Загинали и ранени при няколко катастрофи у нас
При поредица от катастрофи в страната има загинали и тежко ранени хора, гласят съобщения от пресцентъра на МВР.
Обратно в новинатаКоментари - Загинали и ранени при няколко катастрофи у нас | Днес.dir.bg
Коментари
Бендзин в кръфта, мека пишка в гащите и чалга в главата. Резултатите са на лице.
Нийд фор спидърското, късопишковско поколение избива комплекси и останалите участници в движението.
Според КАТ статистиката говори друго. При нийд-фор-спийдърското поколение жертвите са 700 годишно, докато при хвала-на-бай-тошовското поколение (разбирай от '68-а до 2010) жертвите са над 1000. (П.П. данните са от официалната статистика на КАТ, има я в интернет, цъкайте минуси)
Тъпи и яростни поколението го опазват магистралите на Бойко, затова има подобрение след 2010г. Ако ги нямаше, щяхте да се блъскате като говеда
... ама и производителите полагат много усилия да направят сигурни коли. ПРимерно ако се удариш челно с москвич двигателят влиза при теб и те мачка, а ако е със съвременна кола слиза под купето. Отделно и колани и еърбеци, които москвича е нямал. Също и мощността - едно е да натиснеш газта и да изпревариш за минимално време, друго е проточено изпреварване заради малко ускорение. От там идват и по-малкото жертви, а не от това, че шофьорите днес са по-кадърни.
На война като на война ! Няма да се излагаме!
На нас не ни трябват терористи които мачкат хората с бусове и камиони. Ние сами се трепем.
малак но прост народ с огромно его...и резултати са налице
Лоши пътища, нулев полицейски контрол и лоши метеорологични условия. Пък и нали си наясно, че в САЩ броя убити на пътя като процент от населението е по-висок от нашият.
Аман от расистки изказвания. Ти ако се смяташ за малък и прост, 'айде нЕма нужда да екстраполираш.
МалЪк народ, в който останаха боклуците. Лош (никакъв) контрол и последствията са ясни, е, има и хубава страна, избиваме се сами, затова и терористи няма.. пу ..пу
Стига глупости. По социалистическо, когато всички "читави" не бяха избягали, жертвите са били повече годишно. Над 1000 годишно са от 1968-а до 2010. За последните години са около 700. Всичко по-горе е статистика на КАТ. Там пише и къде се дават най-много жертви -- по първокласните пътища. А най-малко са по магистралите. Ерго, ако се води читава статистика къде са най-опасните участъци и същите се правят безконфликтни, жертвите ще намалеят още. Ако си ляляме как "контролът" променял нещо, нещата ще си седят както през целия соц от '68-а до 2010.
Как нулев полицейски контрол? Тях ги интересуват само електронните фишове и "контролират" обработката им да те снимат колата само отзад, т.е. понеже знаеш "къде е камерата" и "ускоряваш" след нея.. А пък не можеш да изпитваш, защото "по закон местоположение то и не е означено и не се забавляват" . Ето това е контрола, а ти искаш да ги изкараш на "полето в тоя пек".