Концесията на летище София ще бъде възобновена
Възобновява се процедурата за концесия на летище София, обяви пред телевизия "Европа" министърът на транспорта Ивайло Московски.
Обратно в новинатаКоментари - Концесията на летище София ще бъде възобновена | Днес.dir.bg
Коментари
Този явно е решил да се съревновава с Тиквата кой е по-ужасен лъжец. Тези съучастници на концесионери смятат оздравят БДЖ, колкото Костов оздрави нарочно съсипваните, но създадени с толкова средства и труд, курорти по Черноморието или БГА 'Балкан', за да оправдае някак си раздаването им на избраници от демократично признатите български власти. Летището освен големи държавни инвестиции и източник на доходи има огромно значение за сигурността и дори живота на българите, защото въздушният транспорт ефективно може да се контролира само на летищата. Например по море, гранични катери могат винаги (поне теоретично) да се доближават до всеки кораб в териториалните ни води и проверяващи да се качват на борда за инспекция; също така проверки при желание, лесно може да се извършват на всеки транспорт по пътищата като се почне от каруци и се стигне до камиони (без колите и камионите свързани с американските военни бази, независимо от желанието, поне в България и в другите окупирани европейски страни), дори могат бързо установявани цели мобилни КПП-та, дублиращи стационарните и така всъщност проверяващи и тях. Проверка на самолет обаче извън летището винаги е много по-трудно, а за България практически невъзможно, отчитайки от колко години вече не сме купували толкова необходимите ни, произведени в Русия машини с изключителни характеристики.
В това отношение (контрол с използването на авиация) максималното до което достигнаха любимата кухина на Брюксел отстъпваща газопроводи, АЕЦ и нефтени терминали на съседите, Бойко взимача на заеми и Борисов раздавача на концесии на света, бе да уреди наблюдение на строителството на магистрала 'Тракия' от летящи в България далечни чужденци, а оттам и качеството на магистралите не учудва (то каквито самолетите и пилотите такъв и контрола умерен и даже вече толерантен). С други думи, ако трябва да се обясни като по учебна програма с избор от десетки учебници и одобрена от кобрата Кунева, то при летища на концесия, всеки самолет във въздушното пространство на България е нещо като американска военна база за митничарите, за спец службите, за паспортния контрол, за контрола на терористите, на вноса на наркотици, оръжия и субстанции, и на какво ли още не. Като освен това българските политици се лишават от възможността да провеждат конфиденциални преговори, за които е известно само на участниците в тях.
Тоя случайно да е чувал думата " лошо управление " и " безстопанственост"? Значи за 8 г.при неговото управление се оформя близо 440 млн. дълг и никой не е виновен,не се търси отговорност,а само се констатира факта и за тези 440 млн. ,се оформя една неудачна сделка за 100 годни
Крадците от ГЕРБ не са обикновенни крадци! Те са суперкрадци! Такива си ги избрахте! Яжте им сега лай.ата!
Вместо да се дава на концесия заради 600млн.евро( с което се продава националната сигурност) да се вкара цялата печалба от летищрто за оздравяване на БДЖ. Това може с договор между летището и БДЖ да се уреди със съответни права и задължения на страните.Летището не бива да се дава на концесия на чужденци.
Ти си абсолютно прав,но тука не става въпрос за ефективност и полезен ход с който да се помогне на железниците!!!!!!!!!!!!!!!Това е само търсене на вариант за оправдание на далаверите и лапачката от разновидните ДЕБЕЛИ комисионни които ще получат накои административни правителствени елементи,независимо,че те биха носили ,при това само големи загуби за държавата ни и за допринасяне на нейната зависимост от чужди чорбаджии и оператори!Тази МАША на гробарите-Московси трябва да бъде съден,дори само за прокараната идея!Такива безродници имат място само в затвора ,а не в правителство,което управлява държава!!!!
