Шофьори си играят със смъртта на жп прелезите
Тревожно се увеличава броят на тежките катастрофи с убити и ранени на жп прелезите у нас. От началото на годината до 11 юли жертвите са колкото за цялата 2016 г
Обратно в новинатаКоментари - Шофьори си играят със смъртта на жп прелезите | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Алекси (нерегистриран)
Т'ва е щото влакът не си е пуснал ФАРОВЕТЕ, а машинистът не си закопчал КОЛАНА. Да не си помислите, че е защото КАТ си върши работата. НЕее. Те искат 20 заплати НАКУП. От по-големите.
1000 (нерегистриран)
Стига сте врънкали, говеда от сигнализация не разбират. Направете загражденията на прелезите и бариерите непроходими и ще решите проблема.
Брех (нерегистриран)
Какво заглавие само.......какво е тревожното.....че малоумниците се самозатриват сами вместо да причиняват вреда другимо....и какво е толкова учудващо ако вземем за пример сравнението с тревожноста как в младоци се колят един другимо в училищата...
цедката на Дарвин (нерегистриран)
Естествения подбор си знае работата. Не можем да му се бъркаме.
правилно (нерегистриран)
До всяка ЖП бариера - катаджия. Денонощно!
Антон (нерегистриран)
Не е ли възможно спуснатите бариери да се удължат или местата които остават за преминаване да се блокират по някакъв начин така че да не могат даже да си помислят за преминаване
ха (нерегистриран)
И говедото няма да ги изкърти? То иска да мре ве.
Петров (нерегистриран)
Тревожен ръст на тежките катастрофи на жп прелези Така е , когато машинистите не не се оглеждат , пресичайки път с "предимство".
ами (нерегистриран)
Идеята е, при нужда от там да може да премине линейка.
! (нерегистриран)
А не е ли по-лесно просто да изчакаш да мине влака, вместо да се тарикатиш за 10 минути?
предлагам (нерегистриран)
На неохраняемите ЖП прелези да се поставят бетонни бариери. От по няколко тона. Гарантирано това ще намали жертвите сред електората. Ако искаме такова намаляване де.
бг такси (нерегистриран)
Сега на тия оцелелите шофьори да праснат по една глоба от 1000 лв. , да се научат да не минават друг път. И още една глоба от 1000 лв. че е застрашил живота на пътник. Защото като говедото тръгне да мре, да знае че в момента е на работа и ще причини смъртта на още един човек. Веднъж бях първа кола пред бариерата и един такъв ненормалник таксиджия ми налетя на бой, защото не съм минавал и съм създавал задръстване според него. Повечето от тия са за освидетелстване.
гост (нерегистриран)
На един прелез в Америка ставали много трагедии от български тип - игра с влака. Слагали всякакви предупреждения, знаци - нищо не помагало. Накрая махнали всички знаци и сложили само един надпис "Уважаеми водачи, влакът преминава през прелеза за 12 секунди, независимо дали има нещо на линията" Повече никой не загинал на този прелез.
1234 (нерегистриран)
И ся кво? Заради дебилите да построим прелези на две нива. Всичките прелези да са на две нива! И всички пътища с разделителна мантинела, вместо осева линия. Дори пътя до Рилския манастир. За да не могат дебилите да изпреварват неправилно. А на КАТ-аджиите да отпуснат по кило семки всеки ден, щото ептен ще скучаят.
АЗ (нерегистриран)
Естествен подбор!
гишшго (нерегистриран)
Тук поне не са застрашени други участници в движението. Пасажерите в автомобила да внимават дали не сядат до идиот.
10 (нерегистриран)
На много места бяха демонтирани бариерите и оставена само светлинна сигнализация. ЯВНО този метод у нас е ненадежден. В Гвраилово изобщо не съм сигурен, че има бариери. Снимките на гугъл са от 2012 и НЯМА такава. Много се съмнявам БДЖ да са сложили.
леля (нерегистриран)
Вчера така влакът щеше да блъсне един трактор с ремарке, щото не спази предимството му, ха ха. После машинистите са виновни. Всички изперкаха, най-вече щоферите.
