17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ако онзи си е продължил направо, а не се е изнесъл в ляво е нямало да се удари в колата на Местан, защото той вече е напуснал платното му и е бил в другото за направо. Разбирам, че пишещите тук сте пристрастни за умрялото дете, но истината е тази. И освен това, ако детето беше в столче и завързано нямаше да загине. Катастрофите се разнищват, а не се говори и обвинява първосигнално.

Нито си шофьорка,нито с 45 години стаж,а си само един платен трол,който пише под всяка статия в защита на Местан.

НАГЪЛ!!!

Много нагъл е тоя Местан !Ако продължава така да наглее и да не си признава очевадната вина за не спрял на стоп ще лежи ефективно!Фес скапан , а как сладко каканиджеше!

Каква омраза лъха към тебе детеубиецо ?Махай се от БГ заедно с жалката си партия, негоднико.Ако беше почтен човек, до сега да си пуснал сам куршум в главата си.

Според мен и двамата имат вина! Но в по-голяма степен е виновен водача отнел предимство. Това че не е видял нещо на пътя си е ногов проблем. А другия просто е трябвало да намали и да спре в неговото платно още когато е видял колата на Местан, а не да предполога че няма да мине пред него.

Ние не знаеме кое село в каква посока е, така че обяснението на местан не обяснява НИЩО. Може само да се предполага , че след левия завой, като се е намърдал в лентата на другата кола, тя ще го удари ОТДЯСНО.

Седя пред Гугъл мапс и разглеждам картата. Разглеждам я така както човек който почти или никога не е минавал по този път на 5 години. Гледам пътните знаци преди това кръстовище и се убеждавам че ЛютФий търси точно тия които оспорват правилното движение на бавареца. От мястото където е поставен знака за пресичане от път в дясно, се вижда и самото кръстовище, вижда се и една бяла кола спряла на завоя към Загорско и разсоянието е над 70 метра, на още толкова пред него е и синятя табела указваща разклона на която пише Загорско 0.5 и Джебел 7 км. От тази табела ясно се вижда пътният знак пред разклона, от пътния знак ясно се вижда кръстовището, а в кръстовището точно на завоя стои една бяла Опел Астра вратата зад шофьора е отворена и стои момиче, десните врати са отворени до задната стои момче, а до предната (до шофьора белокос мъж! / тя астрата е спряла "съвсем по закона и правилника" според тълкуването на закона от доста коментиращите

Моля застанете пред Темида и си платете за стореното! И после никога не се появявайте пред хората! Беше ми безкрайно неприятно като ви слушах по медиите!

Ако беше Местан и някое българче, познайте. Но сега,,, е забавно. Знам, че е грях, но ми е интересно гусин джипаджията как ще оправдае убийството си, след като не е гяурче, а правоверно дете.

Политиците винаги казват истината станало им е втора природа

Мен пък силно ме интересува какво е станало непосредствено след удара. Кой е извикал полиция и линейка, кой е отишъл до колата с хората, били ли са в съзнание, имало ли е неотложна помощ. И дали е помагал Местан. Не знам защо, но ми се струва, че никой не е отишъл при тях, а веднага са се хванали за телефоните да викат полиция. Не осъжда никого, на всеки може да се случи. Но често пъти, когато човек много се възгордее и си повярва, Господ го перва по носа, да не го вири много нависоко. Понякога лекичко и на това му викат "малкия дявол", друг път много осезателно, защото човекът мнооого се е превъзнесъл. Струва ми се, че точно това е станало тук. И много има да мисли и да преценява господинът. Ако има съвест, разбира се. Аз веднъж срещнах един такъв човек в живота си, беше причинил смърт по непредпазливост в ПТП. Човек сянка, дори близките му не можеха да му помогнат. Беше читав, независимо от всичко, но вътрешно се самоизяждаше. Това ми беше урок за цял живот. И пак никой от нищо не е застрахован.

Е няма що, да ти имам "перването от Господ"!!! На цената на един невинен детски живот!!!

Ами Исмаил ага, шеф на ДОСТ в Момчилград, нали заедно са пътували от рибната база към Момчилград -показаха го като свидетел от втората кола

Фейк потребителя обрисува много точно и достоверно ситуацията. Точно така е станало. Бебето не е било застопорено в колата нито в столче, нито в кошче така, че за гибелта му носи вина и бащата шофьор. ДРУГ Е ВЪПРОСА за какво е виновен Местан на нашата страна. Да го обвинят и да го преследват и ако трябва и да го осъдят, но да поставяш всичките му деяния под общ знаменатал, меко казано инфантилно.

Каква вина носи бащата, при положение, че смъртта е причинена не от липсата на колан, а от удар с друг автомобил? Вината му е само в главата ти, кой те кара да дращеш, като не можеш да премислиш първо?

Умнико, "колана", а в случая е по-правилно да се каже столче, е за това, в случай на катастрофа или рязко спиране!!!

колана и бебешкото столче нали за това са задължителни. и аз не обичам колан ама... мен ме глобяват

Убил си ДЕТЕ! Млъкни си, остави Съдът да отсъди вината, родителите да тъгуват...имай поне капка човечност.

Виновен или не, сега е момента да го опраскат Местан. Той си знае за какво

ГУСИН МЕСТАН , ОСВЕТЛЕТЕ НИ ? ДОСТ е : 1/ ТЕРОРИСТИЧНА! 2/ АНТИ БЪЛГАРСКА! 3/ КРАДЛИВА ! 4/ ПРОТИВОКОНСТИТУЦИОННА! 5/ ВРЕДНА ЗА БЪЛГАРИЯ ?

