Ковачевски: Използването на провокативни имена на сдружения в РСМ от България е осъдително
Журналисти питат премиера дали ще поиска от българското правителство да спре финансирането на сдружения с провокативни за страната имена като това на "Цар Борис III" в Охрид
Обратно в новинатаКоментари - Ковачевски: Използването на провокативни имена на сдружения в РСМ от България е осъдително | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Гаврилова (нерегистриран)
Този не идва ли у нас да моли за ток, газ и нафта?
До тук с иронията (нерегистриран)
Кое в името на Цар Борис Трети Обединител е провокативно, бе село? Ако питам тебе, то и името България е "провокативно"! Президента да свиква КСНС заради ескалиращата враждебност на самата ни граница! Не сме имали толкова влошени отношения с никоя страна от 1944 година насам! Не подценявайте ситуацията. Или тези са пълни дебили и малоумници, или играят по нечия чужда свирка. И в двата случая ситуацията е много сериозна.
Що е маке, (нерегистриран)
се е лайно.
?! (нерегистриран)
Какъв е проблема с Цар Борис III?
нема лабаво (нерегистриран)
Проблемът им е, че Цар Борис Трети е наречен от народа Обединител. Така са го знаели и прабабите и прадядовците на днешните северомакета. А като цяло всичко що им напомня за България явн ое "проблем". Тези прекалиха до степен и да искаме да се направим на разсеяни, да не ни се получава. Не ни оставят избор. Налага се да отговорим. Или ще стабе още по-зле.
Болгар (нерегистриран)
Проблемът е, че за тях царят е окупатор! Когато българите са навлезли в Македония, са били посрещнати като освободители, обаче още в първите седмици на окупацията безобразното им поведение е довело до отвращение и омраза към всичко българско! Всичко го има в архивите!
do bolgar (нерегистриран)
Няма никакво безобразно отношение. То е само във вашата пропаганда. България изсипва милиарди на деншни цени за да модернизира Македония. макеоднските отбори влизат в българското първенство. Македония е управлявана от родни в Македония хора (е, те са дс изнаели ,че са българи). Десеткихиляди македонци се записват доброволци в БА.................... безобразно отношение????
Болгар (нерегистриран)
Проблемът е, че за тях царят е окупатор! Когато българите са навлезли в Македония, са били посрещнати като освободители, обаче още в първите седмици на окупацията безобразното им поведение е довело до отвращение и омраза към всичко българско! Всичко го има в архивите!
Toi (нерегистриран)
Драги Ковачевски , без да ви се отворят досиетата и целия архив на тайните служби няма да спрете . Архива на югославските тайни служби за да научите за себе си - Кой насажда омраза ? Кой кой е в тази ваша рсм и т н .
въпрос (нерегистриран)
Господин Ковачевски, вие срам нямате ли? Ще кръстят българите в РСМ културния си център както поискат! Ето това ваше изявление е намеса, груба намеса в избора на тези хора. И внимателно използвайте думата евреи в контекста на негативно изказване за Цар Борис Трети. Очевидно историческите ви познания са кръгла нула!!!
Какво ще (нерегистриран)
кажете за това: https://pressingtv.mk/wp-content/uploads/2022/10/bugarija-ohrid.jpg От нашите "братя" , с любов!
У (нерегистриран)
Ужас
Хер Шопов (нерегистриран)
Абе клесоч престани да грачиш от територията наречена рсм. Тито ви проми кухите чутури и насади омраза срещу нас
А (нерегистриран)
Глупак, тия сдружения не са създадени от България, а от местната българска общност в съответния град.
Нормално е всичко българско да дразни сърбеещите се граждани- (нерегистриран)
Нормално е всичко българско да дразни сърбеещите се граждани-продукт на Югославската антибългарска пропаганда. За тях-най-добре да си заминат за Белград. Там ще се чувстват у дома си.
Мк (нерегистриран)
Половината им улици са на комунисти кръстени и на такива трепали хора и затваряли бая народ по концлагери. Как ще го преглътне това ЕС - много интересно ще стане!
