Коментари - Магистрала може да свърже Русе и Велико Търново през 2020 г. | dnes.dir.bg
назад

Магистрала може да свърже Русе и Велико Търново през 2020 г.

Магистралата Русе - Велико Търново може да бъде факт през 2020 г., заяви в Русе министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова.

Обратно в новината

Коментари - Магистрала може да свърже Русе и Велико Търново през 2020 г. | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

ЗАЩО СИ ТОЛКОВА ЛЪЖОВНА БЕ ЛИЛИ? ИМА ЛИ ОЩЕ ПОВЕРВАЛИ ТИ ГЛУПАЦИ ДА ВЛИЗАТ СЪС СОБСТВЕНОСТТА СИ В ОБРЕЧЕНИТЕ НА ФАЛИТ ТКЗС-та НАРЕЧЕНИ СДРУЖЕНИЯ??! РАЗКАЖИ НА ПОВЕРВАЛИТЕ, ЧЕ ТИ ОТГОВАРЯШ САМО ЗА ОБЛЕПВАНЕТО НА ПРЕВРЪЩАЩИТЕ СЕ В СТРОЕЖИ СГРАДИ , НО НЕ И ЗА КОНСТРУКТИВНОТО ИМ УКРЕПВАНЕ! КАКВО ЩЕ СЕ СЛУЧИ АКО СДРУЖЕНИЕТО НЕ МОЖЕ ДА ПЛАТИ НА ИЗБРАНАТА ОТ ГЕРБЕРСКИЯ КМЕТ ФИРМА -ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА ТЕЗИ СКЪПО СТРУВАЩИ ДЕЙНОСТИ ПО СТРОЕЖА? ЕСТЕСТВЕНО, ЧЕ СРУЩУ ПРЕВЪРНАЛОТ СЕ В ТЪРГОВСКО ДРУЖЕСТВО СДРУЖЕНИЕ ЩЕ БЪДЕ ЗАВЕДЕН ИСК!!! ЗАВЕДЕНОТО ПО ТЪРГОВСКИЯ ЗАКОН СДРУЖЕНИЕ ПРЕДСТОИ ДА ИЗПЪЛНИ ОПЕРАЦИИ ПРЕПИСАНИ В КОИТО КАСАЯТ ИЗПАДНАЛА В НЕПЛАТЕЖОСПОСОБНОСТ ФИРМА!! ПРЕВЪРНАЛАТА СЕ В СТРОЕЖ СГРАДА ЩЕ СТАНЕ СОБСТВЕНОСТ НА ИЗБРАНАТА ЗА ИЗПЪЛНИТЕЛ СТРОИТЕЛНА ФИРМА!

на които хоризонта им стига до носа. Пред очите им се мержелеят някакви километърчета магистрали, а големите проекти за милиарди, от които зависи просперитета на държавата ги загробват. До този момент тези кретени прекратиха 4 енергийни проекта, полезни за държавата, подариха ги на Турция, за да може тя да се развива по-успешно, а са започнали да ми говорят за някаква магистрала, която който и да е на власт, ще я направи.

Лиляно,когато бяхте в правителството на Бойко 1,дадохте тържествено обещание ,че за два-три месеца ще довършите пътя пред с.Железница-кв.на София.Бойко преряза лентичката на отремонтираният път с евросредства Околовръстно--Бистрица-Железница -Белчин баня и рече авторитетно ,че има недовършени неща и около 800-1000м.неасфалтиран участък пред Железница ,но до месец всичко ще е о,кей.Наистина всичко е О,кей и участъка остана неотремонтиран ,а евросредствата свършиха за този недовършен републикански път.Къде отидоха парите Лиляно! Къде?

Лиле я вземете първо оправете свлачищата и мочурищата и тогава мислете за магистрали. Един цикли, че няма пари за свлачищата, друг ще прави магистрали, трети пък без пари ще санира. ГоУем разнобой!

