Коментари - Кола се заби в караулка на КАТ, четирима ранени | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

дърти шемети

май не са й давали да пише много като малка, сега и е паднало.

какво е правила караулката на пътя на реното-да се намери този който е разрешил поставянето и на това място и да му се търси съдебна отговорност- какво е това- да се слагат караулки къде трябва и не трябва- не може така -айде де -пък и тоя -ще му търсят отговорност защо е карал нататък-ами негова си работа -ще кара където си иска

абе и аз съм дърт ама не съм петъчен шофьор(хора дето карат петък и неделя и опита им се свежда до това да се блъснат в първото дърво като излязат от града)

Аз пък съм илитерат и в областа на шофирането и до сега винаги съм си мислел , че градското е по трудно от извънградското.

Шофьорите с книжки от времето на комунизма са много опасни на пътя. Те шофират изключително зле и много опасно, самоуверени са, поради което шофират, все едно са сами на пътя. А в случая са били сами на пътя .... Имат забавени реакции и някак карат, все едно са в кома.Те някак си не се справят и със съвременните коли, не че Реното е някаква надеждна кола. В петък един такъв караше срещу мен в насрещното за него платно, приличаше на подвижен паметник, както казват хората нито приема, нито предава.

Извънградското е много по-трудно естествено. Явно и ти си един шофьор. Шофьорлъкът не е газ - спирачка. А и на градско какво може да се случи, освен да огънеш някоя ламарина с 50 км/ч. или да се загубиш ако не си от София и да повъртиш малко.

Абе аз не съм от комунизма, от по-късно съм шофьор, ама да ти кажа - точно обратното е на това, което си написал. Ти ако си някое дупе каращо аЛуди и твърдящо , че реното не е сигурна кола, то нищо не знаеш за шоферлъка. Спрямо какво е несигурно рендето? Спрямо велосипед или спрямо тир? А аудито сигурно ли е спрямо караулка??

Абе все ми се струва от сводките на КАТ че 25-40 годишни са най често катастрофиращите дебили на пътя.Те се мислят за недосегаеми и велики на пътя седнали в западните си ,,нови ,,бракми на по 20 години или в новите лъскачи купени от тате или любовника си.Особено като се напушат и целия свят е техен ...после дъртите били слаби шофьори ...

Почти се бях примирил с предишната ти реплика към мее, ама сигъ комунизъма, шофирането .... ае спрете се малко.По време на комунизъма да видиш мангал зад волан ....???

Всеки ден ги виждам кои са идиотите зад волана докато съм на велосипеда ! Само едно мога да кажа - в момента трябва да се въведе изпит за всяко подновяване на СУМПС ! Искаш още 10г книжка - изпит. Само това е спасението !

С риск да ме освиркате но ... стар, но опитен шофьор. Явно е карал бавно, щом всички са живи (и слава Богу) . За съжаление възрастта не прощава, и само късмета е бил на негова страна, че е нямало автомобил в насрещното. Съвет към шофьора - приятелю, Господ те обича, но ти казва, че е време да спреш да шофираш. Времето е неумолимо - всички сме родени с болка и си заминаваме един ден ...

те по време на комунизма не се бяха накучили толкова много.

почнаха тараните в балканската освободителна воина....

Аз съм на 47, книжката ми е от комунизЪма, а стажа ми е изключително по време на "промяната". Много ли опасен съм? Само да те светна, че за мен не съществуват парктроници, камери и др. нововъведения за тъпанари. Можеш ли да караш 2 километра по горски път назад само на огледала и то с почти напълно натиснат педал на газта?

