Коментари - Как ще преминаваме през ”Красно село” след няколко месеца? | Днес.dir.bg

Как ще преминаваме през ”Красно село” след няколко месеца?

Приоритет при преминаване през пазара "Красно село" ще имат колите. За градския транспорт остават светофарите. Пешеходците ще бъдат вкарани в подлезите.

Обратно в новината

Коментари - Как ще преминаваме през ”Красно село” след няколко месеца? | Днес.dir.bg

Коментари

Холандски световноизвестни урбанисти в София наскоро отбелязаха, че вкарването на хората в подлези е антипешеходна политика. Колите тук имат приоритет, почти буквално над всички. В много страни, много градове в момента правят точно обратното разпределят по-справедливо пространството. Ние не сме срещу колите, ние сме срещу пренебрегването на хората, които използват други средства за придвижване, коментира урбанистът Роб ван дер Биджл. Според инж. Зайков обаче ...

Паплачта не се допуска при обсъждане на проектирането,защото се обсъждат и конфеденциални параметри,като цени,плащане,кой на кого и т.н.

Баси вечно мрънкащата все недоволна паплач! Метро като слънце им направиха,околовръсно,булеварди,сега им оправят селското кръстовище и тъмните душици пак да изпразнят гадните си ,мизерни,подли душички! И все някой им виновен! Ами като се проектираше и обсъждаше кръстовището,къде бяхте,бре,будали??? Ако бяха вкарали колите отдолу,а пешеходците горе,пак щеше да е същия рев от другите! Гадно племе сме....

Каквито и врътки да правят - все тая. Тоя град просто не може да поеме толкова народ. 1/3 от населението се пресели или работи в София. Е как да има нормална среда? За това разбира се не са виновни хората, а ненагледните наши управници от всички партии без изключение.

Това кръстовище като че ли са го измислили Цецо и Боко........

"Инж. Зайков призна, че преминаването със сигурност ще става по-бавно, но изтъкна, че в крайна сметка безопасността е преди всичко." Най-безопасно е да се пресича при "Руски паметник". Ей го къде е! Пък има и чуде-е-е-е-сна пешеходна алея до Красно село...

за Красно село, ще загине хубавият пазар и добре организираните магазинчета около него. Ще настане мървило, по което денонощно ще фучат автомобили по на 30г.

Аз ще мога ли да "фуча"? Моята е на 27г...

по-добре на 30г с газ, отколкото нови мръсни дизеляци...

От цялата работа стана ясно, че жителите на няколко квартала, ако искат да отидат към княжево, ще трябва да обикалят като малоумни и да висят в безумни задръствани. Ако забраната на ляв завой му викат отпушване, разширение и подобрение, то софия наистина се управлява от олигофрени.

НЕ! София се напълни с олигофрени! И каквото и да се направи няма как да поеме наглото прииждане! А да не говорим, че най-вероятно големите реформи ги мислят пак новодошли, алчни за подвизи!!!!

Преди два-три месеца посетих моя позната в "Красно село". До училище, кофи с препълнен боклук и малка пътечка до тях - три плъха по нея. По-прости и мръсни от софиянците - няма.

Искате да кажете, че издирихте собствениците на боклука, за да установите, че са софиянци по произход? Уау!

Искрено се надявам, че само сте посетили своята позната. За малко! Еднократно! И с най-голяма радост ще се завърнете в родното си място и никога повече няма да се върнете е МРЪСНАТА, ГАДНА и УЖАСНА, но все така бленувана СОФИЯ

"Мръсни и прости" сте тези, които се надомъкнахте от къде ли не !

софиянци ли са ти виновни, че съселяните ти дойдоха и разсипаха града...

Г-ЖА ФАНДЪКОВА Е ОТ САМОКОВ Г-Н ГЛ АРХИТЕКТ ЗДР ЗДРАВКОВ Е ОТ ЧЕРВЕН БРЯГ ЗАМ -КМЕТ ЕКОЛОГИЯ - ВИДИН И Т.Н. ВСЕ СА ОТ СОФИЯ !!!

Излишно е да коментирате - София при соца бе образцов град. Зелените площи се "охраняваха" с една малка табелка "Не гази тревата", улиците се миеха всяка вечер. Последната година лично видях три трупа в центъра на града - на площад "Журналист" възрастна жена се бе опитала да открадне шоколад, охраната я бе блъснала и главата и на бордюра пръсната.

Как ще преминаваме ли ? Ами както до сега- с много чакане, километрични опашки от автомобили, задръствания, псувни и ругатни

Следват хвалебствия за успешното решение на кръстовището "Красно село" от страна на Столична община и разбира се, лично от най-успешната кметица от новата ера. По отношение на сроковете ще е добре да сме по-предпазливи. Това кръстовище трябваше да е завършено през март тази година, после през юни, сега след няколко месеца, и т.н. Само че услужливите медии ни спестяват спомена за тези изхвърляния. За "Гешов" въобще да не споменаваме, защото няма да го доживеем. Поне да оправят няколкостотинте метра от трамвайното трасе, което икономисаха, защото полските боклуци-трамваи се изпотрошиха основно там. И така, можем да продължим с още картинки от прекрасно обгрижвания ни столичен град..

Ако имахме развито гражданско общество,отдавна да бяхме поискали отчет от селтаците в СО,начело с простоватата Фандъкова за безцелно пропиляните стотици милиони за изграждане на т.н. нови переспективни кръстовища. Какво кръстовище е изграденото на Гешов ,което в участъка при Центъра по хигиена завършва в едно платно и стават огромни задръствания в посока бул. България или пък Лъвов мост, където на кръговото в посока Сточна гара,движението е регулирано със светофар,които така е монтиран,че важи както за автомобилите идващи по Сливница, така и за тези които са в самото кръстовище.Жалко за прекрасния град, превърнат в гето с тотално разбити улици,невероятна мърсотия и никаква переспектива.

Тъй като "Цар Борис III" е доста по натоварен , не трябваше ли той заедно с трамвая да минат отдолу и да се движат колите направо без забавяне, а "Житница и "Г.Делчев" отгоре с кръгово . Защото сега пак ще има сфетофар на "Борис III" - все едно няма промяна и облегчение на трафика и пак ще се чака на светофара.

