ГЕРБ се обявиха против концесия за магистрала ”Хемус”

ГЕРБ е против строежът на магистрала "Хемус" да е на концесия, преди да са изчерпани европейските възможности.

Обратно в новината

Коментари - ГЕРБ се обявиха против концесия за магистрала ”Хемус” | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

За какъв хемус говорите,къде е той,това е един сокак,ами вижте магистралите навън.Много педераси се събраха в това правителство и нищо добро не ни чака.Господ да ни пази.

За 70 години соц-комунизъм не разбрахте ли, че най-сладкото крадене пада покрай безплатните" неща? Не случайно ни определят като най-ниско интелигентния народ в Европа.

Деси, внимавай с матистралните пръстени... Те нямат нищо общо с пан-европейските коидори...

Два месеца не съм писал/яко бачкане/! Хора разберете, комунист и коза нямат наяждане! Айде със здраве!

Лявата БСП пак се опитва да дава магистрала на концесия. След 2 неуспешни опита. Е, лява ли е?

И какво излиза - другарите са пробвали 2 пъти ама не станало и сега пробват пак, белким стане. Интересно този пък кой ще гушне хонорара за консултант?

Не ми е ясно БСП от "Крадлив Дедо" ли прихвана тази болестна мисъл или така от ранното детство си падат по концесиите? Все пак не виждам причина магистралата да не може да се свърже с наши, български държавни пари, изпълнена от български работници с български материали. За съжаление със сигурност вече няма от къде да се вземат български машини.

за автомагистрала тракия средства има а за магистрала хемус няма .Щяло скоростен път да става от търново до шумен по големи глупости не бях чел скоро .Ами спрете с кражбите и ще се намерят пари

Правилно

Откакто България стана членка на Европейския съюз през 2007 г., страната е внесла в бюджета на общността 5 227 600 000 лв. В същото време усвояемостта на помощи насочени от ЕС към българската държава е 38.7% или 5 050 688 522 лв. Общата определена за България сума в 7-годишната фискална рамка на ЕС е 6 673 638 244 евро. Към 30 април 2013 г. страната е получила 2 582 365 810 евро или 38.7% от средствата.

Още една комунистическа "истина"

са комунисти според теб - ПРАВ СИ!!! Но си припомни промените в ръководството и от БУДА!!!

Pesh0

Ами сега като управлява пак Крадливата клика и ни спрат парите , по зле ще стане . Какво предлагат комунистите ? Да спрем да крадем или да напускаме Европа .

Че кой н и вкара в ЕС - БСП и ДПС и НДСВ За да крадат и евро, не само лева

Очаквайте скоро да се появи руски концесионер.

няма да стане, този път кинтите ще са за само за циганотурските фирми на султана

май не можете да скъсате със соца, а!? Ще ви се наложи, милички.

цяла Германия е пълна с комунисти, а ?

Е къде ги видя в Германия, а?

Добре, да речем, че я построим като "Тракия" с европейски пари. Кой ще я поддържа? "Тракия" не е довършена, а вече има нужда от ремонт - откъде пари? Мисля, че рано или късно на магистралите ще започнат да се събират такси. Типично по български предстои отчайващо мудно строителство десетки години, и накрая пак ще я дадем на концесия.

а парите от винетки ще ги раздаваме на батко, братко и хидроинженери нали ?

Знаят, че няма как да крадът от Европа и гледат да крадът от народа, както винаги !

Апсолютно против съм да се строят автомагистрали с пари от бюджета. Държавата на трябва да строи магистрали, а само да подържа еквивалентния на магистралата път - както е в Испания. Автомагисталите са лукс и се строят само от часни компаний. Който иска да пътува по автомагистрала да си плаща, за останалите държавата трябва да подържа еквивалентните пътища които свързват населените места разположени по магистралата.

Такива другари като Вас ни трябват, аПсолютно! Разбира се, че бюджетът не може да бъде за автомагистрали, (по които да се разкарват разни новобогаташи с нови Опел Астра и Пежо 308). Бюджетът ще бъде само за "важни" проекти на нашите партийни фирми (като Цанков камък, консултации по АЕЦ-а, "ремонт" на сгради на социалното министерство за по 8000 лв/кв.м и т.н.). За верните другари като Вас обещаваме да направим настоящите пътища проходими само за стари соц.возила, така че по тях да можете да пътувате само вие, а богаташите да ходят да си плащат (тяхната м...!).

Ако и във Франция, Италия, Испания, Гърция и в любимите ти САЩ мислеха по този начин и те щаха да са на дереджето на БГ. Най-много се краде през бюджета! Затова трабва да престане пълненето на гушката на мафиотските часни фирми от бюджета, независимо дали става въпрос за магистрали АЕЦ, Софийска вода или производители на ток от частни ТЕЦ и ВЕЙ.

