Коментари - Локомотив на пътнически влак дерайлира на влизане в гара "Захарна фабрика" в София | dnes.dir.bg

Коментари - Локомотив на пътнически влак дерайлира на влизане в гара "Захарна фабрика" в София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Познавам машинист който не се качва на влак без пиячка казва се Деян и е родом от гр.Русе. Искам да кажа ,че не са виновни машините само.

Питате ли се колко пари се даваха по бай Тошово време .Па колко се дават сега. Без при не се поддържа жп линия.Няма качествен персонал и няма и пари.Това е истината хора.

Ludiamaus

Защо!? Ами защото е пътнически влак и се движи твърде бавно! Хайде сега да помислимЕ за скоростните влакове по същите ЖПрелси и стрелки

Липсва ВМТ

БДЖ, когато и да го закрият - все ще е късно. После евентуално може да пробват наново...

Как беше? ....като дойде частният бизнес, да видите Вие, ред, чистота и качество на обслужването. Частиците са предприемчиви, модерно иновативно мислене. А какво стана? Мизерия и кражби, дребни хитрости и мръсотия навсякаде. Да не циганин да е положил на релсите някой банан, та се подхлъзнал локомотива?

.....ползвали са ниви травестити за релсите и те са си извъртяли задницата по посока на влизането,... на влака, в Захарната фабрика

Само да припомним случая с дерайлиралите цистерни в шуменското село Хтрино и взривените цистерни, разливи и загинали хора. И да попитам частна ли бе влакивата композиция?

няма нужда от ЖП. Само конкуренция. Той е босс на автобусните превози и строи тангенти.

То и от теб няма нужда, но.... са слепили майка ти и бащати от генетични отпадаци.

Буквално първото и второто изречение в новината Локомотив на пътнически влак, возещ 57 души, излезе от релсите около 19 часа тази вечер на гара "Захарна фабрика" в София. Инцидентът е станал днес, в 17:36 ч.

Кво очакваш.

Закривай

Предвид (почти)минусовите въздушни температури - функционирала ли са дюзите пускащи сгъстен ледопремахващ пясък пред колоосните бандажи, с някаква мазнина ли са били намазани главите на жп релси ?!! Дървени стрелкови, с дължина 250 см - 5 метра, траверси по трасето на осми паневропейски транспорт. коридор: албански средиземноморски пристанищен Драч - столична албанска Тирана - северомакедонски: Скопие и Битоля - бълг. Кюстендил - София - Пловдив - Стара Загора - пристан. черноморски Бургас - пристанищна черноморска Варна. Средн. железопътна скорост между столични централна жп гара София и намиращата се на 3 км югозападно от нея жп гара Захарна фабрика е 0,83 м\с, живи + здрави

Голем разбирач се извъди пикоч скопен.

Вероятно: понеже във гуглови улични снимки от юни'2015 жп скорост е 40 км/ч, а от октомври'2019 е 25 км\ч - там - на около 10 м след прелеза, в посока железопътна гара Захарна фабрика, по ул. ,,Йосиф Щросмайер" - жп стрелки (тоест коловози разклонения)/коловози се нуждаят или от цялостни или сериозен ремонт, или пълна подмяна на елементите им, живи + здрави

Покрай Захарна фабрика има много представители на тъмнозелената общност. Има голяма вероятност трасето да не е било в пълната си цялост...

Това сигурно е за десети път тази година, всеки месец или през месец има дерайлирал влак.

Каквито са ни пътищата такива са ни и жп линиите. Накратко никакви.

Дървени траверси - неподдържан реслов път/стрелки от времето на соц-а, а може и отпреди това. Разкарват локомотив с 3 вагона вероятно са смешните 67 пътника - да ги извозят с два автобуса е по-рентабилно. Не помня по времето на соц-а дерайлирал влак, дори и да греша, абсурд с тази честота, както сега. Пълен разпад и опростачване в мафиотската ДС-арска псевдодържава.

бе че грешиш, грешиш! тогава нямаше интернет и феийбук, а вестник труд, село, дело,и стършел не ги казваха тези неща! само дето тогава във всеки вагон имаше по стотина човека! хубавото е, че треновете в родинатани мила се движат толкова бавно, че няма пострадали! я си представи какво ще се случи ако беше се движил със скоростта на японски влак!???

Късно си роден, за да говориш за соца!

железничар и мога да ти кажа, че по соц времето ЖП транспортът у нас беше в пъти по- сигурен. Дерайлиранията бяха изключения . Трасетата и тракцион- ният състав - поддържани, персоналът - висококвалифициран. Имаше и катастрофи - къде съзнателно предизвикани ( между Сеново и Вятово през 60-те,), къде по небрежност (Венчан през 70те), къде по превишена скорост Червен бряг - Оряхово) - но такъв разпад и такова неглижиране на ЖП транспорта поради алчност Спомнете си Краус...) и некомпетентност ( от Н.Неев насам...) не е имало

Ludiamaus

И за какво ти трябва вестник или интерент. Сам казваш 100 -200 човека, и като стане нещо всеки го носи на село, по пътя разказва на братчедо от съседното село и така новината се е разнесла още същият ден

ееех, елза елзаааа около 19 часа .... ред по долу 17.36 ч. ко да му речеш???

Ами то както се вижда,всичко започва да дерайлира в БГ. Оправете си стрелките,господа!

Тоя ветър що возила обърна - от ТИР до влак, само чинията на Бузлуджа не отлетя - личи си, че е правена качествено.

Тировото полуремарке, 24 ноември 2024 край Сливен, теглено от движил се с 60 км/ч (16,6 м\с) дет вятъра го обърна по дължина - с горни аеродинамични\заоблени/обтекаеми ръбове ли е, живи + здрави

изместил кантонера

междувременно влакът се е върнал на релсите и е отпътувал нататък по пътя си. Хубаво е, е няма жертви.