калинке* през 2020 извънземните мОжЕ да са вече тук и колите да фърчат из въздуха и магистрали няма да им трябват

Днес е един добър ден... за писане на ОСТАВКА!!! Лиле, занеси някой и друг бял лист на батя си Бойка и сядайте да пишете двамцата!!!

Ще се изгражда трилентов път, който след реализация на магистралата няма да се използва?!

Потърсете, ако искате и ще разберете от Кои Времена датира и колко се "тътри" този Проект за "Пътя Убиец" в България. Може да Ви стане интересно. Любопитно е, че сега, това е Любимо "домашно" на всеки "двойкаджиия", който Дойде на Власт.

ОК ! Взе ми думата от устата .

и тая тъпа кифла взе да се взима на сериозно!!2020-та година йо-хо-хоооо!

Тя взе да си мисли че "Многая лета" е писано за ГРОБ ООД

това, което мога да ти обещая, никой не може да ти го даде!

За 2220г. става въпрос. Лилето, тя нали си е голяма бяла птица, просто не знае да брои.

ivo10

Дано не го направите като трилентовия път Русе - Шумен - 4 см асфалт. Останалия до 12 се е изпарил в джобовете на тоя и оня. Пътя вече се руши и крадливия изпълнител тичас ремонтния екип да запълва дупки. Докато е в гаранция ще е така. Ами после?

си оставаш такъв. Износващ пласт 12 см. няма. Щото ако имаше цената на 1 кв. м. ще е много много по висока. Затова се проектира точно ,защото грешка от 1 см води до преразход и то голям. Дрънкалник !

ОСТАВКА.

Щом за проктиране /и за ощипване /са отделени 4 милиона,представете си колко ще струва крайния продукт / там ще има комисионни,концесионни и много други незаконни но знайни /. Както е тръгнало нищо добро да не чака племето българско.

Ти изобщо знаеш ли какво е пътно проектиране ?

Трасето Русе-Търново освен че е най-опасно за пътуване в България, снася една камара кинти за бюджета от транспортни такси. През него върви целият търговски трафик от Турция за Западна Европа, а това са сухи пари за бюджета. Държавата реално няма сметка от това дали софиянци ще отидат на море във Варна или в Гърция, обаче по това трасе се издържат една камара хора от турски паркинги и ресторанти+ проститутките.

Недоумение за мисленето на някои хора, които нямат реална представа за какво натоварено движение става въпрос. Русе-Бяла е един от най-натоварените пътища в страната-входно - изходна артерия. Независимо,че беше изграден втори мост Дунав мост, трафикът на тирове, автобуси и леки коли не е намалял, а напротив все повече тирове минават-това статистиката го показва. Броят на ПТП, също е много голам-на второ място в страната по брой ПТП. Само хора, които не са пътували, могат да се изказват негативно и против този проект. Недоумение пък за русенци предизвиква магистрала Тракия като приоритет, но да не се отклоняваме. Разширението на този път е крайно необходимо и в годините тенденциозно е пренебрегвано от всички. Все пак София не е България- и в Русенския край живеят хора или някои бъркат Североизточна и Северозападна България?! Русе е граничен град, никога не е бил малко провинциално населено място. При положение, че се говори за четирилентов Дунав мост и още по-интензивно движение от и за Европа, не виждам причина да не се направи и четирилентовия път Русе-В. Търново. Доводи има много.

Какво им се обясняваш на тези софийски цървули. Ти си от малката Виена, направо аристократка. Русенци бяха аристократи и по време на комунизма, докато не им прецакаха хубавия град, хората с белите якички от софиянското равно поле.

50% от тези софиянци са от Руси

Миналата седмица бях командировка в Русе. По пътя, който обяснявате че е път убиец и най-натовареното шосе в България спокойно поддръжах 130 км/ч, това за да се случи включваше доста изпреварвания. И аз принципно карам бавно, шосето го позволяваше. Да се инвестира в северна България, абсолютно съгласен.Но не от магистрала имате нужда.

