Коментари - ”Даймлер” изтегля в Европа 3 милиона дизелови ”Мерцедес”-а | Днес.dir.bg

”Даймлер” изтегля в Европа 3 милиона дизелови ”Мерцедес”-а

Германският концерн "Даймлер" (Daimler) изтегля над 3 милиона коли с дизелови двигатели от марката си "Мерцедес-Бенц" (Mercedes-Benz) в Европа.

Обратно в новината

Коментари - ”Даймлер” изтегля в Европа 3 милиона дизелови ”Мерцедес”-а | Днес.dir.bg

Коментари

За честните германци и за немското качество може да се говори само в минало време. Лъжи, подкупи, двойни стандарти, манипулации - това е характерно за съвременната немска политика и икономика.

Трябва всички печки да се спрът след 15тата година или 2воен данък.

И кой ще те вози след това? На село интернет няма.

Тук не става дума за това дали дизел Мерцедес е лоша кола.Да, със сигурност са лъгали чрез софтуер за сваляне на емисиите, както и Фолксваген.Друг е въпросът защо емисиите на ЕПА(EPA) в САЩ са направени така, че да ограничават ползването на дизели.Защо Тойота спря да продава дизели през 80-те години в САЩ.А е водеща компания за дизелови двигатели.Защото видя накъде отива ЕПА, чиято цел е да осигурява печалбата на корпорациите продаващи бензин и да защити статуквото на Големите 3 от Детройт.От които лобито им в конгреса на САЩ получава дебели пликове, защитавайки съществуването им. А фактите са прости, корпорациите печелят много повече от бензина, и освен това хората нямат алтернатива. Дизел може да заместиш с разни масла, ама ходи си рафинирай бензин.Моделът в САЩ е изчистен-там всичко се прави с цел печалба безмилостно върху гърба на потребителите. Европа вижда този модел, че работи и ще го приложи под една или друга форма(все едно финни прахови частици, екология и грижа за човека)върху населението си.И такива послушковци като България ще са между първите принудени.И тук търговците на нови коли си имат политици в парламента.А най-много вредни емисии се отделят от една кола, за да бъде произведена.Т.е. колкото по дълъг е животът на една кола с най-много изминат път, толкова пропорционално са по малко емисиите на единица от този път, стига да е в изправност.

Дончо, това за "най-многото емисии" ... си е чиста глупост. Поправи се. Цялата ти писаница отива на вятъра, може би защото няма какво да кажеш. Аз харесвам бензина, защото е по-бързооборотен, не мирише, не е толкова шумен и е по-евтина колата вкл. и като поддръжка. По-бавно набира на ниски обороти, така че с тези идиотски ограничения и дизелът има предимство. Но пък приятно е да ги задминаваш на мигастрилата.

ПРЕДИ СЪЩИЯТ СЛУЧАЙ С ФВАГЕНА, СЕГА С МЕРДЖАНКАТА, И ПОСЛЕ С ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ А НЕМЦИТЕ НИКОГА НЕ ЛЪЖАТ, САМО "МАЖАТ"

УУУУУ, долу ръцете от мерцедеса ми- щели кай да ми го изтеглят. И са какво да вада гаража майбасите ли ????

Конкуренцията за пазари използва всякакви трикове, за да елиминира останалите участници. Този трик, изглежда доста атрактивен и достоверен, но целта му не е заявената. Просто, се думка силно тъпанът, че единствено Даймлер има ресурс да пази екологията, а всички останали -нямат и замърсяват. Това е силата на монопола. Всъщност, от допотопната немска технология, на пазара има много по надеждни, по чисти, по изпипани и трайни возила. Не че са много, но ги има. Но трябва някак да попречим на техните продажби, лягайки върху марката и традицията. У нас всеки втори циганин е качен на "Мерджан". Друго си е!

Кои са тези марки? Тайна ли са?

Ти пък, неудобен въпрос задаваш. Развали му сутрешното кафе на човека.

Тези поредни разкрития ще сложат край на дизеловите двигатели за леки автомобили. За тежкотоварните още няма алтернатива. До година-две по автокъщите ще е пълно с евтини дизелетки за радост на Ганьо.

за БГ щастие...

Бял мерцедес ме преследва в живота и неуморно пред мене върви....лялялял недейте са пени толкова е, разбирачи

Истината излиза винаги наяве!Лъжци и измамници, но така се трупат пари и те са много "успешни".Това е несъвършенството на човека.

Мерцедеса отдавна се наакаха и не правят читави коли, както едно време. Достигнаха върха 90те години в лицето на W124 и след това почна срива. Коли конфекция, бараки и кочини по нищо отличаващи се от всички останали. Остана им само старата слава, в която вярват комплексарите и баламурниците.

