Коментари - Китай затваря небето си за "Боинг" и "Еърбъс" на руски авиокомпании | Днес.dir.bg
Коментари
Изглежда не ти стига много години от твоите обучения защото целия свят купува ресурси от Русия и Европа е най-бедната в момента в света включително докараха България до просешка тояга ти трябва да си много прост чов
На русия не и трябва други да и казват къде да лети 117000000км2. Една пета от цялата суша могат да летят на къде си искат.
това заглавие не струва! трябваше да напишете: "пекин санкционира москва по заповед от вашингтон". ето тогава троловете на дб-азб и розовобузкото щяха да се подмокрят до уши. не, че те перманентно не са в това призрачно състояние.
На простия и глупав стратег Пупин Комплексарчето избра да воюва срещу Европа, най-богатата и цивилизована популация от хора и единстнената която беше настроена приятелски и му плащаше 1 млрд евро на ден. На тъпака въображението му стигна дотам да прави ракети и да нападне Украйна, все едно България да нападне Македония.. идиот!
Нито Китай, нито Турция ще спират руски самолети, дори Боинг и Еърбъс, защото те са вече отдавна пререгистрирани в руска авио компания, каквато и да е тя, и стига да е юридически правомерна регистрацията, тогава тези самолети нямат никакво отношение към предишни собственици... Нещо май избързвате с фанфарите, почакайте малко, вижте внимателно тази и всякакви други препратки с укро звучене, и тогава цвилете в нестроен хор...
Сигурно не ти е ясно, че без резервни части тези самолети скоро ще почнат да падат като круши. Регистрацията на тези машини вече е направена и повторна международна регистрация не може да се запише. Освен това компаниите производители имат начин да блокират навигационните системи. Това е същото както се блокира откраднат iPhone. Руснаците не могат да откраднат тези самолети така, както мародерстват в Украйна.
За другите неща не знам, но няма начин да се блокират всички навигационни системи. А те са няколко. И производителите не са заинтересовани, авиокомпаниите, бивши собственици - още по-малко. Ако самолетът се разбие поради грешка в навигацията (обичайна причина), айде за возещите се не им е жал, но реномето на производителя ? А загубата за лизингодателя ? Защото тези самолети не са купени, на лизинг са. Още не са си върнали парите. Застраховка няма да платят, ще се разкрие, че са пречили на оборудването. Сложно е, но блокировката не е вариант !
Като гледам-тук е пълно с декортикирани укроотрепки...!!
Споко! Сега ще извадят от складовете TU134. От там измъкнаха T62, а след още два три реда от T62 има два реда T55 и после хиляди T34
Те тия лизинговите ще са за резервни части за да се поддържат останалите, които са си купени. Лизингодателите няма да видят повече тези самолети цели.
си сънуват съня на Путин в някаква паралелна реалност която няма нищо общо с действителноста.А действителноста е че съществува правов ред и закони които трябва да се спазват.И ако не ги спазва Путин и Русия то другите държави ги спазват и Ресия ще си понесе последствията
Има правов ред и дисциплина - наличието на форсмажорни обстоятелства (санкции) принуди руснаците да не могат да използват самолетите за летене. Като не могат да летят не по тяхна (на руснаците) вина, няма и да плащат лизинга. Отново формажорни обстоятелства им пречат да поръчват части за самолетите, но пък в договора им пише, че трябва да се поддържат за тяхна сметка. И в общия случай, лизингодателите пият студена вода, вероятно и парите от застраховки няма да си видят (точно заради същите форсмажорни обстоятелства) - т.е. някои банки ще правят каквото Любо Пенев беше казал; компаниите лизингодатели ще станат неблагонадеждни кредитополучатели - и всички красиво го ду...
Лизингодателите ще пият студена вода, но пътниците, летящи в тези самолети ще бъдат големите губещи, когато не могат да се обслужват. Представете си колата да си я карате само на части от автоморгата.... колко ще издържи. Вие искате ли да летите на такъв самолет? Вие искате ли да летите на самолет, за който никой не може да гарантира, че е безопасен?
Жълтурчетата го намушиха на Жужу късокракий по особено болезнен начин. А тука троловете се кълняха в Китай и вечената дружба.
Време е путлеристите да оседлават конете. Скоро ще ходят с каруци по лайняната си федерация.
Я па тоя. Оседлаят ли руснаците конете, милиони " БИСТРА" ще се появят в Европа. И що бре МО-ДЕРА-ТОРА ме трие?
