Коментари - Китай има интерес към АМ ”Черно море” и тунела под Шипка | dnes.dir.bg
назад

Китай има интерес към АМ ”Черно море” и тунела под Шипка

Към момента най-сериозен интерес от китайски компании се заявява за АМ "Черно море", тунела под Шипка и пътя Русе - Свиленград, каза Лиляна Павлова.

Обратно в новината

Коментари - Китай има интерес към АМ ”Черно море” и тунела под Шипка | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

jingiby

Тази "партенка" за рубриката "жълтини" ли е?

Бойко да строи оградата по границата ни с Турция и затвори. Скоро може да почне Трета Световна Война, а той пътища та пътища. Които сигурно не са и 0.1% от работата на правителството.

Захаросани приказки във вариант 1/1 същите, които в предишния катастрофален опит да управляват България, четохме като благи вески от Катарското им фиаско! Сега се сещам и за някакви бленувани 100 мил. $, които арабелите щяха да внясят в гаранционен фонд! Да не говорим, че зад т.н. инвестиционни намерения, се крият бъдещи концесионни такси, които децата и внуците ни ще трябва да плащат за хатъра на тези катили- Боци Тиквата и Лилка Компетенцията!

Тая няма ли съветници да й подскажат, че тунела под Шипка преди 30 години ни го построиха Японците?

тези двамата толкова ли нямат пари да си финансират любовните воаяжи ами са на държавна издръжка! Чуството като ги гледам на снимката е отвращение а те как се чустват и от къде тази народна любов да гласуват будалите за тях ,просто нямам обяснение !ОТВРАТИТЕЛНО !

Перефразирано на български: "Кравата и Банкянския бик".

със 100лв винетка - трябва да е факт до края на 2016

И днес новините са чудесни. ББ продължава да разпродава България. Нов път ще прави - за кого, хора не останаха. Но това са хора с приоритети, пътищата са преди хората.

Но как-то вървят нещата то тази магистрала за Турция может да не е нужна. Нека да не забравяме че мечката е ядосана нека политиците да изчакат малко.

DIDA

А пък когато Орешарски отиде в Китай, всичките по-горе горе го обвиниха, че отишъл да взема акъл от една "изостанала азиатска комунистическа държава" Менят се времената др. Борисов, менят се...

Не знам Китайците какво искат ама аз искам Констанца-Варна-Бургас-Истамбул

тая мешка с л*йна тиквата му за друго няма да уври. какво стана с хъбовете, агнетата за катар, работните места и индустриалната активност, а, рапон смотан. да се коментира приматра е загуба на време, а да се чете, и на мозъчни клетки. то държава няма, а мутрата визии чертае. кой ще ти финансира политиките, бе, пъпеш, циганите ли, "бежанците", юнкер, комуто дари 100 000 евро, или олигарсите-робовладелци. язък, че имаш съветници

Китай си имат проекти да опашат света с пътища т.нар Път на коприната,за да залеят света със стоки. Какво печелим ние?

... коментира примата...

Ама наш Боци и кравата Лилка им е късно за плуване на такива разстояния! С тези телеса стават само за шамандури!

Губещо е летището в Пловдив заради калпаво управление. По света няма фалирали летища глупци ли сме ние или... Това че целенасочено се води към концесия е друг въпрос. Така и с летище софия, което прави даста добри печалби, но ще бъде дадено на концесия за да може да потънат едни пари в бездънната яма БДЖ..

26 години ,различни идиоти -една и съща дъвка. Кой ли вече не го строи този път. Ако другата седмица напишат и за канала Русе-Варна ....еееххх. Трябва да се въведе данък 5лв за глупост или лъжа от политик.

сега ще доведем китайците в България? Че те са достатъчно много и сега. Преди години доведохме виетнамците. Положителното от тяхното пребиваване беше, че намаляха уличните котки. неочакваното - народиха едни странни деца - смес между черни р..и и жълти виетнамци.

Apollony

Да отидеш чак в Китай за да договаряш строителството на магистрали???? явно науката е безсилна в лечението.

Точно тая магистрала и тунела, са от ключУвУ значение за Китай. Хумурески яки

Правим фактически магистрала Букурещ - Истанбул, да пътуват фесове и мамалиги, а ние дори тротоари нямаме!Е нема такава държава.