кисело е гроздето, м?

Не е кисело, ами мухлясало. Ама ти си хапвай- баламурниците нямат свършване.

Нещо не разбрах как ги ''изтегля'' след като никой не е дошъл да ми каже че ще си вземе колата и ще ми върне парите????

Няма никой да ти дойде на село, да ти откара бараката. По добре си купи друга марка и няма да имаш ядове.

Нито една сервизна кампания за 55 години! Съвършенство от Класа!

А иначе моят 20-годишен, 100к.с., бензинов Опел им бил виновен за замърсяването на въздуха.... Моята кола е в пъти по- екологична отколкото всички дизелови аудита, бмв-та и мерцедеси със по 200 коня и нагоре ... Каквито и лъжливи данни да подават няма как да изработят мощен дизел, който едва ли не да пръска отзад чист кислород, просто физически и технологично е невъзможно... Ама нали си имат лобита и някои грозни депутати стават още по- дебели... Старите автомобили им били виновни... Тъпаци....

Пожелавам ти, твоят 20 годишен Опел, да си го караш още 40 години!

Малоумен дебил, Аз имам моя 20-годишен опел от 15г. За тези 15 години познай колко пъти съм му ремонтирал двигателя - 0 пъти. Два пъти водна помпа съм сменял, един път динамо съм ремонтирал... Останалото съм сменял консумативи само- ремъци, филтри и т.н. Е, вярно смених 2 врати и един калник заради ръжда. Окачване - на 5-6 години подменям... Но това за 15 години. А сега ми кажи ти мерцедес на 5-6 години колко пъти е влизал в сервиз- поне 5-6 пъти- бас ловя. За БМВ - там няма да коментирам... Защо да си купувам нова кола!? Тази ме вози от точка А до точка Б и не е важно дали колата е нова, а дали върши работа. НО ЕЛЕМЕНТАРЕН ЧАЛГА МОЗЪК КАТО ТВОЯ ЕДВА ЛИ ГО РАЗБИРА.

За съжаление дизела не може вече за достигне нивото на замърсяване което самите производители наложиха в битката помежду си ,със всичките филтри ,катализатори ,ЕГР клапани ,софтуер правят безмислено карането на дизели ,те са толкова скъпи ,че правят поддръжката на новите дизели скъпа и предимството ,че харчат по малко гориво от бензиновите се размива ,скоро дизели ще останат само товарните автомобили и специални машини за които разхода оправдава скъпата поддръжка.

Баш Майстора си го е казал: "Мерцедеса кола ли е бе...?"

Сложи дизел от Марешки и всички еко двигатели ще убият всички еко норми. По дима от аспуха ще познаеш кой от къде зарежда...

Не си прав - мини през другите бензиностанции и виж, че е същото. Генерално ни е занижен стандарта на горивото в България. Иначе за на Марешки бензиностанциите, от гледна точка на качеството на горивата, само суперлативи мога да кажа. Карам по 80к км годишно в България (газ/бензин) на служебният джип, около 20к км на личният (бензин), а и имам наблюдения относно служебното ползване на колата на брат ми (дизел), който е шофьор и минава над 100к км в България - служебният ми автомобил има малко по нисък разход на газ от Марешки, личният харчи с 10-12% по малко с бензин от Марешки, а брат ми твърди, че има повече мощност, а реално 8-15% по нисък разход на гориво. От друга страна цените - фирмата, в която работя спестява от разликата в цената на газта между бензиностанциите на Марешки и другите, над 2000 лв годишно. Реално оплаквания нямам от качеството

Случва се и на най-добрите...Иначе, само Опел останаха честни..Бравос

знаете, че съм комплексар и ми е къс гаечният ключ... което компенсирам с пари и големи коли, разбира се... но се тревожа за моята бяла на цвят, нова-новеничка s класа, печка, 4х4, 258 коня... призведена е някъде около 10-11 май 2016... дали и аз съм ЗАСЕГНАТ? само мисълта, че това, с което си избивам комплексите може да ми го изтеглят... и много ме БОЛИ! приятели, помогнете на комплексара (язе), както аз ви помагам, когато ви е ТЕЖКО!

Нема проблеми- слагай си използвано олио от фритюрниците по ресторантите и всичко е ОК.

Край си японско-китайската тоалетна и не говори, че тези които карат немски са комплексирани. Понеже най-мнго комплексари виждам със следните марки - Хюндай Санта Фе и Субару Трибека. Е няма по-комплесирани чичаци от шифИорите на тези гробници.

