Коментари - ”Даймлер” изтегля в Европа 3 милиона дизелови ”Мерцедес”-а | dnes.dir.bg
назад

”Даймлер” изтегля в Европа 3 милиона дизелови ”Мерцедес”-а

Германският концерн "Даймлер" (Daimler) изтегля над 3 милиона коли с дизелови двигатели от марката си "Мерцедес-Бенц" (Mercedes-Benz) в Европа.

Обратно в новината

Коментари - ”Даймлер” изтегля в Европа 3 милиона дизелови ”Мерцедес”-а | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Оказа се ,че всички немски дизели не отговарят на еко нормите единствено френските и японски дизели нямат забележки.

Да ги преправят на ток.

Не си прав, скандала с маменето е повсеместен и обхваща както излгежда всички световни марки. Просто излиза наяве че дизела вече е извлекъл максимума и от това повече не може. От делно потребителите искат най вече мноу яки коли по 200-300 коня и да харчат по 4-5/100 нафта. Е няма как да стане това.

кватимата на кота нула

Вдигнаха стандарта толкова високо, че се постига само с нов двигател при лабораторни условия. Еко-каламбури!

БЪЛГАРИЯ ЩЕ СЕ НАПЪЛНИ С МЕРЦЕДЕСЕ !!!!!!!!!!!!

Три са фирмите които правят дизелови двигатели, Волво, Мерцедес и Фолксваген, останалите все още се опитват, но не им се получава. Горните три вдигнаха стандарта до небесата. Целта беше да елиминират конкуренцията от останалите. Станаха за смях.

Ако наистина ги интересуваше природата, щяха да въведат същите ограничения и за ТИР-ове, автобуси, камиони, кораби .... На практика създават изкуствени ограничения, за да не могат американски автомобили да се продават в Европа без формално да нарушават правилата на СТО. От цялата простотия страдат обаче главно европейските потребители.

В първия момент си помислих, че е заради винтовете на гумите.

волво правят капачки за буркани "омния"

Ай стига бе! И тез ли? И сега кво прайм с 20-годишния ми мерчан? Да го фъргам ли и да мина на Гоуф 4-ка?

Ако корпорация може да мами тя ще мами, това важи за всички и навсякъде. А проблема със замърсяванията може да се реши много бързо ако разсекретят технологиите за акумулатори/горивни клетки и тогава всички ще искат да минат на ел.коли. НО нефтения бизнес един от най-големите и основните играчите не искат да се откажат от парите и властта си.

Това не ме засяга ;-)

Така ли? А токът за ел. колите как се произвежда? Колко замъсяват ТЕЦ-овете? Как се произвеждат батериите за ел. колите? Смяташ ли, че е екологично? А, как после ще утилизизират отработените батерии? Все въпроси на които няма отговор досега.

нов внос. К а т о н о в ! ! !

Поне за корабите е трудна работа! Поне 90% от тях са с двутактови дизели с турбонадув, ползващи най-нискокачественото гориво, мазут, с процентно съдържание на сяра до 3%, което е много. И консумацията е огромна - десетки, че и стотици, тонове на денонощие, иначе няма как да постигнат мощности от десетки хиляди конски сили. Освен това корабите имат и спомагателни котли, които също харчат тонове гориво, най-често мазут. За сега единствените ограничения, които се наложиха по пътя за ограничаване на замърсяването, е задължително ползване на горива, основно газьол, със съдържание на сяра 0.1% и по-малко, но не навсякъде, а само в някои райони около Европа, Америка, Китай и Япония. Разбира се , вече се проектират, а има и няколко вече построени, двигатели, работещи на природен газ. Е, там вече говорим за огромни количества СО2, но то е неизбежен резултат от горенето, и известни количества NО. Вероятно в недалечно бъдеще ще се мине на такива корабни двигатели, но те не се произвеждат, а се строят, защото са огромни, за нашите представи, машини...и естествено, ще е необходимо доста време...И все пак корабите са само около 70 000, в сравнение с автомобилите, които със сигурност са над милиард...

А стига бе! Не им стига на американците,че се заядоха с Фолксваген, ами сега и с Мерцедес! Какво да кажем за осемцилиндровите кадилаци и шевролети? Те да не би да са от най-екологичните? Ама за тях НИТО ДУМА! Каруци! Колкото руснаците правеха читави коли,толкова и те,ама нали по навик все плюем руснаците... Мерцедес е призната марка, каквато скоро не ще имат ни едните,ни другите по отношение на автомобилостроене.

от години има въведени норми за тировете. незнам от къде взехте инфо че няма, но се лъжете.

Най добре за ги спрат тези швабски боклуци.

не е вярно. мерцедес купува дизеловия мотор на рено за а класата например. този мотор на рено спечели награда за наи-добър мотор 2015 или 2016. дизеловия мотор на опел е един от наи-добрите и наи-икономичния на пазара. фият продава дизеловите си мотори също на другите производители на коли. така че съберете малко инфо пък после пишете за волво и мерцедес...

Хаха за Ленд Круизер и Тойота дизела чувал ли си ?

НЕ Е ТОЗИ МЕРЧО,КОЙТО ГО ПРАВИХА ПРЕДИ 30 ГОДИНИ В ГФР!СЕГА СА ПЪЛНИ БОКЛУЦИ,ОТ КАКТО СЕ ОБЕДИНИХА!!!

германските мошеници. А Меркел ще ми говори политически европедалски простотии на срещата на Г-20 срещу Тръмп, че не е подписал споразумението за въглеродните емисии. Но ето че точно американците изловиха германските мошеници.

Най-добрите дизели са д4д на тойота! Вагените пък се опитаха да оклепат опел зафира но не им се получи! Ко тойота беше сгазила лука фолк с вагон и тях да са оклепали :)

Абе кретен, те са БЕНЗИНОВИ.

