Китай затваря небето си за "Боинг" и "Еърбъс" на руски авиокомпании

Законовият им статут е неясен след налагането на санкциите срещу Москва заради войната

Обратно в новината

Коментари - Китай затваря небето си за "Боинг" и "Еърбъс" на руски авиокомпании | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

От заглавието става ясно че който иска може но само с Ту134/154....

Аеропланите?

Изглежда не ти стига много години от твоите обучения защото целия свят купува ресурси от Русия и Европа е най-бедната в момента в света включително докараха България до просешка тояга ти трябва да си много прост чов

Викаш ватенките 50 гини ни построиха комунизъм, а? Не ни окрадоха, а? Еййй, много си умен. Браво

На русия не и трябва други да и казват къде да лети 117000000км2. Една пета от цялата суша могат да летят на къде си искат.

Май имаш печатна грешка.

това заглавие не струва! трябваше да напишете: "пекин санкционира москва по заповед от вашингтон". ето тогава троловете на дб-азб и розовобузкото щяха да се подмокрят до уши. не, че те перманентно не са в това призрачно състояние.

На простия и глупав стратег Пупин Комплексарчето избра да воюва срещу Европа, най-богатата и цивилизована популация от хора и единстнената която беше настроена приятелски и му плащаше 1 млрд евро на ден. На тъпака въображението му стигна дотам да прави ракети и да нападне Украйна, все едно България да нападне Македония.. идиот!

Укропитек

_stankow

Защо "плащаше" ? Европа и до ден днешен си плаща, 1 милиард евро на ден ! Не е спирала ни на секунда, къде ще ходи ? Само дето сега плаща в рубли :) :) А пък дето била най-богата и най-цивилизованата - БЕШЕ ! :)

Нито Китай, нито Турция ще спират руски самолети, дори Боинг и Еърбъс, защото те са вече отдавна пререгистрирани в руска авио компания, каквато и да е тя, и стига да е юридически правомерна регистрацията, тогава тези самолети нямат никакво отношение към предишни собственици... Нещо май избързвате с фанфарите, почакайте малко, вижте внимателно тази и всякакви други препратки с укро звучене, и тогава цвилете в нестроен хор...

Сигурно не ти е ясно, че без резервни части тези самолети скоро ще почнат да падат като круши. Регистрацията на тези машини вече е направена и повторна международна регистрация не може да се запише. Освен това компаниите производители имат начин да блокират навигационните системи. Това е същото както се блокира откраднат iPhone. Руснаците не могат да откраднат тези самолети така, както мародерстват в Украйна.

_stankow

За другите неща не знам, но няма начин да се блокират всички навигационни системи. А те са няколко. И производителите не са заинтересовани, авиокомпаниите, бивши собственици - още по-малко. Ако самолетът се разбие поради грешка в навигацията (обичайна причина), айде за возещите се не им е жал, но реномето на производителя ? А загубата за лизингодателя ? Защото тези самолети не са купени, на лизинг са. Още не са си върнали парите. Застраховка няма да платят, ще се разкрие, че са пречили на оборудването. Сложно е, но блокировката не е вариант !

_stankow ти си също толкова тъп. Ако падн самолет ще е по вина на авиокомпанията бе идиот Да се яхват на тупулев ил илюшин и да мирясват ма и на тях не могат, дърти, не се произвеждат от 20 години - честито. Поне си имате БАМ

" защото те са вече отдавна пререгистрирани в руска авио компания" Ако знаеш колко си тъп....

Хахахаха Великите съюзници Китай - Русия :D

Като гледам-тук е пълно с декортикирани укроотрепки...!!

Така става, когато няма пари за заплати във фермите за тролове, коментират свестни хора. А когато им пуснат по няколко рубли, постват по няколко коментара в секунда и за отрицателно време се натрупват стотици путинофилски писания

Споко! Сега ще извадят от складовете TU134. От там измъкнаха T62, а след още два три реда от T62 има два реда T55 и после хиляди T34

Джавелините това и ще чакат

Те тия лизинговите ще са за резервни части за да се поддържат останалите, които са си купени. Лизингодателите няма да видят повече тези самолети цели.

