Внушителният Еърбъс А380 кацна на летище София
Най-големият в света пътнически самолет гостува в София. "Еърбъс А380" кацна от Франкфурт около 13:00 часа и ще остане за няколко часа на софийското летище.
Обратно в новинатаНай-големият в света пътнически самолет гостува в София. "Еърбъс А380" кацна от Франкфурт около 13:00 часа и ще остане за няколко часа на софийското летище.
Обратно в новинатаНай-големият в света пътнически самолет гостува в София. "Еърбъс А380" кацна от Франкфурт около 13:00 часа и ще остане за няколко часа на софийското летище.
Обратно в новинатаЧудесно! Впечатляваща машина! Да са живи и здрави инженерите, които са я проектирали и построили. Спомням си едно документално филмче за А 380, показващо първия полет, как инженерите трепереха дали ще излети. Но той излетя! Всъщност такава тръпка изпитват всички авиоконструктори. Все едно да чакаш детето ти да проходи! И се радвам, че успяват да постигнат почти невъзможното - да вдигнеш 5-600 тона във въздуха и да ги накараш да летят с над 800 км/час е голямо постижение. За съжаление София не е перспективна дестинация за тези големи машини и едва ли ще го видим пак на нашето летище. Просто пътникопотокът е твърде малък за да се използват толкова големи самолети. А на нашето момче пожелавам да е жив и здрав и да се издигне до командир на тази великолепна машина. Всъщност ние имаме и други наши момчета, които командват големи машини, супертанкери например, с товароподемност 300 000 и повече тона, което също си е доста трудна и отговорна работа...
Така е! Знам за поне още двама - единият в Емирейтс и един в Етихад, но Луфтханза си е първа класа! Още повече, че Марио има голямо уважение в Луфтханза и огромен принос "голямата птица" да дойде в София. Имаме малко неща, с които да се гордеем като българи и е хубаво да ги оценяваме. Успех на тези смели мъже, където и да ни носят славата по света. Честит професионален празник!
Самолети от този тип излитат и кацат на всеки 3 секунди по света, у нас кацна за пръв път .... Щото сме няква Тъмна Индия братче, та чак сега и нас ни огряло.
Трябва да отбележим и факта, че в БГ вече има вече 6 хангара на Луфтханза, инженеринговия и поддържащ персонал също е изнесен у нас. Жалкото е само, че българите вършат висококвалифицирана работа и дишат отровите, с които се обработват самолетите срещу жълти стотинки, за които немец никога не би се съгласил да върши тази работа. Бели роби сме. Жалко за нашите техници работещи по поддръжка на самолетите има за жъллти стотинки.
ЧЕТА КОМЕНТАРИТЕ, НО НИКОЙ ЛИ ОТ ВАС НЕ ГЛЕДА НОВИНИТЕ, НИКОЙ ЛИ НЕ РАЗБРА, ЧЕ ПИЛОТА НА ЕРБЪС А380 Е БЪЛГАРИН! ЩО ЗА ХОРА СМЕ ДА НЕ ЗАБЕЛЕЖИМ ТОВА, ПОНЕ ЗА МОМЕНТ ДА СПРЕМ ДА СЕ ДЪРЛЯМЕ И ДА КАЖЕМ ЕДНА ХУБАВА ПРИКАЗКА! ХОРА, ВЯРВАТЕ ЛИ ИЛИ НЕ НАШИТЕ ПИЛОТИ БЯХА И ВСЕ ОЩЕ СА НАЙ-ДОБРЕ ПОДТОТВЕНИТЕ ПИЛОТИ В СВЕТА! БЪЛГАРИ СМЕ, ПОНЕ С ТОВА ХУБАВО НЕЩО ДА СЕ ГОРДЕЕМ, ТА МАКАР И ЗА МАЛКО!
кои професии зависи живота на много хора? 1. Лекари 2. Пилоти 3. Капитани Не предполагах, че с всеки изминал ден българина все повече изпростява. Четейки коментарите на т.н. българи разбирам две неща: 1. Никога не се качвали на самолет. 2. Не са се реализирали в собствения си живот и завиждат на другите, ако ли не обвиняват всеки са собствените си несгоди. И после се чудите защо една ВЕЛИКА БЪЛГАРИЯ е на това дередже! Наистина по злобен и прост народ в момента от българите няма! А това е жалко за всички които са воювали за свободата ни. Израдвайте се, че един българин е успял в живота, че е постигнал мечтите си.... Колко от вас могат да се похвалят с това? Колко от вас могат да се похвалят, че ги уважават извън родината си? Жалки хорица останаха на великата ни територия.... Браво на Марио Бакалов за постижението в своята професия и за уважението което е постигнал, но не от сънародниците си.....
