”Даймлер” изтегля в Европа 3 милиона дизелови ”Мерцедес”-а
Германският концерн "Даймлер" (Daimler) изтегля над 3 милиона коли с дизелови двигатели от марката си "Мерцедес-Бенц" (Mercedes-Benz) в Европа.
Обратно в новинатаКоментари - ”Даймлер” изтегля в Европа 3 милиона дизелови ”Мерцедес”-а | Днес.dir.bg
Коментари
За честните германци и за немското качество може да се говори само в минало време. Лъжи, подкупи, двойни стандарти, манипулации - това е характерно за съвременната немска политика и икономика.
Трябва всички печки да се спрът след 15тата година или 2воен данък.
Тук не става дума за това дали дизел Мерцедес е лоша кола.Да, със сигурност са лъгали чрез софтуер за сваляне на емисиите, както и Фолксваген.Друг е въпросът защо емисиите на ЕПА(EPA) в САЩ са направени така, че да ограничават ползването на дизели.Защо Тойота спря да продава дизели през 80-те години в САЩ.А е водеща компания за дизелови двигатели.Защото видя накъде отива ЕПА, чиято цел е да осигурява печалбата на корпорациите продаващи бензин и да защити статуквото на Големите 3 от Детройт.От които лобито им в конгреса на САЩ получава дебели пликове, защитавайки съществуването им. А фактите са прости, корпорациите печелят много повече от бензина, и освен това хората нямат алтернатива. Дизел може да заместиш с разни масла, ама ходи си рафинирай бензин.Моделът в САЩ е изчистен-там всичко се прави с цел печалба безмилостно върху гърба на потребителите. Европа вижда този модел, че работи и ще го приложи под една или друга форма(все едно финни прахови частици, екология и грижа за човека)върху населението си.И такива послушковци като България ще са между първите принудени.И тук търговците на нови коли си имат политици в парламента.А най-много вредни емисии се отделят от една кола, за да бъде произведена.Т.е. колкото по дълъг е животът на една кола с най-много изминат път, толкова пропорционално са по малко емисиите на единица от този път, стига да е в изправност.
Дончо, това за "най-многото емисии" ... си е чиста глупост. Поправи се. Цялата ти писаница отива на вятъра, може би защото няма какво да кажеш. Аз харесвам бензина, защото е по-бързооборотен, не мирише, не е толкова шумен и е по-евтина колата вкл. и като поддръжка. По-бавно набира на ниски обороти, така че с тези идиотски ограничения и дизелът има предимство. Но пък приятно е да ги задминаваш на мигастрилата.
ПРЕДИ СЪЩИЯТ СЛУЧАЙ С ФВАГЕНА, СЕГА С МЕРДЖАНКАТА, И ПОСЛЕ С ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ А НЕМЦИТЕ НИКОГА НЕ ЛЪЖАТ, САМО "МАЖАТ"
УУУУУ, долу ръцете от мерцедеса ми- щели кай да ми го изтеглят. И са какво да вада гаража майбасите ли ????
Конкуренцията за пазари използва всякакви трикове, за да елиминира останалите участници. Този трик, изглежда доста атрактивен и достоверен, но целта му не е заявената. Просто, се думка силно тъпанът, че единствено Даймлер има ресурс да пази екологията, а всички останали -нямат и замърсяват. Това е силата на монопола. Всъщност, от допотопната немска технология, на пазара има много по надеждни, по чисти, по изпипани и трайни возила. Не че са много, но ги има. Но трябва някак да попречим на техните продажби, лягайки върху марката и традицията. У нас всеки втори циганин е качен на "Мерджан". Друго си е!
Тези поредни разкрития ще сложат край на дизеловите двигатели за леки автомобили. За тежкотоварните още няма алтернатива. До година-две по автокъщите ще е пълно с евтини дизелетки за радост на Ганьо.
Бял мерцедес ме преследва в живота и неуморно пред мене върви....лялялял недейте са пени толкова е, разбирачи
Истината излиза винаги наяве!Лъжци и измамници, но така се трупат пари и те са много "успешни".Това е несъвършенството на човека.
Мерцедеса отдавна се наакаха и не правят читави коли, както едно време. Достигнаха върха 90те години в лицето на W124 и след това почна срива. Коли конфекция, бараки и кочини по нищо отличаващи се от всички останали. Остана им само старата слава, в която вярват комплексарите и баламурниците.
Нещо не разбрах как ги ''изтегля'' след като никой не е дошъл да ми каже че ще си вземе колата и ще ми върне парите????
А иначе моят 20-годишен, 100к.с., бензинов Опел им бил виновен за замърсяването на въздуха.... Моята кола е в пъти по- екологична отколкото всички дизелови аудита, бмв-та и мерцедеси със по 200 коня и нагоре ... Каквито и лъжливи данни да подават няма как да изработят мощен дизел, който едва ли не да пръска отзад чист кислород, просто физически и технологично е невъзможно... Ама нали си имат лобита и някои грозни депутати стават още по- дебели... Старите автомобили им били виновни... Тъпаци....