Защото отдавна знаещите и можещи са изтикани в ъглите от наглите тъпаци. Те такъв ни е живота. А вие/ние от ъглите нямат никакви права освен да плащат данъци и избират едни и същи управляващи.

подобие на квартал Лозенец.. Презастрояването е тотално...на мястото на всяка съборена кокетна къща....блок направиха. Сега направете достъпа до пазара трудно достъпен за голяма част от живущите...и се похвалете с липсата на всякаква разумна мисъл в главите си. По тъмно как ще минават гражданите през подлеза? С персонална охрана ли?

стига сте бая ли бе мишоци червени фандакова и боико да са живи и здрави и до нас да докарат метрото в кв симеоново

(1) Борис трябва да стане градска магестрала като Цариградско, а трамваят да стане метро. (2) Амстердам и то само центъра е пешеходен просто защото няма място за автомобили

... кръстовище на две нива със светофари?

Хахах, пак, токлоз им ражда главата. Е и кинтите са важни в случая, друг плаща.

ТОВА Е "ЛЪВОВ МОСТ 2". Герберастка простотия, некадърност и крадливост до безкрай. Налудничево решение на треторазредни, посредствени, недоносени архитекчета и даскаличка по руски език. 25 години деснясшко-крадливо управление на София - напълно унищожен град - клоака !

Преди 25 години при леваците, като Сан Франциско беше. Нали, Палячо.

Преди 25г. беше средно-европейски град, както и България беше средноевропейска държава. Сега сме европейската клоака по всички показатели - бедност, болести и измиране на населението, свобода на медиите, сигурност и престъпност, неграмотност. Преди 25 г. можеше да се стигне до всяка точка на града с 6 -12 ст. сега с 1,60 до 6.4о лв. и много повече време ! Преди 25 години нямаше осрани и вонящи каруци с цигани по бул. България и във всички квартали. Преди 25 г. децата и старците ходеха свободно по улиците денонощно. Преди 25 г. колите бяха на улицата а пешеходците на тротоарите - сега нормални тротоари няма ! Преди 25 години граифия нямаха дългове изтеглени от фандчкова и боце за десетилетия напред, нито такса смет по-голяма от средно-месечна пенсия. РАЗБРА ЛИ ГЕРБЕРАСТИНО ?!

"Много милионните" холандски градове нямат подлези за пешеходци...А бе вземайте акъл от френски, руски, английски, германски, японски, китайски специалисти, а не от...

Странно е, как може да изрежат велоалеята успоредна на булеварда, за да направят две, никому нужни кръстовища, обслужващи нечии интереси /Кауфланд/, а най-голямото, отдавна съществуващо кръстовище "изхвърля пешеходците" ... Надявам се решението да бъде преразгледано.

Не съм специалист по урбанизация, но по света първо предимство имат пешеходците пред автомобилиете. Може би инж. Зайков не знае това, а може би е забравил, че може да се ходи и пеша. Ако се налага той лично да премине по указания от него маршрут, и особено ако има проблеми с прадвижването, как ли би го направил. Това говори, за необмислен проект. За тотолно отричане на световния опит в това отношение. Не съм убеден, че могат да бъдат направени промени в проекта, който явно не е бил обявен за обсъждане с гражданите. А и дали изобщо е бил обсъждан!

Ти магистрала виждал ли си? Ж.п гара виждал ли си? Летище виждал ли си? Някъде пешеходци или велосипедисти по пистата да си видял? Шегата настрана, за пешеходците, майките и старците до пазара най-добре е подлез с РАБОТЕЩ ескалатор и асансиор.

Пазарът се ползва основно от пешеходци, а и да иска човек е трудно да ползва кола, защото са малко местата за паркиране. Смешно е да се казва, че асансьори могат да поемат пешаходци, инвалиди, майки с колички и пътниците от метрото. За липсата на ляв завой към Княжево просто нямам думи - голяма глупост!

В противоположната на пазара страна на Борис има 2-3 жилищни блока и една спирка на автобус за Горна Баня. Пешеходците и спирките на градския транспорт са откъм страната на пазара. Много малко хора пресичат "Борис" по диагонал

ела след откриването да преброиш броя на пешеходците, които няма да ползват подлеза, за да пресекат "Цар Борис" и броя на шофьорите, които ще правят забранен ляв завой по същия булевард. Това проблем ли е?

Изродите изсякоха всички дръвчета в района. Пробвайте се да минете от там и ще получите сърдечен или мозъчен удар. В цял свят като се строи не се режат дръвчета или в краен случай се садят нови. А нашата другарка превърна София в пустиня.

К`во ревът пък тия!? Разбирам да бяха сложили картечници или да бяха пуснали ток в подлезите, та да се оплакват!:)) Поне едни отровни змии да пуснат!!! Абе слаба ракия са тия!:))

И кво ся? Ще променим правилника за движение по пътищата, понеже учителката по руски и подчинените и са некадърни за постовете, които случайно получиха? Наказателния кодекс се променя персонално за всеки престъпник с пари, сега и Закона за движение по пътищата заради всеки кретен!! Божеееее, ако те има намеси се, ако те няма, самосъздай се и пак се намеси, че вече само свръхестесвтвена сила може да озапти престъпната простотия, която заля човечеството!!!!!!!!

Ти на три мандата "случаен" избор ли казваш?!? И то на първи тур.

Разбира се, че е случайно. Ако хората се подбираха според качествата им, тя никога от никого нямаше да бъде номинирана за подобен пост. А веднъж вече номинирана, със сигурност ще се намерят достатъчно глупаци, които да се припознаят в нея и да я избират до безкрай. Да не забравяме и че се гласува на партиен принцип, както каза Бащицата - и магаре да ви предложим, и магарето ще изберете!

Що за прост човек си, какво общо има учителката по руски и добре че е тя, за толкова години направи много неща. Е, простия народ си е прост - май и вие сте от тях! Жалко!

Много неща направи, да, разруши София.

Не ,няма проблем ,то само в тази скапана държава - хората ги крият под земята -подлези, а автомобили и градски траспорт на въздух !!!!!ООООООООООООООО Българио за тебе те умряха!!!!

е поредната кражба на ГРОБ. Защо не направиха кръгово движение? Не е важно да е удобно на пешеходци и шофьори, важно е ГРОБ да напълнят гушите. Като пеликани са. Къде ще ги носите тея пари? Няма да ги отнесете на оня свят.

