Китай забрани полетите на Boeing 737 MAX

Авиокомпаниите в страната имат повече от 60 такива самолети

Обратно в новината

Коментари - Китай забрани полетите на Boeing 737 MAX | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Време е въобще да забранят американските стоки

Някой поне мисли за пасажерите. Браво.

Трудно може да се нарече нещо американска стока.

Лъжа. Заменили са ги със ТУ-154.

едно си тролчо знае... едно си бае

ха ха ... някой не схваща иронията или е отявлен путлераст :)))))

Смешник, кои американски стоки да забранят? Интернет, компютри, Уиндоус? Тъпанар, нали ще ти умре телефона на мига? Тролче русофилистични нещастно!

коя ползваш?

Така е, пречеше ви Хуавей, а???!!! Фин удар под кръста...

Всичко - телефони, компютри са произведени в комунистически Китай, с руски суровини. Операционната ми система е руска. Модерния интернет е измислен в Европа.

Хуавей им пречеше, защото ги победи в 5G мрежите, и като технологии, и като устройства

добра ирония. получи ти се смешката :))))))

Абсолютно, така е!

абе да питам соросите що пишат на модерни компютри произведени в комунистически Китай, с руски суровини ?? Що не пишат на американски отпреди 30 години, дето само мониторите им тежаха по 100 килограма, на зелени мигащи квадратчета и диск 10 мегабайта ??

за Уиндоуса благодари на индийските и пакистански девелопъри, за интернета на швейцарците, а телефони и компютри всеки знае къде се правят

Това да си спреш самолетите е достойна и отговорна мярка. Макар че ударьт е изцяло за оператора. Защото вьрвят убийствените лизингови вноски, докато самолетите не летят. Ясно е, че катастрофите сё дьлжат на автоматиката. Но дали това ще бьде признато..А в комисиите участва и производителя. А това е американската Боинг. Трудна работа.

превозвачът Cayman Airways също е въвел такава забрана.

Американските самолети падат. Логично е да ги забранят.

САЩ нали имаха някакви мерки срещу китайските стоки... Е, защо пък Китай (съвсем основателно) да не сложи прът в колата на Боинг... Явно има и защо.

трябва да лансира своето собствено производство на самолети .спешно им е .

за интернета Швейцарците... ха ха ха... от Швейцария то пиша и знам колко е бърз и добър интернета тука ха ха ха... няма значение кой е на СТРУГА а кой го е ИЗМИСЛИЛ. Това че ти въртиш 5 гайки на конвейера на Мерцедес не значи че Мерцедес е твоя фирма. така и с останалото което изброи.

не те прави нито по-умен, нито по-знаещ

Разследващата комисия ще е от избрани, доверени лица, на морално подчинение на САЩ. Проблем със самолетите няма да бъде открит и естесвено няма да има неустойки, компенсации и директни финансови глоби. А за убитите пасажери е редно някой да лежи в затвора.

?

Просто разпознават платения трол на шорош антихриста. Когато хората знаят, че си нпо-джендъраст болшинството от тях дори не те четат, а те подминават подритвайки те с по един -. Необратимо е. Не случайно българинът има приказка - като кажат, че сестрати ти е еди каква си, ти ходи после се обяснявай, че нямаш сестра. Е когато форумната общност те надуши, че си мижав жалък платен троляга всякакъв напън за хумор или сарказъм са излишни. :)))))))))

От кога софийското гето Люлин е в Швейцария?!

никакъв прът не слагат 737 си е 100 % за регионални пазари. като говорим за Китай - предимно за вътрешни полети.

