Как ще преминаваме през ”Красно село” след няколко месеца?
Приоритет при преминаване през пазара "Красно село" ще имат колите. За градския транспорт остават светофарите. Пешеходците ще бъдат вкарани в подлезите.
Обратно в новинатаКоментари - Как ще преминаваме през ”Красно село” след няколко месеца? | Днес.dir.bg
Коментари
при завареното положение транспорта да слезе под нивото на улиците за пешеходци. Да бе да - имало асансьори - трудноподвижна съм и винаги се движа с такси - не на всяка метростанция има асансьори, а и те ВИНАГИ НЕ РАБОТЯТ. Госпожо Фандъкова, мислите че и вие ще остареете и не винаги ще имате персонална кола.
здрав и благодаря за метрото - прекрасно е - и апартаментите ни до метростанция поскъпнаха, и се движим комфортно. Който е стар и болен да си стои в къщи - така и така не могат да гласуват.
Хе, хората им казват, че и без пари, не завирайте пешеходците под земята, автомобилите трябва да бъдат изтикани от града, а не да им се създават привилегии, ама оно си знае, та знае, хрупа праз и протяга мазна ръчичка за бакшишче.
Ба! Ние няма да намерим кусур! И обратно да беше организирано кръстовището - пак щеше някои виден експерт по Кусуризъм да си изкаже тежката дума..
факта,че и чуждите експерти казват,че пешеходците са с предимство, но Фандъкова и сие си правят каквото знаят.Лапането е голямо, няма значение, че хората с пазар ще слизат, ще се качват по стълби и т-.н. За техните несигурни асансьори да не говорим.Така,че жална ни майка с тази оправена вече кметица.Хората за нея нямат значение.
Не търсете от общинските ни чиновници европейско мислене за софиянци, търсете усвояване на средства.
какво общо има столичния ПАЗАР КРАСНО СЕЛО с кръстовището на красно село. където се прави нова организация на движението? Пазарът си е само на едната странаи и през него не минават коли.
На Красно село ходим до пазара - и с пълни торби трябва да стигнем до спирките на транспортите, които са в по-голямата си част на "Цар Борис III". За Овча купел, Борово, Бъкстон, Княжево и пр. - всичките са от другата страна на булеварда, значи - с тежките торби, бутилки, пакети, букети и пр. - връщане назад 50 м, подлез, стълби надолу-нагоре, пак 50-70 м ... Зайков е И З Р О Д ! И холандският урбанист му е казал - срещу добри пари, платени за консултацията от нашите данъци! - че хората не бива да се навират в подлези, а колите да доминират в пространството! Но - НЕ! Ганьо Балканикус - ЗАЙКОВ - вчера слязъл от волската каруца нейде из пернишките или дупнишките села, днес е качен на ГОУФ, или на БМВ - и се носи по булеварда като изоглавен, газейки и блъскайки другите участници в движението! И преди ремонта пернишко-дупнишко-радомирските джигити беснееха по този булевард, а след ремонта вече всеки ден ще гледаме търкал, жертви, ламарини на хармоники и спиране на цялото движение, докато леворъките катаджии все пак премерят кой кого, огледат и разпуснат ... Проклети да са алчните и тъпи столични общинари во главе с дупнишката дулсинея, проклети до девето коляно! Да им преседнат всичките рушвети, които са нагушили от тия безумни проекти, с които съсипват столицата!
Съмнявам се, че си млад. Когато човек е млад, той не знае какви са проблемите на възрастните.
НОРМАЛНО за София Кръстовище на две нива със светофар Това са "умните" архитекти на Данчето
Организацията на движението на ниво Цар Борис III е решено със светофарни уредби, а не с кръгово движение, отбеляза инж. Зайков. СВЕТОФАРА Е НАЙГОЛЕМИЯ ПРИЯТЕЛ НА ЗАДРЪСТВАНЕТО.
Кой е проектирал това кръстовище? Дайте името му - на облажилата се фирма. Също като новите светофари, дето замениха старите, функциониращи добре, и сега , особено пешеходците чакаме два пъти по- дълго, за да пресечем, АКо изобщо ни светне зелено
Засрха всичко с тези подлези и този тип организация на движението на пешеходците. бас държа, че никой от големите ентелехенти, които стоят зад тази идея, не ходи пеша и не се ползва градски транспорт. Че даже и специалисти са им казали кое как е по-правилно да се направи, ама не, наш Ганя рупа ли рупа, него му не брига как е по-удачно. Важното е там едни пари да се вземат.