Що? Ко им е? Аз съм със санта фе. Врътнал съм и почти 220000, почти без проблеми, върши ми работа, от какво да съм недоволен. Какъв ти е проблемът?

Началник

дядка, ама аз наистина имам s класа и то точно описаната от меня... не можеш ли чете? какво ти е? ша ми помагаш ли или не?

Европа, понякога, е учудващо тъпа. Цялата тази кампания с масовото производство дизеловите автомобили е тъпа. В Япония 99% от леките коли са бензинови, като 30% от тях са на пропан-бутан и метан. Дали японците са тъпи ли мислят с главите си и целят минимални емисии?

На ред са френските мачки, пички и елхички.А покрай тях и фиатко братко и т.н.

В Дубай и Абу Даби карат на катарска газ. Пушещ автомобил или автобус никъде не се вижда.

Да де, ама там бензина е по-евтин от водата. Жена като си сложи токчета и където стъпи бликва нефт...

Германците правят скъпи каруци за безмозъчни глупаци.

секта

Карай си ядящия масло боклук с ламаринки от бураго и опявай колко ти е хубава колата не пречиш комплексарче. Видяхме колко мозък имаш и ти. И аз не харесвам мерцедес, ама не оплювам и не обиждам хората като теб. Всеки има право да харесва нещо, а от такива комплексари като теб, които само си мерят ..... аман.

германските мошеници. А Меркел ще ми говори политически европедалски простотии на срещата на Г-20 срещу Тръмп, че не е подписал споразумението за въглеродните емисии. Но ето че точно американците изловиха германските мошеници.

американците да унищожат германската автомобилна индустрия. която гради прогреса си с измами и лъжи.

НЕ Е ТОЗИ МЕРЧО,КОЙТО ГО ПРАВИХА ПРЕДИ 30 ГОДИНИ В ГФР!СЕГА СА ПЪЛНИ БОКЛУЦИ,ОТ КАКТО СЕ ОБЕДИНИХА!!!

Може и да не е, но пак си е класа. Поне първите 80-100Ккм.

То за първите до 100000 всички ги изкарват, та и повече. Виж в София такситата Хюндай и КиЯ са по над 6-700 хиляди.

Най добре за ги спрат тези швабски боклуци.

А стига бе! Не им стига на американците,че се заядоха с Фолксваген, ами сега и с Мерцедес! Какво да кажем за осемцилиндровите кадилаци и шевролети? Те да не би да са от най-екологичните? Ама за тях НИТО ДУМА! Каруци! Колкото руснаците правеха читави коли,толкова и те,ама нали по навик все плюем руснаците... Мерцедес е призната марка, каквато скоро не ще имат ни едните,ни другите по отношение на автомобилостроене.

Абе кретен, те са БЕНЗИНОВИ.

И що като са бензинови бе льольооо? Къде са четири цилиндъра,къде са осем? Плюс на Мерцедеса филтър за твърди частици-замърсява само на книга! Виж им мърлявите ауспуси на американските каруци,дето харчат колко бензин толко и масло! Що не ги сложат една до друга с Мерцедеса? Шушляк!

нов внос. К а т о н о в ! ! !

Това не ме засяга ;-)

Майтапът си е майтап, но карах този звяр 23 години по асфалт с 80-90 км/ч., лазих по горски, планински и всякакви черни пътища безпроблемно и имам чудесни спомени с него. Не беше и чувал за електроника и саморъчно обслужвах всичките му нужди (които си бяха доста), а той ме остави насред път само веднъж - скапа се текстолитовото зъбно колело на разпределителния вал, но - куриоз, точно на 70 хиляди километра, както беше и предвидил производителят. Нито веднъ не прегря - може би защото му внмавах. Два пъти сменях прагове, два път го боядисвах - нормално. Разстреля го смъртоносно на паркинга един юнак с Волво и направи добро на циганите, а мене ядоса и натъжи - машинката си вървеше чудесно. Е не чак като наследилия я 9-годишен VW (който пък падна убит от една хубавица със Нисан - огромен SUV, която се опита - неуспешно, да убеди и КАТ, че при обратен завой на забранено място трябвало да гледа само надясно. Оцелях 98-99%, а нейният застраховател се оказа пинтия. Та за следващия ми VW трябваше да с доплащам. Доста ... Ех, Жожо, Жожо ... Но пък и аз бях прекалено млад ...

Добре си е ЗАЗ - ако закъса може и да го добуташ. Та никога не те изоставя по този начин. Аз бях с Москвич. Не ме е оставял никога, но си лежах на сянка под него през ден. И много трудно се бута. Харесва ми Тойота в тази връзка.

