Коментари - 1000 лв. и 3 месеца без книжка, ако караш в аварийна лента? | dnes.dir.bg
назад

1000 лв. и 3 месеца без книжка, ако караш в аварийна лента?

1000 лева глоба и 3 месеца без книжка за шофиране в аварийната лента по магистралата - това прие на първо четене Транспортната комисия в Народното събрание.

Обратно в новината

Коментари - 1000 лв. и 3 месеца без книжка, ако караш в аварийна лента? | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Как 10 клас за шофьорска книжка, тия идиоти прости и тъпи съвсем се оляха! Дават ли си сметки колко хора ще карат съвсем без книжка и без курсове и каквито и да е инструкции заради техните глупости и простотии! Как така ще задължаваш хората да се учат в отвратителните държавни училища на гнусната държавна пропаганда чак до 10 клас - какъв е тоя фашизъм? Оставка на всички нещастници от транспортната комисия и направо от парламента да се махат тия идиоти!

Вместо да отворят аварийните ленти за движение и да намалят задръстванията по магистралите, тия идиоти искат да направят точно обратното! Оставка за всички тъпаци от транспортната комисия! Толкова пари и асфалт са дадени за построяването на тия аварийни ленти, а стоят без да се използват, ей така само за красота! Като закъса някой, ще си стой в най-дясната лента (бивша аварийна).и останалите ще го задминават, както е по останалите пътища, без аварийни ленти - толкова е просто! Ако аварийната лента се използва за трета лента на магистралата, ще намалеят задръстванията и много катастрофи от рисковани изпреварвания на изнервени шофьори! Но в празните кратуни на държавните чиновници и политици само глоби и буболечки има!

Аз имам друго предложение за санкция за каране в аварийното. Никакви глоби, никакви точки. Като хванат келемето, да го заключат в колата и да го оставят да пренощува една вечер внимателно паркиран в аварийната лента на някоя хубава права отсечка на "Хемус" или "Тракия".

"За шест месеца са засечени 142 случая на шофиране в аварийната лента на магистралите" На нас българите това ни е лошото, че не си задаваме правилните въпроси и не търсим първопричините за да отстраним проблемите. Дали някой се е запитал защо се кара в аварийната лента? Едва ли. Калпав асфалт и многобройните тежки тирове бързо износват нормалните ленти на магистралите, образуват се де коловози, отварят се дупки. Това е причината защо някои карат в аварийната. По добра настилка. Но управниците вместо да поправят проблема, налагат наказания. При хубава настилка никой няма да се вре в аварийната. Така се получава и с много други проблеми у нас - наказания вместо решения.