Тъпак. Следващия път, когато караш със 130, да се лепнеш в един леко задрямал турски тираджия,после да те стържат от тенекиите, и тогава приказвай няма ли нужда от магистрала.

Мила, граденето на каквото и да е в тази опоскана държава заслужава адмирации. Но с такива "идейни" проекти по - скоро дядо Коледа ще построи път , отколкото горепосочената институция, с така създадената по този повод организация.

Кой ще се движи по тая магистрала? Това е един от районите с най-бързо изчезващо население, беднотия, мизерия. И коя друга магистрала в България има достатъчно натовареност, за да бъде оправдано създаването й. Има може би смисъл от магистралата София-Пловдив- Свиленград. Но старият участък, до Пловдив, е в плачевно състояние. Няма население вече в България. И което население е останало, то е масово бедно, няма пари за бензин.

имат бол пара

Абе що се пререждате и не я карате по ред на номерата. Първата започната магистрала е Черно море. Другото е ала бала. Довършете нея. Истанбул-Малко търново има две магистрали. Турчалята строят най голямото летище в света със 6 писти. Първите две писти ще са готови до 2017г. Констаца-Дуранкулак е скоростен път. Само по българското черноморие е теснолинека.

Търново - Букурещ е 180 км. Една магистрала значително ще подобри връзката на Централна Северна България с Румъния. Там е потенциала. Хемус изобщо не ме интересува.

магистралата Русе Търново е най/големия дерт на България! Няма задравеопазване, образование, работа, НО МАГИСТРАЛИ НА КИЛОГРАМ, И при това ПЛАТЕНИ, даже и тези строени по онова време!

За зле свършена работа да има глоби,уволнения и затвор....Нови пътища,струващи МНОГО ПАРИ са осеяни с ДУПКИ.....България цялата вече прилича на една грозна черна дупка....ако този народ не се събуди,нищо добро не го чака....

Друго си е Герб да ни води, няма кражби, няма престъпления, пари бол.

1. Цената е съмнително висока. 2. По-добре късно, отколкото никога. 3. Колко човешки живота ще струва това закъснение, докато се използва "пътя-убиец"???

За Цената са се почесали и са я казали. Но тя е за отчуждаване и строителство. Има сложни терени около Русе, Бяла и ВТ. Би трябвало да пресича и зони от Натура. Магистралата е абсолютно задължителна предвид трафика и ПТП по Бяла - Русе. Бяла-ВТ е по слаб, но ако Хемус стигне до Крушето ще се изравнят. По мое мнение, Бяла-Русе е най-натоварения немагистрален път в БГ. С по интензивен трафик от варненската Хемус и Тракия след Пловдив. 4-те милиона са за идеен и технически проект и са около 15% от парите сабирани ежегодно като такси от ДМ1.

Ако Герб е на власт до 2030 магистрала София -Марс.Велико ,като великият Бойко Борисов.Цялата държава България е дупка и то Черна дупка Лиле.

Лиле, преди да започнеш някоя нова магистрала, иди и виж на какъв хал е пътната отсечка от Веселиново към Лесово, която ремонтирахте основно преди две години и гордо и рязнахте лентичата. Оня ден за 10 км до разклона за Калчево, преброих 178 дупки. И още приблизително толкова, запълнени едно към гьотуре. Пълен леш! Повтарям. На абсолютно нов път. Или сте некадърни и некомпетентни, или сте уникално крадливи, или и двете.

Бахти златната магистрала - по думите на тази пародия на министър стойността и е 800 милиона лева! Т.е. - по 15 милиона лева на километър!? А точно Борисов нти обясняваше, че в Германия например километърът е два милиона евро - а сега - четири пъти повече!? Егати краденето, дето ще падне!

тези 800 милиона?

Неграмотен лъжец си!

Ако има пари, магистралата Русе - Велико Търново ще е готова през 2020 г... А всички знаем, че пари няма.

