Коментари - Концесионерът на Летище София ще строи Терминал 3 | dnes.dir.bg
назад

Концесионерът на Летище София ще строи Терминал 3

Владислав Горанов и Ивайло Московски в спор за клаузите в договора

Обратно в новината
| Редактор : Калин Каменов

Коментари - Концесионерът на Летище София ще строи Терминал 3 | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

УСМИВКА НА ЛИЦЕТО НА МОСКОВСКИ ! ДАЛАВЕРАТА Е ОГРОМНА, ДА ! НО УСМИВКА ! О САТАНА, КАКВО ПРАВИШ С ХОРАТА ?!

Тоя такъв курбан даде и пак не му увира главата. Да, Бог не забравя и наказва, ама като го гледам тоя - кел файда.

Каква е тази безумна глупост! За какво ще се строи нов терминал! просто да се събори Терминал 1 и да се направи новия терминал на негово място.За какво да се запазва Терминал 1 при положение че е толкова стар!

ДАЙТЕ ДЪРЖАВАТА НА КОНЦЕСИЯ И ПОНЕ ЩЕ СМЕ СИГУРНИ, ЧЕ БЪЛГАРИ НЯМА ДА НИ КРАДАТ. ЩЕ НИ КРАДАТ ЧУЖДЕНЦИ!!! ОСТАВА САМО АЕЦ И ВСИЧКО ДРУГО ОТ СОЦИАЛИЗМА Е ПРОДАДЕНО!!!!!!...............да сте ми живи и здрави дето скачахте и крещяхте, СДС, СДС!!!! ТЕ ТОГАВА ВИ КАЗАХА, УМНИТЕ ЩЕ ЗАБОГАТЕЯТ И ПАРИТЕ ЩЕ РАБОТЯТ ЗА ТЯХ!!!!!!!!!!! ДУХАЙТЕ СУПАТА ЩОМ НЕ СТЕ УМНИ И "ТРУДОЛЮБИВИ"!!!!!

Със сигурност забележките на Горанов са основателни. При евентуално предсрочно прекратяване на концесията и уреждане на сметките с държавата - тогава финансовото министерство плаща нали?

А сърбите го дадоха тяхното за 1,5 млрд евро - почти три пъти повече и то за 20 години, а не 30

Явно един терминал не стига да се изнесе целия български народ в чужбина.

Ясно кой е концесионерът!

Бравос! Мислещият за българския народ слага кръст на най-голямото българско летище и едно от малкото останали ПЕЧЕЛИВШИ ДЪРЖАВНИ дружества, да не кажа ЕДИНСТВЕНОТО. Посочете ми ПОНЕ 1 концесия, от която печели държавата, от която печели народът!!! Пак ще печели някой за сметка на държавата... Пфу! Всичко печелившо продадоха...Доразпродадоха държавата... За чий чеп ХЪБ-аджията ще купува руски газ от "Турски поток"?! Населението на България се топи главоломно - след 20 години с още 25% ще се стопи според БАН...

летището щяло да се "вземе " от фирма на зетя на Ердоган, а гръцкото островче,продавано от турска фирма за имоти- на Боко.Опозицията в Гърция почнала да рови.Как да разберем

Тоя кога си излежа присъдата?

ГРУПИРОВКАТА, КОЯТО ЗАГРАБВА ЛЕТИЩЕ СОФИЯ (ТЯ Е ДОБРЕ ИЗВЕСТНА ) СТАВА СОБСТВЕНИК НА ДЪРЖАВАТА БЪЛГАРИЯ !!!! КАТО ПОДАНИЦИ ТРЯБВА ДА СВЕДЕМ ГЛАВИ, НО ОТ СРАМ !!!!!!

Че това е много лошо. Ужас. Пък и може да уволнят някоя чистачка...Още по-голям ужас.

Турция построи ново Летище и го ползва , тези нашите Убавци подаряват на някого готово Българско Летище ! Герб направиха България Гроб ! Оставка и да вървят на М..... ! Техния Вожд на Мутрите в България , си купи остров и ЧЕЗ , не му пука за България и Българския Народ !

Sm3hurk0

Не знам къде ще го строите този 3-ти терминал, но го направете по-далече, че иначе ще продължи замърсяването с фини прахови частици... ...а умните столични общинари ще вдигат данъка и ще слагат забрани за автомобилите...., сини , зелени зони.... Преди време им пречеше металургичния комбинат Кремиковци... сега го няма, но това не пречи да се измислят всевъзможни причини и да ни обясняват глупости общинарите и зелените кратуни.