За мен е важно, че ще му се прекъсне политическата кариера с една осъдителна присъда и всичко, написаното от Вас, ще си умре със смъртта на дост.

Да. И аз мисля, че с политическата кариера на Местан е свършено. Но дори и ДОСТ да умре подозирам, че ако в Турция остане политиката на Ердоган (било чрез него или негови последователи) винаги ще има опит за някаква форма на ДОСТ-ове. ДПС-то подобно на местна мафиотска организация се опази от директните намеси от Ердоган чрез ДОСТ, но онези едва ли ще спрат. Но това е една друга тема и е извън конкретното ПТП.

свързано е. чувстват се безсмърни спрямо гяурите. въпрос на време беше да опаткат публично някой от 'своите'.

Споко, няма да бъде съден, Иванчева го отнесе и за него, и за Гуменката, Баневи, Стайкови, абе за целия преход.

Местан наистина е неприятен, но според мен истината по-скоро е на негова страна. Онзи е карал с не по-малко от 100 (дано да се направят експертизи и се докаже). Изскачайки с тази скорост от завоя към току-що потеглящия VW е решил да го заоиколи минавайки през насрещното и надявайки се Местан да спре и да остане на място и вероятно дори не е намалил за да мине бързо. Той обаче (Местан) не е разчел това и е избързал да се махне от платното му, в което в момента е бил напречно и скоростно се е нанесъл на платното, в което е трябвало да продължи. За зла сътба другия шофьор точно от там е мислел да го заобиколи и го е ударил почти челно и излитайки надолу по ливадето вероятно се е претърколил няколко пъти. Бебето едва ли е било в столче и не ми се мисли какво му се е случило във въртящата се кола (доказателство е, че КАТ започват веднага проверки за столчета). Така, че - мразете си Местан (ако си имате причини), но отделете това от случката. Вината на Местан в тази злополука вероятно е несравнимо по-малка от тази на другия шофьор и на проектанта на кръстовището.

Направо си е виновен ... И как да защитиш такъв ''човек'' като Местан , който ВИНАГИ е работил и сега работи , ПРОТИВ БЪЛГАРИЯ ,...А ???!?

Не споря с Вас срещу кого работи Местан! Ако приемем, че работи против България това определя вината му спрямо България и интересите на България и българите. В случая обаче това е ПТП и вината му срещу България няма място. Ако Местан беше загинал в тази катастрофа мислите ли, че интересите на България щяха да спечелят? Представете си какъв вой щеше да настане. Иди после обяснявай, че не е нарочно и не е нагласено. Нека не смесваме ПТП-тата с другата част на обществения живот.

има инцидент! Разглежда ме го в 3 части 1 Местан го няма ( единствената кола на пътя е на Юсеин) тук няма да се стигне до инцидента 2 Местан си стой на мястото - тук няма да се стигне до инцидента 3 Местан се включва в пътя с предимство - вече има инцидент. Това означава, че кои и каквото да си е мислил го е мислил след вече направено нарушени. И едва ли би го измислил за части от секундата. Знака стоп всички ПРАВОСПОСОБНИ

Разглеждаме ситуацията в три аспекта. 1 Местан го няма ( по пътя се движи само Юсеин ) – инцидент няма 2 Местан е спрял да осигури предимство - – инцидент няма 3 Местан се включва в движението без да осигури предимство – инцидента вече е налице Всички ПРАВОСПОСОБНИ водачи знаем какво представлява знак стоп. Дори да е спрял на знака стоп, там където някой некадърници са го заболи, то той трябва и да спре да осигури предимство, непосредствено на пътя с предимство. А това кои какво си е мислил и какво е предприел е като на „Лотария“ нещо като при вратарите „избираш си ъгъл и се мяташ“. За части от секундата, няма как да разбереш по реакцията на този отсреща какво е намислил за да вземеш превантивни мерки. Това не са километри разстояние.

Погледнете кръстовището на GOOGLE-MAPS и се поставете на мястото на излизаща от STOP-а кола. Спрели сте на STOP-а и искате да потеглите наляво. Представете си, че сте се огледали (и продължавате да се оглеждате наляво и надясно) в момента, в който сте потеглили виждате кола отляво. Какво ще стане ако: 1. Тя се движи с максимално разрешената скорост 90 km/h 2. Тя се движи със 110 km/h 3. Тя се движи с по-голяма скорост Аз считам, че при случаи 2 и 3 ще се получи инцидент. Молбата ми е да погледнете мястото и да си представите, че Вие (не Местан, Вие) сте спрели на STOP-а и Вие потегляте. Аз твърдя, че мястото (проектираното кръстовище) не позволява нормално излизане на кола в ляво в случай, че оттам лети кола с висока скорост и считам, че дали съм спрял на STOP или не няма да окаже голямо влияние на предстоящия инцидент. Както написах по-горе - никога няма да разберем дали Местан е спрял на STOP-а защото единствените свидетели, които могат обективно да го кажат са негови съратници. Аз твърдя, че основният фактор за инцидента е скоростта на другата кола.

Абе, политиканче, само едно да те попитам: какво ТОЧНО значи "СТОП" и дали гусина турчин е спрял, и после да тръгне, или го е подминал с надеждата, че другите ще пазят джипа му? Ако беше СПРЯЛ и после тръгнал. нямаше да е същото.