Такаа… Накрая капутите ще си останат на практика изолирани и отритнати от целия свят! А Китай - това е държава с мъдър народ и умни ръководители. Сега ще навеждат руZZките мизерници и ще черпят от тях, а накрая - ще нанесат на мизерниците довършващия, съкрушителен удар (най-вероятно икономически). Нищо добро не чака огромната територия и населяващите я мизерници…
Тази статия е идеалното място, където другарите Валентин Вацев, Иво Христов и Петър Волгин могат да доразвият тезата си за стратегическото партньорство между Русия и Китай. Както казваше един много умен руснак "Китай няма съюзници. За тях държавите са две категории - васал иби враг"
Те боингите по принцип си падат, а китайците не оскат да им падат боинги на главите. Еърбасите не толкова , ама китайците са решили да се застраховат
Да де, ама руските маймуни само на това летят! Нямат резервни части, нямат застраховки и Китай ясно показва червен картон на цървулите. А ЗА ЦЪРВУЛИ, КАТО ТЕБ - В ЦЯЛ СВЯТ ТОВА ЛЕТИ! ЗА РУСКИ САМОЛЕТИ НИКОЙ НЕ Е И ЧУВАЛ! ПОЗДРАВИ, "ДРУГАРЮ"!
Наглата, украинска паплач е заляла черноморието ни и местните са пропищели от тези отрепки. В Бяла е пълно с тях, не си плащали в ресторанти и бензиностанции. Неприятна, самозабравила се напаст, на която всички са длъжни.
Така казват от Масква! Ама на истинските БЪЛГАРИ, не на русофилите, не им пука за масква!!!
Мони, Мони, купи си жълти бонбони, защото мисленето и изразяване на мнение (по-точно повтаряне на опорки) не ти се отдава.
Май ги бъркаш с руската паплач която ни мисли за сателит и че могат да си правят каквото искат.
Да, сега погледнах полетите на Аерофлот за 28.май.2022. Аерофлотовските Боинги и Еърбасове продължават да си летят до Китай. Така че както и писах по-долу поне за момента руските авиолинии си работят нормално със западните самолети. Новината е за чисто документационен проблем с конкретните 5 самолета регистрирани едновременно в Русия и Малта, заради което на конкретно тези 5 самолета временно са им забранени полетите.
Когато преди месец писах,че руснаците ще летят само през северния полюс,имах предвид точно такива действия на Китай.
Е, полетите между Москва и Пекин ще се поемат от Китайски авиокомпании, или руски самолети.Боинг и Еърбъс са на минус.
хахахаааа ... Ако Путкин няма къде да се качи и повози, то може да ми се качи на ХУЯ, за да го повозя !!! хахахахаааа .... ихууууууу !!!
Нормално. Без официална история на поддръжката никоя застрахователна компания няма да ги застрахова. Оттам никоя държава няма да ги пусне на тяхна територия. С руската авиация е свършено освен ако не си разработят собствени самолети. След 10-15 години.
Това просто племе телевизор не може да направи,а какво остава за граждански самолет. Кой би се качил в руски самолет,сглобен в петък след обяд?
Руските телевизори - Polar; Erisson, Rubin, а белоруският е Vitiaz. Имат си всякаква битова техника собствени марки. Най-вече белоруси. Това, че не го казват по БТВ е друг въпрос. Самолети - Сухой Суперджет.
Вие сте удивителен кретен. БТВ не ни казвали какви марки руски телевизори съществували!?!? И колко им е пазарния дял в световен мащаб? А ето и малко информация за Сухой Суперджет, та белким влезе нещо в празната ти руска тиква - две компании купиха този самолет, като не след дълго започнаха от налични самолети да ползват части, за да поддържат останалите. След известно време зарязаха и наличните, а в момента нито една чуждестранна компания не ги експлоатира. Жалка руска отрепка!
Възможно е Еърбъс и Боинг да натискат Китай, защото двете авиокомпании смятат самолетите си в Русия като откраднати. Реално самолетите са собственост на Еърбъс и Боинг, защото са на лизинг в Русия, а руснаците ги ползват без разрешение. Производителите имат правото да изискат Китай да им задържи самолетите.
Те няма как да летят тези самолети, защото не са минали технически преглед според авиационния регулатор. Кой ги поддържа? Части откъде? Застраховката кой я прави?
Китай затваря небето си за "Боинг" и "Еърбъс" на руски авиокомпании
Законовият им статут е неясен след налагането на санкциите срещу Москва заради войната
Обратно в новината