Понеже пътувам често със самолет, добре знам каква досада е качването и слизането, особено когато е през ръкав само от предната врата. Летя най-много по маршрути в Европа, където най-масовия самолет е А320 за около 180 човека. Товари се и се разтоварва през ръкав средно за 20 мин. А този 380 за 3 пъти повече пътници, ако също се товари и разтоварва през един ръкав и понеже е и двупалобен просто не ми се мисли какво висене ще е !
Никой не те кара да се буташ вечно пръв да се качваш и слизаш.... Ама да, все пак това е запазена "марка" на Бай Ганьо. Явно не си пътувал достатъчно, да видиш и разбереш, че на много малко летища се усеща качването и слизането от самолета, всичко зависи от организацията
Да те Е-а у селянина! Летя поне 2 пъти месечно, киртак. Не съм видял на европейско летище на което да са качили пътниците на 320 за по-малко от 15 мин.
И понеже съм пътувал с такъв самолет ще ти отговоря, на повечето места където обслужват А380 на ръкави качването и слизането става през два ръкава.
Не е през един ръкав :) Затова и не се обработва от всички летища. Има си специален ръкав за него - двуетажен :)
Самолетите са на кантар спрямо задния колесник. Ако не е нафраскан до горе с гориво в крилете или има силен вятър на перона може да се килне на опашка затова ги товарят отпред 90% от случаите. Ако ще ги товарят от зад и отпред винаги първа товарят тези които са отпред. Другите отзад ги товарят със закъснение. При слизането пак се следи за баланса. Натиска трябва да е преди крилата.
Що пишеш простотии бе , умняк! На летище София когато самолета не е на ръкав качването е едновременно от предна и задна врата. И самолета не се "фрашка " с гориво най-често а се слага гориво за 1.5 дистанция на която ще лети. Т.е. за полет на 2000км, една типична дистанция за Европа се слага гориво за 3000 км. А 320 може да покрие дистанции над 6000 км.
Виж, драги, пътувал съм многократно с всички видове големи самолети, с изключение на този! Е трябва да ти кажа, че слизането на пътниците не отнема кой знае колко време, все е от порядъка на 15-на минути. Друг е въпросът с качването, винаги отнема повече време и най-вече за това, че пътниците се точат като свински черва и все има по някой и друг запил се в близкия бар и не си погледнал часовника навреме...Пък и полетите с тези самолети обикновено са "трансфер", т.е. прекачване от друг полет. Случвало ми се е да бягам като изоглавен от единия терминал до другия и да се качвам в последната минута, даже съм си чувал и името по транслацията и това се е случвало обикновено поради закъснение на самолета от София...А за багажа не говорим, случвало ми се е след такива полети да си го получа след две седмици...
Еърбъс А380" кацна от Франкфурт Много просто е това в България: транспорта ни е от тролйБЪС и автоБЪс . Така е с българският и редакторите ни. В Европа се нарича Ейрбус
Чудото дето ще отнесе гробарските крадци в дън земя тилилейска. Плевнята, тиквата, цецо - пеленгатора с всичките му послушани разговори, партийната секретарка цуца ще им е стюардеса. Прав ви път крадливи гробари.
Само аз ли не разбирам каква е цялата еуфория??? Самолет ежедневие за САЩ или други големи държави тук стана национална гордост. Нито ние сме го измислили, нито сме го купили...Не разбирам ентусиазма Ви. Дошъл, кацнат, направил рекламата и си заминал. И браво на пилота, но все пак това му е работата и явно добре си я върши, но чак истерията, която предизвика...
ха ха ха колко е грозен. а за протокола Hughes H-4 Hercules е дъвена летяща лодка!
по редовните линии оттук - наведнаж по 500 парчета ще се изнасят... доста ефективно....
Браво на нашето орле- пилотът на Ербъса. Да ни е жив и здрав и да се гордеем и с други български чеда по света. Дано от такива мъже вземем пример за култура, добрина, човечност, че иначе с тая култура от Банкя съвсем се изложихме. Щом стигнахме до там, че да избираме красавицата Цецка за президент и главнокомандващ въоръжените ни сили. Тя тенджери и тигани може само да командва и ще я сбъркат със тези от средния пол.