Още не са зачочнали,а само мислят как да се облагодетелстват.Защо проспа два мандата,само неизгодни договори .ЗАЩО ПРОДАДЕ ПЕЧАЛИВШОТО,,ТОВАРНИ ПРЕВОЗИ,,НО НИЩО НЕ СТАНА.СЕГА ЩЕ ПОДАРИШ И ЛЕТИЩЕТО,ЩЕ ГУШНЕШ ТЛЪСТАТА КОМИСИОННА,И ПАК НИЩО.,,КОФА БЕЗ ДЪНО,, ТИ СИ БЪЛГАРОУБИЕЦ.ГЛАВА БЕЗ МОЗЪК СИ,ТО ПО ВЪННШНИЯТ ВИД ГОВОРИ ЗА ВСИЧКО,,МАЗЕН МАНГАЛ,, НО ТОЗИ КОЙТО ТЕ ПОТКРЕПЯ Е ПО ЗЛЕ И ОТ ТЕБ
червените си разчистиха пътя за много бързите кражби и руската прегръдка, а се оказа, че ще почакат незнайно докога. Реалистично за България, да не се надяват, тука тяхната замина.
комисионни и Костов не е взимал Този брадчет ще сложи в малкият си джоб,е държавата пак ще загуби,е пари за бедните пак няма да има,ама на управляващите не им пука.Нали взеха пак власта,това е по важно
Стана ми ясно защо искат толкова тази концесия дето боко държейки метлата на чистачките отричаше...Ами авансовите мангизи трябва да ги гушнат и преразпределят а после кучета ги яли хората дето ще работят там..Питам и мъжьо на цецка дали е спазарен да остане на същата високоплатена длъжност без да има професионални знания за това???
Кога ли народа ще се осъзнае, че онези от паметника в Бургас са си заслужили съдбата, и ще сегашния "цват на нацията" трябва да се присъедини към тях?
Нали са на мода циганите и те ни определят съдбата.Колко лесно се продава,а колко трудно се изгражда.
Тинята започна да прелива и няма кой да я изчисти!Няма съвременни "помпи "които да изсмучат до дъно тази смрад,да я рециклират и превърнат в чист еко продукт!Не е невъзможно,като нямам предвид имитация!
Когато се изчерпи "прихода от авансовото плащане за тази концесия" какво друго ще се продаде или даде на концесия, за да се поддържа БДЖ?
Този е Ивайло Тъпото на Ен-та степен! Къде ти са европроектите за модернизация на железниците?От 5 год. минимум има програми,с които могат да станат влаковете притегателни за пътници както е на запад и не само,това е по достъпен транспорт и за работещи!Ама че гьон!Мафиотска история с недобър край за БГ!
по нареждане на бодигарда се спре че ако беше станало нямаше да може да се вземе КОМИСИОННОТО сега всичко е на ред и се започва от начало много силен ход на бодигарда как ги прее.а всички с Геджиков той излезе по послушен от цецко много точен удар всички тия уволнения спирания на концесии ревизии всичко е един порн. спектакъл с очастието на бодигарда СУПЕР ФИЛМ АЗ МИСЛЕХ ЧЕ Е ИСТИНСКИ а той излезе менте от всякъде направо оскар
Два мандата показа некадърност,некомпетентност,съсипа Бдж,и да му дадът трети. СЪЩО КАТО БОКО,ДОКАРА НИ ДО ПЪЛНА МИЗЕРИЯ И НИЕ ПАК ГО ИЗБРАХМЕ.ПРОСТО ИСКАМЕ ДА СИ ЖИВЕЕМ МИЗЕРНО
Този не е ли за гилотината или най малко за прокуратурата?То бива типигьозлук,умишлена безстопанственост, безочие и наглост!За 8 години съсипа БДЖ съзнателно с двамата помагачи изпълнителни директори,то не бе крадене,не бе чудо и сега ще покрива дългове чрез порочни и нерантабилни концесии!И този ако не е един изпълнител на поръчки в ущърб на ведомствата ,за евтина приватизация,няма обяснение!