Затова предлагам името НЕРОНКА фандъкова/ Да се запомни с това. че е унищожавала София, тъпата даскалица.
Този Зайков е идиот, само при комунизма вкарваха пешеходците под земята в подлези, за да минават свободно колите на "другарите". В САЩ няма нито един подлез за пешеходци. Не е хуманно да карате възрастни и болни хора да се катерят и слизат по стълби.
Имам клаустрофобия и не ползвам нито подлези,нито метро.Искам да пресичам булеварда надземно!!!
Абе какви са тия глупости!? Защо пешеходците да пресичат безопасно под земята?! Трябва както до сега - пенсионера с 4торби зарзават да притичва на червен светофар между колите, защото му идва трамвая! Пак творят безобразия. Утре и на самия пазар ще посегнат - може да го изчистят, осветя и обзаведат с нещо различно от разпдащи се сергии. На какво прилича това, къде отива облика на Кирковския район на столицата на НРБ?!
Да, не ми харесва, само че не съм дошъл отникъде. Роден съм, в този район и мисля, че в общината са идиоти. Между другото добавиха светофар и на Кауфланд, което още повече отежнява обстановката
Вие, собствено, колко често минавате от там пеша? А това всеки да си ходи на село... аз като съм от тук и не харесвам идеята с подлезите къде следва да отида? Пък подозирам, че много са като мен.
Много общо има, защото пазарът на Красно село е един от най-старите, добре уредените и предлагащи всякакви стоки и услуги - не само плодове и зеленчуци, но и промишлени за дома, платове и кинкалерия, ветеринарни и агро-аптеки, банки и бижута, галерии, цветя, дребни услуги за шев, ремонт на уреди, часовници, обувки и пр. Стотици хиляди хора минават през това кръстовище всеки ден, отбивайки се до няколко обекта на пазара също, и тръгвайки си оттам с торби, пълни с най-различни покупки! Най-често това става вечер - след работното време, до 20 ч., след което тълпата малко намалява, а транспортът след 19 ч. вече е толкова рядък и неточен по разписанията, че откачаш, докато го дочакаш! Има и таксита, но с отмяната на левия завой към "Цар Борис" те практически стават безсмислени ... С една дума - новата организация на движението е отново античовешка, антистолична и тъпа, малоумна, демодирана и скапана, още преди да се пусне в действие! Защото в общината седят и решават Зайкови, Фандъкови и синовете им, племенниците им, родата и челядта - все юнаци от селата и малките градчета със затихващи функции от юго-запада - най-агресивната и особено задръстена част от населението в родината наша! Те доминират в момента в столична община, и те решават да си направят целия огромен булевард "Цар Борис III" една скоростна магистрала за себе си и своите изчадия адови - да се изтрепят всичките там дано още през първото полугодие! И да дойдат някакви по-нормални хора на тяхно място след това!
Фандъци на рояци, вместо да улеснявате живота на хората, вие го затруднявате с тъпите си промени. Стига с тези шибани подлези и къгови движения, изроди комунистически, вървете си на село, времето ви мина гадове недоебани!
Ми купи си кола бе льольо, или ползвай градския транспорт. Като си тръгнал да гилаш пеш, значи си на ясно с това през което трябва да минеш. Та стига квича.
Тия с парите не ходят по пазарите - те хапват в заведения! Тях не ги мисля! Ние, от кварталите, от апартаментите, със средните и под средните доходи, пълним торби със зарзават, защото на Красно село идват производители от доста места и предлагат много добри неща на съвсем приемливи цени! И понеже не може да си купуваш по един домат, две чушки, половин глава целина ... торбите се пълнят много бързо и тежат доста кг, за съвсем не големи пари! Мисли малко с тая глава, преди да плюнеш някой хейт-пост напосоки!
Значи колите по Цар Борис ще спират, а предимство ще имат колите, движещи се перпендикулярно??? Що за малоумщина? Колите по по-голямата пътна артерия ще чакат повече от колите от по-малката???
Поредното доказателство че вживеем в малумна държава. Наявсякъде в Европа всичко се прави а да се улеснят пешеходците и градския транаспорт, в наше село - решенията осблужват инетресите и се визмат от некомпетени парашутисти, поставени лица взимащи решения срещу някой лев пешходците като не се намерят отговорни анагажирани политици и кметове и общински служители, на които да им пука за хората, градовете ... ще сме така> За какво канят чужди експерти сле като не спазват и дори не чуват препоръките им - нито за движението, нито за небостътгачите ...Смешни и жалки това е ... Да видм колко от пешеходците ще преминават през подлеза и колко ще притичват с торбите от пазара по шосето за по-напряко.