Язе (нерегистриран)
всички станаха отворени .. така и карат на пътя гледат все да са първи да минават както те си знаят ее , да да но трена не ебава гази газззиииии .. тарикати тарикати и накря олеле майко :) хахах
тъпанарите нямат покой (нерегистриран)
да, ама нямало бариери, нямало сигнализация, а ти нямаш ли очи и уши.Трепете се - един тъпанар по-малко, но жалко за стреса на локомотивния машинист и закъснението на пътуващите.
Аман от философи (нерегистриран)
Какво точно върши КАТ, че да не могат да кесят на ЖП прелезите? С какво храстите са по-полезни за висене от НЕВРАЛГИЧНИТЕ точки (СПОРЕД същия КАТ ЖП прелезите са точно такива)? КАТ не извършват НИКАКВА превантивна дейност. КАТ са ВИНАГИ СЛЕД събитията. КАТ са ОТЧЕТНО-СТАТИСТИЧЕСКА групичка по ИНТЕРЕСИ. Понеже сме на темата с прелезите - НЯКОЙ от КАТ НЯКОГА да е отишъл да провери дали прелезите в поверената му територия имат ИЗПРАВНА сигнализация, ей така, просто, за да НЕ СЕ ДОВЕРЯВА на сляпо на "ЖП Инфраструктура", че СИГНАЛИЗАЦИЯТА им работи? Как пък ВИНАГИ като стане сакатлък на прелез "сигнализацията е работила и била наред" и ВИНАГИ това твърдение е от СОБСТВЕНИКА на сигнализацията?
55 (нерегистриран)
По двама - и от двете страни!
коко (нерегистриран)
Територията се прочиства успешно от идиотите които я замърсяват.
1234 (нерегистриран)
Та влакът да отнесе линейката? Причината е друга - ако има автомобил на релсите, когато се спуснат бариерите, да може да се изтегли. Иначе остава да чака влака.
кво ми пука (нерегистриран)
мрете
пИтичka
Така е, защото за нашенеца няма закони и не важат бариери за нищо!
u (нерегистриран)
Като се пише за прелези и неправилно преминаване (не го оправдавам), следва да се спомене и една от основните причини за нетърпението на шофьорите, а именно че в много случаи се чака по над 15-20 мин. на свалени бариери, да мине влака. Това не е нормално. Какво са виновни шофьорите, че от БДЖ не си спазват графика и не се знае един влак кога ще мине през прелеза. Нека направят една статистика, да се види по колко време стоят на спуснати бариери, ако влака преминава за 10-20 секунди, а прелеза е затворен 10 20 минути, значи нещо не е нормално.
теодор тошев
И какво? Ти на светофар спираш ли? И там няма бариера. Каква е разликата?
гОШУ (нерегистриран)
За едни това е трагедия! За Дарвин - естествен подбор.
абе (нерегистриран)
Това е само следствие. Тревожно се увеличава и концентрира броя на некачествения матрял, до степен, че вече те "поръчват музиката".
Безумие (нерегистриран)
Това е просто безумие, българинът е загубил чувството си на самосъхране- ние! Едно време още по чичо Тошово време имаше такъв "лав": "На българи на не му трябва война, дай му автомо- били и той ще се самоизтреби!" Точно това се получава за съжаление!
091 (нерегистриран)
Със сигурност има какво да се желае от БДЖ, но заслужава ли си да се рискува човешки живот?
u (нерегистриран)
Определено не, но всеки си преценява. Апелирах единствено да се спомене и другата страна на нещата.
zewzek (нерегистриран)
НЕ трябва да се пречи на БЕЗсмъртните да се самоизтребват.
към Антон (нерегистриран)
Даже и да ги разстрелват,все ще се намират ИДИОТИ да опитат да минат през бариерите.
ами (нерегистриран)
Бариерите винаги са на разстояние достатъчно да се скрие автомобил дори от вътрешната страна. Обаче пациента на линейката гарантирано гушва букета, ако трябва да чака да мине влака.