Ако корпорация може да мами тя ще мами, това важи за всички и навсякъде. А проблема със замърсяванията може да се реши много бързо ако разсекретят технологиите за акумулатори/горивни клетки и тогава всички ще искат да минат на ел.коли. НО нефтения бизнес един от най-големите и основните играчите не искат да се откажат от парите и властта си.

Така ли? А токът за ел. колите как се произвежда? Колко замъсяват ТЕЦ-овете? Как се произвеждат батериите за ел. колите? Смяташ ли, че е екологично? А, как после ще утилизизират отработените батерии? Все въпроси на които няма отговор досега.

kerelov@poshta.net

Замърсяват и още как. Затова зеленюгите искат, и успяват, да се закриват ядрени електроцентрали, въпреки че засега няма по-чист начин за производство на енергия в големи количества.

Ай стига бе! И тез ли? И сега кво прайм с 20-годишния ми мерчан? Да го фъргам ли и да мина на Гоуф 4-ка?

В първия момент си помислих, че е заради винтовете на гумите.

Не е, за тях има друга сервизна акция, ще ги заменят с болтове.

3евзек

С винтовете е лесно. Ако се развинтят, се оправят лесно. Обаче ако болтовете се разболтят...

Ако наистина ги интересуваше природата, щяха да въведат същите ограничения и за ТИР-ове, автобуси, камиони, кораби .... На практика създават изкуствени ограничения, за да не могат американски автомобили да се продават в Европа без формално да нарушават правилата на СТО. От цялата простотия страдат обаче главно европейските потребители.

Поне за корабите е трудна работа! Поне 90% от тях са с двутактови дизели с турбонадув, ползващи най-нискокачественото гориво, мазут, с процентно съдържание на сяра до 3%, което е много. И консумацията е огромна - десетки, че и стотици, тонове на денонощие, иначе няма как да постигнат мощности от десетки хиляди конски сили. Освен това корабите имат и спомагателни котли, които също харчат тонове гориво, най-често мазут. За сега единствените ограничения, които се наложиха по пътя за ограничаване на замърсяването, е задължително ползване на горива, основно газьол, със съдържание на сяра 0.1% и по-малко, но не навсякъде, а само в някои райони около Европа, Америка, Китай и Япония. Разбира се , вече се проектират, а има и няколко вече построени, двигатели, работещи на природен газ. Е, там вече говорим за огромни количества СО2, но то е неизбежен резултат от горенето, и известни количества NО. Вероятно в недалечно бъдеще ще се мине на такива корабни двигатели, но те не се произвеждат, а се строят, защото са огромни, за нашите представи, машини...и естествено, ще е необходимо доста време...И все пак корабите са само около 70 000, в сравнение с автомобилите, които със сигурност са над милиард...

от години има въведени норми за тировете. незнам от къде взехте инфо че няма, но се лъжете.

БЪЛГАРИЯ ЩЕ СЕ НАПЪЛНИ С МЕРЦЕДЕСЕ !!!!!!!!!!!!

Вдигнаха стандарта толкова високо, че се постига само с нов двигател при лабораторни условия. Еко-каламбури!

кватимата на кота нула

Да ги преправят на ток.

Оказа се ,че всички немски дизели не отговарят на еко нормите единствено френските и японски дизели нямат забележки.

Не си прав, скандала с маменето е повсеместен и обхваща както излгежда всички световни марки. Просто излиза наяве че дизела вече е извлекъл максимума и от това повече не може. От делно потребителите искат най вече мноу яки коли по 200-300 коня и да харчат по 4-5/100 нафта. Е няма как да стане това.

Три са фирмите които правят дизелови двигатели, Волво, Мерцедес и Фолксваген, останалите все още се опитват, но не им се получава. Горните три вдигнаха стандарта до небесата. Целта беше да елиминират конкуренцията от останалите. Станаха за смях.

волво правят капачки за буркани "омния"

не е вярно. мерцедес купува дизеловия мотор на рено за а класата например. този мотор на рено спечели награда за наи-добър мотор 2015 или 2016. дизеловия мотор на опел е един от наи-добрите и наи-икономичния на пазара. фият продава дизеловите си мотори също на другите производители на коли. така че съберете малко инфо пък после пишете за волво и мерцедес...

Хаха за Ленд Круизер и Тойота дизела чувал ли си ?

Много си в грешка - бих казал, че добри дизелови мотори правят PSA и BMW от Европейците. Това с Волво (Форд) ме разсмя много :)

Просто американците разчистват конкуренцията на собствените си марки в собствената си държава по този начин - автомобилостроенето им е закъсало много...