си сънуват съня на Путин в някаква паралелна реалност която няма нищо общо с действителноста.А действителноста е че съществува правов ред и закони които трябва да се спазват.И ако не ги спазва Путин и Русия то другите държави ги спазват и Ресия ще си понесе последствията

Има правов ред и дисциплина - наличието на форсмажорни обстоятелства (санкции) принуди руснаците да не могат да използват самолетите за летене. Като не могат да летят не по тяхна (на руснаците) вина, няма и да плащат лизинга. Отново формажорни обстоятелства им пречат да поръчват части за самолетите, но пък в договора им пише, че трябва да се поддържат за тяхна сметка. И в общия случай, лизингодателите пият студена вода, вероятно и парите от застраховки няма да си видят (точно заради същите форсмажорни обстоятелства) - т.е. някои банки ще правят каквото Любо Пенев беше казал; компаниите лизингодатели ще станат неблагонадеждни кредитополучатели - и всички красиво го ду...

Лизингодателите ще пият студена вода, но пътниците, летящи в тези самолети ще бъдат големите губещи, когато не могат да се обслужват. Представете си колата да си я карате само на части от автоморгата.... колко ще издържи. Вие искате ли да летите на такъв самолет? Вие искате ли да летите на самолет, за който никой не може да гарантира, че е безопасен?

Русия пък скоро няма да види нов лизинг от Боинг и Ербъс. заяото никой на търгува с крадци на едро, каквито са орките. Могат да возят тези самолети по земята, но не виждам как ще хвърчат.

Русия да не вземе да падне скоро.

Жълтурчетата го намушиха на Жужу късокракий по особено болезнен начин. А тука троловете се кълняха в Китай и вечената дружба.

Време е путлеристите да оседлават конете. Скоро ще ходят с каруци по лайняната си федерация.

Я па тоя. Оседлаят ли руснаците конете, милиони " БИСТРА" ще се появят в Европа. И що бре МО-ДЕРА-ТОРА ме трие?

Милиони ,,бистра” викаш? Ам те на времето за да стигнат Берлин двайсе и пет милиона паднаха.Сега със съвременните военни технологии колко ли стотин милиона рашисти трябва да паднат за да има ,,милиони бистра” из Европа

Путинокретении яко кра в гз

Обяви,ли ги вече за вражеска страна.

Такаа… Накрая капутите ще си останат на практика изолирани и отритнати от целия свят! А Китай - това е държава с мъдър народ и умни ръководители. Сега ще навеждат руZZките мизерници и ще черпят от тях, а накрая - ще нанесат на мизерниците довършващия, съкрушителен удар (най-вероятно икономически). Нищо добро не чака огромната територия и населяващите я мизерници…

Тази статия е идеалното място, където другарите Валентин Вацев, Иво Христов и Петър Волгин могат да доразвият тезата си за стратегическото партньорство между Русия и Китай. Както казваше един много умен руснак "Китай няма съюзници. За тях държавите са две категории - васал иби враг"

Още Осеменителят на крави- ветеринарят Пламен Пасков,Волен Пиздин....

За Поднебесната империя най-важни са пазарите.

Ха ха ха.... Руские не многа обосрались

Те боингите по принцип си падат, а китайците не оскат да им падат боинги на главите. Еърбасите не толкова , ама китайците са решили да се застраховат

Да де, ама руските маймуни само на това летят! Нямат резервни части, нямат застраховки и Китай ясно показва червен картон на цървулите. А ЗА ЦЪРВУЛИ, КАТО ТЕБ - В ЦЯЛ СВЯТ ТОВА ЛЕТИ! ЗА РУСКИ САМОЛЕТИ НИКОЙ НЕ Е И ЧУВАЛ! ПОЗДРАВИ, "ДРУГАРЮ"!