Отнемане на ПРЕДИМСТВО !? Ако вие бяхте на мястото на пострадалите , ....КАКВО ?

Ако аз бях - животът ми щеше да е черен. Щах да търся вината вероятно навсякъде, но щях да знам с колко съм карал. На това място ако караш с 90 (максимално разрешеното) и бях започнал активно да спирам след като видя кола напречно - щях да го ударя странично и в най-тежкия случай щях да му счупя ръката. Ако аз бях карал - бебето щеше да е в столче.

Все едно не е спрял на знак СТОП !

Ако Местан не е спрял на СТОП - наистина вината ще е изцяло негова. Но предвид завоя от който идва другата кола считам, че ако тя (другата) идва с висока скорост дори и да спреш на стоп ситуацията може да се повтори. Затова ако има експертиза за скоростта на колата - ще отговори на този въпрос. Дали Местан е спрял на СТОП може да не разберем защото единствените свидетели, които могат да го кажат са негови съратници, а те няма да го вкарат в затвора.

:))) Все някога трябва да тръгнеш, нали?

При такъв удар и преобръщане , КАКВО ДЕТСКО СТОЛЧЕ ЩЕ ЗАПАЗИ ДЕТЕТО ?

При този удар и преобръщане ранени в болницата са жена (вероятно майката) и 9-10 годишно дете. БЕЗ ОПАСНОСТ ЗА ЖИВОТА!!! Бащата (вероятно шофьора) не се споменава. Вероятно нищо сериозно му няма. Ако бебето беше опаковано в столче - нямаше и да разбере какво е станало. Наистина не знам и вероятно ще кажат дали бебето е било в необходимото столче, но като ги знаете живеещите в този край (каквито са пострадалите) - мислите ли, че са изпълнили препоръката със толчето? Обръщам Ви внимание на скоростната реакция на КАТ за начало на масирана акция за столчета и обезопасителни системи за защита на децата. Нали знаете у нас кога се правят акции? Когато стане сакатлък. Според мен поводът е точно този.

Хубаво е да се види и обективен коментар! Адмирации!

Сега чак се разбира, че снимката е подвеждаща нас читателите, а БМВ идва посока отляво на снимката. А ситуацията ми се струва да е била: Местан е погледнал наляво, не видял кола, погледнал е надясно, не е видял и е тръгнал да прави ляв завой, БЕЗ отново да погледне наляво, където междувременно се е появило БМВто. Водачът на БМВто пък неправилно е предположил, че Местан го е видял и ще го изчака да премине. В близост БМВ е прави второ неправилно решение да заобикаля вместо да кове спирачки Но и колата на Местан продължава да се движи и удря полу-завила челно-ляво странично БМВто в другата лента на главния път - дясна за Местан, лява за БМВ. От страничния удар БМВ губи стабилност и се преобръща в дерето, колата на Местан е изместена надясно от енергията на удара и застава напряко на главния път.

Правото не работи с модерното в последните години понятие “струва ми се"- то е характерно за англоезичният свят, но не и за континенталната правна система. В българското- а и в континенталното право, думите “струва ми се“ са неприложими- правото се занимава с установяване на степента на вината на всеки от съизвършителите на ПТП-то... За това не е добре сляпо да се пренасят чужди закони и чуждо правно мислене на българска почва и спрямо българските закони...

Ти си се объркал много сериозно - ние сме на клюкарски форум, не в съда. За какво право говориш? И къде намери връзка с правото изобщо? Ние обсъждаме катастрофа, която по-неграмотните участници тук наричат "инцидент". И го правим, само защото има предизборна кампания и Местан сега е на прицел. Споделена вина имат, май така се казваше. Поправи ме, ако не съм прав.

Да убиеш малко бебе заради некадърноста си да шофираш и да нямаш доблеста да си признаеш вината, е това го може само един истински политик! За няколко милиона ще отърве панделата ,все пак сме в БЪЛГАРИЯ ,най добрата държава, точно за такива случай ! МАФИЯ МАФИЯ МАФИЯ

Виждам ,как повечето от коментиращите искат Местан да е виновен ,разбираемо за мен ,той нее много обичан поради политическата си дейност ,но дайте да оставим емоциите на страна и да се опитаме да бъдем обективни.На снимката виждаме кръстовището с колата на Местан ,колата стои на най малко два три метра наляво от второстепениа път от който се движел Местан,като включим изместване на колата от удара на дясно още минимум два три метра ,това означава ,че Местан е бил на поне минимум шес седем метра от точката на вклучване в главния път ,което за мен означава ,че е бил вече в своето платно,ако беше отнел предимство първо ударът щеше да е от лявата страна на колата му и изместването на колата щеше да е на дясно от точката на включване към главния път,колата на местан щеше да е сголеми щети и на поне четири метра надясно от кръстовището ,това е моето виждане :)

“.... ,но дайте да оставим емоциите на страна и да се опитаме да бъдем обективни....“ Вие НЕ МОЖЕТЕ да бъдете обективен, ако не сте: 1. Юрист или 2. Зло/ вещо лице, което извършва по занятие автотехнически експертизи или 3. Наблюдаващият прокурор по досъдебното производство и не сте съставил/ чел всички документи, находящи се в папката, наречена “ Прокурорска преписка по досъдебно производство № ..../ 2019г. на Окръжна прокуратура- гр. Кърджали“

Тук всички дават акъл и са много компетентни в правилата за движение по пътищата. Интересно защо като се качат в колите всичко забравят... ДАНО НИКОЙ ДЕ НЕ ПОПАДА В ТАКАВА СИТУАЦИЯ! Карайте така че да стигнете(макар и две минути по-късно)

Видеорегистраторите да станат задължителни. Това ще реши много спорни моменти.

