите с катализатори...е яко загрижен за екологията.
Корнелий
Защо въобще всичките процедури могат да се обжалват на повече от една инстанция. Да направят всичкиобжалвания само на арбитраж и ще си спестим години чакания за обжалване.
Корнелий
Добре че Орешарски отрови 4 милиарда от КТБ, та да има!
ЦЕКО КУЧЕТО НА ЦЕЦА СЕКСА (нерегистриран)
СУС БРЕ ЗЕЛЕНИ КОМУНИСТИ ...
Танко (нерегистриран)
Парите на КТБ са обезпечени с имоти бе боклюк.
Захари (нерегистриран)
Опа! Кви комунисти бре! Тома Белев дето преброи 5 милиона делфина в Черно Море нали е коалиционен партньор на Дай България? Да? Как така станаха комунисти, баш демократори са, тъмно сини дет се вика...
Корнелий
Сигурно! Обезпечени са по документи издадени от нашите оценители и валидни в нашта банка за замазването на очите пред надзора. До толкова са обзепечени, че трябваха 4 милиарда за покриването само на щетите от гарантираните влогове!
Танко (нерегистриран)
Имотите още не са продадени бе, боклюк!!!
Корнелий
Успех с продажбата! Кога си продадеш панелката за 2 милиона, тогава и имотите на КТБ ще се продадат по оценката на оценителите!
Идосан ШОП (нерегистриран)
Абе да му и макята. Откъде да мине - през мястото, където от хиляди години има път или на място, където не е стъпвал човешки крак !!!!
!!!! (нерегистриран)
В СДС 90% бяха, леви партии!!!Как после станаха, "тъмно"сини?
Lele (нерегистриран)
Лобизмът в това правителство надминава всички правителства досега. Толкова належащи въпроси не стигат до гласуване или отпадат, здравеопазване, образование, съдебна система, циганския въпрос, все неща без решения, а това толкова належащо излезе, че не е истина.
койтуй (нерегистриран)
Факт, а не предположение или очакване е, че всяка година в това дефилетам се осакатяват и загиват хора. Съответно, забавянето или спирането на проекта за подобряване на пътната обстановка води до непрекъснато увеличаване на жертвите, което фактически е престъпление срещу гражданите. В тази връзка, редно е всички съучастници в саботажа на проекта да бъдат обвинени от прокуратурата в престъпление срещу човечеството.
аа не (нерегистриран)
Мри ти и/или близките ти по завоите на дефилето, като си толкова отворен.
Gost (нерегистриран)
Магистралата до Гърция трябва да се построи, защото ще загубим товаропотока, които може да носи по 1,5 млн/ден от такси. Ако не се направи магистралата пътят от север на юг (до пристанище Пирея) и обратно ще мине през Сърбия, Македония и Гърция, а ние ще си смучем палците...
недоумявам (нерегистриран)
А , ако са " не комунисти" зелените, по-малко ли се съсипват проектите?!
посмали... (нерегистриран)
Тези НПО фигурират от последните 10-15 годинки. Мисля, че за хилядната история на България е имало достатъчно време да се изпоизсече всичко, ако е имало мерак...
Товаропотока само разбива (нерегистриран)
пътищата....ти нещо с тол такси ли се занимаваш?
хмм (нерегистриран)
Обръщам внимание на всички, врякащи срещу проектите в България, които засягат територии от заветната НАТУРА 2000, че държавите инициирали тези защитени зони, много отдавна вече са си прокарали прекрасни пътища и всякакви инфраструктури откъдето им е удобно и от тяхната камбанария НАТУРА проектът е нещо с минимални последици. Т.е., ето ти двоен стандарт, пак!
ИСТИНАТА (нерегистриран)
по добре да умират смоци отколкото хора
БЪЛГАРЧЕ (нерегистриран)
Та ние си смучем пръстите и за Южен поток и сега Турция ще ни доставя газ.Вместо да се опитат да заобикалят закона нека ГЕРБЕРАСТИТЕ се напънат/само да не е оакат/ и де пешат проблема, ако не могат да си ходят бре.
