Бунев: Железничарите пострадаха заради локомотив на 40 г.

Най-вероятната причината за инцидента на жп гарата е техническа неизправност, заяви председателят на Синдикатът на железничарите в България (СЖБ) Петър Бунев.

Обратно в новината

Коментари - Бунев: Железничарите пострадаха заради локомотив на 40 г. | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

В Стокхолм видях много стари влакчета. Попитах домакина си какви са тия локомотиви?. Биле от времето на втората световна. Имало предложение да бъдат сменени но парламента отказал ненужно харчене на пари.

Карали стар локомотив, а някой ще каже ли защо няма нови локомотиви и кои лица са замесени в далаверите в БДЖ? Явно никой не е крал и за нищо няма виновни. Случаят , обаче показва, че да се пътува с бдж в жегите май не е решение.

главите не ви са изправни на вас ....една част като я смениш си вари както трябва ......? трябва да кажеш че не е подържано както трябва ....какси измива рYцете само

Това, че локомотива е на 40 години не значи абсолютно нищо. В Чехия (родината на повечето наши локомотиви) се движат добре поддържани Шкоди произведени и преди 50 години - въпрос на финанси и най вече манталитет.

Искайте си парите от проекта БелЯне.Няма пари за БДЖ,за пенсионери,за учители,полицаи,пътища,армия и т.н.Но има и трябва да има за никому не нужен проект като БеЛяне.Защо заради комисионните на Гоце и компания.Комисионен проект на една престъпна шайка от бившата ДС и Номенклатура.

ЗА ЛОКОМОТИВ И ПОДОБНА ТЕЖКА ТЕХНИКА 40Г Е СЪВСЕМ НОРМАЛЕН ЕКСПЛОТАЦИОНЕН СРОК БЕ, ГОВЕДОООООООООООООООООО!!!!! ИЛИ ТРЯБВА НА ВСЕКИ 5-6 ГОДИНИ ДА КУПУВАМЕ НОВИ ЛОКОМОТИВИ!!! ...ИДИОТ С ИДИОТ! ИСТИНАТА Е ЧЕ ШЕФОВЕТЕ ОТ ГЕРБ СА - ЛАЙНА! И ЗА ЛАЙНА НЕ ГИ БИ-ВА!

парният локомотив "Баба Меца" на колко години е???

При ДЕМОКРАТИЗМА всичко е свише и ново, ама само на ДУМИ. Какво да кажат летците, след като ГЕРБЕРАСТИТЕ ще ги КАЧАТ НА ЗЛАТНИ 40 ГОДИШНИ ПУСТИННИ САМОЛЕТИ?

СЛЕД КАТО ИЗБУХНАХА ЦИСТЕРНИТЕ ПРЕДИ ИЗВЕСТНО ВРЕМЕ СЕ ОКАЗА ЧЕ МУТРИТЕ ПРАВЯТ СТОТИЦИ МИЛИОНИ ДОЛАРИ / ГОДИНА КАТО ВЗИМАТ ПОД АРЕНДА ОТ БДЖ .... А БДЖ НЯМА ЛОКОМОТИВИ :)) .... КОРУПЦИЯ В МИНИСТЕРСКИ СЪВЕТ ????:))

сЕГА ТИКВЕНИЦИТЕ ЩЕ КУПЯТ САМОЛИТИ НА ТИЯ ГОДИНИ БУНЕВ ,НЯМА НИЩО ОПАСНО ,ГЕОПОЛИТИКА БРАТО.

Синдикатите отново не сте в час. Железничарите пострадаха заради тия, които папкаха сладко от БДЖ докато го вкараха в състояние да търкаля 40 годишни локомотиви.

Мара Бунева, му е леля, оная дето е застреляла, на моста на р. Вардара, подъл врак на България. Но за нас нее терориска, а е Първа героина, внука й, на службица се радва!

Бунев, хората са пострадали заради вас че ако не е бил изправен, локомотива не е трябвало да бъде в движение. Ако е стар, също вие е трябвало да го спрете от движение. Машинистта тези решения не ги взема. Той само управлява машината.

Изплюскват всеки лев, който докопат, а инвестициите да им прави някой друг, напр.от бюджета. Не, благодаря, на мен такова БДЖ не ми е нужно, фалирайте най-после окончателно и да ви нема- няколко паразита по-малко!

Най-смотаната страна с валутен борд и престъпници...Румъния вече е нива над нас и с инфраструктура, и с доходи. Новият им проект е над 2000 евро заплата за лекари и инженери

Бунев: Железничарите пострадаха заради локомотив на 40 г. По-скоро железничарите са жертва на порно- системата наречена БДЖ. Локомотивите и не само те са морално и физически остаряли,а в скоро време ще се возим в конски вагони, поради простатата причина , че БДЖ от 30 г. не се управлява а просто само се краде на всички нива, като започнеш от машинистите, източващи нафтата, та стигнеш до управляващите компанията , които сключват неизгодни сделки в името на личната и партийна "комисионна". Отделно мафията наречена "Профсъюзи" , използвайки тежкото положение там върти собствени игрички, облагодетелствайки определени профсъюзни лидери.

Поддръжлата и редовната профилактика са в основата на добрата стара техника. Ето, автобусите на градския транспорт в София - на 35 години, новите трамваи от Швекцария - на 40 години. У нас всичко се руши, пътища, сгради, паркове именно защото не се поддържат. Почти съм сигурен, че така ще стане и с новите магистрали.

За съжаление колегата е прав аз лично работих в локомотивно депо и издържах няколко месеца около 9 след което напуснах.Много алкохолици и симуланти имаше още 93г.Да гръмне двигател причините са няколко първо профилактиката (смяна четки ,почистване изолатор и тн.) не на последно място контрата болт24мм който ако не се затегне става мармалад както и кожуха за охлаждане това е за локомотивите двигател генератор а за другите течове на гориво масла замърсени табла и тн.За мен това е трагедия и за хората и за държавичката ни ама пъла трагедия!

държавата ПОДАРИ 40 милиона лева на БДЖ. Изпапкахте ли ги?

Грух-грух.

Проблема не е толкова във възрастта на техниката , а как е експлоатирана и ПОДЪРЖАНА.... Само преди седмица -две "Лъжлив дедо " Мони си вози цялото домочадие на влак теглен от парен локомотив на възраст предполагам 80+ години...

Много си прав. Или някой монтьор не си е свършил работата както трябва, или е трябвало да го ремонтира без да има правилните части, демек трябвало е да връзва с тел...

От все сърце желая тези хора да оздравеят при това без последствия!!!Късмет и сили за лекарите им! Вчера гледахме една позната муцуна,шеф на БДЖ.Доволно компрометирана в годините.Гербаджийски верен съратник в гепенето. Човек,не те ли е срам от случващото се!? Грехота е!

Айде стига и ти сега. Цецо Гуменката иска да купим Ф16 на 40 години

Стига лъжи и измами!!Защо в Англия иШвейцария има локомотива на повече от 200 години, парни, които все още се използват, но никой не е пострадал-защото хората се грижат за тях!!!!Защото ги интересува да ги опазят за народите си!! У нас -най-важното е да се краде!! И тия двамата щяха да а здр ави, ако си разбираха от работата, но те знаят само за пари да ревът!!това е истината!!!