до 2019-04-17 05:51:25 if you believe ... (нерегистриран) Ти пък от кога познаваш ЗПД- БЪЛГАРСКИ закон, че чак и даваш мнение...Нали беше АВСТРАЛИЙСКИ ГРАЖДАНИН, бе, нали щеше да се отказваш от българското си гражданство... В българското право има т.нар. съпричиняване- т.е.- местан си е виновен, но и другият шофьор с действията/ бездействията си е допринесъл за това да се случи ПТП-то, следователно- И ДВАМАТА са виновни. И не се изказвай категорично, след като не познаваш българските закони- писна ми българофоби - емигранти да ни казват от хиляди километри какво е правилното, след като нито познавате нашите закони в дълбочина- защото не сте юристи, нито пък познавате правилата за движение по пътищата в България1

ЗПД- т.е. ЗДП- закон за движение по пътищата- грешка при натискане на клавишите на клавиатурата

Да, има съпричиняване, но това ще се уточни когато излезнат експертизите за скоростта, с която се е движел Юсеин, може да се окаже, че не е имал никакъв шанс да спре с оглед крайния резултат - катастрофа и жертва. Заради съпричиняването едва ли Местан ще получи максимално наказание, но не бива да се измъкне и ненаказан.

Аааа- няма да се измъкне- самият факт, че е бил задържан за 24 часа и още в 1вия момент прокуратурата решава, че е нарушил 2 члена от закона, говори ясно, че той си носи наказателната отговорност, като стой, та гледай....

По-скоро имам предвид, че една условна присъда на практика си е липса на наказание, ще минат години, ще го реабилитират и този човек реално няма и да разбере, че е бил наказан. Поне да плати сериозна кръвнина, ако не друго.

Не спиране на знак СТОП е равнозначно на преминаване на червен сфетофар. Просто и ясно.

Местан е виновен, както и да го погледне човек. Но за детенцето ми е думата, Нека издигнем всички паметник на това невинно ангелче. Но без религиозни символи. Има си майстори скулптури, за Вежди се сещам, като най-признат на първо четене, така да се каже.

Презирам ДПС и всичките им производни, но в случая се касае за абсолютно неадекватна реакция на водача на автомобила движещ се по пътя с предимство! За съжаление около нас има много подобни НЕмислещи същества, които си мислят, че всички останали трябва да ги пазят. Жалко за детенцето...:(

Ти имаш ли книжка? Не ми отговаряй! Нямаш, има един знак, който и децата го знаят Стоп се казва. Има и продължение, Осигури предимство, иначе......

:))) Има и един знак 60 преди кръстовището, но явно не важи за БМВ-та. Осигурил предимство или не, АБСОЛЮТНО МАЛОУМНО е да избягваш ПТП бягайки в посоката, в която би отишъл насрещно движещия се автомобил! Елемнарна ЛОГИКА, Уотсън!

Ти логиката я остави, когато кола или пешеходец ти излезе изневиделица, не мислиш а действаш инстинктивно. Има само причина автомобила движещ се по главният път да е в дерето и тя е автомобила идващ, от пътя без предимство.

Правилно ! И на СТОП се чака докато можеш безопасно да преминеш т.е. да няма никаква кола по пътя с предимство. Иначе....... И особено ляв завой.... Местан е виновен.......Пази Боже! Може да се случи на всеки но в случая всичко е пределно ясно: Виновен е Местан и няма какво да шикалкави. Да понесе отговорността си като съвестен гражданин и мъж!!!

Гражданино, подозирам че презираш ДПС поради простата причина, че си от ДОСТ и сега ревностно защитаваш лидера си Лютви. Отгоре на всичко там няма знак за ограничение на скоростта 60, какъвто обикновено има при такива отбивки, т.е. разрешената скорост е 90. При всички положения вината е в Местан, защото отнема предимство, няма никаква гаранция, че дори и с 60 да се е движел Юсеин е можело да избегне сблъсъка поради отнетото му предимство. 100 процента е виновен Местан, независимо от скоростта на Юсеин.

Грешиш за политическите възгледи! Фактите са спорни и затова са интересни: 1. Приближаваш кръстовище. Логично е да внимаваш, а не да отнесеш, например закъсал автомобил, каруца, човек. 2. Очевидно, е че VW вече си е в лентата, когато става удара - чий го дириш ТИ срещу него! Очевидно нещо му куца ЕГОТО на БМВ-то, че не се опитва да спре, а държи да мине пръв! Е, вижда се резултата! 3. ПЪРВА реакция при вероятно ПТП е СПИРАЧКАТА!!!! Нещо за спирачен път да се спомена? 4. При подобно отнемане на предимство следва да има страничен удар върху VW, завъртане и т.н. Да, VW e ВИНОВЕН за отнемане на предимство, но И БМВ е ВИНОВЕН за абсурдното си и неадекватно поведение с което е И ВИНОВЕН за настъпването на ПТП!