Иди до Ботевград по еквивалентен път. После говори.

Това имам впредвид: Алтернативни пътища - безплатни и скоростни пътища - магистрали - платени. Като във Франция, Испания, Италия, Гърция и др.

Някой да си сеща за алтернативен път от София до Ботевград в района на прохода ? Ще цакаме като попове и ще пълним касичките ма модерните червени с лява ориентация. Ама така ни се пада като правителство ни избират пубери и нафталини

Старият "Витиня" - пробвай да минеш по него до Ботевград! Ако колата ти оцелее от лунните пейзажи ще трябва да черпиш и курбан да правиш....

Комисионите на Позитано 20 ли да занеса или в Народното Събрание?

На "Беловодския път" в Бояна.

Червенотурските ибрици пак искат да краднат!

Холдинг Пътища да цицат само! 2% от фирмите в България са усвоили над 95% от Европарите и държавните поръчки по времето на Боко ТИКВАТА! Това нещо да ти говори????

Нищо не му говори,той е тъп като вожда си

Ти наясно ли си през какви процедури минават фирмите, които усвояват европари?! А на какъв контрол са подложени по време на процедурите, след приключване на процедурите, по време на изпълнение на поръчките и след изпълнението им и от колко контролни органи, вкл. и от Европейския съюз!? Това да не ти е тук държавната баница, която управляващите я разпределят както им скимне и да дават поръчки на който им изнася.... А колкото до твърдението, че 2% усвоявали 95%, в това силно се съмнявам, защото е изречено от комунисти, а на тях не може да се вярва! Ти разчети, поръчка по поръчка сметка по сметка - виждал ли си, за да твърдиш подобни неща...

Този тъпизъм го разправяй на страхуваните си миризливи, съмишленици. Всички знаят кои са крадците на които Европа им спря парите, малоумник!

Ами звучи малко съмнително. Но все пак България участва само с 20% от парите за Тракия. А сега Тройната коалиция се е приготвила да даде Хемус на частна фирма, от която ще поискат грамадна комисионна, а всички пари ще се платят само и единствено от българския народ, които десетки години ще плаща такса за минаване по тази магистрала. Ако дори не минат достатъчно коли, ще се плаща от бюджета, както предишната Тройна коалиция беше сключила договор и за Тракия. Добре, че ГЕРБ развалиха договора и в 80% финансираха строежа с пари от ЕС.

Ако ЕС дава пари,защо да се дава концесия на някого?

Е как защо? - много просто, ако вземем пари от Европа няма как да се откраднат, ако пък е на концесия държавата ще гарантира минимални приходи и никой няма да следи разходите. С една дума ако парите са от Европа - далавера няма.

Не съм привърженик на ГЕРБ- НО СЪМ ПРОТИВ даването право за строеж на магистралата на КОНЦЕСИЯ!!! Това ще доведе в близко бъдеще до НЕВЪЗМОЖНОСТ на много хора да пътуват поради липса на финансови ср/ва!! Както винаги до сега тъпите комунисти доказват че не ги е еня за народа!! Да се МАХАТ!!!

Сега ще заложат офшорни комуно фирмички и партията ще бъде осигурена вовеки, дори и да я няма

Ужас! Пак се почва тихомълком прецакването!

От опит знаем, че щом милиционерите са нервни, значи е накърнен интереса я на маджо или пашата, я на цветелинка, я на васко черепа или на някой друг "демократичен" олигарх ! Колко комисионни прибраха от тези магистрали герберастите - както се казва : "Парите са европейски, но комисионните са си на герб" !

..ние на теб ли да вярваме или на ОЛАФ? ЕС казва, че Борисов не краде - за разлика от Орешарски. След Борисов останаха магистрали и отворени фондове, а 3 месеца след като Орешарски пак се върна на хранилката от ЕС намалиха драстично фондовете, а нашият мафиот се дърпа от парите им, защото няма как да ги гепи заради контрола..

че на 18 март ББ е бил на съвещанието за ОРЯЗВАНЕТО НА ПАРИТЕ на всички държави в ЕС! Така, че "богатото" наследство е намалено със съгласието на ДА СЕ СВЕТИ ИМЕТО МУ! А си прочети и за ПРЕМЪЛЧАНИТЕ НОВИ условия за отпускането на средствата, когато с Цункащия ДЖИДЖИ ни омайваха, че са "договорили" повече пари за следващия програмен период!

Прибрали, неприбрали комисионни - важен е крайният резултат!? А той е - построени магистрали или участъци от такива с 80% еврофинансиране! А щом е еврофинансиране контролът е от няколко места, вкл. от европейски контролни институции и възможностите за "прибиране" на комисионни са сведени до минимум!? А сегашните са се доказали, че освен да "прибират", друго не могат да посторят и затова им спират фондовете!