БЪЛГАРЧЕ (нерегистриран)
Поредната ГЕРБЕРАСТКА тъпня.Не могат да решат проблема съгласно действащото законодателство и променят закона.Браво бе умници юнаци.Надминаваме по идиотия и простотия Того Тринидат и Тобаго че дори и Зимбабве.Я си представете, че на СЛЪНЦЕНОСНИЙ-ТИКВОНИЙ-ВИНЕТУ му се прииска да отглеждаме портокали, или пък вземе за пример Никита Хрусчов който изискваше от агрономите в СССР да добиват по 1,5-2 тона пшеница от декар.
Доналд Дък (нерегистриран)
Ха, министърчето ни дудня как да сменим колите с "екологични", но не го е грижа за Кресненското дефиле, което е част от Натура 2000? Абе, що не ги оставите без охрана за един ден само, че като взема една неокастрена сопа!
Аман (нерегистриран)
Гербаджийските продажници отново се изявяват ... То бива долно племе, ама толкова долно - не бива! А за магистралата има алтернативен вариант, който заобикаля дефилето, защо не го изберат него?! Трябва ли всичко да се разрушава и взривява?!
БЪЛГАРЧЕ (нерегистриран)
Да действително доста хора загиват в Кресненското дефиле но и не само там.Това се случва и на жълтите павета в София.Не ни е виновен пътя а това, какви шофьори сме произвели и какъв ни е манталитета на пътя.
Доналд Дък (нерегистриран)
Ти ще продължаваш да смучеш, макар не точно пръсти, освен ако не си от кликата на снахата от Симитли или по-известен като кауна от Банкя!
Waffen SS (нерегистриран)
Харесвам природата,обичам чистата природа, без на всеки метър да са "нацвъкани " разни хотелчата , ресторантчета ,хотелчета ,атракциончета и т.н,които се водят за много сериозни инвестиции , но най-вече са перални/на пари/. Но "трафикът ще унищожи десетки и стотици ценни видове животни и растения" ,нещо ми идва в повече.Кои са тези толкова ценни животински видове ,както и растения , които виреят само и единствено върху сервитута на магистралата.Почвам да се чудя дали в далечна перспектива не стоят зад тези протести, собственици на хотели по вече "свирепо"зас...троеното черноморие.Ако има удобна магистрала няколко области воглаве със София , Перник, Враца ,Благоевград, Пазарджик ще хукнат към гръцкото крайбрежие ,хем чисто , хем евтино, хем спокойно ,хем простащината в пъти по-малко.
1234 (нерегистриран)
Голямата истина е, че хората загиват не заради пътните условия, а заради дебилното каране. Повече от половината водачи в участъка Симитли - Сандански НЕ СПАЗВАТ правилника за прилагане ЗДП. Изпреварват на забранени участъци и карат с превишена (не несъобразена) скорост.
Петров (нерегистриран)
Крайно време е да се озаптят алчните "екологични" мафиоти. Да си заврът гущерчетатат и пеперудките, сещате се къде.
БЪЛГАРЧЕ (нерегистриран)
Та като направихме магистрала Тракия да не би да спряха жертвите по нея.Напротив увеличиха се.
Е (нерегистриран)
Загиват, защото шофират като идиоти ... Дай, затова да изправим всички пътища, понеже малоумниците не спазват правилата?!
доц. д-р чоко боков - рапоне (нерегистриран)
когато тлъстият чичак от банкя, прост и неграмотен, но задължително още повече нагъл, готви нещо, той и подлогите му, това задължително означава цени като в дубай, качество като в лесото, ремонти, преремонти, анекси на КСС и ТС, предоговаряне на цената в пъти нагоре, а накрая е виновен жан виденов. приятен ден на всички издиславци и яки дупари и да не забравите пак да гласувате за тиквата и бандата му селски тарикати, крадци и некадърници. хората през председателство на европейския съвет, на който рапона плиткоумний казва съвета на европа, подготвят и изпълняват политики, а сикаджийската кирка потрива мазни ръчички колко пари ще гепи от плочки, гъзпапир, цукала и и мивки, палячото. някой да гаси шалтера и да дърпа въженцето на територията, ако любимият електорат на тиквокъл, мангустите, не са набрали кабелите и тръбите. приятен ден.