А бе кой плати масрафа? Не вярвам българския пилот да си е написал сам курса.
Един самолет, който е ежедневие в белите държави става национална атракция и повод за Чичовски лакърдии накъде щял да излети в колко часа и как махалата да се струпа и в коя посока да гледа, махайки с бели кърпички...да ти се приплаче от умиление...
Честито на авиаторите! А относно новината - отивам да прочета отново разказа "трактор на село".
Току-що кацна в гр. Хамбург. Да пожелаем на екипажа приятна вечер, приятна почивка и до нови срещи!
Този самолет изпълнява полети на далечни /трансконтинентални/ разстояния, а от летище София не се извършват директни такива полети.
Голям праз,като кацнал този самолет.Нито ще ми стане по топло ,нито по студено от това.
Кво излиза? Нози самолет е по-голям от руският самолетоносач "Адмирал Кузнецов" ..ха.ха
Много е забавно как побърканите русофоби намесват злите рашки в тема за европейски самолет кацнал в България и посрещнат от цялото ни правителство :) Не се притеснявайте за руснаците, американците още им ползват техните ракети за да ходят в космоса.
НАИСТИНА ВПЕЧАТЛЯВАЩО !!!! ДАЛИ ОПИТВАЩИТЕ ДА НИ СТАНАТ НАСТОЙНИЦИ РАШКИ, НЯКОГА ЩЕ НАПРАВЯТ НЕЩО ПОДОБНО ЗА ЧОВЕКА, ИЛИ САМО ЩЕ ДРЪНКАТ ОРЪЖИЯ !!!!
Наясно си, че САЩ харчи за отбрана 600 милиарда, повече от следващите 10 държави взети заедно, а Русия е на второ място по износ на оръжия след тях. Нали бе, побъркания русофоб, дето ти се привиждат зли руснаци навсякъде?
НА БЪЛГАРИЯ НЕ И ТРЯБВАТ ЕЪРБЪСИ А САМО ДВА ДРОНА ДА ПУСНАТ ПО ЕДНА КОШНИЦА С ПИРОКИСИЛИН НАД БАРДАЦИТЕ НА КОМУНЯРО СИДЕРАСТИЯТА НА ПОЗИТАНО И ВРАБЧА!ЗА КОПРИНКА И БУЗЛУДЖА СТИГАТ И ПО ДВА ВАРЕЛА С Л...НА, В НАЙ ГОЛЕМИЯ КАЛАБЪЛЪК !!
Излетя! Гледах го с бинокъл; беше огромен и красив. Успех на нашия пилот!!!
Нашият пилот изрази специални благодарности за посрещането и си взе довиждане (по радиото) с диспечерите на София кула, на София подход и на София контрол и продължи към Румъния...
Видя голямата Тиква, уплаши се и излетя!
Най-големия бил.А АН-225 МРИЯ е само 11м по-дълъг и 9м по-голям при крилете и е 640тона.
Този АН 225 пътнически самолет ли е ?
След малко си тръгва А380,може да го гледате на link
Едно време Гатарин го развозваха из България, за да го показват на хората като циганска мечка! Толкова ли не можаха да го закачат за някой по-толям камион и да го лъзнат по някоя от магистралите на Боко! Така ефекта щеше да е троен! Първо, народа щеше да види нагледно колко велика е западната, пардон евроатлантическата цивилизация! Второ, Боко пак щеше да има повод да се похвали с магистралите! Трето, при тоя тонаж не е трудно да се предположи, че магистралата щеше да има нужда от ремонт, което разбира се означава нови поръчки и естествено комисионни! А сега кво? Шашнахме циганите от кв. "Христо Ботев".
наи-големият самолет в света е руски - товарен.
УКРАЙНСКИ Е
бе украйнски беше майче кво ше кажеш,а? И самолетоносаче им украинци го правиха в Николаев 30 години след това руснаците сами един хеликоптероносач не могат сделат, не самолетоносач
Ако потърсиш в Wikipedia A380 обаче на английски ще видиш всъщност кой е най-големият самолет в света. Около срадата на страницата в дясно са насложени всички самолети един върху друг. Не се доверявайте на българските страници защото те са адаптирани за прости българи каквото ни мислят. В оригиналните страници в Wikipedia пред езика има звездички и само на тях може да се вярва. Поне такова е указанието на wikipedia в общите условия.