аБЕ , КРЕТЕН, ТИ БИЛ ЛИ СИ НА ТОЗИ ПАЗАР/ КЪДЕ СИ ВИДЯЛ " САМОРАЗПАДАЩИ СЕ СЕРГИИ"? Но що да не го "ремонтират"? Ще изперат много пари, като всичко дето прави Фандъкова! Или и ти си в този бизнес ма обирджиите - д ате задави
Е след като в момента се отчитат грешки в идеята за какъв модерен транспортен елемент си говорим Пак някой "наш човек" се е уредил с комисионна...
RAID - унищожава ги до крак! Хебарките са нвасякъде, щъкат между колите, отпре, отзад, скчат от трамвая върху капака на колата ти, ритат ти ламарините, показват ти среден пръст и те псуват, минават на червен сигнал, не пресичат на пешеходна пътека. Така че - под земята. Там им е мястото.
Още един, дето най-вероятно не е минавал в този район, ама да се изкаже компетентно (и да покаже добро възпитание, ползвайки епитети спрямо непознати хора). Я вижте сега хубаво снимката от статията. И си представете, че някой живущ в ей в ония жилищни блокове реши да отскочи до пазара, който е в долния ляв ъгъл на снимката, но не се вижда. Значи трябва да ползва кола, така ли? Защото за градски транспорт в случая опция няма. И за да отскочи до пазара трябва да слиза и изкачва подлези като бесен? А ако е болен, възрастен и пр.? Ако е майка с количка? Подозирам, че нямате никаква представа какво е да сваляш и качваш количка по стълби в подлез! Да, на места се налага да има подлези, но на Красно село можеше по друг начин да се организират нещата.
като с еправи организация на движение, инфраструсктура се взима под внимание какви обекти има няоколо, натоврване, поток от хора, коли и тн ... Пазарът в случая е с доста голяма тежест.
използването на столичния градски транспорт е начинание граничещо с лудостта. Мизерно, мръсно, бавно, опасно.... Да се движиш пеш по улиците е не по-малко опасно. Скоро ми се наложи да пообиколя центъра пеш, ми какво да ви кажа, неприятно беше. На пешеходна пътека никой не ти спира или ако спраат просто усешташ как те псуват и те гледат лошо че си ги забавил, улиците са прекалено тесни за трафика от хора и се буташ с другите пешеходци, неравности, плаваи плочки и всякакви други препятствия. Изобщо казано колата е най-доброто средтсво за придвижване и това е факт неоспорим...
Газенето на пешеходци започва сега!!! Защото много хора с пълните торби ще гледат да минат напряко, а не да се връщат, слизат, качват и т.н.
Ей холандчето, ти не може да ни кажеш как да си организираме транспорта! Рабира се че АВТОМОБИЛА в Република България е над всичко! Колкото е по-мощен и по-скъп атомобила толкова "Човекът" в него е по висока в обществото. Некакви нещастни бедни пешеходци да се мотаят около колите. Никога нема да стане това! А да не говорим за велосипедни алеи може и тях да ги сложим по земята. Пешедобци под земята, колоездачи под земята да има място за колите !!!Така е от древни времена по тези земи , само ще спомена "Три основни римски пътя пресичат България"
селски, не може сульо и пульо да ме карат да си купувам кола само защото на тях им е по-просто да проектират градската среда за автомобили, а не за пешеходци. Прочее Борис и Гоце Делчев все още са павирани и от там коли, камиони и градски траспорт вдигат прахоляк ежеминутно.
Какъвто е един човек като шофьор, такъв е и като пешеходец ;) Иначе е ясно, че Вие не сте от тях, Как' Сийке.
Ми то всичко е свършило защо се дърляте? След дъжд качулка!Елате да видите къде на ливадите се строи метроспирката в Овча купел 1????Ама никой не ни пита ,важното е да се откраднат от паричките!!!
защото се влачите като черва, кифлите спират по средата, вадят телефона и почват да си говорят
Каквато и организация да измислят, Ганьо ще цепи отгоре на червено,а баба Гана за по-весело ще прескача и оградата ,като Мирела Демирева.