Интересно ми е как се чувствуват в момента глупавите и елементарни чистачки от Аерогарата, които повярваха на лъжите на Пожарникаря когато посрещнаха там като Месия /съвсем скоро /, че ще им запази заплатите от 1500 лева и няма да позволи летището да бъде отдадено на КОНЦЕСИЯ . . .
Който е гласувал за ГЕРБ може да се гордее с избора си. Сега мазния циганин ще даде летището на концесия на едни други мазни. И не само летището.
Защото комисионите са договорени.
Дайте без пари всичко на инвеститорите-лешояди, ако има истински българи останали тук, скоро няма да има къде да се скриете, ще си платите за греховете към България!
Няма да се спрете, докато не продадате всичко държавно и печелившо , герберска хунта! Ама ще дойде време и да отговаряте пред народа!
Време е за първата министерска оставка, некадърен министър. И видимо корумпиран, на чужда служба. Да видим патриотите как ще реагират на подготвяния обир и не кадърния си колега.
Към "ИЗПАТИЛ". Направо говоря в прав текст: градът е Дупница, фирмата се казваше "Фармация". Двама са синовете на величията - Петър Терзиев и Георг Цветански. Няколко български частни фирми пласирахме продукцията на пазара в бившия СССР и стабилно държахме 10-15%. Всички бяха доволни - и ние и Вие и партньорите от бившия СССР. След приватизацията всичко тръгна надолу. Нас ни изгониха, но преди това им отмъстихме, като им отрязахме всички пътища. Колко ги увещавахме да се разберем, но те въобще не си мислеха за производсто. Изместиха ни поляци, унгарци чехи. Те спечелиха, а загубихмме ние и работещите във "Фармация". Фирмата се препродаде неколкократно и цените на лекарствата скочиха главоломно. Наистина няма такава държава!!!
"Да се управлява професионално" !? Че сега любители ли го управляват ? Или самодейци !? Или просто българи. Не, няма да оставят така тази работа. Чужди посолства са го назаначили, чужди фирми ще управляват българското летище. Демокрация браточка !
Ще наливаме пари от пусто в празно... после хайде и БДЖ по пързалката. Толкова ли нямате умни кадри за тези структури бе дебили?
Казва си го в прав ред, концесията е нужна защото трябват пари, дали е изгодна за България е езначителна подробност и не заслужава внимание. Какво очаквахте, привърженици на ГЕРБ, и след първата оставка, всички бяха върнати, Цачева, Павлова, Рашидов, сега същото, гласувайте за Борисов докато унищожи България, майкопродавци!
ОХАРЧИХА СЕ ПО ИЗБОРИТЕ. ТРЯБВА ИМ КОМПЕНСАЦИЯ. А, КЪДЕ СА СИНДИКАТИТЕ .............ОНЯ С МЕТЛИТЕ ОТ ЛЕТИЩЕТО?
След летището ред е на ,,ТОЛ ТАКСИТЕ,, НИЕ ЩЕ ИЗПЛАЩАМЕ МАГИСТРАЛИТЕ,А ТЕ ЩЕ ЛАПАТ ТАКСИТЕ,ТЪПЪРВА ЗАПОЧВА ОФРАБВАНЕТО.ТЕЖКО НИ .УРОДИ В ДЕЙСТВИЕ
Xора ние сме окупирани от паразитния етнос на Pомлянините(Ивайло Московски)!!!, чифутите и жидовете им "дариха" власт да вилнеят над "бащино ни огнище" и да ни "управляват" и продават както намерят за добре и угодно на международния концисионерен пазар за роби и само да работим без да виждаме плода от нашия труд за да може тези паразити Pомляните да живеят на наш гръб и да продават нашето имущество!!!
