Строят 9.3 км от магистрала ”Хемус” за 910 дни
910 дни е срокът за изпълнение на обществената поръчка за изграждане на участъка между п.в. „Ябланица“ и п.в. „Боаза“ от автомагистрала „Хемус“.
Обратно в новинатаКоментари - Строят 9.3 км от магистрала ”Хемус” за 910 дни | Днес.dir.bg
Коментари
За три години- я, камилата, я- камиларя! Смях, пак са си повярвали, че ще управляват пълен мандат! Хватката е пак да се усвоят париците, пък после да му мисли следващия Главен Прокурор. Е, до кога? Тая "турска" сапунка взе да ми дотяга. Или пак ще чакаме дивидент от транспортния коридор, трансфериращ нелегално хора, дрога и капитали- пари без данъци?:)
Така се перът пари законно. Следваща фаза небостъргачи наложени със закон. Небостъргачите са крайно необходими за постигане на пълен ХАОС -върховна бъркотия без транспортна инфрасруктора, без електро снабдяване, без водоснабдяване, без отточна канализация. Да се проведе стрес-тест в гр.Банки. Десет години след теста да започне сриване на гр.Банки до основи и построяване на Цитаделен небостъргач Пирамида висок 1000метра и 1сантиметър. Като завали и наводни ще остане поне 1-единия сантиметър и отгоре ще гледа фараона.
Ако и при Бай Тошо се строяха 9км за три години, сега още щяхме да се придвижваме без пътища и с каруци. Това за 900 дни хвалба ли е?
пак на далаверка. Значи 9 км за 2+години, а кога ще стигне до Шумен,трябват още 10 мандата на Герб и ББ.
Други държави за толкова дни строят мегаполиси със стотици километри път и всички комуникации към него.Смешно,жалко и безнадежно е всичко тук._9 километра?!?Представяте ли си?
Сметката е проста - 9.3 км за 910 дни, 93 км за 9100 дни, 372 км за 36400 дни, сиреч за 100 /сто/ години.
строеше, досега и около тях щеше да има беседки с цветя , чешмички и широколистни дървета за сянка.
Знам че ще има много недоволни... ама не се ли усещате, че сте като от онзи виц "-За колко време един човек копае кладенец? -за 100 дни - на ти 100 човека, изкопай го за 1 ден!" Най-важното на тази отсечка е че ще се даде възможост да се раздели на самата магистрала трфика за В. Търново, Шумен, Варна, от този за Плевен, Русе... а не да стават канкски задръствания на Ябланица... Относно сроковете.. магистрала Люлин я строиха турците... 20 км. за 6 години.... не е ли същото... Факт е че пътуща се строят у нас основно по ОП Транспорт... а Хемус не е приоритетна за ЕС.... иначе на участъци от по 10-15 км може да стане готова за 3-4 години... ама няма пари, а и интерес да стане! Иначе за строителни войски съм съгласен на 100%!!!!
Къде ги видя тези кански задръствания при ябланица, ти по този път май не путъваш. Задръстванията са по тунелите бе пич. И не ставай смешен с историята за кладенеца...ебати тъ*ка!
Явно ти не пътуваш по този път!!!! И тази вечер тръгвам да пътувам по него, днес до Габрово... Сега задръствания няма там, защото задръстванията по тунелите разделят трафика. За разлика от теб (явно) аз пътувам по този път (и не само него) редовно от много години и тунелите не винаги са били в ремонт и обикновенно лятото 2-та километра при Ябланица се минават за около час-час и нещо, като става готино долу на ниското, къде влиза и пътя от Ябланица и тези дето са се опитали да обиколят задръстването се включват пак на основния път, което включване е на един ш...н завой та да стане още по-готино... Да не ти казвам по Великденски, Коледни и Новогодишни празници колко време можеш да си откараш там.. последния ми спомен беше за 6 часа една Коледа...
в америка има около 80 000 км с магистрали.по- голямата част изградени след 1956 година.ако ги строяха със същата скорост като в българия, това прави около 20 000 години...