Коментари - ”Даймлер” изтегля в Европа 3 милиона дизелови ”Мерцедес”-а | Днес.dir.bg

”Даймлер” изтегля в Европа 3 милиона дизелови ”Мерцедес”-а

Германският концерн "Даймлер" (Daimler) изтегля над 3 милиона коли с дизелови двигатели от марката си "Мерцедес-Бенц" (Mercedes-Benz) в Европа.

Обратно в новината

Коментари - ”Даймлер” изтегля в Европа 3 милиона дизелови ”Мерцедес”-а | Днес.dir.bg

Коментари

За честните германци и за немското качество може да се говори само в минало време. Лъжи, подкупи, двойни стандарти, манипулации - това е характерно за съвременната немска политика и икономика.

Трябва всички печки да се спрът след 15тата година или 2воен данък.

И кой ще те вози след това? На село интернет няма.

Тук не става дума за това дали дизел Мерцедес е лоша кола.Да, със сигурност са лъгали чрез софтуер за сваляне на емисиите, както и Фолксваген.Друг е въпросът защо емисиите на ЕПА(EPA) в САЩ са направени така, че да ограничават ползването на дизели.Защо Тойота спря да продава дизели през 80-те години в САЩ.А е водеща компания за дизелови двигатели.Защото видя накъде отива ЕПА, чиято цел е да осигурява печалбата на корпорациите продаващи бензин и да защити статуквото на Големите 3 от Детройт.От които лобито им в конгреса на САЩ получава дебели пликове, защитавайки съществуването им. А фактите са прости, корпорациите печелят много повече от бензина, и освен това хората нямат алтернатива. Дизел може да заместиш с разни масла, ама ходи си рафинирай бензин.Моделът в САЩ е изчистен-там всичко се прави с цел печалба безмилостно върху гърба на потребителите. Европа вижда този модел, че работи и ще го приложи под една или друга форма(все едно финни прахови частици, екология и грижа за човека)върху населението си.И такива послушковци като България ще са между първите принудени.И тук търговците на нови коли си имат политици в парламента.А най-много вредни емисии се отделят от една кола, за да бъде произведена.Т.е. колкото по дълъг е животът на една кола с най-много изминат път, толкова пропорционално са по малко емисиите на единица от този път, стига да е в изправност.

Дончо, това за "най-многото емисии" ... си е чиста глупост. Поправи се. Цялата ти писаница отива на вятъра, може би защото няма какво да кажеш. Аз харесвам бензина, защото е по-бързооборотен, не мирише, не е толкова шумен и е по-евтина колата вкл. и като поддръжка. По-бавно набира на ниски обороти, така че с тези идиотски ограничения и дизелът има предимство. Но пък приятно е да ги задминаваш на мигастрилата.

ПРЕДИ СЪЩИЯТ СЛУЧАЙ С ФВАГЕНА, СЕГА С МЕРДЖАНКАТА, И ПОСЛЕ С ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ А НЕМЦИТЕ НИКОГА НЕ ЛЪЖАТ, САМО "МАЖАТ"

УУУУУ, долу ръцете от мерцедеса ми- щели кай да ми го изтеглят. И са какво да вада гаража майбасите ли ????

Конкуренцията за пазари използва всякакви трикове, за да елиминира останалите участници. Този трик, изглежда доста атрактивен и достоверен, но целта му не е заявената. Просто, се думка силно тъпанът, че единствено Даймлер има ресурс да пази екологията, а всички останали -нямат и замърсяват. Това е силата на монопола. Всъщност, от допотопната немска технология, на пазара има много по надеждни, по чисти, по изпипани и трайни возила. Не че са много, но ги има. Но трябва някак да попречим на техните продажби, лягайки върху марката и традицията. У нас всеки втори циганин е качен на "Мерджан". Друго си е!

Кои са тези марки? Тайна ли са?

Ти пък, неудобен въпрос задаваш. Развали му сутрешното кафе на човека.

Тези поредни разкрития ще сложат край на дизеловите двигатели за леки автомобили. За тежкотоварните още няма алтернатива. До година-две по автокъщите ще е пълно с евтини дизелетки за радост на Ганьо.

за БГ щастие...

Бял мерцедес ме преследва в живота и неуморно пред мене върви....лялялял недейте са пени толкова е, разбирачи

Истината излиза винаги наяве!Лъжци и измамници, но така се трупат пари и те са много "успешни".Това е несъвършенството на човека.

Мерцедеса отдавна се наакаха и не правят читави коли, както едно време. Достигнаха върха 90те години в лицето на W124 и след това почна срива. Коли конфекция, бараки и кочини по нищо отличаващи се от всички останали. Остана им само старата слава, в която вярват комплексарите и баламурниците.