PEYTSCH-оригинал (нерегистриран)
И Симеон Втори ли е ...ъъъ...фашист ? Тц-тц...Ама селяндури, сър, чукундури...
w (нерегистриран)
Трябваше да го кръстят Никола Й. Вапцаров
Иван Тенчев (нерегистриран)
Тези т.нар. Северно-Македонци са много зле. Всичко, което ненавиждам в живота е тяхна държавна политика… Неблагодарни, прости, нагли, елементарни, заядливи, крадци на история, майкопродавци. Как може Президента на България да се занимава още с тях? Призовавам ВЕДНАГА късане на дипломатическите отношения, и ЕС през крив макарон. Ако след 1500 години се покаят да заповядат. Лайняри долнопробни без извинение…
Neno (нерегистриран)
Късно е уважаеми! България закъсня с претенциите си, които е трябвало да има към тази територия още 50-60те години, когато са си писали измислените истории в учебниците си.Сега след три поколения иди им обяснявай, че са българи и, че България същност до последно през втората световна се опитвала да е неутрална. Ние им дадохме самостоятелност през 90те с признание за самостоятелна държава, а какво получаваме, само омраза. Много жалко, а можехме да сме, като Германия и Австрия, Чехия и Словакия, и др.
, "Всичко тече, всичко се променя" (нерегистриран)
Никога не е късно уважаеми, "Всичко тече, всичко се променя", само писаното остава. Ако се отворят архивите, всичко, ще се нормализира постепенно за едно две поколения разбира се, не веднага.
Прав е (нерегистриран)
Наистина е провокация - и в Битоля и В Охрид. Детската градина тук, дето подскача като жабчета в гореща вода, е задължително да започне да чете и мисли. А до тогава най-добре е да млъкне!
. Богария (нерегистриран)
Провокация има и тя е една единствена, зомбираните сърбо-комунисти в РСМ да започнат да търсят истината, която се крие, от народа десетки години. Отворете Архивите, нека излязат всички агенти на УДБА, за да видите, кой са ви управлявали съответно и лъгали, за Б-я и за вас самите. БОГ вижда. Богария също!
А кой те излъга (нерегистриран)
Кой те излъга, деби, че единствената истина е твоята? Който те е излъгал се е подиграл с теб.
Всички ви се смеят (нерегистриран)
Архивите са живи, всичко е там, от това ви е страх, теб и такива като тебе, затова зомбирате цял народ и го правите, за смях. Всички ви се смеят даже руснаците. Те дори най-много.
Леваневски (нерегистриран)
Ха.... че и в България го мразим борисчо и цялата му рода.... убиец!
Ако цар Борис Трети не беше еврей, (нерегистриран)
от рода Кохари, този кремълски сърбоман нямаше да се роди!
д-р Йозеф Менгеме (нерегистриран)
Македонската тъпотия и особено простащина са на Вселенска висота. Недостижими са. Но....... В случая имаме явна провокация от българска страна именувайки културен дом на името на особа имаща в биографията си един заклан министър-педседател, ЗЗД, ЗЗН /Закон за защита на нацията/, указ за премиране с по 50 000 лева на главорез и т.н. Все едно е макеата да си направят културен дом в България и да го нарекат "Михайло Апостолски" .... Вярно мащабът им е по-малък но смисъла е същия....
България е била (нерегистриран)
България е била Парламентарна Монархия, в Н.С. са се решавали всички въпроси не от Царя а от народните представители. Така, че не си прав. Партиите са решавали например Когато влизаме в Тристранният Пакт, той не е бил точно тристранен а четиристранен, СССР е бил съюзник на Германия до 22 юни 1941 г. Решението е взето и със гласовете и агитацията на комунистите. Относно ЗЗН на кого му трябва такъв закон, ако няма действителна опасност, за националната сигурност? На никой само на действително заплашените. Днес е лесно да съдим, но тогава е било друго, кръвта се е леела, като из ведро. над 50 мил са жертвите, през ВСВ.
ИМПЕРИАЛИСТ (нерегистриран)
Правилното е "КОНСТИТУЦИОННА МОНАРХИЯ", такова нещо като "парламентарна монархия" няма....
Великобритания (нерегистриран)
Има Великобритания е пример
д-р Йозеф Менгеме (нерегистриран)
Уважаеми, след преврата на 19-ти май 1934-та година, та до 11-ти септември 1944-та партии в България няма. Забранени са от същата особа дето я либите. Парламент има - партии не. Първо четем, после пишем умнотии. Една от точките в програмата на Отечествения фронт е възстановяване на Търновската конституция.
Йозеф менгеме (нерегистриран)
Лъжеш мамка ти комунистическа, оф то ми цитира, най големите убийци
Целта на всяко уиправление е високият стандарт, (нерегистриран)
През 1939 г. Б-я има Златен лев, ако сега сме последни в ЕС тогава сме били най-бързо развиващата се икономика. Целта на всяко уиправление е високият стандарт, другото е плява.
Никой (нерегистриран)
И на тия предатели сърбомани им пуснахме аванта за ЕС. Предателите трябва да се убиват. В. Л.