Сега да качват 500 бежанци и на гости при баба Меркел.
Този голям самолет да не идва да извозва имигрантите? Хайде товарете ги, и при Меркел да си ги интегрира.
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Ежко (нерегистриран)
Чудесно! Впечатляваща машина! Да са живи и здрави инженерите, които са я проектирали и построили. Спомням си едно документално филмче за А 380, показващо първия полет, как инженерите трепереха дали ще излети. Но той излетя! Всъщност такава тръпка изпитват всички авиоконструктори. Все едно да чакаш детето ти да проходи! И се радвам, че успяват да постигнат почти невъзможното - да вдигнеш 5-600 тона във въздуха и да ги накараш да летят с над 800 км/час е голямо постижение. За съжаление София не е перспективна дестинация за тези големи машини и едва ли ще го видим пак на нашето летище. Просто пътникопотокът е твърде малък за да се използват толкова големи самолети. А на нашето момче пожелавам да е жив и здрав и да се издигне до командир на тази великолепна машина. Всъщност ние имаме и други наши момчета, които командват големи машини, супертанкери например, с товароподемност 300 000 и повече тона, което също си е доста трудна и отговорна работа...
Така е! (нерегистриран)
Така е! Знам за поне още двама - единият в Емирейтс и един в Етихад, но Луфтханза си е първа класа! Още повече, че Марио има голямо уважение в Луфтханза и огромен принос "голямата птица" да дойде в София. Имаме малко неща, с които да се гордеем като българи и е хубаво да ги оценяваме. Успех на тези смели мъже, където и да ни носят славата по света. Честит професионален празник!
Викът на флекса
Самолети от този тип излитат и кацат на всеки 3 секунди по света, у нас кацна за пръв път .... Щото сме няква Тъмна Индия братче, та чак сега и нас ни огряло.
инж. Димитров (нерегистриран)
Бай Шиле, за всеки влак (самолет) си има пътници. За коя дестинация ще се съберат 500 пътника у нас?? Този самолет, както и всеки друг, трябва да се изплати, т.е. трябва да лети колкото се може по-често!
Нина (нерегистриран)
Трябва да отбележим и факта, че в БГ вече има вече 6 хангара на Луфтханза, инженеринговия и поддържащ персонал също е изнесен у нас. Жалкото е само, че българите вършат висококвалифицирана работа и дишат отровите, с които се обработват самолетите срещу жълти стотинки, за които немец никога не би се съгласил да върши тази работа. Бели роби сме. Жалко за нашите техници работещи по поддръжка на самолетите има за жъллти стотинки.
АН 225 (нерегистриран)
кацал съм в Бургас но не го записаха в Гинес
Тодорка (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Овживуаеуеееедияоеф! (нерегистриран)
В Истамбул пролетта видях три такива. Красиви машини!
ВАЖНО (нерегистриран)
ЧЕТА КОМЕНТАРИТЕ, НО НИКОЙ ЛИ ОТ ВАС НЕ ГЛЕДА НОВИНИТЕ, НИКОЙ ЛИ НЕ РАЗБРА, ЧЕ ПИЛОТА НА ЕРБЪС А380 Е БЪЛГАРИН! ЩО ЗА ХОРА СМЕ ДА НЕ ЗАБЕЛЕЖИМ ТОВА, ПОНЕ ЗА МОМЕНТ ДА СПРЕМ ДА СЕ ДЪРЛЯМЕ И ДА КАЖЕМ ЕДНА ХУБАВА ПРИКАЗКА! ХОРА, ВЯРВАТЕ ЛИ ИЛИ НЕ НАШИТЕ ПИЛОТИ БЯХА И ВСЕ ОЩЕ СА НАЙ-ДОБРЕ ПОДТОТВЕНИТЕ ПИЛОТИ В СВЕТА! БЪЛГАРИ СМЕ, ПОНЕ С ТОВА ХУБАВО НЕЩО ДА СЕ ГОРДЕЕМ, ТА МАКАР И ЗА МАЛКО!
!!! (нерегистриран)
И да допълня, че Марио Бакалов е единственият българин с лиценз да управлява А380.