кисело е гроздето, м?

Не е кисело, ами мухлясало. Ама ти си хапвай- баламурниците нямат свършване.

Нещо не разбрах как ги ''изтегля'' след като никой не е дошъл да ми каже че ще си вземе колата и ще ми върне парите????

Няма никой да ти дойде на село, да ти откара бараката. По добре си купи друга марка и няма да имаш ядове.

Нито една сервизна кампания за 55 години! Съвършенство от Класа!

А иначе моят 20-годишен, 100к.с., бензинов Опел им бил виновен за замърсяването на въздуха.... Моята кола е в пъти по- екологична отколкото всички дизелови аудита, бмв-та и мерцедеси със по 200 коня и нагоре ... Каквито и лъжливи данни да подават няма как да изработят мощен дизел, който едва ли не да пръска отзад чист кислород, просто физически и технологично е невъзможно... Ама нали си имат лобита и някои грозни депутати стават още по- дебели... Старите автомобили им били виновни... Тъпаци....

Пожелавам ти, твоят 20 годишен Опел, да си го караш още 40 години!

Малоумен дебил, Аз имам моя 20-годишен опел от 15г. За тези 15 години познай колко пъти съм му ремонтирал двигателя - 0 пъти. Два пъти водна помпа съм сменял, един път динамо съм ремонтирал... Останалото съм сменял консумативи само- ремъци, филтри и т.н. Е, вярно смених 2 врати и един калник заради ръжда. Окачване - на 5-6 години подменям... Но това за 15 години. А сега ми кажи ти мерцедес на 5-6 години колко пъти е влизал в сервиз- поне 5-6 пъти- бас ловя. За БМВ - там няма да коментирам... Защо да си купувам нова кола!? Тази ме вози от точка А до точка Б и не е важно дали колата е нова, а дали върши работа. НО ЕЛЕМЕНТАРЕН ЧАЛГА МОЗЪК КАТО ТВОЯ ЕДВА ЛИ ГО РАЗБИРА.

За съжаление дизела не може вече за достигне нивото на замърсяване което самите производители наложиха в битката помежду си ,със всичките филтри ,катализатори ,ЕГР клапани ,софтуер правят безмислено карането на дизели ,те са толкова скъпи ,че правят поддръжката на новите дизели скъпа и предимството ,че харчат по малко гориво от бензиновите се размива ,скоро дизели ще останат само товарните автомобили и специални машини за които разхода оправдава скъпата поддръжка.

Баш Майстора си го е казал: "Мерцедеса кола ли е бе...?"

Сложи дизел от Марешки и всички еко двигатели ще убият всички еко норми. По дима от аспуха ще познаеш кой от къде зарежда...

Не си прав - мини през другите бензиностанции и виж, че е същото. Генерално ни е занижен стандарта на горивото в България. Иначе за на Марешки бензиностанциите, от гледна точка на качеството на горивата, само суперлативи мога да кажа. Карам по 80к км годишно в България (газ/бензин) на служебният джип, около 20к км на личният (бензин), а и имам наблюдения относно служебното ползване на колата на брат ми (дизел), който е шофьор и минава над 100к км в България - служебният ми автомобил има малко по нисък разход на газ от Марешки, личният харчи с 10-12% по малко с бензин от Марешки, а брат ми твърди, че има повече мощност, а реално 8-15% по нисък разход на гориво. От друга страна цените - фирмата, в която работя спестява от разликата в цената на газта между бензиностанциите на Марешки и другите, над 2000 лв годишно. Реално оплаквания нямам от качеството

Случва се и на най-добрите...Иначе, само Опел останаха честни..Бравос

знаете, че съм комплексар и ми е къс гаечният ключ... което компенсирам с пари и големи коли, разбира се... но се тревожа за моята бяла на цвят, нова-новеничка s класа, печка, 4х4, 258 коня... призведена е някъде около 10-11 май 2016... дали и аз съм ЗАСЕГНАТ? само мисълта, че това, с което си избивам комплексите може да ми го изтеглят... и много ме БОЛИ! приятели, помогнете на комплексара (язе), както аз ви помагам, когато ви е ТЕЖКО!

Нема проблеми- слагай си използвано олио от фритюрниците по ресторантите и всичко е ОК.

Край си японско-китайската тоалетна и не говори, че тези които карат немски са комплексирани. Понеже най-мнго комплексари виждам със следните марки - Хюндай Санта Фе и Субару Трибека. Е няма по-комплесирани чичаци от шифИорите на тези гробници.

