”Брояч на катастрофите” ще сравнява Ирак и Афганистан с пътищата ни
„Брояч на катастрофи” на сградата на Военномедицинска академия в София беше официално открит. Инициативата е на ВМА, КАТ – София и Асоциацията на пострадалите при катастрофите.
Обратно в новинатаКоментари - ”Брояч на катастрофите” ще сравнява Ирак и Афганистан с пътищата ни | Днес.dir.bg
Коментари
Ами полицаите и държавните служители са все ваши чада - ваши бащи, майки, деца, сестри! Или те са докарани от обратната страна на Луната да ви вгорчват живота - на вас, честните, почтени и съвестни български граждани!
А с какво ще стимулират и мотивират част от полицаите (чесните и неподкупните), а как ще привлекът достатъчно такива за нужния контрол ??? Не плащаме ли в момента заплати на некадърници и мързеливци за да ни подслушват и играят игрички в новите си климатизирани канцеларийки ???
Ами вие сами показвате защо е така в България - вижте се, един не каза че е виновен! Дупките, лекарите, полицаите, бръмбарите, мравките дето ви секат пътя, но не и вие - вие сте ангели!
Хубав е на таблото да се изписват парите,които са дадени за мисии и евентуалните дупки,които биха могли да се запълнят с тях !
Как няма да има катастрофи, когато по пътищата няма полицаи? Ако има, те са там за да събират подкупи, а не да вършат работа. Редовно виждам полицейски коли да минават на червено, да правят неправилен завои или да карат в настрещното. Цифрите нямат значение, грешката е в главите на хората.
Защо са ти полицаи по пътищата? Нямат ли работа да гонят престъпниците, ами да кибичат по кръстовищата?
Те като са подгонили престъпниците... При 60 хил. полиция, и ако сметнем 35 хил. редови полицаи, това прави 1 полицай на 200 човека. В квартал като "Люлин" това прави 1 полицай на 2 входа. Представяте ли си каква щеше да е престъпността, ако тези хора наистина патрулираха? Пеша разбира се, не да си возят задниците в патрулките.
Проблемите са основно два: 1.Липса на контрол от КАТ - не само за превишена скорост и паркиране,но и дали се спазва правилника във всичките му точки.Във Варна например половината не използват мигачите в града. 2.Лоши пътища и неадекватни маршрути в града - за пример отново Варна.
И какъв е призива? Да отидем в Ирак ли? Що не започнат глупендърите от КАТ да си гледат работата и да глобяват за всяко нарушение което видят? Има хора които наистина карат като кретени, паркират в средата на кръстовищата и в същото време КАТ си бъркат в носа. Само за пример - минете по бул. България (нарочно давам България за пример) - в най-дясната лента пред луксозните сгради и "Джъмбо" редовно има паркирани коли. На 100 метра от там на кръстовището седи ден и нощ катаджия и никога никой от тези хора не е бил глобяван. Безнаказаността им дава смелост да правят каквото си поискат и те това и правят. Не вярвам в Ирак да страдат от липса на дисциплина. И не вярвам че този КАТ може да дисциплинира шофьорите - хем са подкупни, хем са тъпи.
Да ви имам журналистическия акъл. Как ще сравнявате абсолютни бройки при различна база? Колко са движещите се по пътищата, и колко са военнослужещите в Ирак? Смешници с претенции.
Карах курса през лятото на 1987г. Преди изпита ни казаха, че ще се "затягат" нещата, защото имаше над 600 убити от началото на годината при годишно около 900-1000. Нищо не се е променило за последните 24 години...
Има ли коли, ще има и катастрофи - това е жалката истина... Преди 20г. се караха руски кошници и там дори удар с 60 беше фатален. Сега се карат по-надеждни коли, ама и скоростта е убийствена... Като прибваим двойния стандарт в контрола и тъпия ни манталитет - резултатите са налица. Не на последно място са и пътищата - някой беше казал, че асфалт не се яде, но от липсата му се умира - е прав си е човекът...