Наистина, защо не направиха ? Наоколо са само вехти сгради, има място за две кръгови !

btw Дано много скоро да стигнеге на оня свят...

И аз не харесвам Фандъкова и мисля, че кмет трябва да е инженер и никой друг. Особено икономист или филолог. НО този проект не е лош. Не само пешеходците са вкарани под земята. И колите преминаващи под булеварда също. Колко подлеза има под света? А тези които искат да "спасят София" просто да си гледат своята работа, а не да се правят на специалисти. Омръзна ми неспециалисти и обществени организации да се месят в живота, без да носят отговорност.

не е лош? Всяко нещо създаващо затруднения не е добро. Няма ляв завой от бул. "Гоце Делчев" към бул. "Цар Борис" По-бавно и трудно пресичане на пешеходците Кое му е хубавото?

Не знам защо сте против подлезите? Нека си представим какво би станало ако махнем подлезите на бул. България или пред хотел Плиска?

Имам чувството, че всички негласували за Фандъкова се пробват тук! Е, може би има още 4-5 човека, сигурно са на море!

Човече, по принцип харесвам Фандъкова за кмет, но това решение е ОТКРОВЕН кретенизъм. Забранен ляв завой от бул. Гоце Делчев към бул. Цар Борис III, няма да има кръгово кръстовище, трамваите ще са без приоритет ... смисъл единственото нещо, което направиха е година да изкопаят едно приоритетно трасе от 2 платна (по 1 в посока ?!) за да отпушат Житница-Гоце Делчев. Всичко останало става ПО-ЗЛЕ. Как се очаква кв. Бели Брези и кв. Красно Село да се включат по Борис в посока Княжево? През ул. Тодор Каблешков не става, понеже е уличка с две платна и перманентно там има задръствания. През бул. Братя Бъкстон също не става, понеже там 4 квартала правят включване към Борис и трасето не издържа на трафика ... Какво оптимизират по-точно? Инфраструктурата в кварталите не позволява голям поток от коли и в момента сме принудени по кварталните улички да търсим излаз към Борис III. Хайде до тоя момент живеехме с надеждата, че отпушат ли Житница-Гоце Делчев всичко ще светне, ама решението е от МАЛОУМНО на горе ...

Не съм съгласен със кръговото кръстовище да се слага където трябва и където не трябва. Примери много. Двете кръгови в Костинброд пречат на движението и сигурно ще предизвикат катастрофи. А кръговото на 4-ти киломиетър? Там стават много катастрофи.

И за левия завой съм съгласен, и за кръговото съм съгласен, но казвам, че ми писна от хейтъри с повишено плюнкоотделяне. Това кръстовище беше кошмар.

Съгласен съм, че безпочвения хейт е абсолютно деградивен, но в момента това решение няма да реши проблема с кошмарното кръстовище. Просто по стар български обичаи ще позамаже положението и ще бъде просто една идея по-малко кошмарно ... Нима кръстовището на бул. Сливница с Околовръстното на София не беше кошмарно кръстовище? Беше решено много елегантно и в момента там се минава лесно. Има решение, просто никой не казва защо взима точно това грозно това решение и живущите там оставаме с пръст в устата ... както и да е ...

да бе дай да спрем движението зада пресичат пешеходците, а на цариградско пешеходен сфетофар и пешеходна пътека. да покажат в коя нормална държава магистрален изход от столица има зебри и пешеходни светофари. олигофренди, спасители на софия.

го видя този магистрален изход на Цар Борис?

stan_posta@

Цар Борис си е изход на София, голям. И още доста години ще бъде.

Бабите от пазара ми е интересно как ще минават през подлезите с торбите. Човекът ви каза : не може да се завират пешаходците в подлези !!!!

ей неграмотнице куха! обеснено беше че има асансьори и ескалатори! хайде сега попитай, кой ще плаща тока за тях, моля те!!

Прав си! Заради мрънкалниците, дето ги мързи да качат 20-тина стъпала трябва да се направи 200 метрова естакада с 4-лентово платно и трамвай. Ако пък го бяха направили щяха да писнат, че струва еди-колко си милиона повече.

гербер, кух и упорит

fisherman, и ти ще остарееш.... тогава ще те видим какво ще приказваш

дето ги мързи да ходят пеша, да набутат пешеходците под земята - е това може само някой селяндур да го измисли

След холандеца да поканим също срещу съответно заплащане експерт от Ню Йорк, Лондон, Москва. Ще е по-международно харчене.

Има и един специалист от Ямайка, дето мисли така. "Спаси София" да спаси София от ... себе си!

работиш бе шаран, та така мразиш Спаси София?

ГРОБ-арска тъпотия. Хората ще ги наблъскаме в подлези дето ще заприличат на кочина след месец. Шофьорите ще ги накараме да правят нарушения след кръстовщето, за да завият наляво по "Цар Борис" идвайки от "Гоце Делчев" Всичко това за "удобството" на хората" Това са възможностите на тиква и компир.

Фандъкова провинциалната учителка по руски език за няколко години разката София. Толкова ли няма експерти в тази област със съответното образование, опит , стаж та опряхме до тази даскалица. Това е все едно в САЩ или Русия да възложат космическите си програми не на авиоинжинери а на селскостопански агрономи. За всяко нещо са си необходими кадри със съответното образование и управленски опит. Тук е точно обратното.

Ех, ако те бяха поканили теб! Как не са се сетили! Дали ще доживея за нещо действително добро всички да кажат "Евала"!

Що ли съществуват пешеходци и "прост" градски транспорт в София?! Мечтата на селяндурите е напът да се реализира - задължително с кола в София, а по-неуспелите - с метро да се придвижват. Всякакви псевдоспециалистчета ни унищожават града ежедневно, в разни области от живот, а с последиците от действията си и софиянци. Какъв е този "велик" инженер?!

и оти ги ручаме жабетата? Зашо изобщо се прави това кръстовище? За да се опапкат едни пари. ДОЛУ ФАНДЪКОВА! В ЗАТВОРА

не знам дали може, но докато е време да вземат и да оправят каквото може да се оправи на това кръстовище

е идиот. 1. Пешеходците нямат място в подлеза 2. Как ще компенсират забранения ляв завой на автомобилите движещи се от Гоце Делчев към бул. "Цар Борис"?