Германците правят скъпи каруци за безмозъчни глупаци.

Майтапът си е майтап, но карах този звяр 23 години по асфалт с 80-90 км/ч., лазих по горски, планински и всякакви черни пътища безпроблемно и имам чудесни спомени с него. Не беше и чувал за електроника и саморъчно обслужвах всичките му нужди (които си бяха доста), а той ме остави насред път само веднъж - скапа се текстолитовото зъбно колело на разпределителния вал, но - куриоз, точно на 70 хиляди километра, както беше и предвидил производителят. Нито веднъ не прегря - може би защото му внмавах. Два пъти сменях прагове, два път го боядисвах - нормално. Разстреля го смъртоносно на паркинга един юнак с Волво и направи добро на циганите, а мене ядоса и натъжи - машинката си вървеше чудесно. Е не чак като наследилия я 9-годишен VW (който пък падна убит от една хубавица със Нисан - огромен SUV, която се опита - неуспешно, да убеди и КАТ, че при обратен завой на забранено място трябвало да гледа само надясно. Оцелях 98-99%, а нейният застраховател се оказа пинтия. Та за следващия ми VW трябваше да с доплащам. Доста ... Ех, Жожо, Жожо ... Но пък и аз бях прекалено млад ...

секта

И що като са бензинови бе льольооо? Къде са четири цилиндъра,къде са осем? Плюс на Мерцедеса филтър за твърди частици-замърсява само на книга! Виж им мърлявите ауспуси на американските каруци,дето харчат колко бензин толко и масло! Що не ги сложат една до друга с Мерцедеса? Шушляк!

а класата не е критерий за мерцедес, да не говорим, че е с предно... така че споменаването на рено и мерцедес в едно изречение е безумно. Опел масово слагат италянски дизел на по-новите модели cdti. не знам само ти къде четеш.

Не е, за тях има друга сервизна акция, ще ги заменят с болтове.

американците да унищожат германската автомобилна индустрия. която гради прогреса си с измами и лъжи.

В Дубай и Абу Даби карат на катарска газ. Пушещ автомобил или автобус никъде не се вижда.

Карай си ядящия масло боклук с ламаринки от бураго и опявай колко ти е хубава колата не пречиш комплексарче. Видяхме колко мозък имаш и ти. И аз не харесвам мерцедес, ама не оплювам и не обиждам хората като теб. Всеки има право да харесва нещо, а от такива комплексари като теб, които само си мерят ..... аман.

На ред са френските мачки, пички и елхички.А покрай тях и фиатко братко и т.н.

Да бе... Toyota ползват за новите си дизелови модели двигатели на BMW, защото не могат да докарат дизел с EURO 6 ниво на емисии... Няма японски производител с високотехнологичен двигател, затова постоянно се заиграват с ванкели, винкели, бокстери, водород, ток...

Европа, понякога, е учудващо тъпа. Цялата тази кампания с масовото производство дизеловите автомобили е тъпа. В Япония 99% от леките коли са бензинови, като 30% от тях са на пропан-бутан и метан. Дали японците са тъпи ли мислят с главите си и целят минимални емисии?

Може и да не е, но пак си е класа. Поне първите 80-100Ккм.

Замърсяват и още как. Затова зеленюгите искат, и успяват, да се закриват ядрени електроцентрали, въпреки че засега няма по-чист начин за производство на енергия в големи количества.

знаете, че съм комплексар и ми е къс гаечният ключ... което компенсирам с пари и големи коли, разбира се... но се тревожа за моята бяла на цвят, нова-новеничка s класа, печка, 4х4, 258 коня... призведена е някъде около 10-11 май 2016... дали и аз съм ЗАСЕГНАТ? само мисълта, че това, с което си избивам комплексите може да ми го изтеглят... и много ме БОЛИ! приятели, помогнете на комплексара (язе), както аз ви помагам, когато ви е ТЕЖКО!

Случва се и на най-добрите...Иначе, само Опел останаха честни..Бравос

Сложи дизел от Марешки и всички еко двигатели ще убият всички еко норми. По дима от аспуха ще познаеш кой от къде зарежда...

Баш Майстора си го е казал: "Мерцедеса кола ли е бе...?"

Просто американците разчистват конкуренцията на собствените си марки в собствената си държава по този начин - автомобилостроенето им е закъсало много...

За съжаление дизела не може вече за достигне нивото на замърсяване което самите производители наложиха в битката помежду си ,със всичките филтри ,катализатори ,ЕГР клапани ,софтуер правят безмислено карането на дизели ,те са толкова скъпи ,че правят поддръжката на новите дизели скъпа и предимството ,че харчат по малко гориво от бензиновите се размива ,скоро дизели ще останат само товарните автомобили и специални машини за които разхода оправдава скъпата поддръжка.

Нема проблеми- слагай си използвано олио от фритюрниците по ресторантите и всичко е ОК.

А иначе моят 20-годишен, 100к.с., бензинов Опел им бил виновен за замърсяването на въздуха.... Моята кола е в пъти по- екологична отколкото всички дизелови аудита, бмв-та и мерцедеси със по 200 коня и нагоре ... Каквито и лъжливи данни да подават няма как да изработят мощен дизел, който едва ли не да пръска отзад чист кислород, просто физически и технологично е невъзможно... Ама нали си имат лобита и някои грозни депутати стават още по- дебели... Старите автомобили им били виновни... Тъпаци....

Много си в грешка - бих казал, че добри дизелови мотори правят PSA и BMW от Европейците. Това с Волво (Форд) ме разсмя много :)

Да де, ама там бензина е по-евтин от водата. Жена като си сложи токчета и където стъпи бликва нефт...