Локомотив на пътнически влак дерайлира на влизане в гара "Захарна фабрика" в София
Няма пострадали сред пътниците и железопътния персонал
Обратно в новинатаКоментари - Локомотив на пътнически влак дерайлира на влизане в гара "Захарна фабрика" в София | Днес.dir.bg
Коментари
междувременно влакът се е върнал на релсите и е отпътувал нататък по пътя си. Хубаво е, е няма жертви.
Тоя ветър що возила обърна - от ТИР до влак, само чинията на Бузлуджа не отлетя - личи си, че е правена качествено.
Ами то както се вижда,всичко започва да дерайлира в БГ. Оправете си стрелките,господа!
Дървени траверси - неподдържан реслов път/стрелки от времето на соц-а, а може и отпреди това. Разкарват локомотив с 3 вагона вероятно са смешните 67 пътника - да ги извозят с два автобуса е по-рентабилно. Не помня по времето на соц-а дерайлирал влак, дори и да греша, абсурд с тази честота, както сега. Пълен разпад и опростачване в мафиотската ДС-арска псевдодържава.
Това сигурно е за десети път тази година, всеки месец или през месец има дерайлирал влак.
бе че грешиш, грешиш! тогава нямаше интернет и феийбук, а вестник труд, село, дело,и стършел не ги казваха тези неща! само дето тогава във всеки вагон имаше по стотина човека! хубавото е, че треновете в родинатани мила се движат толкова бавно, че няма пострадали! я си представи какво ще се случи ако беше се движил със скоростта на японски влак!???
Покрай Захарна фабрика има много представители на тъмнозелената общност. Има голяма вероятност трасето да не е било в пълната си цялост...
Буквално първото и второто изречение в новината Локомотив на пътнически влак, возещ 57 души, излезе от релсите около 19 часа тази вечер на гара "Захарна фабрика" в София. Инцидентът е станал днес, в 17:36 ч.
няма нужда от ЖП. Само конкуренция. Той е босс на автобусните превози и строи тангенти.
Предвид (почти)минусовите въздушни температури - функционирала ли са дюзите пускащи сгъстен ледопремахващ пясък пред колоосните бандажи, с някаква мазнина ли са били намазани главите на жп релси ?!! Дървени стрелкови, с дължина 250 см - 5 метра, траверси по трасето на осми паневропейски транспорт. коридор: албански средиземноморски пристанищен Драч - столична албанска Тирана - северомакедонски: Скопие и Битоля - бълг. Кюстендил - София - Пловдив - Стара Загора - пристан. черноморски Бургас - пристанищна черноморска Варна. Средн. железопътна скорост между столични централна жп гара София и намиращата се на 3 км югозападно от нея жп гара Захарна фабрика е 0,83 м\с, живи + здрави
Как беше? ....като дойде частният бизнес, да видите Вие, ред, чистота и качество на обслужването. Частиците са предприемчиви, модерно иновативно мислене. А какво стана? Мизерия и кражби, дребни хитрости и мръсотия навсякаде. Да не циганин да е положил на релсите някой банан, та се подхлъзнал локомотива?
.....ползвали са ниви травестити за релсите и те са си извъртяли задницата по посока на влизането,... на влака, в Захарната фабрика
Само да припомним случая с дерайлиралите цистерни в шуменското село Хтрино и взривените цистерни, разливи и загинали хора. И да попитам частна ли бе влакивата композиция?
БДЖ, когато и да го закрият - все ще е късно. После евентуално може да пробват наново...
железничар и мога да ти кажа, че по соц времето ЖП транспортът у нас беше в пъти по- сигурен. Дерайлиранията бяха изключения . Трасетата и тракцион- ният състав - поддържани, персоналът - висококвалифициран. Имаше и катастрофи - къде съзнателно предизвикани ( между Сеново и Вятово през 60-те,), къде по небрежност (Венчан през 70те), къде по превишена скорост Червен бряг - Оряхово) - но такъв разпад и такова неглижиране на ЖП транспорта поради алчност Спомнете си Краус...) и некомпетентност ( от Н.Неев насам...) не е имало
Вероятно: понеже във гуглови улични снимки от юни'2015 жп скорост е 40 км/ч, а от октомври'2019 е 25 км\ч - там - на около 10 м след прелеза, в посока железопътна гара Захарна фабрика, по ул. ,,Йосиф Щросмайер" - жп стрелки (тоест коловози разклонения)/коловози се нуждаят или от цялостни или сериозен ремонт, или пълна подмяна на елементите им, живи + здрави
Защо!? Ами защото е пътнически влак и се движи твърде бавно! Хайде сега да помислимЕ за скоростните влакове по същите ЖПрелси и стрелки
Питате ли се колко пари се даваха по бай Тошово време .Па колко се дават сега. Без при не се поддържа жп линия.Няма качествен персонал и няма и пари.Това е истината хора.