Датският другар добре се е изказал, проблемът е, че в Копенхаген, който е прекрасен град, няма такъв трафик като в София... поне не в центъра. Просто е такава архитектурата и градоустройственият план. В други големи градове, като Лондон, в идеален център наистина се пресича на ниво терен, НО голямата разлика между Лондон и София е, че превишената скорост е много сериозно престъпление и бива сакнционирана много тежко. В Лондон можеш да си пресичаш където искаш, не е задължително на пешеходна пътека и рисковете са много по-малки, отколкото да пресичаш в София на маркирана пешеходна пътека. За пътен възел като този на Красно Село, където целта на цялото упражнение е да се олекоти трафика, няма друг начин, освен пешеходците да се вкарат под земята... в противен случай цялата гимнастика става абсолютно безсмислена. Вече въпрос на избор е какво желаят гражданите - да слязат безопасно в подлеза, това да олекоти и трафика и съответно да има по-малко вредни емисии от автомобили, постояно стоящи на светофар... или да се пресича на ниво терен и общо взето нищо да не се промени... просто да поизлеем малко бетон за удоволствие.

пешеходците трябваше да се движат на ниво по земята а колите да са под земята в тунели под кръстовището или над земята по естакади .....но къде ти толкова акъл у една провинциална самоковска учителка по руски

защото хората отдавна са разбрали кое е по-важно - здравето или ламарините. Освен това хората са го измислили - големи данъци и такси на колите и ето един културен град. Не е въпрос на стоителство, а на мозък.

"пътниците на метрото е само за сметка на ползващите наземен градски транспорт, но не и за сметка на колите" . а ТОВА Е , ЗАЩОТО ИДИОТИТЯ ОТ сОФ. ОБЩИНА СЪКРАТИХА ТОТАЛАНО НАЗЕМНИЯ ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ. и СЕГА ИМАМЕ ИЗБОР - ИЛИ ЧАКАМЕ 25-30 МИН " НАЗЕНМЕН ТРАНСПОРТ" , ИЛИ ходиме ПО ТРИ СПИРКИ, ЗА ДА ВЗЕМЕМ МЕТРОТО. иДИОТ фАНДЪКОВА.

Мноо важно, важното е пушещите дизеляци да минават максимално бързо, че да тровят колкото може вече хора. Между другото съм се чудил - след като плащам данъци в София дали мога да осъдя общината за мръсен и прашен въздух? Все пак това е най-богатата община в Българя, би могла да си позволи контрол над старите коли и ремонти, които не замърсяват наоколо. А?

Има заведен иск от Спаси София

Линк не може да се публикува. Потърсете сайта на Спаси София!

Първо няма ли кой да му обясни на този холандец, че ние тук в главите си сме 40 години назад от Западна Европа. Докато там е модно да се слиза от колите, да се ходи пеша, да се кара колело и т.н., ние в България тепърва започваме да се радвама на автомобилите като малки деца. За Българите колата и това колко коли притежава едно семейство е смисъла на живота- повод за гордост. В страна, в която хората се захласват по това на кой какъв му бил регистрационния номер, дали бил четири осмици или пет седмици не може да очакваш някакво друго мислене. По времето на Соца, когато хората нямаха толкова масово автомобили, успяваха някак си да се придвижват из София. Сега обаче всеки киселяк трябва да седне в колата и да коментира колко бил специален. Общество в което като кажеш, че караш колата си на бензи вместо на газ предизвиква реакция и коментари от типа на "голям си гъзар" няма как да седне и да гради инфраструктура, която да обслужва пешеходеца. Холандеца да дойде пак след 40 години и тогава да се опита да ни налее акъл. До тогава ние трябва сами да преминем през еволюционния процес.

абе, ти у ред ли си, Доморасъл философ

Много си е "у ред" и коментара му е много смислен... Доказателство? Статиската на КАТ за броя катастрофи и жертви при автомобилни катастрофи в страната, най-вече станали при неспазване ограниченията на скоростта...

Колко сте прав, господине. Прекрасно описание на народопсихологията ни.

Бобо

Има много пенсионери в квартала, едва ще докретат до пощата и обратно...

Ами така е - като сме 100 години назад в развитието и в разбиранията, ще правим подлези. След още 100 години може да почнем да мислим как да се разпредели по-добре наземното пространство, както в момента правят по-напредналите от нас страни. По това време те вече сигурно ще са измислили съвсем други методи за транспорт де... Ама карай да върви.

Така ни се пада като си избираме, тоест се самонаказваме с една посредствена самоковска даскалица по руски да е кмет на столицата и очакваме от нея разумни и работещи решения за многомилионния град. Свършиха ли се образованите мъже и жени, експерти в тази област че точно до тази компирка опряхме. Такова ще е некадърно и циганската махала в Самоков да ръководи, камо ли голям град като София, лицето на България.

Ние не я избираме. Боко си я тури на тая длъжност, защото е толкова тъпа, че не може нищо да прави. И ББ ръководи както си иска София.

НА КУЦ КРАК!!!

Хората слизащи от трамвая, идващ от Руски паметник, до кой тротоар ще трябва да стигнат по тази схема? Ще има ли светофари за пътниците от трамвая?

Тия хора ше фърчат, доколкото разбрах от тъпата им схема! Слизат - и право при Свети Петър, вертикално нагоре ... Проклети да са всичките общинари начело с тъпата кметица, и всичките им фирми на жените и децата, които печелят конкурсите за тия безумни строежи!

с две думи: прави се всички за да се улеснят колите, а хората се вкарват под земята и се затрудняват. ТЪПОТИЯ! Къв е проблема хората да пресичат отгоре свободно, а колите да минават отдолу, в подлеза?

Как свободно ще пресечеш "бул. Цар Борис" , това да не е селската ти бара , че да я прескочиш?

до преди ремонта. На зелен светофар.

липсата на мозък и алчност. Много по-добре е колите да минават под земята - хем по-малко шум, хем по-малко вредни емисии.

Искам да дам пример с Мадрид. Там има прокопани много тунели под центъра и повечето коли го пресичат под земята. Само имащите наложителна работа точно в центъра минават отгоре. Съмнявам се обаче Ганьо да е съгласен да не мине през целия център и да демонстрира гордо 25-годишната си кола.