Политик от много години г-н Местан си е професионален лъжец и неговия бог ще го съди за лъжите му! Истината е една - той идва от път без предимство е и длъжен да пропусне колите, движещи се по главния път - засякъл е, убил е невинно бебе! Ранил е цялото семейство и няма срам и съжаление за постъпката си!

Абе да ги пропусне, ама ако видимостта е малка, а колите се движат много бързо - винаги ще си е руска рулетка не само за Местан, а за всеки. Тези включвания са много рисковани... Да не дава Господ и разберете, карайте по-умерено, за да стигате.

Ако удара беше челен пораженията по колата на Местан ще са други, най малко счупено предно стъкло ! Местан го е ударил странично и е изхвърлил колата в дерето. Отнемане на предимство !

Елементарно, Уотсън. Дано не се огъне държавният апарат и Местан да влезе в затвора, защото той е убиец и то на дете! Противен човек!

Звучи много логично. И поне на първо четене, не се сещам за нещо, от изнесеното, което да противоречи на тази теза.

Аз лично съм видял само една снимка. Според мен колата на Местан е ударена отпред, тоест той се е забил в другата кола.

С което я праща в дерето, елементарно. Най вероятно Местан не е спрял, ако все пак е спрял след което е тръгнал е голям заплес и да вземе да си смени очилата.

И двамата шофьори са виновни, единият е отнел предимство, а другият е карал с превишена скорост.

водещо е предимството. превишената скорост е нарушение при всички случаи. отнемането на предимство с последствия е престъпление.

Как разбра за скоростта, ти с превишена ли караш жената и децата. В случая ако е карал с една идея по-бързо е щял да мине преди Местан да го удари.

Тук се отговаря на въпроса: Кой казва истината, а не кой е виновен. Последното се определя от експерти и съда. Местан е предприел завоя, като признава че НЕ Е ВИДЯЛ връхлитащата кола с предимство. Според мен, ако е истина, значи има проблеми с ориентацията. Колата, дори да кара с 100-120км/ч (малко е вероятно да е по-голяма), има поне 3-4 секунди път до кръстовището, достатъчно време да се ВИДИ от Местан. Ако го е видял, безумие е да е тръгнал да пресича. Иначе, така поставен въпроса, избягва вероятността и двамата да казват истината, ако Местан изобщо не го е видял.

Знак №36 казва: Спри, осигури предимство! Дали е спрял на знака или не, това ще се доказва допълнително. Важното е, че не е осигурил предимство, което води до ПТП и смърт! Какво има да се дъвчи повече?... От там нататък, процедурата и закона са ясни!

Да, ама знак за него няма. Може да е имало и да е "отсечен" от някой "специалист" преди това, но е факт, че го няма. Виновните в случая не са двама. Аз бих сложил гърбица преди излизане на такъв път.

Това сега са адвокатски номера, имало ли знак, нямало ли. Дай да си го кажем, излизаш от път без предимство на път с предимство. Сега, аз може и да не съм супер шофьор, но дори да видя кола с превишена скорост на пътя, ще преценя по движението ѝ дали ще мога да се вредя без да ѝ се изпреча, или просто да я изчакам. Все още няма телепортиращи се автомобили, че да кажеш: Ама там допреди малко нямаше нищо, тя откъде се появи? Много хора съм виждал с хубави коли, които надценяват автомобила си или подценяват ситуацията и излизат неправилно, изпреварват неправилно и създават ситуации при които например два камиона от автоколона трябва да излизат на банкета, за да не се блъсне челно мерцедес.

Къде видя че няма знак СТОП за Местан!? Къде според тебе трябва да е този СТОП. Самата маркировка на кръстовищетопреди главният път е много сложно поставена. Стора е в дясната страна -на банкета и се отнася не само за десният занои а и за левия. За да не спориш млез в Гугъл картата, застани на главният път и хубаво виж дали няма знак СТОП

Не лъжи! Вчера имаше някаква комисия, която каза, че знака трябвало да се вдигне по нависоко. Което ще рече че има знак. Има снимки на КАТ вижда се че има.

Като цяло знака вече е Б2, личи си че сте карали курса когато изпити се вземаха, а не се купуваха! И сте напълно прав! Понеже ЛютФий твърди че видимостта не е достатъчна (а и бавареца бил спитфайер), правилника му дава възможност да се изтегли малко напред за да излезе на линията на видимост. Ако беше направил това "изтребителя" щеше да епрелетял. В случая, резняка е решил да сече завоя наляво -за това сега твърди че било челен удар. Само дето няма идея какво е челен удар

То се вижда, че колата останала на пътя е чукнала другата, един малък удар е достатъчен да излети. Когато завиваш включвайки се в главен път както е в случая едната страна излиза напред, лявата или дясната, зависи от завоя. От удара колата се е подравнила, виждаме я почти перпендикулярно. Най вероятно е нацелил средната греда. Ако бащата, беше ударил Местан той нямаше да е жив, Местан имам пред вид.

Вчера при Ризова беше някакъв господин от някакъв институт и най безцеремонно излъга, че на кръстовището нямало тригълен остров, а имало само маркировка. На снимката се виждат прекрасни острови, знаци, маркировка. Знаците не били на необходимата височина. Некомпетентност и простотия.

Такива експерти, са за съд по-бързата процедура. Така ерозира държавността, чрез дезинформация, лъжи и нисък морал. Целта на експерта е Местан да бъде оправдан, да но има едни коли на Гугъл с камери на покрива.