От (нерегистриран)
кои професии зависи живота на много хора? 1. Лекари 2. Пилоти 3. Капитани Не предполагах, че с всеки изминал ден българина все повече изпростява. Четейки коментарите на т.н. българи разбирам две неща: 1. Никога не се качвали на самолет. 2. Не са се реализирали в собствения си живот и завиждат на другите, ако ли не обвиняват всеки са собствените си несгоди. И после се чудите защо една ВЕЛИКА БЪЛГАРИЯ е на това дередже! Наистина по злобен и прост народ в момента от българите няма! А това е жалко за всички които са воювали за свободата ни. Израдвайте се, че един българин е успял в живота, че е постигнал мечтите си.... Колко от вас могат да се похвалят с това? Колко от вас могат да се похвалят, че ги уважават извън родината си? Жалки хорица останаха на великата ни територия.... Браво на Марио Бакалов за постижението в своята професия и за уважението което е постигнал, но не от сънародниците си.....
Курсант (нерегистриран)
Най- много зависят от майорчето на пулта на балистичните ракети. Една грешка и 6-7 милиарда отиват на кино.
К (нерегистриран)
Понеже пътувам често със самолет, добре знам каква досада е качването и слизането, особено когато е през ръкав само от предната врата. Летя най-много по маршрути в Европа, където най-масовия самолет е А320 за около 180 човека. Товари се и се разтоварва през ръкав средно за 20 мин. А този 380 за 3 пъти повече пътници, ако също се товари и разтоварва през един ръкав и понеже е и двупалобен просто не ми се мисли какво висене ще е !
.... (нерегистриран)
Никой не те кара да се буташ вечно пръв да се качваш и слизаш.... Ама да, все пак това е запазена "марка" на Бай Ганьо. Явно не си пътувал достатъчно, да видиш и разбереш, че на много малко летища се усеща качването и слизането от самолета, всичко зависи от организацията
К (нерегистриран)
Да те Е-а у селянина! Летя поне 2 пъти месечно, киртак. Не съм видял на европейско летище на което да са качили пътниците на 320 за по-малко от 15 мин.
К (нерегистриран)
Да те Е-а у селянина нагъл! Летя поне 2 пъти месечно, киртак. Не съм видял на европейско летище на което да са качили пътниците на 320 за по-малко от 15 мин.
Овживуаеуеееедияоеф! (нерегистриран)
И понеже съм пътувал с такъв самолет ще ти отговоря, на повечето места където обслужват А380 на ръкави качването и слизането става през два ръкава.
К (нерегистриран)
А на по-малкото места детоне НЕ го товарят така какво се случва, би ли споделил!?
София (нерегистриран)
Не е през един ръкав :) Затова и не се обработва от всички летища. Има си специален ръкав за него - двуетажен :)
затуй (физичен закон) (нерегистриран)
Самолетите са на кантар спрямо задния колесник. Ако не е нафраскан до горе с гориво в крилете или има силен вятър на перона може да се килне на опашка затова ги товарят отпред 90% от случаите. Ако ще ги товарят от зад и отпред винаги първа товарят тези които са отпред. Другите отзад ги товарят със закъснение. При слизането пак се следи за баланса. Натиска трябва да е преди крилата.
К (нерегистриран)
Що пишеш простотии бе , умняк! На летище София когато самолета не е на ръкав качването е едновременно от предна и задна врата. И самолета не се "фрашка " с гориво най-често а се слага гориво за 1.5 дистанция на която ще лети. Т.е. за полет на 2000км, една типична дистанция за Европа се слага гориво за 3000 км. А 320 може да покрие дистанции над 6000 км.
К (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
905 (нерегистриран)
Я по леко с обидите, алооо. Къде се намираш?
Пътник (нерегистриран)
Виж, драги, пътувал съм многократно с всички видове големи самолети, с изключение на този! Е трябва да ти кажа, че слизането на пътниците не отнема кой знае колко време, все е от порядъка на 15-на минути. Друг е въпросът с качването, винаги отнема повече време и най-вече за това, че пътниците се точат като свински черва и все има по някой и друг запил се в близкия бар и не си погледнал часовника навреме...Пък и полетите с тези самолети обикновено са "трансфер", т.е. прекачване от друг полет. Случвало ми се е да бягам като изоглавен от единия терминал до другия и да се качвам в последната минута, даже съм си чувал и името по транслацията и това се е случвало обикновено поради закъснение на самолета от София...А за багажа не говорим, случвало ми се е след такива полети да си го получа след две седмици...
bai kosta (нерегистриран)
Защо Б.Б. не беше в центъра на събитието?