Бг (нерегистриран)
Цар Борис III велик българин!
У лево (нерегистриран)
Ми той този "цар" отдавна е отсвирен и от България.
Иво (нерегистриран)
На чист немски "Духен!!!!"
Българин (нерегистриран)
РСМ НИКОГА В ЕС!
Не може да кажеш, (нерегистриран)
Не може да кажеш, че Царя на България Цар Борис трети Обединител е провокативно име. Може само, ако не си добре с акъла или имаш погрешна представа, за живота и делото на най-обичаният Владетел в Европа обявен за Светец и за Праведник, от народа (Суверена)! През цялото си царуване води политика на неутралитет доколкото е било възможно. Вижте само между какви сатрапи е трябвало да лавира, Хитлер, Сталин, Мусолини, Чърчъл - ("София да стане картофена нива"). София да изпрати протестна нота, за това изявление на Ковачевски!
Ако наистина (нерегистриран)
вярваш в идиотщините,. които си написал, означава че имаш тежки интелектуални проблеми.
Не вярвам а знам (нерегистриран)
Не вярвам а знам, защото съм чел доста, вярата е за глупаците, който кълват на пропагандни тези, без да мислят.
Омерзен (нерегистриран)
Все едно центърът е кръстен на името на Хитлер! Не го ли разбирате или искате война със съседите!
???? (нерегистриран)
Леле,северните,макета,имали,чувства? А,нашите,чувства,и,гордост,бе, галфон? Крадете,ни, историята,крадете,ни,писмеността,псувате,ни,плювате,ни! Химна,ни,освиркахте! Ново,ние,сме,си,виновни!А,можеше,да,ви,покажем,среден,пръст,и,ЕУ,през,крив Макарон! Ренегати,ниедни! Защо,ви,признахме,за,държава,по,времето,на,Желльо! Сега,вече,щяха,да,са,ви,забравили!
фани (нерегистриран)
Бог ва ви накаже престъпни Титови подлоги ,македонци.Ще горите в ада.Престъпници сте вие.Нямате родина нямате език ,нямате култура.Нищожества!Най-обичният за всеки българин е Цар Борис III Обединител.Проклинам ви в църква престъпни македонци-Бял ден да не видите никога до закриването на тази изкуствена страна.
БайГаньо (нерегистриран)
Трябва да прекратим отношенията си с враждебно настроени страни и хора. Ние се опитваме да им помагаме и получаваме омраза и агресия. Тези хора нямат място в ЕС!
Абе (нерегистриран)
България да скъса всякакви връзки с тези неблагодарници.Писна ми от тези тъпи копелета.Ай сиктир бе
5555 (нерегистриран)
Предлагам на севеомакедонците да приемат закон, че български дружества в новата им държава могат да са кръстени единствено на Тито и на никой друг.
На кой? (нерегистриран)
На севеомакедонците или ма псевдо македонците?
5555 (нерегистриран)
И на едните, и на другите
Нека (нерегистриран)
Изпратим Йоло Денев за посланик в Северна Македония.
Македоонияяяяя! (нерегистриран)
Kириле и ти ли си като Ковачевски? Нагъл и зомбиран? Как може изобщо да се твърди такова нещо името на Царя Обединител, запазил живота на хиляди наши войници и на всички наши евреи да се смята, за провокация! Вие Кириле двамата с Ковачевски, грам не сте наясно с историческите факти и затова говорите и вършите глупости. Историята не била важна, ха,ха. Важна е за да не се лъже. Затова :Първо коня и след това каруцата.
Осведомен (нерегистриран)
Изпратил всички евреи от окупираните македонски земи на смърт! Нито един не се е върнал!
Хмм (нерегистриран)
В Източна Македония паметници на фашисти (албанци) ще видите един след друг. Ама ако е българи фашисти - ще викат СМЪР, ще палят и ще хвърлят чйца. Еничарска злоба.
Тото (нерегистриран)
Ковачев(ски), българите не сме Ви проблема на сламената ви държава. Албанците ще ви ъпгрейдват съвсем скоро, така че нищо няма да остане от безумна ви омраза към майка България.
не точно (нерегистриран)
И албанците не са им проблема. Те самите са си проблема. Но най-големия е че се обиждат ако им кажеш че имат нещо общо с България.
МУЦАРЕЛА (нерегистриран)
Днешните макета и предходните са пълни боклуци, деца на болшевиките и глупаците прости и лакоми !!!!!!!!!!!!!!!!