Коментари - Как ще преминаваме през ”Красно село” след няколко месеца? | Днес.dir.bg

Как ще преминаваме през ”Красно село” след няколко месеца?

Приоритет при преминаване през пазара "Красно село" ще имат колите. За градския транспорт остават светофарите. Пешеходците ще бъдат вкарани в подлезите.

Обратно в новината

Коментари - Как ще преминаваме през ”Красно село” след няколко месеца? | Днес.dir.bg

Коментари

Холандски световноизвестни урбанисти в София наскоро отбелязаха, че вкарването на хората в подлези е антипешеходна политика. Колите тук имат приоритет, почти буквално над всички. В много страни, много градове в момента правят точно обратното разпределят по-справедливо пространството. Ние не сме срещу колите, ние сме срещу пренебрегването на хората, които използват други средства за придвижване, коментира урбанистът Роб ван дер Биджл. Според инж. Зайков обаче ...

Паплачта не се допуска при обсъждане на проектирането,защото се обсъждат и конфеденциални параметри,като цени,плащане,кой на кого и т.н.

Баси вечно мрънкащата все недоволна паплач! Метро като слънце им направиха,околовръсно,булеварди,сега им оправят селското кръстовище и тъмните душици пак да изпразнят гадните си ,мизерни,подли душички! И все някой им виновен! Ами като се проектираше и обсъждаше кръстовището,къде бяхте,бре,будали??? Ако бяха вкарали колите отдолу,а пешеходците горе,пак щеше да е същия рев от другите! Гадно племе сме....

Каквито и врътки да правят - все тая. Тоя град просто не може да поеме толкова народ. 1/3 от населението се пресели или работи в София. Е как да има нормална среда? За това разбира се не са виновни хората, а ненагледните наши управници от всички партии без изключение.

Това кръстовище като че ли са го измислили Цецо и Боко........

"Инж. Зайков призна, че преминаването със сигурност ще става по-бавно, но изтъкна, че в крайна сметка безопасността е преди всичко." Най-безопасно е да се пресича при "Руски паметник". Ей го къде е! Пък има и чуде-е-е-е-сна пешеходна алея до Красно село...

за Красно село, ще загине хубавият пазар и добре организираните магазинчета около него. Ще настане мървило, по което денонощно ще фучат автомобили по на 30г.

Аз ще мога ли да "фуча"? Моята е на 27г...

по-добре на 30г с газ, отколкото нови мръсни дизеляци...

От цялата работа стана ясно, че жителите на няколко квартала, ако искат да отидат към княжево, ще трябва да обикалят като малоумни и да висят в безумни задръствани. Ако забраната на ляв завой му викат отпушване, разширение и подобрение, то софия наистина се управлява от олигофрени.

НЕ! София се напълни с олигофрени! И каквото и да се направи няма как да поеме наглото прииждане! А да не говорим, че най-вероятно големите реформи ги мислят пак новодошли, алчни за подвизи!!!!

Преди два-три месеца посетих моя позната в "Красно село". До училище, кофи с препълнен боклук и малка пътечка до тях - три плъха по нея. По-прости и мръсни от софиянците - няма.

Искате да кажете, че издирихте собствениците на боклука, за да установите, че са софиянци по произход? Уау!

Искрено се надявам, че само сте посетили своята позната. За малко! Еднократно! И с най-голяма радост ще се завърнете в родното си място и никога повече няма да се върнете е МРЪСНАТА, ГАДНА и УЖАСНА, но все така бленувана СОФИЯ

"Мръсни и прости" сте тези, които се надомъкнахте от къде ли не !

софиянци ли са ти виновни, че съселяните ти дойдоха и разсипаха града...

Г-ЖА ФАНДЪКОВА Е ОТ САМОКОВ Г-Н ГЛ АРХИТЕКТ ЗДР ЗДРАВКОВ Е ОТ ЧЕРВЕН БРЯГ ЗАМ -КМЕТ ЕКОЛОГИЯ - ВИДИН И Т.Н. ВСЕ СА ОТ СОФИЯ !!!

Излишно е да коментирате - София при соца бе образцов град. Зелените площи се "охраняваха" с една малка табелка "Не гази тревата", улиците се миеха всяка вечер. Последната година лично видях три трупа в центъра на града - на площад "Журналист" възрастна жена се бе опитала да открадне шоколад, охраната я бе блъснала и главата и на бордюра пръсната.

Как ще преминаваме ли ? Ами както до сега- с много чакане, километрични опашки от автомобили, задръствания, псувни и ругатни

Следват хвалебствия за успешното решение на кръстовището "Красно село" от страна на Столична община и разбира се, лично от най-успешната кметица от новата ера. По отношение на сроковете ще е добре да сме по-предпазливи. Това кръстовище трябваше да е завършено през март тази година, после през юни, сега след няколко месеца, и т.н. Само че услужливите медии ни спестяват спомена за тези изхвърляния. За "Гешов" въобще да не споменаваме, защото няма да го доживеем. Поне да оправят няколкостотинте метра от трамвайното трасе, което икономисаха, защото полските боклуци-трамваи се изпотрошиха основно там. И така, можем да продължим с още картинки от прекрасно обгрижвания ни столичен град..

Ако имахме развито гражданско общество,отдавна да бяхме поискали отчет от селтаците в СО,начело с простоватата Фандъкова за безцелно пропиляните стотици милиони за изграждане на т.н. нови переспективни кръстовища. Какво кръстовище е изграденото на Гешов ,което в участъка при Центъра по хигиена завършва в едно платно и стават огромни задръствания в посока бул. България или пък Лъвов мост, където на кръговото в посока Сточна гара,движението е регулирано със светофар,които така е монтиран,че важи както за автомобилите идващи по Сливница, така и за тези които са в самото кръстовище.Жалко за прекрасния град, превърнат в гето с тотално разбити улици,невероятна мърсотия и никаква переспектива.

Тъй като "Цар Борис III" е доста по натоварен , не трябваше ли той заедно с трамвая да минат отдолу и да се движат колите направо без забавяне, а "Житница и "Г.Делчев" отгоре с кръгово . Защото сега пак ще има сфетофар на "Борис III" - все едно няма промяна и облегчение на трафика и пак ще се чака на светофара.