Пожелавам ти, твоят 20 годишен Опел, да си го караш още 40 години!
Малоумен дебил, Аз имам моя 20-годишен опел от 15г. За тези 15 години познай колко пъти съм му ремонтирал двигателя - 0 пъти. Два пъти водна помпа съм сменял, един път динамо съм ремонтирал... Останалото съм сменял консумативи само- ремъци, филтри и т.н. Е, вярно смених 2 врати и един калник заради ръжда. Окачване - на 5-6 години подменям... Но това за 15 години. А сега ми кажи ти мерцедес на 5-6 години колко пъти е влизал в сервиз- поне 5-6 пъти- бас ловя. За БМВ - там няма да коментирам... Защо да си купувам нова кола!? Тази ме вози от точка А до точка Б и не е важно дали колата е нова, а дали върши работа. НО ЕЛЕМЕНТАРЕН ЧАЛГА МОЗЪК КАТО ТВОЯ ЕДВА ЛИ ГО РАЗБИРА.
За съжаление дизела не може вече за достигне нивото на замърсяване което самите производители наложиха в битката помежду си ,със всичките филтри ,катализатори ,ЕГР клапани ,софтуер правят безмислено карането на дизели ,те са толкова скъпи ,че правят поддръжката на новите дизели скъпа и предимството ,че харчат по малко гориво от бензиновите се размива ,скоро дизели ще останат само товарните автомобили и специални машини за които разхода оправдава скъпата поддръжка.
Сложи дизел от Марешки и всички еко двигатели ще убият всички еко норми. По дима от аспуха ще познаеш кой от къде зарежда...
Не си прав - мини през другите бензиностанции и виж, че е същото. Генерално ни е занижен стандарта на горивото в България. Иначе за на Марешки бензиностанциите, от гледна точка на качеството на горивата, само суперлативи мога да кажа. Карам по 80к км годишно в България (газ/бензин) на служебният джип, около 20к км на личният (бензин), а и имам наблюдения относно служебното ползване на колата на брат ми (дизел), който е шофьор и минава над 100к км в България - служебният ми автомобил има малко по нисък разход на газ от Марешки, личният харчи с 10-12% по малко с бензин от Марешки, а брат ми твърди, че има повече мощност, а реално 8-15% по нисък разход на гориво. От друга страна цените - фирмата, в която работя спестява от разликата в цената на газта между бензиностанциите на Марешки и другите, над 2000 лв годишно. Реално оплаквания нямам от качеството
знаете, че съм комплексар и ми е къс гаечният ключ... което компенсирам с пари и големи коли, разбира се... но се тревожа за моята бяла на цвят, нова-новеничка s класа, печка, 4х4, 258 коня... призведена е някъде около 10-11 май 2016... дали и аз съм ЗАСЕГНАТ? само мисълта, че това, с което си избивам комплексите може да ми го изтеглят... и много ме БОЛИ! приятели, помогнете на комплексара (язе), както аз ви помагам, когато ви е ТЕЖКО!
Нема проблеми- слагай си използвано олио от фритюрниците по ресторантите и всичко е ОК.
Край си японско-китайската тоалетна и не говори, че тези които карат немски са комплексирани. Понеже най-мнго комплексари виждам със следните марки - Хюндай Санта Фе и Субару Трибека. Е няма по-комплесирани чичаци от шифИорите на тези гробници.
Що? Ко им е? Аз съм със санта фе. Врътнал съм и почти 220000, почти без проблеми, върши ми работа, от какво да съм недоволен. Какъв ти е проблемът?
Европа, понякога, е учудващо тъпа. Цялата тази кампания с масовото производство дизеловите автомобили е тъпа. В Япония 99% от леките коли са бензинови, като 30% от тях са на пропан-бутан и метан. Дали японците са тъпи ли мислят с главите си и целят минимални емисии?
В Дубай и Абу Даби карат на катарска газ. Пушещ автомобил или автобус никъде не се вижда.
Германците правят скъпи каруци за безмозъчни глупаци.
Карай си ядящия масло боклук с ламаринки от бураго и опявай колко ти е хубава колата не пречиш комплексарче. Видяхме колко мозък имаш и ти. И аз не харесвам мерцедес, ама не оплювам и не обиждам хората като теб. Всеки има право да харесва нещо, а от такива комплексари като теб, които само си мерят ..... аман.
германските мошеници. А Меркел ще ми говори политически европедалски простотии на срещата на Г-20 срещу Тръмп, че не е подписал споразумението за въглеродните емисии. Но ето че точно американците изловиха германските мошеници.
НЕ Е ТОЗИ МЕРЧО,КОЙТО ГО ПРАВИХА ПРЕДИ 30 ГОДИНИ В ГФР!СЕГА СА ПЪЛНИ БОКЛУЦИ,ОТ КАКТО СЕ ОБЕДИНИХА!!!