"Новината" се отнася само за самолетите с двойна регистрация - в Русия и друга държава. Нищо свръх това.

Наглата, украинска паплач е заляла черноморието ни и местните са пропищели от тези отрепки. В Бяла е пълно с тях, не си плащали в ресторанти и бензиностанции. Неприятна, самозабравила се напаст, на която всички са длъжни.

Така казват от Масква! Ама на истинските БЪЛГАРИ, не на русофилите, не им пука за масква!!!

Мони, Мони, купи си жълти бонбони, защото мисленето и изразяване на мнение (по-точно повтаряне на опорки) не ти се отдава.

Май ги бъркаш с руската паплач която ни мисли за сателит и че могат да си правят каквото искат.

Лъжлива копейка.

Тъп фалшификатор, като не ти харесват украинците бегай при Путлер в Москва.

май май братски Китай не е вече толкова братски :)

Да, сега погледнах полетите на Аерофлот за 28.май.2022. Аерофлотовските Боинги и Еърбасове продължават да си летят до Китай. Така че както и писах по-долу поне за момента руските авиолинии си работят нормално със западните самолети. Новината е за чисто документационен проблем с конкретните 5 самолета регистрирани едновременно в Русия и Малта, заради което на конкретно тези 5 самолета временно са им забранени полетите.

Ти си най-съвестния трол! Митрафонова, премия моля!

Когато преди месец писах,че руснаците ще летят само през северния полюс,имах предвид точно такива действия на Китай.

Е, полетите между Москва и Пекин ще се поемат от Китайски авиокомпании, или руски самолети.Боинг и Еърбъс са на минус.

Я посочи един руски самолет дето може да долети от Москва до Пекин.

хахахаааа ... Ако Путкин няма къде да се качи и повози, то може да ми се качи на ХУЯ, за да го повозя !!! хахахахаааа .... ихууууууу !!!

Лапай кура на Путин, герберастки миризлив мангал.

За да ти се качи, първо трябва да го извади своя от задника ти ..........................

Нормално. Без официална история на поддръжката никоя застрахователна компания няма да ги застрахова. Оттам никоя държава няма да ги пусне на тяхна територия. С руската авиация е свършено освен ако не си разработят собствени самолети. След 10-15 години.

Това просто племе телевизор не може да направи,а какво остава за граждански самолет. Кой би се качил в руски самолет,сглобен в петък след обяд?

Руските телевизори - Polar; Erisson, Rubin, а белоруският е Vitiaz. Имат си всякаква битова техника собствени марки. Най-вече белоруси. Това, че не го казват по БТВ е друг въпрос. Самолети - Сухой Суперджет.

Вие сте удивителен кретен. БТВ не ни казвали какви марки руски телевизори съществували!?!? И колко им е пазарния дял в световен мащаб? А ето и малко информация за Сухой Суперджет, та белким влезе нещо в празната ти руска тиква - две компании купиха този самолет, като не след дълго започнаха от налични самолети да ползват части, за да поддържат останалите. След известно време зарязаха и наличните, а в момента нито една чуждестранна компания не ги експлоатира. Жалка руска отрепка!

хахахахахахахаха Шундьо пак го подмокриха

Много подвеждащо заглавие... ама какво да очакваш от тукашните продажни медии.

Има ли култ към личността, няма цивилизация!

Възможно е Еърбъс и Боинг да натискат Китай, защото двете авиокомпании смятат самолетите си в Русия като откраднати. Реално самолетите са собственост на Еърбъс и Боинг, защото са на лизинг в Русия, а руснаците ги ползват без разрешение. Производителите имат правото да изискат Китай да им задържи самолетите.

Те няма как да летят тези самолети, защото не са минали технически преглед според авиационния регулатор. Кой ги поддържа? Части откъде? Застраховката кой я прави?

Не ме е страх от санкцъй