ами (нерегистриран)
защото няма келепир
Въпрос на проиношениние (нерегистриран)
Еърбъс А380" кацна от Франкфурт Много просто е това в България: транспорта ни е от тролйБЪС и автоБЪс . Така е с българският и редакторите ни. В Европа се нарича Ейрбус
Дойде (нерегистриран)
Чудото дето ще отнесе гробарските крадци в дън земя тилилейска. Плевнята, тиквата, цецо - пеленгатора с всичките му послушани разговори, партийната секретарка цуца ще им е стюардеса. Прав ви път крадливи гробари.
\ (нерегистриран)
Само аз ли не разбирам каква е цялата еуфория??? Самолет ежедневие за САЩ или други големи държави тук стана национална гордост. Нито ние сме го измислили, нито сме го купили...Не разбирам ентусиазма Ви. Дошъл, кацнат, направил рекламата и си заминал. И браво на пилота, но все пак това му е работата и явно добре си я върши, но чак истерията, която предизвика...
Фльор (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
00 (нерегистриран)
ха ха ха колко е грозен. а за протокола Hughes H-4 Hercules е дъвена летяща лодка!
това е обяснението (нерегистриран)
Щото е било война и не са му давали дуралуминий за не военни проекти.
айде да го пускат (нерегистриран)
по редовните линии оттук - наведнаж по 500 парчета ще се изнасят... доста ефективно....
баба Гицка (нерегистриран)
Браво на нашето орле- пилотът на Ербъса. Да ни е жив и здрав и да се гордеем и с други български чеда по света. Дано от такива мъже вземем пример за култура, добрина, човечност, че иначе с тая култура от Банкя съвсем се изложихме. Щом стигнахме до там, че да избираме красавицата Цецка за президент и главнокомандващ въоръжените ни сили. Тя тенджери и тигани може само да командва и ще я сбъркат със тези от средния пол.
я ме светнете (нерегистриран)
А бе кой плати масрафа? Не вярвам българския пилот да си е написал сам курса.
естатсвено (нерегистриран)
луфтханза текник
Що за държава (нерегистриран)
Един самолет, който е ежедневие в белите държави става национална атракция и повод за Чичовски лакърдии накъде щял да излети в колко часа и как махалата да се струпа и в коя посока да гледа, махайки с бели кърпички...да ти се приплаче от умиление...
A380 (нерегистриран)
Честито на авиаторите! А относно новината - отивам да прочета отново разказа "трактор на село".
Кацна (нерегистриран)
Току-що кацна в гр. Хамбург. Да пожелаем на екипажа приятна вечер, приятна почивка и до нови срещи!
Аз (нерегистриран)
Този самолет изпълнява полети на далечни /трансконтинентални/ разстояния, а от летище София не се извършват директни такива полети.
ми да (нерегистриран)
На мене един Варна-Хонолулу през Северния полюс ще ми дойде таман.
Прекрасен самолет (нерегистриран)
само 20 такива могат да връщат по 10 000 мигранти на ден на обратно.
ас (нерегистриран)
Голям праз,като кацнал този самолет.Нито ще ми стане по топло ,нито по студено от това.
праз (нерегистриран)
Нито ще станеш по-умен
Щерев (нерегистриран)
един русофил каза:гроздето е кисело..ха.ха
\ (нерегистриран)
И аз не разбирам каква е цялата еуфория с въпросният самолет...
Щерев (нерегистриран)
Кво излиза? Нози самолет е по-голям от руският самолетоносач "Адмирал Кузнецов" ..ха.ха
съседа ти руснак (нерегистриран)
Аре бе,верно ли?Щото и жена ти така каза за моя самолет.
руснак, руснак ама (нерегистриран)
простак! Не е малко.
Владо (нерегистриран)
Много е забавно как побърканите русофоби намесват злите рашки в тема за европейски самолет кацнал в България и посрещнат от цялото ни правителство :) Не се притеснявайте за руснаците, американците още им ползват техните ракети за да ходят в космоса.
Гаргамел
БРАВО НА ПУТИН...КОЙТО МОЖЕ СИ ГО МОЖЕ
НАБОР 41 (нерегистриран)
НАИСТИНА ВПЕЧАТЛЯВАЩО !!!! ДАЛИ ОПИТВАЩИТЕ ДА НИ СТАНАТ НАСТОЙНИЦИ РАШКИ, НЯКОГА ЩЕ НАПРАВЯТ НЕЩО ПОДОБНО ЗА ЧОВЕКА, ИЛИ САМО ЩЕ ДРЪНКАТ ОРЪЖИЯ !!!!