Майко мила 10км за толкова време. Абе тези нарочно ли го правят? Тези 10км китайците ще ги направят до края на годината, ако не и по-малко. Впрягайте затворниците и циганите, дето се разхождат по цял ден по улиците безработни и е готова до декември.
Клоуни, смешници, палячовци, крадциииииии.........
ако римляните са строели като теб , нямаше никога да излязат от Апенинския полуостров и да стигнат чак до Вавилон! Аз а капак остатъците от технте пътища са по стабилни от остатъците от твоите!
Аз ли не схващам нещо, или тук ни казват, че разстоянието между Ябланица и "Боаза" е 9,3 км???
Римляните дето са редили камък до камък, са правели по дълги участъци, за по кратко време с изцяло ръчен труд!
Айде стига , калкулатора ми ли не смята вярно. Това са цели 10 м. на ден.С механизация и какво ли не. По-добре връщайте строителни войски да я почват. Кирки, лопати и РК1 . Хем по-бързо и мноооого по-евтино.
Това си е жив саботаж на правителството. Ами тъй де, с тая скорост премиерът няма да е жив да открие цялата магистрала :)
Радвам се ,че коментиращите по-долу се досещат че най-важното за управляващите е магистрала "ХЕМУС". Защо ли? За изграждане остават около 300 км. Какво показва аритметиката на Павлова(в момента в сянка) : За 300 км Х 10 млн/км най-малко, ще са нужни най-малко 3! милиарда от бюджета, с ДДС ОКОЛО 3.6 МИЛИАРДА!!!!! Използвам думите на г-жа Манолова:"Дяволът се крие в детаилите". ИЛИ ПО ТОЧНО: 1. Обществената поръчка 00044-2016-0078/26.08.2016(обявена и спечелена при управлението на Бойко) е обявена незаконно на "ПРОГНОЗНА ЦЕНА" 133 млн. лв. без ДДС, С ЪС СРЕДСТВА ОТ БЮДЖЕТА (в същото време , средства за други дейности в бюджета няма) 2. Общ. поръчка е обявена на "ИНЖЕНЕРИГ" - "ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВО"????? Според ЗОП, ВСИЧКО Е ЗАКОННО, НО СПОРЕД ЗУТ, АБСОЛЮТНО НЕЗАКОННО!!!!! Защото ЗОП , откакто Бойко и неговата крадлива шайка откакто са на власт го променят постоянно..... Но я погледнете в ЗУТ И НАРЕДБА 4 ДАЛИ ИМА ПОНЯТИЕ КАТО : "ИНЖЕНЕРИНГ" или " ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВО" Къде ни лъжат ГЕРБ и как крадят пред очите ни. В ЗУТ И НАРЕДБА 4, за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти е казано, че първо се изработва и одобрява във фаза технически или работен проект,( въпросният инвестиционен проект) с точни количествени и количествено стойностни сметки, които са основание за обявяване на обществена поръчка. Специално за конкретната ОП съм убеден ,че реално цената е около 50 милиона, но в никакъв, никакъв случай тези 119 785 000 лв без ДДС. БЪЛГАРИ ! Всички знаем, че в РБ не се спазват законите, но както аз зная детайлите в инвестиционния процес, а Вие в другите отрасли на икономиката ни, моля Ви, нека се обединим и кой с каквото може да помага за разобличаване на тези крадливи "бизнесмени", разбирайте предприемачи, строители на "инженеринг, картели, и да не пропуснем "фермерите" т.е. робовладелците. Не трябва повече да търпим ограбването на Родината ни!
9 км. за 3 години и за 66 мил. ???? Тия за малоуни ли ни вземат ??? Явно сме такива щом ги избираме и търпим.
Тези не ги ли е срам да обявяват подобни намерения...9км за повече от 3 години (има съботи и недели)....ХАХАХА!
Ако в цивилизования свят научат, че в България се строи 9,3 км. магистрала за 910 дни /две години и половина/ ще умрат от смях!!!!
