Загинали и ранени при няколко катастрофи у нас
При поредица от катастрофи в страната има загинали и тежко ранени хора, гласят съобщения от пресцентъра на МВР.
Обратно в новинатаКоментари - Загинали и ранени при няколко катастрофи у нас | Днес.dir.bg
Коментари
Лоши пътища, нулев полицейски контрол и лоши метеорологични условия. Пък и нали си наясно, че в САЩ броя убити на пътя като процент от населението е по-висок от нашият.
Аман от расистки изказвания. Ти ако се смяташ за малък и прост, 'айде нЕма нужда да екстраполираш.
МалЪк народ, в който останаха боклуците. Лош (никакъв) контрол и последствията са ясни, е, има и хубава страна, избиваме се сами, затова и терористи няма.. пу ..пу
На нас не ни трябват терористи които мачкат хората с бусове и камиони. Ние сами се трепем.
Как нулев полицейски контрол? Тях ги интересуват само електронните фишове и "контролират" обработката им да те снимат колата само отзад, т.е. понеже знаеш "къде е камерата" и "ускоряваш" след нея.. А пък не можеш да изпитваш, защото "по закон местоположение то и не е означено и не се забавляват" . Ето това е контрола, а ти искаш да ги изкараш на "полето в тоя пек".
'ми чичко Гугъл те праща примерно в Уикипедия, където си има цяла статия. За 2015 в САЩ жертвите са 11.324 на 100 хиляди. За 2016-а в България сa 9.9 на 100 хиляди. Не е малко, по-зле е от останалите членки на ЕС, но е по-добре от САЩ.
Стига глупости. По социалистическо, когато всички "читави" не бяха избягали, жертвите са били повече годишно. Над 1000 годишно са от 1968-а до 2010. За последните години са около 700. Всичко по-горе е статистика на КАТ. Там пише и къде се дават най-много жертви -- по първокласните пътища. А най-малко са по магистралите. Ерго, ако се води читава статистика къде са най-опасните участъци и същите се правят безконфликтни, жертвите ще намалеят още. Ако си ляляме как "контролът" променял нещо, нещата ще си седят както през целия соц от '68-а до 2010.
Нийд фор спидърското, късопишковско поколение избива комплекси и останалите участници в движението.
'ми всъщност това обяснява малка част от катастофите. Повечето катастрофи са от типа "Не ставам за шофьор, не знам къде съм и какво правя, но друг ми е виновен"
Според КАТ статистиката говори друго. При нийд-фор-спийдърското поколение жертвите са 700 годишно, докато при хвала-на-бай-тошовското поколение (разбирай от '68-а до 2010) жертвите са над 1000. (П.П. данните са от официалната статистика на КАТ, има я в интернет, цъкайте минуси)
Тъпи и яростни поколението го опазват магистралите на Бойко, затова има подобрение след 2010г. Ако ги нямаше, щяхте да се блъскате като говеда
първото смислено мнение от един месец насам! браво! мъжаги, пийте по две големи ракии и излизайте да карате трошките
... ама и производителите полагат много усилия да направят сигурни коли. ПРимерно ако се удариш челно с москвич двигателят влиза при теб и те мачка, а ако е със съвременна кола слиза под купето. Отделно и колани и еърбеци, които москвича е нямал. Също и мощността - едно е да натиснеш газта и да изпревариш за минимално време, друго е проточено изпреварване заради малко ускорение. От там идват и по-малкото жертви, а не от това, че шофьорите днес са по-кадърни.