Владо (нерегистриран)
Наясно си, че САЩ харчи за отбрана 600 милиарда, повече от следващите 10 държави взети заедно, а Русия е на второ място по износ на оръжия след тях. Нали бе, побъркания русофоб, дето ти се привиждат зли руснаци навсякъде?
Пешо (нерегистриран)
Абе САЩ може и 6000 милиарда да харчи, и 66 000 милиарда. Важното е, че хората там живеят добре, за разлика от посткомунистическите такива, и не им пука за русия, а пък България си нямат идея къде е
Има (нерегистриран)
ан225
Bagren (нерегистриран)
Gotvi se porednata dalavera!
4 (нерегистриран)
мина кат Граф Цепелин
Тракиец (нерегистриран)
Подарък за новия ни президент. ЕР ФОРС 1
БОЙКО ДА ПУСКА АВИАЦИЯТА! (нерегистриран)
НА БЪЛГАРИЯ НЕ И ТРЯБВАТ ЕЪРБЪСИ А САМО ДВА ДРОНА ДА ПУСНАТ ПО ЕДНА КОШНИЦА С ПИРОКИСИЛИН НАД БАРДАЦИТЕ НА КОМУНЯРО СИДЕРАСТИЯТА НА ПОЗИТАНО И ВРАБЧА!ЗА КОПРИНКА И БУЗЛУДЖА СТИГАТ И ПО ДВА ВАРЕЛА С Л...НА, В НАЙ ГОЛЕМИЯ КАЛАБЪЛЪК !!
Омръзна ни (нерегистриран)
Идиот
Излетя-излетя (нерегистриран)
Излетя! Гледах го с бинокъл; беше огромен и красив. Успех на нашия пилот!!!
Полет 9916 (нерегистриран)
Нашият пилот изрази специални благодарности за посрещането и си взе довиждане (по радиото) с диспечерите на София кула, на София подход и на София контрол и продължи към Румъния...
майко мила (нерегистриран)
Туй доказва само едно, че не е пилотирал самолета както се тръбеше на всякъде, а е водил само радиообмена. Тези които по някакъв начин са свързани с авиацията ще ме разберат другите ще слагат минуси до заранта. Дано поне при подхода към София не е било така.
112 (нерегистриран)
Видя голямата Тиква, уплаши се и излетя!
Хей! (нерегистриран)
Глупендер, поне веднъж погледни от позитивната страна. Остави настрана политиката и политиците. Самолетът е дело на инженерната мисъл и на тези, които са смели мъже, достойни да го карат!
Излетя (нерегистриран)
Излетя (за съжаление) по 09 - на изток и веднага наляво на север.
Цъф (нерегистриран)
Най-големия бил.А АН-225 МРИЯ е само 11м по-дълъг и 9м по-голям при крилете и е 640тона.
005 (нерегистриран)
Този АН 225 пътнически самолет ли е ?
724 (нерегистриран)
А, случайно да ти е направило впечатление, че товарните самолети, кораби, влакове и автомобили издържат на далеч по-голямо натоварване на единица площ? В случая това, че Airbus е пътнически, не го прави по-сложен от инженерна гледна точка.
ТУ 154 (нерегистриран)
Иде реч за ПЪТНИЧЕСКИ самолет, бе брат'чед
за протокола (нерегистриран)
Дръжте се братя българи излита по 09 сякаш май
380 (нерегистриран)
На изток ще излита !!!
380 (нерегистриран)
Като тръгне ще напиша на къде да гледате ако искате да го видите на излитане !
380 (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
380 (нерегистриран)
регистрация D-AIMD
380 (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
380 (нерегистриран)
След малко си тръгва А380,може да го гледате на link
благодарим (нерегистриран)
Да на флайт радар. Преди обед го имаше в разписанието после го изтриха вече се появи на перона.
Дрън дрън ерина (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Верно е (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
2+2=5 (нерегистриран)
Едно време Гатарин го развозваха из България, за да го показват на хората като циганска мечка! Толкова ли не можаха да го закачат за някой по-толям камион и да го лъзнат по някоя от магистралите на Боко! Така ефекта щеше да е троен! Първо, народа щеше да види нагледно колко велика е западната, пардон евроатлантическата цивилизация! Второ, Боко пак щеше да има повод да се похвали с магистралите! Трето, при тоя тонаж не е трудно да се предположи, че магистралата щеше да има нужда от ремонт, което разбира се означава нови поръчки и естествено комисионни! А сега кво? Шашнахме циганите от кв. "Христо Ботев".
