Шофьори си играят със смъртта на жп прелезите

Тревожно се увеличава броят на тежките катастрофи с убити и ранени на жп прелезите у нас. От началото на годината до 11 юли жертвите са колкото за цялата 2016 г

Обратно в новината

Коментари - Шофьори си играят със смъртта на жп прелезите | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Няма по-дебилно племе от това пръкнало се по тези земи! Няма!

АМИ СПРЕТЕ ГИ ТИЯ ВЛАКОВЕ БЕ , НАЛИ ТОВА Е ЦЕЛТА - ДА СЕ ОТКРАДНЕ 100% БДЖ

освен наглост, безочие и откровена простащина от страна на шофьори, които преминават при спусната бариера има и друга причина....а, именно МНОГО ДЪЛГОТО ВРЕМЕ, през което бариерата стои спусната, преди да премине влакът. Например в Банкя, откъдето минавам всеки ден, бариерата стои спусната по 5-6 минути. Сигурно това е времето влака да дойде от централна гара....

Необяснимо е защо замениха бариерата, преграждаща цялото платно с такива, преграждащи по една лента. Сега безотговорния шофьор просто си ги заобикаля на зиг-заг.

Абе оствете естествния подбор да действа. Какво сте се загрижили да не мрат глупаците, които не спазват правилата. По добре да ги няма. Нужна е чистка на лошия м'трял. Важното е да няма невинни жертви, а това трудно ще се случи на пътници във влака :)

От българските скотове, пардон, тарикати, какво да очакваш? Тя бариерата за него не важи, кво ще се подчинява на закона, като е врата у полето и само за балъци!

Общоизвестно е че повечето катастрофи стават не поради незнание на Закона за движение по пътищата или слаби шофьорски умения,а заради наглост,самонадеяност,простащина и избиване на комплекси - нещо характерно за по-голямата част от водачите на МПС,уви.Значи важното е как да се засили пропагандно-възпитателната работа с населението и тя да е по-ефективна.

Това е естествено почистване на идиотите

балгарският маж един влак не мое го изплаши! той е безсмъртен! знае много и може много! побийва жената, щото, ако нема емоция - то това любов ли е? редовно си поддържа хигиената на европейска висота, в следствие на което, устата му мирише на виолетки... европейска работа е балгарският маж, ви казвам!

Колегата дето вчера оцеля по чудо на прелеза при гара Кочериново изобщо не е виновен. Виновна е ромката, която го е обслужвала по време на движение.

Защо с прекрачването на държавната граница, българския водач на МПС става друг човек?

Много лесно могат да се намалят тези безразсъдни действия. Тежки глоби и наказания. От там се почва. За назидание на всеки, който си помисли да нарушава правилата. Стига да има желание, става

С краварската демокрация и слободия всички бариери паднаха. Всичко е точно !

НЕ трябва да се пречи на БЕЗсмъртните да се самоизтребват.

Това е просто безумие, българинът е загубил чувството си на самосъхране- ние! Едно време още по чичо Тошово време имаше такъв "лав": "На българи на не му трябва война, дай му автомо- били и той ще се самоизтреби!" Точно това се получава за съжаление!

Това е само следствие. Тревожно се увеличава и концентрира броя на некачествения матрял, до степен, че вече те "поръчват музиката".

За едни това е трагедия! За Дарвин - естествен подбор.

Като се пише за прелези и неправилно преминаване (не го оправдавам), следва да се спомене и една от основните причини за нетърпението на шофьорите, а именно че в много случаи се чака по над 15-20 мин. на свалени бариери, да мине влака. Това не е нормално. Какво са виновни шофьорите, че от БДЖ не си спазват графика и не се знае един влак кога ще мине през прелеза. Нека направят една статистика, да се види по колко време стоят на спуснати бариери, ако влака преминава за 10-20 секунди, а прелеза е затворен 10 20 минути, значи нещо не е нормално.

Със сигурност има какво да се желае от БДЖ, но заслужава ли си да се рискува човешки живот?

Определено не, но всеки си преценява. Апелирах единствено да се спомене и другата страна на нещата.

Така е, защото за нашенеца няма закони и не важат бариери за нищо!

мрете

Територията се прочиства успешно от идиотите които я замърсяват.

да, ама нямало бариери, нямало сигнализация, а ти нямаш ли очи и уши.Трепете се - един тъпанар по-малко, но жалко за стреса на локомотивния машинист и закъснението на пътуващите.

всички станаха отворени .. така и карат на пътя гледат все да са първи да минават както те си знаят ее , да да но трена не ебава гази газззиииии .. тарикати тарикати и накря олеле майко :) хахах

Вчера така влакът щеше да блъсне един трактор с ремарке, щото не спази предимството му, ха ха. После машинистите са виновни. Всички изперкаха, най-вече щоферите.