мдааа (нерегистриран)
В РСМ страшно много държат да ни обяснят че ние сме фашисти. Някой да каже нещо друго, вой до небесата. Министри, премиери, президенти, незнайни юго професори и академици квичат кат заклани. Няма как да е иначе, цялата и скапана кочина е построена на тази основа. Някой опровергае ли я, нещастната им идентичност отива в анала на историята.
From Germany (нерегистриран)
Селяндури, защо не наричате краля на Испания при Франко или краля на Италия при Мусолини „фашисти“ ? Комунистическата простотия не биваше да изпълзява от шумата !
аре ве (нерегистриран)
ковачевски насрахте се вече стези изявления. замълчете за малко. щом много държите ситуацията да ясна, ние фашисти, вие антифашисти, така да бъде. никаква подкрепа от нас
PEYTSCH-оригинал (нерегистриран)
Тези селянчета НИКОГА не са имали Цар и Царство !
Айде де (нерегистриран)
Как не са имали. Това е все едно да кажеш, че ние не сме имали. Та нали са били част от българското царство. Значи са имали. Докато са били част от България.
PEYTSCH-оригинал (нерегистриран)
Тия са от 1944.
Илиян (нерегистриран)
Той защо си мисли, че ние искаме да сме приятели с такива като него ! Да ходи да се шиба някъде !
_stankow
Прав е човекът. Нали уж толкова общи личности открихме и се съгласихме, че са общи, че Вапцаров, че Самуил, че Сандански, Александров, накрая - единият културен център на Ванче Михайлов, най-големият терорист и главорез, другият - на Цар Борис !? Това е абсолютно провокация и към двата народа. Не е чудно, че крият кой всъщност го е измислил ! Някой евровъзпитаник, с изпържен по семинари мозък !
info (нерегистриран)
От кога банскалията Вапцаров е обща личност със скопските сърбомани. Ако Самуил е обща личност, значи всички средновековни български царе са такива. След като половината от бюджета на царска България е отивала в Македония и са построени стотици училица и университет, които не са били построени от сръбския крал. ТИ разсъждаваш като слабоумен.
ВМРО (нерегистриран)
Иван Михайлов - един от най-великите българи, лидер на ВМРО, страшилище за сърби и гърци, бил терорист и гловорез, изсра спармата Станков.
info (нерегистриран)
Според г-н Ст анков и макетата Вапцаров е обща личност, а Иван Михайлов и другите не са. Както им е удобно.
Марги (нерегистриран)
Само че не е евровъзпитаник, а руско-възспитаник! Само Русия има интерес да имаме лоши отношения с Македония!
ВМРО (нерегистриран)
На тези македонски орки и на тях, като на по-големите им колхозни братя, орките от Кремъл, само фашисти им се привиждат
From Germany (нерегистриран)
НВ Цар Борис Трети е от Кобург-Германия ! Как може да наричате тъпи селяндури един Цар „фашист“ ? Защо не наречете крал Карол на Румъния, както и краля на Испания, на Италия или на Гърция „фашисти“ ?
Леваневски (нерегистриран)
Ми... Ок.... наричам гореизброените тъпанари фашисти! Казах!
Направо (нерегистриран)
Вие като ни освиркахте химна да не би да изградихте добро съседски отношения? Дебили малоумни
Абе, я стига глупости (нерегистриран)
12 хиляди македонци, пленени от райха, са освободени от нас, " фашистите". Пътища, железници, училища, читалища, водоснабдяване, канализация, напояване, телефонизация, градски транспорт, залесяване, заеми за физически и юридически лица, оземляване на малоимотни македонци /хиляди семейства!/....Списъкът е безкраен. За три години Царство България, омразните ви "фашисти", влага милиарди. Кой окупатор постъпва така? Кой крадец идва в дома ти, за да ти даде пари??? Дръжте си го идентитетот, РСМ /Република Сръбска Македония/.
ДЕТРОЙТ РЕД УИНГС (нерегистриран)
АМИ ДА КРЪСТЯТ КЛУБА " ГЕОРГИ ДИМИТРОВ" .... НАЙ ГОЛЕМИЯ БЪЛГАРСКИ И МАКЕДОНСКИ КОМУНИСТ .... РОДЕН ОТ 100% МАЙКА И БАЩА МАКЕДОНЦИ ПРИ ТОВА НЕ ПРАВОСЛАВНИ , А ПРОТЕСТАНТИ !!! .... Е ВИНАГИ КАЗВАЛ ЧЕ Е БЪЛГАРИН .... ... ДОРИ НА ЛАЙПЦИГСКИЯ ПРОЦЕС СЕ ГАВРИ С ГЬОРИНГ И ГЕРМАНЦИТЕ:)(
Тарабата (нерегистриран)
100% национален предател!