хахахахаха,ама много си умен, от времето на комунизма казваш, душичка миличка. Не си прав, ама никак неси прав щото не си наясно . На волана няма политика, няма емоция ,няма амбиция или гордост.Там има само трезва преценка и чист разум. Та знаеш ли ти чадо Божие ,че по времето на комунизма както го определяш имаше школа за шофьори от 6 месеца. Изключвам такива като мен дето по една година им беше курса всеки ден занимания по въпроса. Изучаваше се устройство на автомобила,теория и практика подробно, полигон задължително,градско и извънградско,първа помощ, безопасно кормуване, отстраняване на повреди, динамика и поведение на автомобила,правилника с безброй листовки ,задължително много часове на тренажор и това само за една категория. Подчертавам - тренажор много часове и изпити вътрешни ама много и чак тогава пред държавна комисия. Милост нямаше. По всичките вътрешен изпит и дискусия в кабинета и до автомобила. Та понеже съм от времето на комунизма шофьор да те открехна ,за 50 години зад волана, няма една катастрофа ,едно наказание,една отнета точка. Но от шофьорите на твоето време днес ме е страх. И днес като съм на волана, внимавам да не е дрогиран, да не е пиян , да не получи инсулт на волана, наблюдавам го как диша колата до мен, свирка ли с клаксона, по мобилния ли говори,реши ли се ,с очила ли е и какви са, как потегля, как прави маневрите, кога дава мигач, как изпреварва, как сменя скоростите, как намалява, бърка ли си в носа , смее ли се, говори ли , гледа ли в огледалото,каква му е скоростта,какъв автомобил е яхнал,владее ли го и т.н. и т.н и т.н. И да ти кажа, страх ме е. Гледам да не връхлети върху мен, щото нито правилник знаят , нито разбират какво правят , нито мислят за другия до теб на пътя,за предвиждане и усещане на другия да не говорим. Проблема днес е в слабата, изключително слабата подготовка на водачите на МПС , и това е краткото време на т.н. курсове за шофьори. В това е проблема, основния проблем е в подготовката ,след това всички останали. Слабата подготовка е основата на проблема за войната по пътищата. За един или два месеца,по час два занимания няма как да се научиш, да владееш автомобила. Впрочем от времето на комунизма та до днес имам всичките категории,това го казвам само за прецизност. И всеки автомобил има своя душа, свои характеристики и ако не си наясно какво става в душата му, ставаш потенциално опасен. А колко още куп неща има ,които ако не знаеш може да завършиш лошо даже ужасно. За това е този ужас по пътищата. Запомни друже, слабата подготовка днес по времето на т.н демокрация е в основата на войната по пътищата и тази масова смърт. Подготовката при комунизма, какъвто и да е бил този строй, беше несравнимо по добра и сериозна от тази която е сега. Това е самата истина. А иначе разбира се , в края на краищата всяко правило си има изключения, но като цяло днес и сега подготовката е изключително слаба, да не кажа почти никаква. Това е.

Чико, тези душички нямат представа за какво става дума. Много е лоша работата, ама много.

Радев, А бе махнете ги тия караулки! Ще се озпопребият хората . . . .

68 години ... това е млад пенсионер. Докато ми дойде на мен времето за пенсия, сигурно ще се работи до 75. Вярно е, че възрастта не прощава, но е вярно и че се отразява различно на различните хора. Не може директно да отпишеш 68-годишните. В Германия преди седмица видях бабичка, която доста умело шофираше и доста убедително паркира. Караше пред мен и заедно спряхме на паркинга на един магазин. Чак като слезе видях, че е на поне 85. Имам познат в Бразилия, който допреди година и половина караше пистов мотор. Вече не кара, защото получи тежки изгаряния на краката, в резултат на ... пожар при ремонт на покрива на къщата си. Човекът е на 70 години, с очите си съм го виждал как кара с 300 и слага в малкия си джоб 30-40 годишните. И накрая - баща ми е на 68, ако му кажеш, че е стар, няма да можеш да си намериш място на тази планета :))

Нарушил си е режима човека. Между 2 и 4 задължително трябва да се дремне, особено в неделя

Защо все още ги има тези караулки? Това са остатъци от соца, напълно ненужни. Трябва да се махнат всичките.

Абе, голям зъб е имал човекът на полицаите, ама от къде да знае, че караулката е изоставена....?