На много места бяха демонтирани бариерите и оставена само светлинна сигнализация. ЯВНО този метод у нас е ненадежден. В Гвраилово изобщо не съм сигурен, че има бариери. Снимките на гугъл са от 2012 и НЯМА такава. Много се съмнявам БДЖ да са сложили.

И какво? Ти на светофар спираш ли? И там няма бариера. Каква е разликата?

Тук поне не са застрашени други участници в движението. Пасажерите в автомобила да внимават дали не сядат до идиот.

Естествен подбор!

И ся кво? Заради дебилите да построим прелези на две нива. Всичките прелези да са на две нива! И всички пътища с разделителна мантинела, вместо осева линия. Дори пътя до Рилския манастир. За да не могат дебилите да изпреварват неправилно. А на КАТ-аджиите да отпуснат по кило семки всеки ден, щото ептен ще скучаят.

На един прелез в Америка ставали много трагедии от български тип - игра с влака. Слагали всякакви предупреждения, знаци - нищо не помагало. Накрая махнали всички знаци и сложили само един надпис "Уважаеми водачи, влакът преминава през прелеза за 12 секунди, независимо дали има нещо на линията" Повече никой не загинал на този прелез.

Сега на тия оцелелите шофьори да праснат по една глоба от 1000 лв. , да се научат да не минават друг път. И още една глоба от 1000 лв. че е застрашил живота на пътник. Защото като говедото тръгне да мре, да знае че в момента е на работа и ще причини смъртта на още един човек. Веднъж бях първа кола пред бариерата и един такъв ненормалник таксиджия ми налетя на бой, защото не съм минавал и съм създавал задръстване според него. Повечето от тия са за освидетелстване.

На неохраняемите ЖП прелези да се поставят бетонни бариери. От по няколко тона. Гарантирано това ще намали жертвите сред електората. Ако искаме такова намаляване де.

Тревожен ръст на тежките катастрофи на жп прелези Така е , когато машинистите не не се оглеждат , пресичайки път с "предимство".

Не е ли възможно спуснатите бариери да се удължат или местата които остават за преминаване да се блокират по някакъв начин така че да не могат даже да си помислят за преминаване

Идеята е, при нужда от там да може да премине линейка.

Та влакът да отнесе линейката? Причината е друга - ако има автомобил на релсите, когато се спуснат бариерите, да може да се изтегли. Иначе остава да чака влака.

А не е ли по-лесно просто да изчакаш да мине влака, вместо да се тарикатиш за 10 минути?

Даже и да ги разстрелват,все ще се намират ИДИОТИ да опитат да минат през бариерите.

Естествения подбор си знае работата. Не можем да му се бъркаме.

Какво заглавие само.......какво е тревожното.....че малоумниците се самозатриват сами вместо да причиняват вреда другимо....и какво е толкова учудващо ако вземем за пример сравнението с тревожноста как в младоци се колят един другимо в училищата...

Стига сте врънкали, говеда от сигнализация не разбират. Направете загражденията на прелезите и бариерите непроходими и ще решите проблема.

И говедото няма да ги изкърти? То иска да мре ве.

Т'ва е щото влакът не си е пуснал ФАРОВЕТЕ, а машинистът не си закопчал КОЛАНА. Да не си помислите, че е защото КАТ си върши работата. НЕее. Те искат 20 заплати НАКУП. От по-големите.

До всяка ЖП бариера - катаджия. Денонощно!

Какво точно върши КАТ, че да не могат да кесят на ЖП прелезите? С какво храстите са по-полезни за висене от НЕВРАЛГИЧНИТЕ точки (СПОРЕД същия КАТ ЖП прелезите са точно такива)? КАТ не извършват НИКАКВА превантивна дейност. КАТ са ВИНАГИ СЛЕД събитията. КАТ са ОТЧЕТНО-СТАТИСТИЧЕСКА групичка по ИНТЕРЕСИ. Понеже сме на темата с прелезите - НЯКОЙ от КАТ НЯКОГА да е отишъл да провери дали прелезите в поверената му територия имат ИЗПРАВНА сигнализация, ей така, просто, за да НЕ СЕ ДОВЕРЯВА на сляпо на "ЖП Инфраструктура", че СИГНАЛИЗАЦИЯТА им работи? Как пък ВИНАГИ като стане сакатлък на прелез "сигнализацията е работила и била наред" и ВИНАГИ това твърдение е от СОБСТВЕНИКА на сигнализацията?

По двама - и от двете страни!