??? (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Симо (нерегистриран)
Огромно е желанието да се пречи на всичко. Колко на брой са тези "екозащитници" които са над държавата? по 4-5 в организация,не повече. А колко вече са загиналите по ултраселските, български, коларски пътища? Политическо безсрамие и арогантност
Ха (нерегистриран)
Добре са ти промили мозъчето или няколкото мозъчни клетки :)
NVS (нерегистриран)
Един от приятелите ми е член на една от "зелените" партии и ми каза (цитирам го): "Даже не знам как изглежда костенурката, за която тръбим, че ще бъде застрашена от строежа на АМ "Струма", а и не ни пука за нея - важното е да правим кал на Бойко!"
Еколог (нерегистриран)
Мнооооого са! А такива като теб не могат да схванат, че не съществуват изолирано от природата, а са част от нея. Но трябва малко мозък за тази работа.
38304 (нерегистриран)
А така, зае.. ги тия пилци и треволяци, днеска са тука - утре ги нема, а магистралката си стои вечно, батенце.
Gost (нерегистриран)
Нямам нищо общо с тол-таксите. Но, този участък ще представлява удебелен участък на основна артерия. Опитай се да си го представиш! А що се отнася до "разбиването" си представи магистралите в Европа (Гърция, Сърбия, Хърватска, Словения и т.н.).
Мда (нерегистриран)
Само тъпанарщината е вечна!
Андрешко (нерегистриран)
Така наречените еколози за абсолютно меркантилни и финансирани от соросоидни организации. Абсолютно подкрепям проектозакон, който да прекрати възможностите им с години да бавят с псевдо екологични щуротии, важни за страната проекти. Магистрала "Струма" трябва да бъде реализирана на всяка цена- иначе в Кресненското дефиле ще продължат да загиват хора!!!
мдя (нерегистриран)
е, щом на преродозащитниците са им по-ценни редките растителни и животински видове, от хората, така да бъде. по принцип съм за запазване на околната среда и възможно най-валко вмешателстно, НО. явно тези хора не минават често през Кресненското дефиле. изграждането на нов път, по-надежден е от голямо значение. всеки ден стават катастрофи там, но преди да хулим българите само, цяло лято от там минава целия румънски трафик и голяма част от сръбския за гърция. така , че нека спасим човешки животи, вместо ценни растителни и животнински видове
Waffen SS (нерегистриран)
Принципно ,какво работят реално така наречените ""еколози"".Как си формират пенсиите ,осигуровките.Как формират трудовия си стаж.Нещо се съмнявам да пише в СиВито ,професионален протестиращ -усвоителна грандове или пък писател на жалби до ЕС
НАЙ
Кола на НСО с Кирил Петков катастрофира край Варна, има загинал (снимки)
Шефът на полицията във Варна: Катастрофата с Кирил Петков е заради неспазване на знак "Стоп"
Ген. Тодор Коджейков: Грешка на охраната - втори нападател щеше да доубие Роберт Фицо
Рангел Бизюрев разказа пред съда за убийството на Митко: Провокира ме, затова го удрях
Кирил Петков: Със служителите на НСО отворихме вратите на другата кола, за да стигнем до хората
Шефът на полицията във Варна: Катастрофата с Кирил Петков е заради неспазване на знак "Стоп"
Кола на НСО с Кирил Петков катастрофира край Варна, има загинал (снимки)
Кирил Петков: Със служителите на НСО отворихме вратите на другата кола, за да стигнем до хората
Висш военен от НАТО: Русия няма достатъчни сили за голям пробив в Украйна
"Файненшъл Таймс": Защо нарастващите връзки между Китай и Русия тревожат Запада