Бунев: Железничарите пострадаха заради локомотив на 40 г.
Най-вероятната причината за инцидента на жп гарата е техническа неизправност, заяви председателят на Синдикатът на железничарите в България (СЖБ) Петър Бунев.
Обратно в новинатаКоментари - Бунев: Железничарите пострадаха заради локомотив на 40 г. | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
АЗ (нерегистриран)
Стига лъжи и измами!!Защо в Англия иШвейцария има локомотива на повече от 200 години, парни, които все още се използват, но никой не е пострадал-защото хората се грижат за тях!!!!Защото ги интересува да ги опазят за народите си!! У нас -най-важното е да се краде!! И тия двамата щяха да а здр ави, ако си разбираха от работата, но те знаят само за пари да ревът!!това е истината!!!
GRN (нерегистриран)
Айде стига и ти сега. Цецо Гуменката иска да купим Ф16 на 40 години
ПР (нерегистриран)
От все сърце желая тези хора да оздравеят при това без последствия!!!Късмет и сили за лекарите им! Вчера гледахме една позната муцуна,шеф на БДЖ.Доволно компрометирана в годините.Гербаджийски верен съратник в гепенето. Човек,не те ли е срам от случващото се!? Грехота е!
монтьор (нерегистриран)
Проблема не е толкова във възрастта на техниката , а как е експлоатирана и ПОДЪРЖАНА.... Само преди седмица -две "Лъжлив дедо " Мони си вози цялото домочадие на влак теглен от парен локомотив на възраст предполагам 80+ години...
преди три години (нерегистриран)
държавата ПОДАРИ 40 милиона лева на БДЖ. Изпапкахте ли ги?
От чужбина (нерегистриран)
Много си прав. Или някой монтьор не си е свършил работата както трябва, или е трябвало да го ремонтира без да има правилните части, демек трябвало е да връзва с тел...
Нефтодобивник
Поддръжлата и редовната профилактика са в основата на добрата стара техника. Ето, автобусите на градския транспорт в София - на 35 години, новите трамваи от Швекцария - на 40 години. У нас всичко се руши, пътища, сгради, паркове именно защото не се поддържат. Почти съм сигурен, че така ще стане и с новите магистрали.
Петров (нерегистриран)
Бунев: Железничарите пострадаха заради локомотив на 40 г. По-скоро железничарите са жертва на порно- системата наречена БДЖ. Локомотивите и не само те са морално и физически остаряли,а в скоро време ще се возим в конски вагони, поради простатата причина , че БДЖ от 30 г. не се управлява а просто само се краде на всички нива, като започнеш от машинистите, източващи нафтата, та стигнеш до управляващите компанията , които сключват неизгодни сделки в името на личната и партийна "комисионна". Отделно мафията наречена "Профсъюзи" , използвайки тежкото положение там върти собствени игрички, облагодетелствайки определени профсъюзни лидери.
Хаха (нерегистриран)
Най-смотаната страна с валутен борд и престъпници...Румъния вече е нива над нас и с инфраструктура, и с доходи. Новият им проект е над 2000 евро заплата за лекари и инженери
_ (нерегистриран)
Изплюскват всеки лев, който докопат, а инвестициите да им прави някой друг, напр.от бюджета. Не, благодаря, на мен такова БДЖ не ми е нужно, фалирайте най-после окончателно и да ви нема- няколко паразита по-малко!
БеДеЖеец (нерегистриран)
Грух-грух.
Ядосан (нерегистриран)
За съжаление колегата е прав аз лично работих в локомотивно депо и издържах няколко месеца около 9 след което напуснах.Много алкохолици и симуланти имаше още 93г.Да гръмне двигател причините са няколко първо профилактиката (смяна четки ,почистване изолатор и тн.) не на последно място контрата болт24мм който ако не се затегне става мармалад както и кожуха за охлаждане това е за локомотивите двигател генератор а за другите течове на гориво масла замърсени табла и тн.За мен това е трагедия и за хората и за държавичката ни ама пъла трагедия!
300 (нерегистриран)
Бунев, хората са пострадали заради вас че ако не е бил изправен, локомотива не е трябвало да бъде в движение. Ако е стар, също вие е трябвало да го спрете от движение. Машинистта тези решения не ги взема. Той само управлява машината.
Този беше машинист или... (нерегистриран)
Мара Бунева, му е леля, оная дето е застреляла, на моста на р. Вардара, подъл врак на България. Но за нас нее терориска, а е Първа героина, внука й, на службица се радва!
