Коментари - ”Коста Крочиере” призна за грешки на капитана за корабокрушението | dnes.dir.bg
назад

”Коста Крочиере” призна за грешки на капитана за корабокрушението

Компанията собственик на италианския круизен кораб "Коста Конкордия", който в петък се натъкна на скала близо до крайбрежието на западния италиански остров Джилио, призна, че капитанът е направил грешни преценки и не е изпълнил процедурите, предвидени за извънредни ситуации.

Обратно в новината

Коментари - ”Коста Крочиере” призна за грешки на капитана за корабокрушението | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ей макс ти наистина си луд. Натискай надписа под картинката да се генерира нова новите са с по малко числа Успех.

Намирам практиката за растеж в кариерата особено на пасажерските кораби за дълбоко погрешна. Липсата на подготвени кадри, стремеж към икономии, погрешната практика хотел менажера да е по главен от Капитана, назначаване на механици само за това, че не се страхуват да влязат при машините и познават числата от 10 до 46, морски лица на които главите действат след ръцете, липса на дисциплина сред обслужващия персонал ( сухоземни, които не са научени да ходят по палуба), съпротивата им срещу заповедите от страна на офицерите, некомпетентни офицери, некомпетентни суперинтендати и т.н. и т.н. Всичко това води до аварии като тази и тя няма да е последната . Плаването по море не е само наука, но и хилядолетен човешки опит, заплатен с човешки живот. Всяко пренебрегване на обичайните правила води до катасрофа. И още нещо - хайде всеки да си гледа работата за която е учил да не става като в ония виц, където Капитана и Чифа се сменили да си доказват кой колко е. Капитана звъннал на мостика и казал, че не може да запали машината, а Чифа му отговорил - няма и смисъл, ние заседнахме!

колега на пасажерските кораби няма безвахтено MO на 100 % иначе тока спира навсякаде като само някои консуматори остават в деиствие като авариино осветление навигационно оборудване рулева и осушителна и противопожарна помпа спасителните жилетки са във всяка кабина според броя хора + резерв на място близо до лодките ако не може пасажера да си стигне до каютата да кажем.иначе си прав за вината на корабособственика

сагата "Титаник 2" продължава...

Представете си какво мазило е в кораба: манджа за 3000 човека за минимум 15 дена. След 48 часа всичко бомбира и бъка с бактерии. Петрола в танковете ще е най-малкия кахър.

Мани тва,ми знаеш ли колко дрога е имало ... След 2 дена всички риби по Средиземноморието ще са напушени ...

Да на капитаните трябва да им се даде възможност да плават "flight by wire" както на пилотите. Tака няма да правят глупости и ще могат да се пенсионират по живо по здраво на 70г.

ПАНИКАТА на борда е може би най-опасното нещо ,което може да се случи. Такова голямо добиче обикновено не потъва за десет минути.Виждал съм хора обзети от паника-наистина става страшно. А капитана вероятно също се е поддал на това чувство.Вероятно и повечето от жертвите са загинали най-вече прегазени от тълпата или паднали във водата в опита си да се качат на спасителните съдове, а не от потъването,което така и не се е случило. Мир на праха им! :-(

офицер по сигурноста -Safety Officer е позицията на която се е качил човека на работа в компанията и това е позиция между офицер по навигация и заместник капитан т.е не е бил някакъв пазач да знаете кораба е тръгнал бързо от пристанището и като италиянски не е бил проверен както трябва ,а сащо така регистрацията на кораба е в италиянската Рина (корабен регистър) и всичко води до едно не добре усмислено потопяване на кораба правилно изчислен курс, сметнати застраховки " - '' тези за няколко живота които ме съмнява да са били планирани защото от екипажа има около 80 човека или с други думи по двама на всяка лодка в случая по 4 защото е само на единия борд които са способни да спуснат лодките без да мислят за печалби от застраховки,а за живота на хората и за техния а за паниката да ще я има и вие да сте там и вие ще бягате и ако сте 4000 трудно ще ви ударят 1000 . капитана е знаел и трябва да бъде съден и тея които са го изкомандорили сащо.

Ти, "AZ", поназнайваш нещо, но не си съвсем подготвен. Офицер по сигурността на компанията e COMPANY SECURITY OFFICER, а не SAFETY OFFICER. Човекът най-вероятно е плавал преди това, докато придобие капитанска правоспособност, а след това е назначен на тази позиция. Освен това няма "заместник капитани", а "помощник капитани". Виж, за действията му в този случай не само, че не го оправдавам, а съм направо потресен!

Абсолютно сте прав за поведението на капитана! Но както пише Н-ам кой си , много хора с по-лабилна нервна с-ма се поддават на паниката .Може би и капитана е от тях.

г-н к.д.п както правилно съм написал по горе това е била позицията му ,а посочената от вас, е позиция ,която капитана би могъл да заеме на по- късен етап от работата си в компанията т.е на всички кораби да е "Company Safety Officer C.S.O "

Hа пасажерските кораби длъжността е точно "Safety officer "Kапитанът е бил добре подготвен, тъи като е постъпил точно на тази длъжност и многократно е провеждал упражненията по безопасност но се е уплашил и не е реагирал адекватно. A и понякога капитаните са доста самонадеяни и не преценяват правилно.

г-н к.д.п както правилно съм написал по горе това е била позицията му ,а посочената от вас, е позиция ,която капитана би могъл да заеме на по- късен етап от работата си в компанията т.е на всички кораби да е "Company Safety Officer " а и позицията на пасажер не е както на товарен кораб , запознат съм повече отколкото мислите :)

е явно изразено италянско конте - сваляч. И като такъв е пътувал и на кораба. Според пътници по време на аварията е бил на вечеря в салона с млада пътничка-да се докосне и тя до жив капитан. А на брега е избързал, за да посрещне самоотвержено останалите дами, коя с чай, коя с чаша студена вода.

Не се е джаснал в никакви камъни,а се е ударил в подводни скали,което е най-честата причина за големите морски катастрофи по света!А тука явно много хора не са виждали жив капитан на кораб ,за да пишат глупости относно външния му вид!

При съвременната техника да се джаснеш у камъните.....Тоя е олигофрен!

Погледнете го на какво прилича този капитан, на касапин!

Хахахахахах.....да

Италианците са пълна трагедия, при толкова техника на борда, кораба на камъните.