Тия хора не разбраха ли, че "китайци имат интерес" е израз от същата категория, като "британски учени откриха, че..."?!? Т.е. - не означава НИЩО! Живял съм достатъчно сред китайци, за да знам, че "проявявам интерес", означава просто "учтив отказ". Ако наистина искат да се свърши нещо, китайците по-скоро биха казали - "това следва да го проучите по-задълбочено", което се възприема от европейците като отказ, а нещата въобще не стоят така.

нЕкой си мисли че е "взел" "територията" на концесия "во веки веков"...!!! ОСТАВКА И В ЗАТВОРА БЕ МУТРОГЕРБЕРАСТИ...!!!

Стоки

Строим магистрали за да ги предоставим на чужденци на концесия вместо да изграждаме предприятия в които да работят българите. Позор!

след социалистически простотии

Ама то път от Русе до Свиленград и сега си има. Министърката не знае ли? Както и навярно не знае че от АМ "Тракия" от Бургас не може да се качиш на АМ "Марица" ама карай там .... винетки му е майката...

Ранобудни червенотиквеничковчета

И ТОЛ-ТАКСИ...!!! :::)))

Да не остане в Турция само пясък и радиация... лошото е че сме много близо... и винаги е било лошо...

От стоки не се печели, печели се от производство,за да имаме пари,за да си купуваме стоки. Елементарно е.

китайците поставили условие боко тиквата да не организира търговете за мащабното строителство на тунели и магистрали, което значи че няма да има такова.боко слагал големи комисионни за себе си,а лилето пък пък се чудело как да манипулира конкурсите.така че всичко се отлага.

Тунел под Шипка...когааа???

Този няма ли кой да го прибере и да му затвори устата? Излага се вече повече от "президента".

по принцип в пазарната икономика, предприятията ги строят частниците, а магистралите държавата. Няма как държавата да ти строи предприятия, в които да се правиш че работиш, а тя да се прави че ти плаща - тая схема се видя че не работи

ти на това път ли викаш? Явно скоро не си пътувал от Стара Загора за Свиленград. При Сеймен само с бронетранспортьор можеш мина

1. ЗОП не е приумица на ЕК, общественият интерес се гарантира като прозрачност и конкуренция, постулатите на обществените поръчки, във всяка държава, без значение дали и къде същата членува. тиквата отново демонстрира въпиюща некомпетентност. 2. концесиите отново се дават след конкурс, но това простия каун отново явно не го е чувал, а и във ФБ вероятно не го пише 3. самолет не взима решения за кацане, както и автомобил не бяга и не нарушава съобразената скорост, това се извършва от екипаж, съответно водач на ППС. 4. за простотията на мутрата все някой друг му е виновен, я да уведоми ЕК, че заради тях няма да спазваме разпоредбите на законодателството за обществени поръчки извод: пълен смешко, дето си вярва.

Да свършиха се пътните строители и се намериха отворковци - концесии, магистрали, комисионни. А нещо за производство, само търговийка.

трафика в България е пренебрежимо малък и тъкмо затова и пътищата които се споменават не са довършени. колкото и да е дълга една концесия има винаги много съпътстващи разходи освен за изграждане а и за подръжка,персонал и т.н и накрая просто не излиза сметката.

Ами нали катарците ги построиха тези пътища преди 3-4 години. По още един паралелен ли ще прави. Утре Боко ще се обърка да отиде в Сомалия и тях ли ще кани да стоят магистрали?...

Не им ли омръзна едно и също да пеят? Това съм го чел и чувал поне 100 пъти за последните 4-5 години. И нищичко не е станало. Дали знаят приказката за лъжливото овчарче?

Сега само остава Китай да вземе Александропулис под аренда и ще се върже икономическата логика.Иначе тоя път от Русе води до нищото.Основния пътнико поток от Турция е в посока Запад, а не към Северна Европа.Почти всички товари предназначени за Севера минават през Солун.

Тези двамцата преливат от простотия.Вече два мандата са на власт ,а умствено все повече изостават,от пари и далавери мозъците им са блокирали напълно.Кой ще инвестира тук ,освен някой простак като тях.

Извинявай, нямаше как да видя постинга ти ( в една минута са). Иначе нямаше да пиша.

Това, което бай Тошо замисляше, Бойко го довършва и то как само.....очаквайте след две три години тунела под Стара планина да се срути...

Израза "Има интерес" означава, че искането на Борисов за финансиране на проектите е ударило на камък.