Според мен решението на Китай е съвсем правилно.Точно преди половин година край остров Ява катастрофира същият модел самолет, като смъртта си намериха 189 души.Сценарият беше абсолютно същият като катастрофата с Боинга на Етиопия онзи ден. Пет-шест минути след излитането пилотът е поискал разрешение за връщане, поради технически проблем. След това е изчезнал от радарите. И при двете катастрофи едно и също.Причините за катастрофата край Ява преди шест месеца още не са установени. Върви разследване. Това, което е сигурно е, че става дума за най-новият Боинг. Има сериозни съмнения за функционирането на системата предпазваща от "срив на потока", защото за броени минути пилотите е трябвало близо 20 пъти да повдигат носът на самолета, защото системата го е спускала надолу. Важно е да се установят причините, защото в момента летят около 600 самолета от този модел и никой не иска да рискува.

Ами като смяташ, че са много надеждни, седни и се повози малко. По горе човекът е написал, че това е вторият случай за шест месеца. Преди 189 души, сега 157. Ашкоусун! Какво му плащаш!

Всъщност, историята показва, че разследванията винаги са коректни, и винаги водят до някакви промени, дали било в техническа насока, или в протоколите за управление и експлоатация. Ако това, което твърдите беше вярно, всеки ден щяха да падат самолети, заради неоправени проблеми, поради замитане под масата... понякога глупостите, които пишете са наистина ужасно елементарни за опровергаване.

Толкова им може централния процесор (мозък). К,во да ги прсвиш - ушанки...

Става дума за системата MCAS (maneuvering characteristics augmentation system), за която сега много пилоти по света си задават твърде много въпроси. въпросът сега е следният: преди елиминиране на проблемите кой екипаж и кой пътник ще се вози с този самолет? Засега Боинг, според експертите, няма друг изход освен да спре производството, да "доизработи" самолета, да отстрани нещото, наричано "предродова травма" - вече са продадени 300 машини и са поръчани 5000 - и чак след това нещата може да потръгнат. Засега семействата на загиналите в Индонезия пътници са подали иск към Boeing в съда Сиатъл. Очаква се това да бъде направено и сега, но хората ги няма. Лека им пръст.

Ние сме обикновени странични наблюдатели и защото наблюдаваме от страни, се вижда, че често, твърде често в подобен тип разследвания има открита политическа намеса. Не се сърдете. Обикновените хора имат по-обикновени впечатления от подобни инциденти. Дано това разследване доведе до промени и спасяване на човешки животи, щото явно това от предишния инцидент не е!!!

до "това че си в Швейцария". Миличкия за какво се хванал. Яд ли те е нещо? Комплекс ли имаш? Нещо забрави да коментираш по поста :))) ха ха ха ха ха

"Разследване на самолетни катастрофи" по "Нат джио..." Ако това, което пишете е наистина вярно , сега НИКОГА не би трябвало да пада самолет...!

загиналите служители на ООН, инцидентът най-малкото едва ли ще се разглежда през пръсти. Този път няма да се мине с оглушки. най-важното е да е справедливо решението.

За да се смени ИП на компютъра, трябва да се смени "дънната платка", бе, мозъче ....! От къде ги измисляте тези "сменячки" един Господ знае...!

Аз пък си мислех, че за наличие на политическа намеса може да се съди от вътрешна гледна точка, не от странична. От странична може са мо да се гадае, да се хвърля боб или да се приказват глупости. А за твое сведение, такива самолети летят и в САЩ.

Тази сутрин в кварталния магазин за един лев видях реактивен двигател. Чисто нов, още му лепне боята.

Технологиите за производство са американски. И за руските суровини някой те е излъгал. Силицият е един от най-изобилните елементи на земята и го има навсякъде.

Сега е повече от логично в духа на американската политика на санкции, Китай да наложи санкции на всички А/К, които продьлжават да експлоатират изключително опасните В737. Да се налагат глоби, конфискация на активи, самолети и т.н.

ох че си глупаво милоооо... правиш ли разлика м/у ИП, сериен номер и МАК адрес бе глупчо :))) те сега мога да ти набия 4 минуса само през тъпата Опера със вграденото прокси.

Едно много разумно решение, което обаче много малко страни могат да си позволят

Не бих се учудил ако сме свидетели на началото на краят на Боинг