Ха! тъкмо като построят последната част от участъка, първата част вече ще е буренясъла и трябва да я ремонтират! Комуниста БУДА Борисов веднага в дрънголника! Заедно с него и дебеличкото Лили, че да си правят компания!!
Няма и 10 цели километра ще ги строим 2 години и половина! При условие, че трасето е дълго 450 км ще ни трябват точно 1 век + 12 години и половина за цялата отсечка!
Абе я карайте по комунистически- какви 910, какви 850...........я за 800 дена / и нощи/! То така като почнат работа като млади строители на магистрали на края на магистралата ще се пенсионират на 80 години.......
Тия тъкмо ще наближат края на строителството и ще трябва да почват да я ремонтират от начало
некъв майтап ли е или вица на деня?!? Верно не сме народ, а мърша иначе тези трябваше да са валирани в асфалта до сега за подигравките, които си правят с нас за сметка на нашите пари! Как некви мижави 9 км. ще ги влачат с години бе.. . за това и месец е много в която и да е друга страна по света!
но като имам предвид, че софийското метро, което е пълна пародия на метро, са го строили 40 години, тези 9 км за 3 години - това е мнООО гОООлем напредък за цялата нация, бравус! Ще се попикае от смях цялата Европа.
Задача за матурата : Едни хора близки до гроб ,взели едни милиони с кОнкурс и обещали да построят 9.3 км. за 910 дни. Въпрос 1: По колко метра на ден ще строи бай Иван ? Въпрос 2: Колко пари откраднаха от хората за да строят по Х метра на ден ?!?
За 3 години 9 км. излиза по 3 км. годишно или по 8.2 м. дневно! То метрото се строи по- бързо и по- евтино бе!!!! Тия разбойници само имититират дейност и лапат парите на народа.
То охлювът ще е да е 10 пъти по- бърз от нашите строители. За 3 години един охлюв ще измине поне 90 км. Освен това простата сметка показва, че за довършването на магистралата до Варна, работейки с тази скорост ще трябват поне 120 години. Да е жив и здрав бате Бойко до тогава, защото инак няма кой да я завърши тази магистрала!
Прекалено скъпичка ще дойде тази отсечка от 9 км. излиза над 6 милиона на км. А няма тунели, мостове, детелини и други сложни строежи. Участъкът освен това е с малка денивелация. Абе гласят се май пак бързо и обилно да натъпчат бездънните корумпирани гуши.
Имаше един дето щеше да ни оправи само за 800 дни,ама явно времето не стигна ,та сега за 910 дни ще ни оправят.
Ами правилно 910 дни, след като първите 700 дни ще минат в спорове как да се разпредели комисионната.
Уникална скорост на строителство. То като метрото. До амнайсе година ше е готово. Сичкото управляващ последните 30 години до стената и автоматичен откос
преди 10 дена беха 16км за 910дни - ко стана!!!!
Шестнадесетте километра са от п.в. Белокопитово до Буховци. Тези девет са от Ябланица до пътен възел Боаза ;). Ще строят от двете страни едновременно. Аз лично съм за тол система, но и за съразмерно намаляване цената на винетките или отпадането им, или ако не, то поне пътищата из страната да се поддържат адекватно. Но ... надали ...
Договорът за проектиране и строителство на участъка между Ябланица и Боаза е на стойност 54 990 000 лв. без ДДС. Изпълнител е дружеството ХВП Манголия ДЗЗД, в което участват: Котаракстрой АД, Божковстрой 98 АД и Тиквострой Банкя ЕООД. Строителният надзор на участъка между п.в. Ябланица и п.в. Боаза е възложен на ДЗЗД Консултанти Хемус 1 2016. В дружеството участват Пеевски Консулт ЕООД, Доган-хидроинжинеринг АД и Череп-1000 АД. Стойността на договора е 595 899,10 лв. без ДДС.
Русе - В. Търново, Бургас-Варна , ''Хемус''.. Много нещо има да се прави..Пък с това темпо..Абе, строителите на две Българии, забравили пътищата, бре?! А строителите на една Западна Европа, не забравили