А стига бе! Не им стига на американците,че се заядоха с Фолксваген, ами сега и с Мерцедес! Какво да кажем за осемцилиндровите кадилаци и шевролети? Те да не би да са от най-екологичните? Ама за тях НИТО ДУМА! Каруци! Колкото руснаците правеха читави коли,толкова и те,ама нали по навик все плюем руснаците... Мерцедес е призната марка, каквато скоро не ще имат ни едните,ни другите по отношение на автомобилостроене.
Абе кретен, те са БЕНЗИНОВИ.
Това не ме засяга ;-)
Майтапът си е майтап, но карах този звяр 23 години по асфалт с 80-90 км/ч., лазих по горски, планински и всякакви черни пътища безпроблемно и имам чудесни спомени с него. Не беше и чувал за електроника и саморъчно обслужвах всичките му нужди (които си бяха доста), а той ме остави насред път само веднъж - скапа се текстолитовото зъбно колело на разпределителния вал, но - куриоз, точно на 70 хиляди километра, както беше и предвидил производителят. Нито веднъ не прегря - може би защото му внмавах. Два пъти сменях прагове, два път го боядисвах - нормално. Разстреля го смъртоносно на паркинга един юнак с Волво и направи добро на циганите, а мене ядоса и натъжи - машинката си вървеше чудесно. Е не чак като наследилия я 9-годишен VW (който пък падна убит от една хубавица със Нисан - огромен SUV, която се опита - неуспешно, да убеди и КАТ, че при обратен завой на забранено място трябвало да гледа само надясно. Оцелях 98-99%, а нейният застраховател се оказа пинтия. Та за следващия ми VW трябваше да с доплащам. Доста ... Ех, Жожо, Жожо ... Но пък и аз бях прекалено млад ...
Ако корпорация може да мами тя ще мами, това важи за всички и навсякъде. А проблема със замърсяванията може да се реши много бързо ако разсекретят технологиите за акумулатори/горивни клетки и тогава всички ще искат да минат на ел.коли. НО нефтения бизнес един от най-големите и основните играчите не искат да се откажат от парите и властта си.
Така ли? А токът за ел. колите как се произвежда? Колко замъсяват ТЕЦ-овете? Как се произвеждат батериите за ел. колите? Смяташ ли, че е екологично? А, как после ще утилизизират отработените батерии? Все въпроси на които няма отговор досега.
Ай стига бе! И тез ли? И сега кво прайм с 20-годишния ми мерчан? Да го фъргам ли и да мина на Гоуф 4-ка?
В първия момент си помислих, че е заради винтовете на гумите.
Ако наистина ги интересуваше природата, щяха да въведат същите ограничения и за ТИР-ове, автобуси, камиони, кораби .... На практика създават изкуствени ограничения, за да не могат американски автомобили да се продават в Европа без формално да нарушават правилата на СТО. От цялата простотия страдат обаче главно европейските потребители.
Поне за корабите е трудна работа! Поне 90% от тях са с двутактови дизели с турбонадув, ползващи най-нискокачественото гориво, мазут, с процентно съдържание на сяра до 3%, което е много. И консумацията е огромна - десетки, че и стотици, тонове на денонощие, иначе няма как да постигнат мощности от десетки хиляди конски сили. Освен това корабите имат и спомагателни котли, които също харчат тонове гориво, най-често мазут. За сега единствените ограничения, които се наложиха по пътя за ограничаване на замърсяването, е задължително ползване на горива, основно газьол, със съдържание на сяра 0.1% и по-малко, но не навсякъде, а само в някои райони около Европа, Америка, Китай и Япония. Разбира се , вече се проектират, а има и няколко вече построени, двигатели, работещи на природен газ. Е, там вече говорим за огромни количества СО2, но то е неизбежен резултат от горенето, и известни количества NО. Вероятно в недалечно бъдеще ще се мине на такива корабни двигатели, но те не се произвеждат, а се строят, защото са огромни, за нашите представи, машини...и естествено, ще е необходимо доста време...И все пак корабите са само около 70 000, в сравнение с автомобилите, които със сигурност са над милиард...
Вдигнаха стандарта толкова високо, че се постига само с нов двигател при лабораторни условия. Еко-каламбури!
Оказа се ,че всички немски дизели не отговарят на еко нормите единствено френските и японски дизели нямат забележки.
Не си прав, скандала с маменето е повсеместен и обхваща както излгежда всички световни марки. Просто излиза наяве че дизела вече е извлекъл максимума и от това повече не може. От делно потребителите искат най вече мноу яки коли по 200-300 коня и да харчат по 4-5/100 нафта. Е няма как да стане това.
Три са фирмите които правят дизелови двигатели, Волво, Мерцедес и Фолксваген, останалите все още се опитват, но не им се получава. Горните три вдигнаха стандарта до небесата. Целта беше да елиминират конкуренцията от останалите. Станаха за смях.
не е вярно. мерцедес купува дизеловия мотор на рено за а класата например. този мотор на рено спечели награда за наи-добър мотор 2015 или 2016. дизеловия мотор на опел е един от наи-добрите и наи-икономичния на пазара. фият продава дизеловите си мотори също на другите производители на коли. така че съберете малко инфо пък после пишете за волво и мерцедес...