4 милиона БГ граждани в България .... бетонирано черноморие ..... и при такива перспективи за къв чеп ни е 3-ти терминал ?????

ТЕЗИ ЩЕ ГО ДАДАТ НА ДРУГИ, "ПО КОНЦЕСИОНЕРИ" С 40% ОТГОРЕ. ОНИЯ ЩЕ ГО БАТАЛЯСАТ И НАКРАЯ, ВИЕ ДЕТО СКАЧАХТЕ ПО ПЛОЩАДИТЕ, НО И НИЕ, БЕЗ ДА СМЕ ВИНОВНИ, ДЕТО НЕ СКАЧАХМЕ, ЩЕ СТРОИМ НОВИ ЛЕТИЩА, ЩЕ КУПУВАМЕ НОВИ САМОЛЕТИ.................... с две думи ЩЕ СТРОИМ ОТНОВО, НОВА, СОЦИАЛИСТИЧЕСКА БЪЛГАРИЯ!!!!!!!!!! А седерасти, герберасти, и вся остальная СВО&ЛОЧ, ЩЕ СЕ ПОТЯТ НА НЯКОЙ ПЛАЖ ...............С ОТКРАДНАТОТО ОТ СОЦИАЛИСТИЧЕСКА БЪЛГАРИЯ!!!!!!!!!!!! ТАКЪВ Е ЖИВОТЪТ!!!!!

Повдигнал е завесата? Тоя ли ще определя условията и ще даде стратегически обект от изключителна важност, дето не беше прочел инструкциите и уби дете?

Хиляда плюса са ти малко! За какво са ви пари, няма толкова голям гроб, че да побере цялата ви алчност вътре!

Даже няма да го разрушат, а само ще го лустросат и ще се снимат с гулемийо пред новият Т3

Да им е честито на Тимаджиите"руснаците"

Terminal 3, че да можем да се изнасяме на по-големи групички ли ? Хитреци са

Kalin

Годишната такса за летището е колкото месечната сега само от наеми и съпътсващи дейности.Зад китайския инвеститор който толкова крият стои ТИМ като подизпълнител.Изобщо всичките им приказки са мижи ми ти лъжи ме.Къв трети терминал ще стоят като летището реално има две полоси за кацане и излитане????Просто то е прекаленно малко за по голям поток камо ли за още един теримнал освен ако имат предвид някакво мини мини мини терминалче за техните самолетчета.

Само в България печеливши дружества се дават на концесия и само тука държавата е лош стопанин.

Бойко ефенди пак ни продаде на турския паша! Срам!

Глупаци , дават го на концесия защото нямат пари за БДЖ, а то е фалирало, когато го даваш от зор га даваш на колкото се навият кандидатите, а те го знаят това и си играят играта. Като знаем колко са експерти нашите "експерти,'' плюс навика да се корумпират, си представям какво ще получим накрая. На прост народ такова правителство.

Дела трябват, а не думи! Всички пишат тук, но защо не протестираме? Не е луд, този който яде баницата, а този който му я дава!

Фактите са, че всичко до което се е докоснал министъра на транспорта и експертите му е затънало в корупция и проблеми, а работещи решения липсват. Защо залитат към бартер инвестиции ( надценявани порочно) срещу концесионни такси, а не договарят реални пари?

Че как ще печели частникът? Най-сладките хапки, няма по-лошо от монополист капиталист. Гаратирани печалби!!!

А сега де! По-бързо да се разкараме и ние.

Да съборят циганското гето в кв.Хр. Ботев и готово място за терминал 3 , та дори и терминал 4, който да се свързва с бъдещия трети лъч на метрото

Напротив - това е едно от най-разумните решения, което правителството е взимало. Време е летището ни да отговаря на европейските стандарти.

Летище София НЕ Е печелившо дружество за България. Държавата може би е била добър стопанин на летищо, но в миналия век. Сега този бизнес отдавна се е променил и управлението на едно летище се разглежда И от комерсиална гледна точка, ако толкова много искате да приличате на западните народи. Трафикът глобално нараства , както и нуждите от инфраструктурни инвестиции и промени. За тази индустрия си има специалисти и концесии - не случайно са измислени и се прилагат из целия свят.