ИЗОБЩО НЕ ЗАДАВАТ НЕУДОБНИ ВЪПРОСИ КЪМ ПОЛИТИЦИТЕ.ЕТО ИМ ПОЛЕ ЗА ИЗЯВА.ТОЗИ ЦИГАНИН ТРЯБВА ДА ГО РАЗПЪНАТ,НЕЩО КОЕТО Е НА НАРОДА ТОЙ ЩЕ СЕ РАЗПОЛАГА С НЕГО.ТЪП,ГАДЕН,АЛЧЕН МАНГАЛ.ОСТАВКА........ОСТАВКА
Началото на поредното управление започва с ясен знак че няма кои да управлява повереното от народа имущество. Да се чуди човек това правителство ли ще е или ОПГ.
Моля ви не скривайте статията ,та доно някой от прогнилият от корупция герб да прочете нещо. ВСЕКИ ЗДРАВО МИСЛЕЩ ЧОВЕК Е ПРОТИВ ТАЗИ КОНЦЕСИЯ. А ЕДИН НЕУДАЧНИК ТРАНСПОРТЕН МИНИСТЪР,ДОКАЗА В ГОДИНИТЕ,ЧЕ НЯМА МОЗЪК НЕЩО ДА НАПРАВИ,И ПАК ГО ИЗБРАХА,АМА ТЪКА ИМ Е ИЗГОДНО НА КРАДЛИВИТЕ ГЕРБ
Типично по ГЕРБ-ерастки - имаме пробив в сигурността, затова назначаваме за биг бос човекът по времето на когото е станал (естествено срещу заплащане) този пробив...
Този нещо като мангал е за прокуратурата,ама и тя е тяхна и нищо не става.Само то морална гледна точка могът да направят нещо.Ама ГЕРБ,БСП,ДПС И ОП ТЕ НЕ ЗНАЯТ ЗНАЧЕНИЕТО НА ДУМАТА ,,МОРАЛ,, ТЕ СА УБИЙЦИ НА БЪЛГАРСКИЯТ НАРОД.БОЖЕ МОЛЯ ТЕ ПОМОГНИ НА ТОЗИ ОБРУЛЕН,НЕЩАСТЕН И БЕДЕН НАРОД.
Брюксел започва разследване за корупция на милиони в НКЖИ .В Брюксел били изумени, че обикновени ремонти са описвани като аварийни, за да се избегне конкурс. В същото време са отчитани от НКЖИ като обекти от инвестиционната програма. Цените за изпълнение са завишавани многократно, а строителните работи са извършвани без приети проекти. За изпълнението на аварийните поръчки са канени едни и същи компании, без никакво обяснение, защо точно те са предпочетени. Една от фирмите, която особено се набива на очи е Водстрой 98 АД, която се свързва с депутат от ДПС. В ЕК били изненадани от документите за авариен ремонт на 355 м. железен път между Самоводене и Велико Търново, който струвал на държавата 16 127 534 лв. без ДДС. Това прави над 45 млн. лв за 1 км железен път. Средната цена в Европа за подолен ремонт е около 1,2 2,3 млн евро, в зависимост от терена и сложностите. Между Черниче Пейо Яворов пък е записан ремонт на 175 м. железен път, който струвал на данъкоплатците над 7 млн. лв., което прави над 40 млн за километър. Рекорден е ремонтът на 150м. край Плачковци, който ни е струвал около 7 млн. лв., което прави 46млн. лв. на километър абксолютен световен рекорд. В папката с кражбите са още десетки договори, сключвани на тъмно. Става дума за отсечки между Ловеч и Троян, Свищов Троян, Димитровград Свиленград. Към момента възлагането на т. нар. аварийни поръчки продължава да се извършва
МЕДИИТЕ ТОТАЛНО МЪЛЧАТ ,ЧЕ ЗА ТОЯ И ГЕРБ СЛЕД 18:00часа ГЛАСУВАХА НАД 300 000 БРАДЧЕДИ