По-голямата част от пищещите пътували ли сте в този регион? Ако сте не ви ли направи впечатление как се возят децата в много повечето от колите? Например - по този път автомобил със 100 клм. в час, а в скута на татко три четири годишно дете държи и то волана. А мама с бебето е до него на предната седалка... Ако ви се случи да се разхождате из Кърджали, Рудозем, Крумовград, Смолян и подобни - направете си труда да видите колко коли с детски седалки ще видите.. С Аллах - дал, Аллах - взел, какви са тез подробностти за детски седалки.. И прегледай те си новините на ТВ-тата.. Имаше един с репортаж за видимостта на кръстовището, и как много наподобява катастрофата с футболистите..

Нали разбираш, че нищо от написаното от теб няма значение. Има си Закон за движение по пътищата и правилник, които служат точно да регламентират как да се движиш по пътищата, с цел именно избягването на подобни произшествия. При ПТП единственото, което има значение е кой е нарушил правилата на движение, за да се стигне дотам. Вашата работа сега е като изпълнението на ВАС, където една пешеходка излезе виновна, че е пресякла на пешеходна пътека тип зебра и са я блъснали, защото шофьорът бил някакъв бизнесмен.

И като питаш, какво следва - че Местан, ББ, Корнелия и прочее видни храненици от бюджета имат право да избиват децата без столчета, колани, скафандри в кола?

Прочетох малко коментари... Като се замисля, че коментиращите тук, може би са и шофьори, ми настръхва косата!!! Та нямало стоп за наляво, та бил дясностоящ или пък бмв-то било дясностоящо, та бил минал от грешната страна на острова, а голяма част бъркат дори ляво и дясно. Коментари много, мисъл малко. Помислете като за начало само върху това - как така бмв-то идвало от ляво на Местан, а колата му е счупена повече в дясната си част.

По-виновният ще да е отнелият предимство Местн. Но ако Хюсеин не беше се опитал да маневрира, а се беше придържал към ЗДП и беше опитал да спре в собствената си лента, щеше или да се разминат или да нацепи местан отляво, право в шофьорската врата. Което, ако е вярна тезата за двойното превишение, щеше да реши еднозначно случая, а и не само него. Пък и подобен удар в друга лека кола, би трябвало да е за предпочитане, пред преобръщането извън пътя.

Това е инстинкт за самосъхранение . Когато има кола пред теб се опитваш да избегнеш удара. Да не мислиш че човека е предвидил как точно ще се удари за да не отиде в дерето. ?

И аз смятам, че и двамата са за бой...

Жал ми е за г-н Местан. Какво толкова? Ще направи едно бебе..... И ЧРД на Хасан Азис!

Да ти направят на тебе няколко бебета или поне да опитат

Едно дете загина геройски в опит да спре макар и временно потурчването и циганизацията на България.Може би е бил духа на дякон Левски,Ботев или бъдещ Левски и трябва да бъде почитано като тях за сметка на продажните правителства които не посмяха да вкарат резания в затвора когато се бе скрил в турското посолство и да предотвратят гибелта му.

Представeте си ситуация: баща и дете, в магазин била. таткото слага детето в количката била, покрай покупките. след това засилва количката, мята се и той отгоре и вика ихууууу .. (много хора го правят, за забавление) Представи си сега, че зад редицата щандове, човек си е купил огледало. поставил го е в количка, ама огледалото е човешки ръст, голямо. докато таткото с малкото дете си се забавляват (возят), другия с огледалото бавничко си се разхожда и просто им пресичка пътя от зад редицата щандове. Чува се тряс! количките се блъскат, огледалото се чупи и отрязва главата на малкото дете. Кажи ми кой е виновен? бащата, които не е спазил никакви правила за безопасност, поставил е детето си и се е засилил да се возят? или другия с огледалото (който вероятно също не спазва правилата, поставил е огледало в количка) бащата да си беше обезопасил бебето, да си го беше закопчал в столчето, с гръб на движението, с 5 точков колан. а бебето е излетяло, причината за смъртта на бебето е немарливосста на бащата!!! причина за катастрофата може и да е местан, или комбинация от местан и лоша видимост, недобре сигнализирано кръстовище, и превишена скорост на бащата. НО!!! причина за смъртта на бебето е единствено и само немарливостта на бащата!!!

виновен е оня дето се е движил по път без предимство ... ако имаш два портокала и една ябълка , колко ще бъде часът в Афганистан?

Здравейте, В момента се провеждат експертизи и следствени действия но видимо при картинката която са публикували медиите, Г-н. Местан не е спрял на знак СТОП а дори и да е спрял не е видял вероятно другия автомобил и не е спазил предимство с което при така стеклите е обстоятелства е причинил смърт по непредпазливост и каквито и връзки да ползва би трябвало да го осъдят минимум на условна присъда с изпитателен срок, освен ако не даде достатъчно много пари на семейството така че те да се признаят за виновно и изцяло да поемат отговорност и вина за ПТП-то, но дори и при този случай когато има смърт решението на съда ще е спорно ако оправдаят Местан.

Отнетото предимство не е по-важно от отнетия човешкия живот.Не може заради принципа аз съм преди теб да се кара роботизирано.