Според коментарите на форума излиза,че и да се проявява активност , и да не се проявява е едно и също. Народа не ще нито саниране нито магистрали - нищо !Във всичко същия този народ вижда само пари кражби и нищо повече. Излиза че е по добре да се краде без да се строи каквото и да било. Поне няма да има недоволни...!

Народа иска първо да има работа. После да е на трудов договор с осигуровки. И да се плаща редовно по възможност да не е все минимална. Народа не може да оцелява и да се издържа в България. Само 2,20 млн у нас работят от 5,5 млн трудоспособно население. Реално излиза, че безработицата у нас е над 50% и е на 1-во място в Европа. Хората искат да имат работа и доходи за да могат да живеят в България и да останат в страната. Всичко друго е второстепенно.

Толкова ли нищо не можеш да правиш?

Иска, Миме, иска. Ама по малко друг начин. Иска саниране, ама да може същият този народ да има доходи, че да си позволи истинско такова. Не да му натресат неграмотни лепачи на стериопор, дето партизаните вчера ги направиха строители, щото ще има келепир. И магистрали иска, но да са проектирани и построени от...до. А не като гордостта Стара Загора - Карнобат, която превърна полето в блато и ровят на всеки километър, да строят бензиностанциите, дето уж ги бяха забравили.

а метро нема ли.бе.еи инженери

ненормално световно темпо за тази магистрала или каквото и да е ! С такова темпо по нищо няма да постигне страната ни. Има необходимост от строителство, има безработни, които чакат, а държавата си дреме, институциите си чертаят едни десетлетки.Така е в България, чакането му е майката!

На майка ви у органа!

Пътят Русе-Велико Търново е основният ни приоритет за региона. Още 2012 г. го бяхме почнали като прединвестиционно проучване. Кога го почнахте, бе, Рожбе? Когато народа ви поиска оставката и когато бяхте изплюти костилки и никой за нищо не ви питаше!!! Много отпреди ГЕРБ се огерби, тая магистрала винаги е била важна, защото тя заедно с тая от Видин (ферибота) на юг са най-натоварените с товарен трафик в страната. Нито прецедента Плевналиев докато беше министър, нито ти чухте от приказка! Побързахте да строите от София за Бургас, че като откъснат 1/3 от страната да я заселват с цигани от цяла Европа, да не им друса като ги доставят... Ей на - намерете и четете "Продадоха част от България" - има го на много места из НЕТ-а

Ние пък си имаме кметица-та ни прави всичко.

САМО ГЕРБ ТАМ Е ИСТИНАТА АМА НЯКОЙ СА МНОГО ЗАБЛУДЕНИ ИСКАТ ОЩЕ 25 ГОДИНИ КОМУНИСТИТЕ ДА ГИ ГРАБЯТ ЕГАТИ ХОРАТА БОРИСОВ Е ИСТИНСКИ И ПРАВИ НЕЩО ЗА ДЪРЖАВАТА!!! НЕ ГИ ЛИ МАХНЕМ КОМУНИСТИТЕ СЕГА НИ ЧАКА НОВО ТУРСКО КОМУНИСТИЧЕСКО РОБСТВО ЗА 45 ГОДИНИ!!! ГЕРБ ПОБЕДА!!!

Отиде в Бразилия кога встъпваше в длъжност Дилма Русефф и друго не направи, ама си направи селфи с национално значение! Летя с цел и без цел, че праща хеликоптер от авиоотряд 28 да наглежда телето Бойка, дето цялото теле не струва и 1/10 от летателния час на хеликоптера. Направи куп ефектни изказвания: - за лошия човешки матр'ял - че българите трябва да се държат като куче на каишка - младите IT специалисти да ходят да стават овчари - от отвън България приличала на кенеф... направи много за укрепване на българо-американската обвързаност като пое куп ангажименти към САЩ - източи здравната каса, че там имаше много пари дето се шляели без работа - източи фискалния резерв, наследен от Станишев. Той пък Станишерв си нямал друга работа, та построил макар и с 1 километър повече магистрали от Борисов та тогаз оставил и фискален речерв. И дългове беше плащал Станишев. - съсипа 3 българоруски проекта от които щяхме да печелим, с което се хвалеше преди месец в "Неделя 150" по Хоризонт

Щях да забравя за ефектните записи "Ало, Ваньо!" и "Тримата в кухнята" с м. Найденов и Кокински.