РАБОТЕХ ВЪВ ФАРМСЦЕФТИЧНА ФИРМА.ФИРМАТА БЕШЕ НА СУПЕР ПЕЧАЛБАИ ВЗЕМАХМЕ НЕВЕРОЯТНИ ЗАПЛАТИ ПО 2з ЗАПЛАТИ НА ГОДИНА.ОБАЧЕ ЗЕТА НА ЕДНО КОМУНИСТИЧЕСКО ВЕЛИЧИЕ РЕШИ ДА ГО ПРОДАДЕ И ОТТОГАВА ЗАПОЧНАХА МЪКИТЕ. ОСТАВИХА ЕДНА ТРЕТА ОТ ПЕРСОНАЛА,НАМАЛИХА ДРАСТИЧНО ЗАПЛАТИТЕ . И ОТТОГАВА САМО СЕ ПРЕПРОДАВА,А НА РАБОТЕЩИТЕ ЗАПЛАТИТЕ СА КАТО ЗА ,,БЕДНИ РАБОРЕЩИ,, ЕТО ТОВА Е ДОБЪР ПРИМЕР ЗА ПРЕВАТИЗАЦИЯ. ФИРМАТА СЕ НАМИРА НА ЮГ НЕДАЛЕЧ ОТ СОФИЯ
НЕ ВИЕ, А НАСЛЕДНИЦИТЕ ВИ ЩЕ ПЛАЩАТ ЗА ПРЕСТЪПЛЕНИЯТА ИЗВЪРШЕНИ КЪМ БЪЛГАРСКИЯ НАРОД. ГЕНОЦИДА И ЕТНИЧЕСКОТО ПРОЧИСТВАНЕ ПРОВЕДЕНО ОТ ВАС НАДМИНА ТОВА НА КАМБОДЖАНСКИТЕ ЧЕРВЕНИ КХМЕРИ Пол Пот и Йенг Сари. Два и половина милиона българи ИМИГРИРАХА в чужбина бягайки от вас и вашия режим. Заради СКОТСКИЯ НАЧИН на живот , милиони отидоха в отвъдното. НЯМА НЕПЛАТЕНО ПРЕСТЪПЛЕНИЕ. ГОРЕТЕ В АДА ИЗРОДИ ТАКИВА!
И аз съм гневен, но не вярвам на Божие възмездие... Нищо няма да платят наследниците им (на корумпираните политици)... Татковците изнасят откраднатото в офшорни зони, акции и сметки в предприятия и банки на запад и отрочетата ще си живеят безметежно там. Така направиха БКП, КПСС, а днес го правят новите руски и български капиталисти.
Остава да възстанови на местата и уволнените от Христо Алексиев директори на НКЖИ и БДЖ Владимиров и Ламбрев и готово. Пробива в корупционните схеми е закърпен и системата може да потече отново. Да "потече" като пробита кофа, или направо като кофа без дъно. Това е министерството с най-жестока корупция, която обаче е трудно установима и добре маскирана заради работа на цели отдели, които създават дирижирано от политиците обществени поръчки за ремонти на жп, сигнализация, подвижни състави и всичко, което е свързано с железницата. Подобно е и в АПИ, но там няма такава специализация на ремонтите, освен това всички пътуват по пътищата, затова се внимава и източването се прави с мярка, т.е. краде се един по-малък процент от вложените средства. В железницата процентът на кражба в сравнение с вложеното е по-голям, а в някои случаи в пъти превишава размера на ремонтите. Омръзна ни вече да ги прекриваме и да се боим да не ни затворят нас. Сега този мургавия ще върне всичко на нивото на което беше. Знаете ли колко милиарда трябва да се инвестират в железницата в следващите години? Няколко, по-вече отколкото при санирането.
Сега колко е печалбата на летище София? С отдаването на концесия каква ще бъде печалбата за хазната годишно? Ограничението турска компания или свързани с Турция компании да не могат да участват в търга за концесията е задължително условие. Друго ще е продажба на суверенитет, което е предателство спрямо държавата ни.