Моята хипотеза е: 1. фустана е виновен 2. другият шофьор е съпричинил ПТП-то 3. при осъдителна присъда- а няма начин да няма такава- местан е аут от политиката, което е отлична новина за България 4. Лека му пръст на починалото бебе- една абсолютно невинна жертва на безотговорността на 2мата шофьори. Което пък води до едни мои размисли за това защо масово в България не се спазват никакви правила за абсолютно нищо. Видно от казуса- за едни, това е начин да покажат, че са недосегаеми за законите ни и ненаказуеми, а други се оправдават със съществуването на първият вид и твърдят, че щом големците не спазват никакви правила и закони, то същото важи и за тях- малките хора и жестоко бъркат.

Лейко - ти дето беше юрист ли си? Искаш ли да ти дам пример от практиката - да видиш решението на съда - това по повод на твърдението ти, че нямало начин да има осъдителна присъда? Дали съда е отсъдил правилно не знам, но определено има такива случаи и съда отсъжда за виновен джижещия се по пътя с предимство.

Доста хора, знаейки че са прави, правят грубата грешка да се доверят на Темида и законите, вместо да си наемат овреме адвокат. После с години се съдят на следваща инстанция и им струва много съпо да свалят поне част от обвиненията. Особено когато доказателствата са събрани срещу тях, още на ниво разследва на инцидента, било с кошаревски свидетели, било с експертизи на "силно мотивирани" вещи лица, било с несъбиране на цялата фактология по случая от служителя, обработващ мястото на ПТП... За това първата работа, след момощта за пострадалите и уведомяването на 112 е да се обадиш на адвокат!

И в какво се състои безотговорността на водача на бавареца!? Щото не мога да разбера; наближавам бензиностанция пътя прав видимост на половин километър, с ляв мигач се изнасял наляво, защото пътя е еднопосочен, зад мене кола на 250 метра и този от бензиностанцията стои -той не разбира че му давам възможност да се включи в движението, че 300 метра дистанция му дават възможност да е вече със скорост 90 км/ч. Обмислянето на действията се обуславят на това кой е с предимство. Ако Местан завиваше на дясно ситуацията е съвсем различна за да кажеш безотговорността на двамата шофьори, но и когато знаеш че повечето катастрофи стават точно при ляв завой за чия безотговорност иде реч

1/Виновен е Местан като главен нарушител, не е спрял на знак "Стоп" !! и 2/ Водачът на БМВ-то, който е бил с превишена скорост въпреки знак "внимание, пресичане на второстепенен път отдясно". Този знак се намира преди завоя на главния път !! Някой ще каже, че няма знак с ограничителна скорост - еми да сложат бе !! Моето мнение е: Карайте със съобразена скорост, добре асфалтираните пътища крият изненади - вижте на магистрала "Тракия" колко народ погина !!! Ако бъдат сложени кръстове ще заприлича на гробище !!!

Аргумент - Московски.

Ползването на колите ни стана като нещо съвсем безобидно и забравихме, че това e отговорност двустранна, че ако някой нехае отива с единия крак в пандиза, а с другия в ... - знаете къде ?! КРАЙНО МЕ НЕРВИРАТ ВОДАЧИ, КОИТО СИ РАЗГЛЕЖДАТ ТЕЛЕФОНИТЕ, ГОВОРЯТ ИЛИ СЪРФИРАТ В НЕТА ДОРИ !!! СПОМНЯМ СИ РАЗГОВОР С ВОДАЧ, ПРЕМИНАЛ МИЛИОНИ КМ. БЕЗ ТЕЖКИ ФАЛОВЕ С ИНЦИДЕНТИ, ТОЙ КАЗА, ЧЕ СЕ Е ОПАЗИЛ БЛАГОДАРЕНИЕ НА ТОВА, ЧЕ НИКОГА НЕ ИЗПОЛЗВА ПРЕДИМСТВОТО СИ !! ИМАЙТЕ СИ ВИНАГИ ЕДНО НАУМ НА ПЪТЯ И НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ, ЧЕ ДВИЖЕЩА СЕ КОЛА С 80 км./час ИЗМИНАВА 38 МЕТРА В СЕКУНДА !! 5 ИЛИ 10 МИН. ПО-БЪРЗО ДО КРАЙНАТА ЦЕЛ НА ПЪТУВАНЕТО ВИ МОЖЕ ДА БЪДЕ РЕШАВАЩО ЗА ЖИВОТА - ВАШИЯ ИЛИ НА ДРУГИTE !!

Прав си "Davidof" ,но ако започна да пиша за всичко ,което съм придобил в дългогодишната си практика ,няма как да стане,така ,както и опитен водач с курс за 400 лв и 100-на км с инструктор ...не се става .... Никога на "сляпо" не ползвам предимство ...дори и на зелен светофар .... Никога не следя "стоповете" на МПС-то пред мен вторачен ,а гледам ако мога поне с няколко напред ...превенция .... Никога не разчитам на рефлекса и спирачките,които могат и да откажат (имам случаи) Никога не се доверявам на 100% на мигачи ,които може и да са забравени,преди да се убедя ,какво ще прави тоя пред мен .... Шофирането в днешни условия не е само хамалска работа ...изисква и доза интелект.... да не казвам и опит ,който единствено се набира с ...практиката...всеки ден ...ден нощ ...зиме и лете...нон-стоп...

Да, аз съм от по-старото поколение с 40 год. стаж като шофьор и преди мен курсовете бяха 6 м. Когато аз ги започнах инструкторите ни предупредиха, че материал, преподаван преди за 6 месеца трябва да бъде усвоен за 3.5 месеца и накрая тяхното заключение беше: "Който оцелее - оцелее" като накрая от 12 човека от първия път взехме изпитите само 4-ма ?! НЕ ИСКАМ ДА СТАВАМ ПОДРОБЕН, НО ДНЕШНИТЕ КУРСОВЕ СА ЧИСТА ПАРОДИЯ !!!