Защото отдавна знаещите и можещи са изтикани в ъглите от наглите тъпаци. Те такъв ни е живота. А вие/ние от ъглите нямат никакви права освен да плащат данъци и избират едни и същи управляващи.

подобие на квартал Лозенец.. Презастрояването е тотално...на мястото на всяка съборена кокетна къща....блок направиха. Сега направете достъпа до пазара трудно достъпен за голяма част от живущите...и се похвалете с липсата на всякаква разумна мисъл в главите си. По тъмно как ще минават гражданите през подлеза? С персонална охрана ли?

стига сте бая ли бе мишоци червени фандакова и боико да са живи и здрави и до нас да докарат метрото в кв симеоново

(1) Борис трябва да стане градска магестрала като Цариградско, а трамваят да стане метро. (2) Амстердам и то само центъра е пешеходен просто защото няма място за автомобили

... кръстовище на две нива със светофари?

Хахах, пак, токлоз им ражда главата. Е и кинтите са важни в случая, друг плаща.

ТОВА Е "ЛЪВОВ МОСТ 2". Герберастка простотия, некадърност и крадливост до безкрай. Налудничево решение на треторазредни, посредствени, недоносени архитекчета и даскаличка по руски език. 25 години деснясшко-крадливо управление на София - напълно унищожен град - клоака !

Преди 25 години при леваците, като Сан Франциско беше. Нали, Палячо.

Преди 25г. беше средно-европейски град, както и България беше средноевропейска държава. Сега сме европейската клоака по всички показатели - бедност, болести и измиране на населението, свобода на медиите, сигурност и престъпност, неграмотност. Преди 25 г. можеше да се стигне до всяка точка на града с 6 -12 ст. сега с 1,60 до 6.4о лв. и много повече време ! Преди 25 години нямаше осрани и вонящи каруци с цигани по бул. България и във всички квартали. Преди 25 г. децата и старците ходеха свободно по улиците денонощно. Преди 25 г. колите бяха на улицата а пешеходците на тротоарите - сега нормални тротоари няма ! Преди 25 години граифия нямаха дългове изтеглени от фандчкова и боце за десетилетия напред, нито такса смет по-голяма от средно-месечна пенсия. РАЗБРА ЛИ ГЕРБЕРАСТИНО ?!

"Много милионните" холандски градове нямат подлези за пешеходци...А бе вземайте акъл от френски, руски, английски, германски, японски, китайски специалисти, а не от...

Странно е, как може да изрежат велоалеята успоредна на булеварда, за да направят две, никому нужни кръстовища, обслужващи нечии интереси /Кауфланд/, а най-голямото, отдавна съществуващо кръстовище "изхвърля пешеходците" ... Надявам се решението да бъде преразгледано.

Не съм специалист по урбанизация, но по света първо предимство имат пешеходците пред автомобилиете. Може би инж. Зайков не знае това, а може би е забравил, че може да се ходи и пеша. Ако се налага той лично да премине по указания от него маршрут, и особено ако има проблеми с прадвижването, как ли би го направил. Това говори, за необмислен проект. За тотолно отричане на световния опит в това отношение. Не съм убеден, че могат да бъдат направени промени в проекта, който явно не е бил обявен за обсъждане с гражданите. А и дали изобщо е бил обсъждан!

Ти магистрала виждал ли си? Ж.п гара виждал ли си? Летище виждал ли си? Някъде пешеходци или велосипедисти по пистата да си видял? Шегата настрана, за пешеходците, майките и старците до пазара най-добре е подлез с РАБОТЕЩ ескалатор и асансиор.

Пазарът се ползва основно от пешеходци, а и да иска човек е трудно да ползва кола, защото са малко местата за паркиране. Смешно е да се казва, че асансьори могат да поемат пешаходци, инвалиди, майки с колички и пътниците от метрото. За липсата на ляв завой към Княжево просто нямам думи - голяма глупост!

В противоположната на пазара страна на Борис има 2-3 жилищни блока и една спирка на автобус за Горна Баня. Пешеходците и спирките на градския транспорт са откъм страната на пазара. Много малко хора пресичат "Борис" по диагонал

ела след откриването да преброиш броя на пешеходците, които няма да ползват подлеза, за да пресекат "Цар Борис" и броя на шофьорите, които ще правят забранен ляв завой по същия булевард. Това проблем ли е?

Изродите изсякоха всички дръвчета в района. Пробвайте се да минете от там и ще получите сърдечен или мозъчен удар. В цял свят като се строи не се режат дръвчета или в краен случай се садят нови. А нашата другарка превърна София в пустиня.

К`во ревът пък тия!? Разбирам да бяха сложили картечници или да бяха пуснали ток в подлезите, та да се оплакват!:)) Поне едни отровни змии да пуснат!!! Абе слаба ракия са тия!:))

И кво ся? Ще променим правилника за движение по пътищата, понеже учителката по руски и подчинените и са некадърни за постовете, които случайно получиха? Наказателния кодекс се променя персонално за всеки престъпник с пари, сега и Закона за движение по пътищата заради всеки кретен!! Божеееее, ако те има намеси се, ако те няма, самосъздай се и пак се намеси, че вече само свръхестесвтвена сила може да озапти престъпната простотия, която заля човечеството!!!!!!!!

Ти на три мандата "случаен" избор ли казваш?!? И то на първи тур.

Разбира се, че е случайно. Ако хората се подбираха според качествата им, тя никога от никого нямаше да бъде номинирана за подобен пост. А веднъж вече номинирана, със сигурност ще се намерят достатъчно глупаци, които да се припознаят в нея и да я избират до безкрай. Да не забравяме и че се гласува на партиен принцип, както каза Бащицата - и магаре да ви предложим, и магарето ще изберете!

Що за прост човек си, какво общо има учителката по руски и добре че е тя, за толкова години направи много неща. Е, простия народ си е прост - май и вие сте от тях! Жалко!

Много неща направи, да, разруши София.

Не ,няма проблем ,то само в тази скапана държава - хората ги крият под земята -подлези, а автомобили и градски траспорт на въздух !!!!!ООООООООООООООО Българио за тебе те умряха!!!!

е поредната кражба на ГРОБ. Защо не направиха кръгово движение? Не е важно да е удобно на пешеходци и шофьори, важно е ГРОБ да напълнят гушите. Като пеликани са. Къде ще ги носите тея пари? Няма да ги отнесете на оня свят.