Що? Ко им е? Аз съм със санта фе. Врътнал съм и почти 220000, почти без проблеми, върши ми работа, от какво да съм недоволен. Какъв ти е проблемът?

Началник

дядка, ама аз наистина имам s класа и то точно описаната от меня... не можеш ли чете? какво ти е? ша ми помагаш ли или не?

Европа, понякога, е учудващо тъпа. Цялата тази кампания с масовото производство дизеловите автомобили е тъпа. В Япония 99% от леките коли са бензинови, като 30% от тях са на пропан-бутан и метан. Дали японците са тъпи ли мислят с главите си и целят минимални емисии?

На ред са френските мачки, пички и елхички.А покрай тях и фиатко братко и т.н.

В Дубай и Абу Даби карат на катарска газ. Пушещ автомобил или автобус никъде не се вижда.

Да де, ама там бензина е по-евтин от водата. Жена като си сложи токчета и където стъпи бликва нефт...

Германците правят скъпи каруци за безмозъчни глупаци.

секта

Карай си ядящия масло боклук с ламаринки от бураго и опявай колко ти е хубава колата не пречиш комплексарче. Видяхме колко мозък имаш и ти. И аз не харесвам мерцедес, ама не оплювам и не обиждам хората като теб. Всеки има право да харесва нещо, а от такива комплексари като теб, които само си мерят ..... аман.

германските мошеници. А Меркел ще ми говори политически европедалски простотии на срещата на Г-20 срещу Тръмп, че не е подписал споразумението за въглеродните емисии. Но ето че точно американците изловиха германските мошеници.

американците да унищожат германската автомобилна индустрия. която гради прогреса си с измами и лъжи.

НЕ Е ТОЗИ МЕРЧО,КОЙТО ГО ПРАВИХА ПРЕДИ 30 ГОДИНИ В ГФР!СЕГА СА ПЪЛНИ БОКЛУЦИ,ОТ КАКТО СЕ ОБЕДИНИХА!!!

Може и да не е, но пак си е класа. Поне първите 80-100Ккм.

То за първите до 100000 всички ги изкарват, та и повече. Виж в София такситата Хюндай и КиЯ са по над 6-700 хиляди.

Най добре за ги спрат тези швабски боклуци.

А стига бе! Не им стига на американците,че се заядоха с Фолксваген, ами сега и с Мерцедес! Какво да кажем за осемцилиндровите кадилаци и шевролети? Те да не би да са от най-екологичните? Ама за тях НИТО ДУМА! Каруци! Колкото руснаците правеха читави коли,толкова и те,ама нали по навик все плюем руснаците... Мерцедес е призната марка, каквато скоро не ще имат ни едните,ни другите по отношение на автомобилостроене.

Абе кретен, те са БЕНЗИНОВИ.

И що като са бензинови бе льольооо? Къде са четири цилиндъра,къде са осем? Плюс на Мерцедеса филтър за твърди частици-замърсява само на книга! Виж им мърлявите ауспуси на американските каруци,дето харчат колко бензин толко и масло! Що не ги сложат една до друга с Мерцедеса? Шушляк!

нов внос. К а т о н о в ! ! !

Това не ме засяга ;-)

Майтапът си е майтап, но карах този звяр 23 години по асфалт с 80-90 км/ч., лазих по горски, планински и всякакви черни пътища безпроблемно и имам чудесни спомени с него. Не беше и чувал за електроника и саморъчно обслужвах всичките му нужди (които си бяха доста), а той ме остави насред път само веднъж - скапа се текстолитовото зъбно колело на разпределителния вал, но - куриоз, точно на 70 хиляди километра, както беше и предвидил производителят. Нито веднъ не прегря - може би защото му внмавах. Два пъти сменях прагове, два път го боядисвах - нормално. Разстреля го смъртоносно на паркинга един юнак с Волво и направи добро на циганите, а мене ядоса и натъжи - машинката си вървеше чудесно. Е не чак като наследилия я 9-годишен VW (който пък падна убит от една хубавица със Нисан - огромен SUV, която се опита - неуспешно, да убеди и КАТ, че при обратен завой на забранено място трябвало да гледа само надясно. Оцелях 98-99%, а нейният застраховател се оказа пинтия. Та за следващия ми VW трябваше да с доплащам. Доста ... Ех, Жожо, Жожо ... Но пък и аз бях прекалено млад ...

Добре си е ЗАЗ - ако закъса може и да го добуташ. Та никога не те изоставя по този начин. Аз бях с Москвич. Не ме е оставял никога, но си лежах на сянка под него през ден. И много трудно се бута. Харесва ми Тойота в тази връзка.