Ти пък как му обесняваш на УСЕРА, ако ЗАЕШ КОЛКО Е ПРОСТ, ще млъкнеш веднага

А защо магистралата Русе-Свиленград може да е на концесия, а Хемус да не може?

Прочетете го добре - за ЯБЛАНИЦА до В. ТЪРНОВО ЕС НЕ ДАВА ПАРИ!! "Индикативната стойност на цялото трасе на "Хемус" от София до Шумен към днешна дата е 1,2 милиарда евро. Това съобщи в Плевен МРРБ министърката - Лиляна Павлова, като отбеляза, че именно затова предлагат да се направи ЧЕТИРИЛЕНТОВ скоростен път, а във времето напред, ако има необходимост и финансов ресурс, да бъде разширен с аварийна лента, за да стане магистрален.... Това стана ясно от октомври 2011, че Европейската комисия е включила пет нови пътни отсечки в трансевропейската транспортна мрежа ТЕN-T. Един от тези проекти е доизграждането на автомагистрала "Хемус" в частта В. ТЪРНОВО - ШУМЕН като четирилентово трасе."

Тия червени боклуци пак са решили техни фирми да забогатеят и са готови да дадат магистрала "Хемус" на техни хора да е ремонтират и после да вземат такси за преминаване от там? За какво плащаме винетки бе еййййй? Луди ли сте или искате да подлудите хората съвсем? БОКЛУЦИ ГАДНИ - ОСТАВКА!Щом нямате пари, няма и да строите, а не да дадете даром на вашите хора уж да я ремонтират,а те да ни събират пари?

Който ползва - той плаща. Откъде накъде аз ще плащам масрафа на други?

Не е въпроса в плащането а в плащането за нещо, което вече е построено и съответно платено на половина. А пък за другата половина ти дават парите от ЕС. Или можеби, проблема е, че вече няма кой да им дава пари на тия...

Защото една магистрала, на практика се препостроява на десетина години, освен ако не искаш да я гледаш в състоянието на Тракия, която също струва пари и някой ги плаща.

Защо плащаме винетки?

На червена чугунена тиква как да обясниш, че магистралите не се ползват само за автомобили, а по тях вървят всички стоки в държавата и контитента! По магистралата до теб стига всичко, което ядеш, пиеш и носиш! Отчайващо зле сте, чугуни!

Предлагам ти това да го обясниш на чугунените глави на италиянци, франзу, швейцарци, германци, австрийци и на кого ли още не. Имаш неограничено поле за действие. В Европа отдавна чакат някой балкански разбирач да им обясни как да си организират финансиранети и поддръжаката на пътните артерии, че здраво са го закъсали с тия техни такси.

хем магистрала, а по средата 4-лентов. БГ работа значи. Русе-Шумен уж щеше да е магистрала, после 4-лентов, а сега като го завършиха е 3-лентов, но на места си е стария път с 2 ленти, а разширението някъде е направено върху стария банкет и е много близо до дървета. Това е сега - още не е пробвана ситуацията през зимата. Зимата в този район е зима, непросто така да и казват. Стойте та гледайте. По-добре е от стария път, разбира се, но е правено-недоправено, кърпено-недокърпено. Парите обаче са истински и много и вече похарчени.

Аз защо плащам годишна винетка тогава?

А кой е казал, че магистрала Тракия е и ще си остане безплатна. Няма такова нещо. Просто сега за нея плащат и тези, които не я ползват, което е най-типично за комунистическите общества. Магистрата е скупо съоръжение и нама как да е безплатно. Въпорсът е как подръжката и да се финансира най-справедливо, За страна като България, винетната състема определено е най-несправедливата и неудачна. Ще го разберете като ви кажат догодина, че винетките трябвало да станат от 60 на 160, понеже имало няква си магистрала и тя била на всички.

И защо винетката да стане 160 лв.? В Швейцария също са на винетки и е 40 франка, но за 14 месеца! Да не би пътищата им да са по-лоши от наще или подръжката им да не е толкова скъпа?!

В Швейцария наистина е супер евтино, но пътищата сусбсидирани и въпреки това от повече от година тече дискусия, за винетната такса, кочто, за да покрива реалната стойност на услугата би трябвало да струва към 200CHF. Просто са много по-богати и са решили, че могат да си позволят да не увеличават винетната такса 40 години.

Нищо ново под слънцето! Явно отново ще изпълзят някои португалци, подобно на царчето и ще обещават да я построят срещу концесия и сериозни комисионни за крадливите управляващи! Защото знаят, че Европа няма да ги финансира, но знаят и че не разрешава едновременнно винетки и тол такси! Сложна дилема пред другарите....