4 (нерегистриран)
Гагарян- първият арменски космонафт
Писах ти плюсче (нерегистриран)
На простащината!
aa (нерегистриран)
сега, за компенсация, може да доиде във варна руски(ят) самолетоносач.
antirusofil (нерегистриран)
наи-големият самолет в света е руски - товарен.
Тцъъъъ (нерегистриран)
УКРАЙНСКИ Е
antirusofil (нерегистриран)
извинявам се, не знаех, че е украински
цъ-цъъъъ (нерегистриран)
Тцъъъъ, Олег Антонов е руснак, роден в района на Москва, а конструкторското бюро Антонов първоначално е било в Новосибирск.
4 (нерегистриран)
бе украйнски беше майче кво ше кажеш,а? И самолетоносаче им украинци го правиха в Николаев 30 години след това руснаците сами един хеликоптероносач не могат сделат, не самолетоносач
3770 (нерегистриран)
А, самите украинци какво направиха 30 години по-късно? Олег Антонов е руснак, не украинец.
Hughes H-4 Hercules (нерегистриран)
Ако потърсиш в Wikipedia A380 обаче на английски ще видиш всъщност кой е най-големият самолет в света. Около срадата на страницата в дясно са насложени всички самолети един върху друг. Не се доверявайте на българските страници защото те са адаптирани за прости българи каквото ни мислят. В оригиналните страници в Wikipedia пред езика има звездички и само на тях може да се вярва. Поне такова е указанието на wikipedia в общите условия.
00 (нерегистриран)
Hughes H-4 Hercules е дървен самолет! направен е от бреза и нестава за работа!
Точно на време (нерегистриран)
Сега да качват 500 бежанци и на гости при баба Меркел.
aa (нерегистриран)
щели били да ги карат при дядо путин.
777 (нерегистриран)
Този голям самолет да не идва да извозва имигрантите? Хайде товарете ги, и при Меркел да си ги интегрира.
hobza (нерегистриран)
Идва да пробва да натовари мухльовците русофили, да ги закара при Путлер!
Да ги кара? (нерегистриран)
За ,да го осерат ли?!
ЕС (нерегистриран)
Германия > Путлеристан, и за разлика от крадливите рашисти е истински приятел на България. Такава е тя, другари руски тролове.
НАЙ
Жертви и десетки ранени при украинска атака с американски ракети АТАКМС по Севастопол
Москва: Най-вече Вашингтон носи отговорност за ракетната атака по Севастопол
Версията на охранителната фирма след смъртта на англичанина в болницата в Пловдив
Турист загина в Стара планина, паднал от 15 метра
Найджъл Фарадж: Никога не съм се опитвал да оправдая инвазията на Путин, но казвам истината
Москва: Най-вече Вашингтон носи отговорност за ракетната атака по Севастопол
Жертви и десетки ранени при украинска атака с американски ракети АТАКМС по Севастопол
Лена Бориславова: Не мога да си представя по-отвратителна комбинация от ГЕРБ-ДПС-ИТН
Русия атакува по въздух Киев и областта, Украйна изтреля десетки дронове към руски области
Найджъл Фарадж: Никога не съм се опитвал да оправдая инвазията на Путин, но казвам истината
Жертви и десетки ранени при украинска атака с американски ракети АТАКМС по Севастопол
Москва: Най-вече Вашингтон носи отговорност за ракетната атака по Севастопол
Версията на охранителната фирма след смъртта на англичанина в болницата в Пловдив
Турист загина в Стара планина, паднал от 15 метра
Найджъл Фарадж: Никога не съм се опитвал да оправдая инвазията на Путин, но казвам истината
Москва: Най-вече Вашингтон носи отговорност за ракетната атака по Севастопол
Жертви и десетки ранени при украинска атака с американски ракети АТАКМС по Севастопол
Лена Бориславова: Не мога да си представя по-отвратителна комбинация от ГЕРБ-ДПС-ИТН
Русия атакува по въздух Киев и областта, Украйна изтреля десетки дронове към руски области
Найджъл Фарадж: Никога не съм се опитвал да оправдая инвазията на Путин, но казвам истината