Ако искаш да махнеш комунистите, първо трябва да махнеш ББ, ЦЦ, ЦвЦв, РП и прочие пребоядисана сган с партийни книжки. Ама нали си тъп гербер, и това не разбираш, и се кланяш на Тиква с членска книжка от БКП - нещо, което дори Станишев няма...мале, смЕх!

Хайде ,Лиле,кажи сега, колко стотици панелки са се наредили на опашката за саниране.Хайде бързай народе ,че изпусна келипира.

Може разбира се.....и аз да стана космонафт ама друг път.

Що махнахте днешната статия "Министър Горанов даде повече разяснения за новия заем" Бе? Да не се настройва народа по политиците ли?

По-най бързия начин трябва да се изгради магистрала от Русе до Свиленград а не само до Велико Търново. Това е страшно натоварен международен път.

Какъв Свиленград бе? Първо трябва да се свържат най-главните центрове. А старата ни столица е такъв. Излишно е да споменавам колко натоварен е пътя, колко много туристи има и т.н. Първо трябва да се свържат - София, Велико Търново, Русе, Варна, Бургас и Пловдив. ТОВА СА ШЕСТТЕ НАЙ ВАЖНИ ГРАДА В БЪЛГАРИЯ

ivo10

Млъкнете бе дебили. Кой друг го е грижа за инфраструктурата? Давай Лиле, там магистрала и тунел под Шипка час по-скоро. Бизнесът ги чака с нетърпение.

ами то, Лилето, дава... Значи тунел под Шипка чакал бизнесът, от коя страна на Стара Планина го чака?

правилно ли разбрах от тази статия, че те щели да правят сега трилентов път, който нямало да се използва когато се направи магистралата? Какви са тези тъпотии или това е някаква тъпа журналистическа грешка.

от както позаслабна почна да лъже като дрът ци..нин

Тази неугледна свиня лъже

В белия свят отдавна са се сетили, че влаковете са много по-качествен транспорт за среди разстояния от личното МПС. Вместо да следват олигофренския американски модел, да направят едно скоростно ЖП трасе. Освен че ще е значително по-еколигичен, ще е и много по-бърз транспорт

Мини с влака по ЖП линията Русе - Горна Оряховица и виж на колко места БДЖ-то си е събрало релсите да ги предава за скраб...

НАСКОРО ПО ЕДНА ОТ ТЕЛЕВИЗИИТЕ--ЕДИН ОТ УчАСНИЦИТЕ В ЕДНО ПРЕДАВАНЕ КАЗА--ЗНАЕТЕ ЛИ ПО ПРИНЦИП НА ЗАПАД С КАКВО СЕ ЗАНИМАВАТ ПРЕСТЪПНИЦИТЕ. СТРОЯТ МАГИСТРАЛИ И ИЗВОЗВАТ БОКЛУК---А СЕГА СИ ОТГОВОРЕТЕ КАКВИ СА НАШИТЕ УПРАВНИЦИ!!!!!

В болниците няма пари за чаршафи, рентгените и кувиозите от 1970 г, тия пак за магистрали говорят, 1000000 милион малоумника дано се опомнят на следващите избори.

"може да бъде факт през 2020 г" , ама може и да не бъде

..а па две иляди дваесе и пръва мое да има туристически полет до марс.....

В сръбските медии газ пикаеха когато пуснахме Дунав мост 2. За България от стратегическа гледна точка най-важна е магистрала Ботевград-Видин, която да отклони трафика през Сърбия през България.

4 млн лева за проектиране-..... и аз искам да проектирам.

Сега като дадът 8 млрд. за въоражение няма да им останат пари и за пътни знаци