как какво? (нерегистриран)
КАТ е създаден да пълни бюджета с глоби, а не да помага на водачите на пътя. КОНТРОЛ по Автомобилния Транспорт, а не подпомагане.
няма бариери (нерегистриран)
С краварската демокрация и слободия всички бариери паднаха. Всичко е точно !
Ina (нерегистриран)
Много лесно могат да се намалят тези безразсъдни действия. Тежки глоби и наказания. От там се почва. За назидание на всеки, който си помисли да нарушава правилата. Стига да има желание, става
да въ питам другари (нерегистриран)
Защо с прекрачването на държавната граница, българския водач на МПС става друг човек?
Бакшишо (нерегистриран)
Колегата дето вчера оцеля по чудо на прелеза при гара Кочериново изобщо не е виновен. Виновна е ромката, която го е обслужвала по време на движение.
Началник
балгарският маж един влак не мое го изплаши! той е безсмъртен! знае много и може много! побийва жената, щото, ако нема емоция - то това любов ли е? редовно си поддържа хигиената на европейска висота, в следствие на което, устата му мирише на виолетки... европейска работа е балгарският маж, ви казвам!
анти беге (нерегистриран)
От българските скотове, пардон, тарикати, какво да очакваш? Тя бариерата за него не важи, кво ще се подчинява на закона, като е врата у полето и само за балъци!
НАМЕРИЛИ КАКВОТО ТЪРСИЛИ (нерегистриран)
Общоизвестно е че повечето катастрофи стават не поради незнание на Закона за движение по пътищата или слаби шофьорски умения,а заради наглост,самонадеяност,простащина и избиване на комплекси - нещо характерно за по-голямата част от водачите на МПС,уви.Значи важното е как да се засили пропагандно-възпитателната работа с населението и тя да е по-ефективна.
Чистач (нерегистриран)
Това е естествено почистване на идиотите
tonygl (нерегистриран)
Абе оствете естествния подбор да действа. Какво сте се загрижили да не мрат глупаците, които не спазват правилата. По добре да ги няма. Нужна е чистка на лошия м'трял. Важното е да няма невинни жертви, а това трудно ще се случи на пътници във влака :)
ми така е (нерегистриран)
Необяснимо е защо замениха бариерата, преграждаща цялото платно с такива, преграждащи по една лента. Сега безотговорния шофьор просто си ги заобикаля на зиг-заг.
анонимен (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Една причина (нерегистриран)
освен наглост, безочие и откровена простащина от страна на шофьори, които преминават при спусната бариера има и друга причина....а, именно МНОГО ДЪЛГОТО ВРЕМЕ, през което бариерата стои спусната, преди да премине влакът. Например в Банкя, откъдето минавам всеки ден, бариерата стои спусната по 5-6 минути. Сигурно това е времето влака да дойде от централна гара....
КРАД СЛЕД КРАД (нерегистриран)
АМИ СПРЕТЕ ГИ ТИЯ ВЛАКОВЕ БЕ , НАЛИ ТОВА Е ЦЕЛТА - ДА СЕ ОТКРАДНЕ 100% БДЖ
НАЙ
Бой между български роми в италиански град ужаси местните и вдигна на крак властите
Представител на украинското разузнаване: Може в крайна сметка да се наложи да преговаряме с Русия
Песков: Думите на Макрон за войски в Украйна са много опасни
Борисов и Караянчева оглавяват листите на ГЕРБ в по два града, ето и кои са другите водачи
Главчев дава сигнал в ДАНС и прокуратурата по случая с болница "Мама и аз"
Песков: Думите на Макрон за войски в Украйна са много опасни
Френски министър: Сто и петдесет хиляди руски войници са загинали във войната
Представител на украинското разузнаване: Може в крайна сметка да се наложи да преговаряме с Русия
Борисов и Караянчева оглавяват листите на ГЕРБ в по два града, ето и кои са другите водачи
Бой между български роми в италиански град ужаси местните и вдигна на крак властите