"Напълно обективен", аз съм точно на това мнение и се старая точно така да карам. Ти дори ми даде някои идеи. Браво! Лошото е, че дебилите не са харесали това, което си написал! Бъди жив и здрав!

Ако беше някой обикновен човечец а не големецът Местан никой нямаше да търси под вола теле и да обяснява как този който е отнел предимство и един невинен човешки живот нямал никакъв кабаат. Как се намират хора дето имат сурат да казват на черното бяло акълът ми не го проумява! Грях е това да знаете.

Акълът ти не го побира щото нямаш акъл - аз имам познати пострадали при такава катастрофа - но пострадалата кола беше тази идваща от стопа и съдът отсъжда в тяхна полза - т.е виновен е идващия по пътя с предимство. Аман от простаци, които пишат без да ползват главите си- Местан може да е го осъди съда на 30 години примерно за корупция или квото и да е там, но в този случаи е по-скоро невинен.

По долу съм писал, че 92 процента от гласуващите са заблудени - но всъщност проблема не е в четящите,а е в малоумните журналя - никъде не пишат, че БМВ идва от Кърджали - което е ляво на снимката, и БМВ отхвърча на 50 метра в посока Гърция - което се пада дясно на снимката, а хората като видят снимката изглежда си мислят че БМВ идва от дясно и продължява в посока Кърджали в канавката - точно обратно е.

Човек няма значение , от коя посока идва пострадалият автомобил, ляво или дясно все тая. Истината е че Местан идва , от път без предимство и удря автомобила движещ се по главният път. Вследствие на това автомобила движещ се по главния път излита в дерето.

Аз затова си имам регистратор. После нека такива като Местан да ми обяснява как бил от другата страна видиш ли. Ама по-добре да не ми се случва.

Регистраторът е много полезен инструмент. Както за анализ на ПТП, така и за документиране на действията, което би било много полезно за всички други шофьори. ДАИ що не вземе да финансира (напр.по европейската програма за намаляването на автопроизшествията) една игра, подобна на NFS, в която да се отработват нарушенията на пътя с последващите катастрофи? Нещо, в стил 18+, с повече кръв, черва спукани черепи и изтичащ мозък... Ситуацията в която трябва да спираш, вместо да маневрираш в насрещното, например.

Стига с тези смешни версии. Местан е имал възможност точно на две места БЕЗОПАСНО да спре и да избегне белята. Първото е пред знака Стоп. Второ е преди самото навлизане в лентата на пътя с предимство. Там се пада лентата за завой на ляво на пътя с предимство! Независимо с колко е карал другия, като му отнемеш предимството става беля! Особено като те вижда и очаква, че ще спазиш правилника.

Ако беше спрял пред знака стоп,трябваше да завие надясно към маказа,щото за намиращите на ляво към кърджали знак стоп няма,справка гугълърт.

Драги Ха-хо, ти от кое село си в което няма пътни знаци, няма маркировки, няма път с предимство. Дали ако на кръстовището светнеше зелен или червен светофар светлинния сигнал ще се отнася за този дето е от строната на светофара. А стига бе. В правилника за приложение на закона много ясно е описано къде се поставят знаците, и за кого се отнасят. Сложността на това кръстовище, а и на подобни на него е маркировката това разделяне на страната към главния път на три ленти (предвиждащи и "островчета"). Точно, ясно и категорично ЗНАКА СТОП СЕ ОТНАСЯ ВА ВСИЧКИ И ЗА НАЛЯВО, И ЗА НАПРАВО И ЗА НА ДЯСНО! Иди и си искай парите от оня дето ги продаде книжката (ако имаш такава)

Ето този цитат на братовчеда горе не мога си обясня: опитал се е максимално да се изтегли вляво - къде точно на платното е бил фаетона за да тръгне този с БМВ да го заобикаля от ляво и не е ли имало място да мине от дясно или поне да нацели колата на местан в задната част и да остане на шосето вместо да мине през насрещното платно и да отлети чак 50 метра в посока Гърция

Но! Много добре знае на къде е Гърция! Местане, нека правдата да си каже и ако си виновен, сори ама.....#

Не знам БМВ-то с колко е "летяло", както казва Местан, но ако ще и с 500 км - той трябва да спре на знак стоп и да го пропусне. Така както гледам пътя - има видимост поне 200 метра. Дори и бмвто да се е движило със 180, както казва Местан - това са точно 4 секунди видимост, предостатъчни да оцени ситуацията и да не преминава. Най-вероятно изобщо не е спрял на стопа, гледайки от по-рано настрани и поради терена невиждайки другата кола. И друго очевидно - не е минал отдясно на острова, е цепил на право през насрещното. При честно разследване много лесно ще се установи виновния, но знаейки нашата действителност - всичко ще се размине с едни пари под масата, една глоба от съда и няколко реда сополи от Местан на погребението на бебето или по телевизията.

Очевидно е че главата ти е празна - вземете прочетете поне това под което коментирате

Или да ти поясня- удара става след като фаетона е вече на главния път и е в посока Кърджали - дясно на снимката - нищо общо няма това дали е минал откъм стопа или по средата.