Ако корпорация може да мами тя ще мами, това важи за всички и навсякъде. А проблема със замърсяванията може да се реши много бързо ако разсекретят технологиите за акумулатори/горивни клетки и тогава всички ще искат да минат на ел.коли. НО нефтения бизнес един от най-големите и основните играчите не искат да се откажат от парите и властта си.

Така ли? А токът за ел. колите как се произвежда? Колко замъсяват ТЕЦ-овете? Как се произвеждат батериите за ел. колите? Смяташ ли, че е екологично? А, как после ще утилизизират отработените батерии? Все въпроси на които няма отговор досега.

kerelov@poshta.net

Замърсяват и още как. Затова зеленюгите искат, и успяват, да се закриват ядрени електроцентрали, въпреки че засега няма по-чист начин за производство на енергия в големи количества.

Ай стига бе! И тез ли? И сега кво прайм с 20-годишния ми мерчан? Да го фъргам ли и да мина на Гоуф 4-ка?

В първия момент си помислих, че е заради винтовете на гумите.

Не е, за тях има друга сервизна акция, ще ги заменят с болтове.

3евзек

С винтовете е лесно. Ако се развинтят, се оправят лесно. Обаче ако болтовете се разболтят...

Ако наистина ги интересуваше природата, щяха да въведат същите ограничения и за ТИР-ове, автобуси, камиони, кораби .... На практика създават изкуствени ограничения, за да не могат американски автомобили да се продават в Европа без формално да нарушават правилата на СТО. От цялата простотия страдат обаче главно европейските потребители.

Поне за корабите е трудна работа! Поне 90% от тях са с двутактови дизели с турбонадув, ползващи най-нискокачественото гориво, мазут, с процентно съдържание на сяра до 3%, което е много. И консумацията е огромна - десетки, че и стотици, тонове на денонощие, иначе няма как да постигнат мощности от десетки хиляди конски сили. Освен това корабите имат и спомагателни котли, които също харчат тонове гориво, най-често мазут. За сега единствените ограничения, които се наложиха по пътя за ограничаване на замърсяването, е задължително ползване на горива, основно газьол, със съдържание на сяра 0.1% и по-малко, но не навсякъде, а само в някои райони около Европа, Америка, Китай и Япония. Разбира се , вече се проектират, а има и няколко вече построени, двигатели, работещи на природен газ. Е, там вече говорим за огромни количества СО2, но то е неизбежен резултат от горенето, и известни количества NО. Вероятно в недалечно бъдеще ще се мине на такива корабни двигатели, но те не се произвеждат, а се строят, защото са огромни, за нашите представи, машини...и естествено, ще е необходимо доста време...И все пак корабите са само около 70 000, в сравнение с автомобилите, които със сигурност са над милиард...

от години има въведени норми за тировете. незнам от къде взехте инфо че няма, но се лъжете.

БЪЛГАРИЯ ЩЕ СЕ НАПЪЛНИ С МЕРЦЕДЕСЕ !!!!!!!!!!!!

Вдигнаха стандарта толкова високо, че се постига само с нов двигател при лабораторни условия. Еко-каламбури!

кватимата на кота нула

Да ги преправят на ток.

Оказа се ,че всички немски дизели не отговарят на еко нормите единствено френските и японски дизели нямат забележки.

Не си прав, скандала с маменето е повсеместен и обхваща както излгежда всички световни марки. Просто излиза наяве че дизела вече е извлекъл максимума и от това повече не може. От делно потребителите искат най вече мноу яки коли по 200-300 коня и да харчат по 4-5/100 нафта. Е няма как да стане това.

Три са фирмите които правят дизелови двигатели, Волво, Мерцедес и Фолксваген, останалите все още се опитват, но не им се получава. Горните три вдигнаха стандарта до небесата. Целта беше да елиминират конкуренцията от останалите. Станаха за смях.

волво правят капачки за буркани "омния"

не е вярно. мерцедес купува дизеловия мотор на рено за а класата например. този мотор на рено спечели награда за наи-добър мотор 2015 или 2016. дизеловия мотор на опел е един от наи-добрите и наи-икономичния на пазара. фият продава дизеловите си мотори също на другите производители на коли. така че съберете малко инфо пък после пишете за волво и мерцедес...

Хаха за Ленд Круизер и Тойота дизела чувал ли си ?

Много си в грешка - бих казал, че добри дизелови мотори правят PSA и BMW от Европейците. Това с Волво (Форд) ме разсмя много :)

Просто американците разчистват конкуренцията на собствените си марки в собствената си държава по този начин - автомобилостроенето им е закъсало много...