VVV (нерегистриран)
Синдикатите отново не сте в час. Железничарите пострадаха заради тия, които папкаха сладко от БДЖ докато го вкараха в състояние да търкаля 40 годишни локомотиви.
45 (нерегистриран)
сЕГА ТИКВЕНИЦИТЕ ЩЕ КУПЯТ САМОЛИТИ НА ТИЯ ГОДИНИ БУНЕВ ,НЯМА НИЩО ОПАСНО ,ГЕОПОЛИТИКА БРАТО.
ДЕТРОЙТА (нерегистриран)
СЛЕД КАТО ИЗБУХНАХА ЦИСТЕРНИТЕ ПРЕДИ ИЗВЕСТНО ВРЕМЕ СЕ ОКАЗА ЧЕ МУТРИТЕ ПРАВЯТ СТОТИЦИ МИЛИОНИ ДОЛАРИ / ГОДИНА КАТО ВЗИМАТ ПОД АРЕНДА ОТ БДЖ .... А БДЖ НЯМА ЛОКОМОТИВИ :)) .... КОРУПЦИЯ В МИНИСТЕРСКИ СЪВЕТ ????:))
БЪЛГАРИН (нерегистриран)
При ДЕМОКРАТИЗМА всичко е свише и ново, ама само на ДУМИ. Какво да кажат летците, след като ГЕРБЕРАСТИТЕ ще ги КАЧАТ НА ЗЛАТНИ 40 ГОДИШНИ ПУСТИННИ САМОЛЕТИ?
Бунев, (нерегистриран)
парният локомотив "Баба Меца" на колко години е???
ТЪПАК! (нерегистриран)
ЗА ЛОКОМОТИВ И ПОДОБНА ТЕЖКА ТЕХНИКА 40Г Е СЪВСЕМ НОРМАЛЕН ЕКСПЛОТАЦИОНЕН СРОК БЕ, ГОВЕДОООООООООООООООООО!!!!! ИЛИ ТРЯБВА НА ВСЕКИ 5-6 ГОДИНИ ДА КУПУВАМЕ НОВИ ЛОКОМОТИВИ!!! ...ИДИОТ С ИДИОТ! ИСТИНАТА Е ЧЕ ШЕФОВЕТЕ ОТ ГЕРБ СА - ЛАЙНА! И ЗА ЛАЙНА НЕ ГИ БИ-ВА!
истината е (нерегистриран)
Искайте си парите от проекта БелЯне.Няма пари за БДЖ,за пенсионери,за учители,полицаи,пътища,армия и т.н.Но има и трябва да има за никому не нужен проект като БеЛяне.Защо заради комисионните на Гоце и компания.Комисионен проект на една престъпна шайка от бившата ДС и Номенклатура.
Баце МиУе Китич (нерегистриран)
Това, че локомотива е на 40 години не значи абсолютно нищо. В Чехия (родината на повечето наши локомотиви) се движат добре поддържани Шкоди произведени и преди 50 години - въпрос на финанси и най вече манталитет.
OBEKTIVEN (нерегистриран)
главите не ви са изправни на вас ....една част като я смениш си вари както трябва ......? трябва да кажеш че не е подържано както трябва ....какси измива рYцете само
гумата (нерегистриран)
Карали стар локомотив, а някой ще каже ли защо няма нови локомотиви и кои лица са замесени в далаверите в БДЖ? Явно никой не е крал и за нищо няма виновни. Случаят , обаче показва, че да се пътува с бдж в жегите май не е решение.
Мирослав Костов
В Стокхолм видях много стари влакчета. Попитах домакина си какви са тия локомотиви?. Биле от времето на втората световна. Имало предложение да бъдат сменени но парламента отказал ненужно харчене на пари.
НАЙ
Централни хали в София отвориха врати, след 40 г. заработи и емблематичният часовник (снимки)
Потопът в София: Горя сграда до Централни хали, мъж пострада от мълния, улици под вода
Пламна сграда до Централните хали в София (видео)
Още един запис: Без Слави. Корнела просто иска кеш поток
София се връща към нормален живот след бурята, но след часове се чака нова
Варшава обсъжда възможността да сваля руски ракети
Още един запис: Без Слави. Корнела просто иска кеш поток
Четвърти арест за подкуп: Задържаха зам.-началника на Генералния щаб на руската армия
Русия изтри проектопредложението си за промяна на границите в Балтийско море
Централни хали в София отвориха врати, след 40 г. заработи и емблематичният часовник (снимки)