Наистина, защо не направиха ? Наоколо са само вехти сгради, има място за две кръгови !

btw Дано много скоро да стигнеге на оня свят...

И аз не харесвам Фандъкова и мисля, че кмет трябва да е инженер и никой друг. Особено икономист или филолог. НО този проект не е лош. Не само пешеходците са вкарани под земята. И колите преминаващи под булеварда също. Колко подлеза има под света? А тези които искат да "спасят София" просто да си гледат своята работа, а не да се правят на специалисти. Омръзна ми неспециалисти и обществени организации да се месят в живота, без да носят отговорност.

не е лош? Всяко нещо създаващо затруднения не е добро. Няма ляв завой от бул. "Гоце Делчев" към бул. "Цар Борис" По-бавно и трудно пресичане на пешеходците Кое му е хубавото?

Не знам защо сте против подлезите? Нека си представим какво би станало ако махнем подлезите на бул. България или пред хотел Плиска?

Имам чувството, че всички негласували за Фандъкова се пробват тук! Е, може би има още 4-5 човека, сигурно са на море!

Човече, по принцип харесвам Фандъкова за кмет, но това решение е ОТКРОВЕН кретенизъм. Забранен ляв завой от бул. Гоце Делчев към бул. Цар Борис III, няма да има кръгово кръстовище, трамваите ще са без приоритет ... смисъл единственото нещо, което направиха е година да изкопаят едно приоритетно трасе от 2 платна (по 1 в посока ?!) за да отпушат Житница-Гоце Делчев. Всичко останало става ПО-ЗЛЕ. Как се очаква кв. Бели Брези и кв. Красно Село да се включат по Борис в посока Княжево? През ул. Тодор Каблешков не става, понеже е уличка с две платна и перманентно там има задръствания. През бул. Братя Бъкстон също не става, понеже там 4 квартала правят включване към Борис и трасето не издържа на трафика ... Какво оптимизират по-точно? Инфраструктурата в кварталите не позволява голям поток от коли и в момента сме принудени по кварталните улички да търсим излаз към Борис III. Хайде до тоя момент живеехме с надеждата, че отпушат ли Житница-Гоце Делчев всичко ще светне, ама решението е от МАЛОУМНО на горе ...

Не съм съгласен със кръговото кръстовище да се слага където трябва и където не трябва. Примери много. Двете кръгови в Костинброд пречат на движението и сигурно ще предизвикат катастрофи. А кръговото на 4-ти киломиетър? Там стават много катастрофи.

И за левия завой съм съгласен, и за кръговото съм съгласен, но казвам, че ми писна от хейтъри с повишено плюнкоотделяне. Това кръстовище беше кошмар.

Съгласен съм, че безпочвения хейт е абсолютно деградивен, но в момента това решение няма да реши проблема с кошмарното кръстовище. Просто по стар български обичаи ще позамаже положението и ще бъде просто една идея по-малко кошмарно ... Нима кръстовището на бул. Сливница с Околовръстното на София не беше кошмарно кръстовище? Беше решено много елегантно и в момента там се минава лесно. Има решение, просто никой не казва защо взима точно това грозно това решение и живущите там оставаме с пръст в устата ... както и да е ...

да бе дай да спрем движението зада пресичат пешеходците, а на цариградско пешеходен сфетофар и пешеходна пътека. да покажат в коя нормална държава магистрален изход от столица има зебри и пешеходни светофари. олигофренди, спасители на софия.

го видя този магистрален изход на Цар Борис?

stan_posta@

Цар Борис си е изход на София, голям. И още доста години ще бъде.

Бабите от пазара ми е интересно как ще минават през подлезите с торбите. Човекът ви каза : не може да се завират пешаходците в подлези !!!!

ей неграмотнице куха! обеснено беше че има асансьори и ескалатори! хайде сега попитай, кой ще плаща тока за тях, моля те!!

Прав си! Заради мрънкалниците, дето ги мързи да качат 20-тина стъпала трябва да се направи 200 метрова естакада с 4-лентово платно и трамвай. Ако пък го бяха направили щяха да писнат, че струва еди-колко си милиона повече.

гербер, кух и упорит

fisherman, и ти ще остарееш.... тогава ще те видим какво ще приказваш

дето ги мързи да ходят пеша, да набутат пешеходците под земята - е това може само някой селяндур да го измисли

След холандеца да поканим също срещу съответно заплащане експерт от Ню Йорк, Лондон, Москва. Ще е по-международно харчене.

Има и един специалист от Ямайка, дето мисли така. "Спаси София" да спаси София от ... себе си!

работиш бе шаран, та така мразиш Спаси София?

ГРОБ-арска тъпотия. Хората ще ги наблъскаме в подлези дето ще заприличат на кочина след месец. Шофьорите ще ги накараме да правят нарушения след кръстовщето, за да завият наляво по "Цар Борис" идвайки от "Гоце Делчев" Всичко това за "удобството" на хората" Това са възможностите на тиква и компир.

Фандъкова провинциалната учителка по руски език за няколко години разката София. Толкова ли няма експерти в тази област със съответното образование, опит , стаж та опряхме до тази даскалица. Това е все едно в САЩ или Русия да възложат космическите си програми не на авиоинжинери а на селскостопански агрономи. За всяко нещо са си необходими кадри със съответното образование и управленски опит. Тук е точно обратното.

Ех, ако те бяха поканили теб! Как не са се сетили! Дали ще доживея за нещо действително добро всички да кажат "Евала"!

Що ли съществуват пешеходци и "прост" градски транспорт в София?! Мечтата на селяндурите е напът да се реализира - задължително с кола в София, а по-неуспелите - с метро да се придвижват. Всякакви псевдоспециалистчета ни унищожават града ежедневно, в разни области от живот, а с последиците от действията си и софиянци. Какъв е този "велик" инженер?!

и оти ги ручаме жабетата? Зашо изобщо се прави това кръстовище? За да се опапкат едни пари. ДОЛУ ФАНДЪКОВА! В ЗАТВОРА

не знам дали може, но докато е време да вземат и да оправят каквото може да се оправи на това кръстовище

е идиот. 1. Пешеходците нямат място в подлеза 2. Как ще компенсират забранения ляв завой на автомобилите движещи се от Гоце Делчев към бул. "Цар Борис"?