Време е с тази концесия да покаже, че правителството може да взима и правилни решения. Сега остава и концесионерът ни да е опитен и на световно ниво - тогава ще се хвалите с него и с подобреното ни летище.

Летището отдавна е надминало предвидения си капацитет след стартирането на Райънеър. Плаче за разширения, инвестици и модернизация. Всяко едно голямо и модерно европйеско летище се управлява от частен инвеститор и именно това е причината летище София да изостава по всяко едно отшение от своите съседни. Държавата няма възможността да влее толкова много пари в развитието му, няма как да наеме опитни консултанти, които да го проектират на нужното ниво - затова са концесионерите...това е тяхната работа и те от това си разбират.

Ама като го построят и ви го направят хубаво друга песен ще пеете.. :)

терминал 2 се ползва на по-малко от 50%, карат те с автобус до термиинала, а повечето ръкави си стоят празни - това ако не е корупционна схема, кое ще да е - берлинското летище ли?

Веднага ти посочвам - летищата Варна и Бургас. От 2006, когато им започна концесията, двете летища не спират да се развиват и са много по напред от летище София. Също така с годишните такси платени от концесионера и % от оборота, летище София ще може да допринася много по-голяма сума в държавния бюджет.

Ще ми е интересно да ми кажеш кой?

Определено и два не са достатъчни, за да причличат чуждестранни ивеститори с интерес в България и създаване на работни места.

Ръкавите се ползват в зависимост от това дали авиокомпанията си е платила за тази услуга. Ако имаш предив Райънеър - те освен на Станстед (където са 80% от трафика) мисля, че никъде другаде не ползват ръкави :)

Свищовските студентчета нещо не могат да се разберат кой де е отдясно на пожарната...

ТАV Фирма на турското разузнаване МИТ и Турската Армия /собственост на ЗЕТЯ на Ердоган и турски енергиен министьр етническия албански сефарад Берат Албаирак женен за Есра -шерката на ЕРДОГАН/ е готова да ДАДЕ коджарувет от 100 МИЛКИ /МИЛОНА/ на Асфалт паша и мургавото хазарче Московиц.ЦЕЛТА на ТАВ ,МИТ, аЛБАИРАК-еРДОГАН е затваряне на РВД и ВЬЗДУШЕН трафик на Балканите под форма на ИСЛЯМСКА ДЬГА.ТАВ-дьржат летищата в Прищина-Косово Скопие Тирана Сраево Загреб Истанбул-2бр Тбилиси/от там е бащата наЕрдоган/ и Батуми-Грузия летщето в МЕККА-С.Арабия/милинен поток за Мюсилманския Хадж/ с-у ТАВ обаче играе много силен противник Турско-ИЗРЕЛския холдинг LIMAK които строи трьбопровода ТАНАП и е собсвеност на EBRD London headquaters на Изрелските служби ТЕВЕЛ и ЦОМЕТ /стоящи по високо от Мосад/ които ЩЕ спечелят концесията наСофииското л-ще БЕЗ да дават коджарушвет на братовчедите си хазарчето Московицки и Бахур Бехар паша

трябва нов терминал тия двата не могат да смогнат на бягащите хора от хубавия живот в Боколандия.

Като иска да страи тоз ми ти концисионер, ами защо просто не си построи ново летище, ами точи лиги за готовото, направено с народно пара. Не се накрадаха тез хора бре, не се наядоха. Как пък не се задавиха.

Време е да дойде концесионер с опит, който ще развие това летище. Има нужда от масивни инфраструктурни проекти и инвестиции, за да може да обслуже целия трафик. След стартирането на Райънеър, летище София отдавна е задминал капацитета си и трафик прогнозите. От комерсиална гледна точка - тези от вас, които са пътували предполагам виждате разликата в услугите на другите европейски летища и нашето - плачевна нужда от промяна в дизайна и стила, заслужаваме летище, което да показва най-доброто от България и културата ни. С развитието на маршрутите и отварянето на нови маркети се стимулират инвестициите и разкриването на нови работни места. Откъдето и да погледнеш едно добре развито летище може да носи само позитиви.

Да бе , и всички бягат към Москва ! Затова на трети терминал ще излитат само самолети на Аерофлот . Хайде стягай багажа !

TAV са всъщност собственост на ADP (Aeroports De Paris) или летище Charles De Gaulle и Paris Orly :)

на Барселона

Обектът построен с държавни пари отдавна не може да се справи с текущия трафик....камо ли с прогнозирания :)