А пък аз наивника се чудех защо от няколко седмици Дедо Цар пак се размърда. Ясно е , че с Сергейчо пак ще опитат да лапнат магистрала както се опитаха да направят с Тракия- 35 години и държавно дофинансиране

Сергейчо му дръпна черджето на "царя" и прекрати сключения по "царско" време концесионен договор!

Когато има винетка не може да има тол такси и обратното - избираш между едно от двете - това е европейска директива, ама кой да чете...

И кой ти е казал, че ще ти искат винетка, след като сложат тол-такса? Ти ако искаш можеш да си махаш винетката като стъпиш на Хемус, после пак ще си я лепваш за останалите пътища...

Ти добре ли си? Такава комбинация я няма никъде - едни пътища с винетки а други с тол такса? Или всички са с тол такся и няма винетки или с винетката минаваш навсякъде.

Като по принцип от ЕК се препоръчва тол такса пред винетка защото е по-справедливо - плаща се според изминатия път и не е обвързано със срок

В грешка си - не може да вземат за един път 2 такси (винетка и тол), но може да изключат съответната магистрала от винетката и да ти иската само тол-такса. Точно това плануваха да правят с Тракия при управлението на "царя", но после работата (слава Богу) се разсъхна.

ЕС поставя пред Орешарски неизпълними условия - затова той е принуден да иска магистралата на концесия! Условието е: "Даваме ви 80% от парите безвъзмездно, но не крадете, а стройте" ..как да го изпълни, а?

Лиляно какъв скоростен път те носи ма? Ти и Фидосеиева как ще се поберете със задниците си. И тези тунели от Асеновград до Пампорово вземете ги светнете, че хората ще се изпотрепят в тях. Първите бият спирачки защото изведнъж попадат в мрак след тях останалите набиват спирачки и каканижат псувни.

Дебилният май си ти - почни да караш с включени фарове през цялото време - спазвай законите!

Хайде моля моля, хора които никога не са карали през неосветен тунел да не се изказват.... Няма фар на света, които да ти освети неосветен тунел!!! и е много просто защо е така... Защото зеницата ти е прекалено затворена през деня и при рязкото "мръкване" навън тя не може да реагира толкова бързо а свтлината от фаровете е крайно недостатъчна за да компенсира тази разлика, в следващият момент тунела свършва и през изхода светлината те заслепява и отново видимоста е нулева. Поинтересувай се за това как се осветяват тунелите, как в началото и в края светлината от осветлението е от 2 до 3 пъти по-силна .... ако не ви прави впечатление, в началото и в края на тунелите осветителните тела са по- близо едно до друго.... и я ми обясни как мижавата светлина от 110 ватов източник от фаровете на колата ще се сравни с 500 ватовият източник на единично осветитено тяло в тунел и като се има на превид че в евентуалната осветена от фаровете ти зона (35-45 метра) има поне 3 такива тела. Не осветен тунел е пряка заплаха за безопасността на движението и никой законен фар на колата не може да ти помогне!!!

Х, искам да те питам ти книжка имаш ли и ако имаш дали не е купена. Защото явно не си чел закона нито един път, а само от новините си чул, че трябва да се кара на фарове целогодишно. Ако го беше чел, чеше да знаеш, че ползването на фарове в тунели също е задължително. И аз никъде не съм споменавал, че влизайки в тунела специално съм ги изгасял. Като гледам броя на (+) и (-) два пъти по малко са хората които осъзнават изобщо проблема. Явно защо в Б-я тунелите са е това състояние. 2/3 от шофьорите си мислят, че не е нужно те да са осветени защото, транспортните средства имали фарове.

Поредният ГАФ за сметка на всички нас- не се накрадоха....

Червената измет както работиха по времето на кобурга и сега така си действа, но по времето на доган. Ако могат и въздуха да дадат на концесия хич няма и да се замислят.

"Червената измет" успяха да разтрогнат договора с приятелчетата на "Царя" без да се налага да плащаме неустойки. Трябваха им 3 години да го постигнат, но го направиха и сега можеш да ползваш магистрала Тракия без да плащаш през 50км тол такси!

Да, бе! ще ти се! Но истината е, че просто не се разбраха за рушвета! А после така забатачиха нещата, отделно им спряха и парите.. Свиквай - БСП и ДПС ги бива само за грабежи! Не е ли държавно гарантирана далавера - нищо не става от тях! Откраднаха цялата икономика - да виждаш нещо да работи? Защо ли? Защото да откраднеш и да управляваш са две различни неща!

Тия цоциалисти станаха върли капиталисти....