Датският другар добре се е изказал, проблемът е, че в Копенхаген, който е прекрасен град, няма такъв трафик като в София... поне не в центъра. Просто е такава архитектурата и градоустройственият план. В други големи градове, като Лондон, в идеален център наистина се пресича на ниво терен, НО голямата разлика между Лондон и София е, че превишената скорост е много сериозно престъпление и бива сакнционирана много тежко. В Лондон можеш да си пресичаш където искаш, не е задължително на пешеходна пътека и рисковете са много по-малки, отколкото да пресичаш в София на маркирана пешеходна пътека. За пътен възел като този на Красно Село, където целта на цялото упражнение е да се олекоти трафика, няма друг начин, освен пешеходците да се вкарат под земята... в противен случай цялата гимнастика става абсолютно безсмислена. Вече въпрос на избор е какво желаят гражданите - да слязат безопасно в подлеза, това да олекоти и трафика и съответно да има по-малко вредни емисии от автомобили, постояно стоящи на светофар... или да се пресича на ниво терен и общо взето нищо да не се промени... просто да поизлеем малко бетон за удоволствие.

пешеходците трябваше да се движат на ниво по земята а колите да са под земята в тунели под кръстовището или над земята по естакади .....но къде ти толкова акъл у една провинциална самоковска учителка по руски

защото хората отдавна са разбрали кое е по-важно - здравето или ламарините. Освен това хората са го измислили - големи данъци и такси на колите и ето един културен град. Не е въпрос на стоителство, а на мозък.

"пътниците на метрото е само за сметка на ползващите наземен градски транспорт, но не и за сметка на колите" . а ТОВА Е , ЗАЩОТО ИДИОТИТЯ ОТ сОФ. ОБЩИНА СЪКРАТИХА ТОТАЛАНО НАЗЕМНИЯ ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ. и СЕГА ИМАМЕ ИЗБОР - ИЛИ ЧАКАМЕ 25-30 МИН " НАЗЕНМЕН ТРАНСПОРТ" , ИЛИ ходиме ПО ТРИ СПИРКИ, ЗА ДА ВЗЕМЕМ МЕТРОТО. иДИОТ фАНДЪКОВА.

Мноо важно, важното е пушещите дизеляци да минават максимално бързо, че да тровят колкото може вече хора. Между другото съм се чудил - след като плащам данъци в София дали мога да осъдя общината за мръсен и прашен въздух? Все пак това е най-богатата община в Българя, би могла да си позволи контрол над старите коли и ремонти, които не замърсяват наоколо. А?

Има заведен иск от Спаси София

Линк не може да се публикува. Потърсете сайта на Спаси София!

Първо няма ли кой да му обясни на този холандец, че ние тук в главите си сме 40 години назад от Западна Европа. Докато там е модно да се слиза от колите, да се ходи пеша, да се кара колело и т.н., ние в България тепърва започваме да се радвама на автомобилите като малки деца. За Българите колата и това колко коли притежава едно семейство е смисъла на живота- повод за гордост. В страна, в която хората се захласват по това на кой какъв му бил регистрационния номер, дали бил четири осмици или пет седмици не може да очакваш някакво друго мислене. По времето на Соца, когато хората нямаха толкова масово автомобили, успяваха някак си да се придвижват из София. Сега обаче всеки киселяк трябва да седне в колата и да коментира колко бил специален. Общество в което като кажеш, че караш колата си на бензи вместо на газ предизвиква реакция и коментари от типа на "голям си гъзар" няма как да седне и да гради инфраструктура, която да обслужва пешеходеца. Холандеца да дойде пак след 40 години и тогава да се опита да ни налее акъл. До тогава ние трябва сами да преминем през еволюционния процес.

абе, ти у ред ли си, Доморасъл философ

Много си е "у ред" и коментара му е много смислен... Доказателство? Статиската на КАТ за броя катастрофи и жертви при автомобилни катастрофи в страната, най-вече станали при неспазване ограниченията на скоростта...

Колко сте прав, господине. Прекрасно описание на народопсихологията ни.

Бобо

Има много пенсионери в квартала, едва ще докретат до пощата и обратно...

Ами така е - като сме 100 години назад в развитието и в разбиранията, ще правим подлези. След още 100 години може да почнем да мислим как да се разпредели по-добре наземното пространство, както в момента правят по-напредналите от нас страни. По това време те вече сигурно ще са измислили съвсем други методи за транспорт де... Ама карай да върви.

Така ни се пада като си избираме, тоест се самонаказваме с една посредствена самоковска даскалица по руски да е кмет на столицата и очакваме от нея разумни и работещи решения за многомилионния град. Свършиха ли се образованите мъже и жени, експерти в тази област че точно до тази компирка опряхме. Такова ще е некадърно и циганската махала в Самоков да ръководи, камо ли голям град като София, лицето на България.

Ние не я избираме. Боко си я тури на тая длъжност, защото е толкова тъпа, че не може нищо да прави. И ББ ръководи както си иска София.

НА КУЦ КРАК!!!

Хората слизащи от трамвая, идващ от Руски паметник, до кой тротоар ще трябва да стигнат по тази схема? Ще има ли светофари за пътниците от трамвая?

Тия хора ше фърчат, доколкото разбрах от тъпата им схема! Слизат - и право при Свети Петър, вертикално нагоре ... Проклети да са всичките общинари начело с тъпата кметица, и всичките им фирми на жените и децата, които печелят конкурсите за тия безумни строежи!

с две думи: прави се всички за да се улеснят колите, а хората се вкарват под земята и се затрудняват. ТЪПОТИЯ! Къв е проблема хората да пресичат отгоре свободно, а колите да минават отдолу, в подлеза?

Как свободно ще пресечеш "бул. Цар Борис" , това да не е селската ти бара , че да я прескочиш?

до преди ремонта. На зелен светофар.

липсата на мозък и алчност. Много по-добре е колите да минават под земята - хем по-малко шум, хем по-малко вредни емисии.

Искам да дам пример с Мадрид. Там има прокопани много тунели под центъра и повечето коли го пресичат под земята. Само имащите наложителна работа точно в центъра минават отгоре. Съмнявам се обаче Ганьо да е съгласен да не мине през целия център и да демонстрира гордо 25-годишната си кола.