Някой (нерегистриран)
Македонците са ясни, с промитите мозъци. Но нашите са идиоти да кръстят така името. И македонците са прави, че Борис 3 е директно виновен за фашизма, още с преврата 1923г., където избиват земеделците, току-що избрани от народа. И основно ВМРО са били привърженици на италианският фашизъм. Както е виновен, че за пореден пън ни вкарват на грешната страна с Третият райх. Донесли са толкова щети на България, а те ги величаят. Вярно че тогава за кратко в Македония завземаме територия, но се гледа крайният резултата. А той е национална катастрофа след национална катастрофа, докарани от тези "царчета" с чуждо потекло. Дори по приети конвенции от ООН и така нататък, виновните за ВСВ се осъждат и им се отнема имуществото. Така че "цар" Борис 3 е военно престъпник и от ВСВ и преди това. Ама нали комунистите били лоши (всъщност не идват на 9.9.1944г. , а по-късно), та затова преди тях са светци, дето само избили 25 министъра, избраните от народа, закони за чистота на нацията, награди за отрязани глави и така нататък. Да не говорим често дипломатически, какъв абсурд е да кръстят така името, дето на македонците им налагат, че сме фашисти всичките (включва реално и тях), а те да сложат олицетворението на това за име и при който идват нашите войски там. Реално те вредят на нас, почти колкото македонската пропаганда. Нашите да сменят името! Заради нас, а не заради македонците.
Земеделец (нерегистриран)
Те щото земеделците никого не са избивали докато са биле на власт?
Доктор Желю Желев (нерегистриран)
Царя е светец, мъдър и дипломатичен, никой Монарх не е фашист, но всички комунисти са, защо? Прочети "Фашизма " На Доктор Желю Желев. Колкото до оранжевата гвардия на Стамбулийски и те са същите, като комунистите сатрапи едно лична власт и насилие. Б-я си е имала Н. С. и всички решения са се взимали там. Било е Демокрация. Нещо подобно на сега, но на мястото на Царя е Президента.
7777 (нерегистриран)
И какви имена да използваме Тито Сталин или Георги Димитров помияри
Търсачът_на_Истината
Никой не е длъжен да ви търпи безкраините обиди какви "татари и фашисти" сме били, нито тормоза и гаврата с хората с българска националност. Не подкрепям това което са решили хората на място за имена на тези клубове, българите там, обаче няма да взема стъраната на РСМ. Спрете с правокациите първо вие, щото какво виждате и ние го можем. .
1 (нерегистриран)
Какви "обиди"? Какво общо имат българите с татарите, или с фашисти, че да се обиждат? в РСМ са просто молоумници.
reporter (нерегистриран)
В случая Ковачевски е прав.
Търсачът_на_Истината
Не, не е. Това е решение, не толкова наше, колкто на българи там, лишени от права и достоинство хора. Фашистите са ДПМНЕ и Левица, това са фактите, българите имат право да се борят за своите чест и достоинство.
reporter (нерегистриран)
Колко на брой бяха тези българи в РСМ, че забравих?
65% , (нерегистриран)
65% , от населението. Щом 65% се страхуват или са излъгани (100 пъти), че са някакви други, толкова по-зле, за режима, който управлява. Този режим няма място в цивилизованият свят и трябва да бъде осъден на на-високо ниво. Крият престъпления вършени десетилетия на ред над българите във Вардарско.
reporter (нерегистриран)
сега трябва да убедиш тези 65%, че са българи и трябва да се отнасят към историята като нас
инфо (нерегистриран)
Макета, гледайте укрите и мислете за себе си!
1 (нерегистриран)
Защо ни занимавате с тоя смешник. Македония ще влезе в ес след няколко века.
НАЙ
Акула изплува на плажа в Бургас
От гордостта на империята до брегова охрана – има ли бъдеще руският Черноморски флот
До края на 2024 г. България трябва да въведе европейските правила за минималното заплащане
Главчев разпореди да бъде отменено решението за създаване на болница "Мама и аз"
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
От гордостта на империята до брегова охрана – има ли бъдеще руският Черноморски флот
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
Главчев разпореди да бъде отменено решението за създаване на болница "Мама и аз"
Държавният департамент на САЩ обвини Русия, че е използвала химическо оръжие в Украйна
ПП-ДБ внасят сигнал в прокуратурата и ДАНС за проверка за частна детска болница