Коментари - Катастрофата на "Тракия" - шофьорът, влязъл в насрещното платно, почина, другият е потрошен | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

"" другият е потрошен""Лумпено дегенератската лексика ,понякога е в повече ,но никога не отсъствува

Такава хубава маркировка има,дълги ленти за ускоряване и забавяне,тройни дублиращи осветени табели.Как е възможно да се обърка човек .

Бойко е виновен че направи магистрали ако бяха селски пътища нямаше да се вдига скорост.

Ами ,ако няма нищо под фонтанелата,или не може да чете ,ще се обърка.Може да е от тези ,които не знаят кое е лява ,кое е дясно

В България идиотите нямат свършване!Да гори в Ада изродът мръсен,разплакал цяло семейство!!!

Разбрахме, че си идиот. Но защо се показваш публично???

Не е лесно да оцелееш в ББ- стан.

Ето затова на жените не трябва да им дават нито книжка, нито кола, защото стават камикадзета. Ма тя горната се объркала. Сигурно докато се е лакирала и лайквала снимки в инстаграм.

Та коя точно магистрала е направил казваш?

Най-сетне точен коментар! Човека е карал в насрещното на магистралата, не е прескочил мантинелата!!! Така е и браво на Дирник, че го обясниха.

вариантите са: 1. Не чете статията. 2. Пиян си от сега и ще изпуснеш новата година. 3. Жената точно на празника те изгони от вкъщи и ти е криво.

Има и друг - просто си е кретен.

За да се похвали

Какво може да се очаква в държава, където задължителните маркировки, знаци и технически препятствия, изисквани по стандарт, съществуват само на хартия, а в действителност парите за тях се крадат! А властта, в случая Агенцията по пътищат ги прикрива!!!

Дано оживее човечеца, а за такива дъртаци, които не виждат на 5 метра в тъмното е редно да има проверочни изпити след някаква възраст. В крайна сметка шофирането си е отговорна работа и не е за всеки, крайно време е доста хора да го проумеят....

Такива инциденти стават в Германия всеки ден по 6-7. В България, след като магистралната мрежа се разшири ще чуваме по-често за подобни неща. Немците са си решили въпроса по следния начин: - имат гражданско общество, видиш ли такъв, веднага на 110(полицията). Не на 112, защото е пожарната, ама и там да се обадиш, няма да те оставят. - През 500 метра има указателни табели на кой километър на магистралата се намираш, така, че дори и да не знаеш кой изход си подминал, много лесно ще се ориентираш. Обаждаш се и казваш примерно - добър ден, искам да съобщя за шофьор в насрещното на магистрала А8, посока Мюнхен, километър 165,5. Става за секунди и всеки го прави. - Какво се случва после - всички радиа прекъсват музиката и съобщават. По-новите автомобили, които получават инфо за пътната обстановка по радиомрежата, ако си на тази магистрала започват да мигат и да дрънкат да внимаваш! Хората казват - не изпреварвайте, карайте внимателно. По този начин минута, след като шофьора е навлязъл в насрещното вече всички знаят. Абсурд е да подадеш фалшив сигнал, защото глобата е петцифрена. - От първата възможна пресечка излиза полицейска кола, пуска бурканите и кара в средата с леко отворени врати, темпо 20-30. Всички пъплят зад нея. Като стигнат бедната душица, навлязла в насрещното спират на осевата лента между крайна лява и средна лента и движението е в една лента докато го оправят. Глобите са четирицифрени, мисля 2000 евро беше, но в зависимост от обстоятелствата можеш да обжалваш и да я намалят. Причина за масовите навлизания в насрещното главно са напредналата възраст на шофьорите, такива с деменция, които вземат ключовете и тръгват за някъде, или такива, взели автомобил под наем, идващи от места с дясна дирекция. По този начин немците са си намалили драстично инцидентите като този, но пак стават. И там обикновено са още по-грозни, защото скорости от порядъка на 200-250 км/ч по аутобана са нещо нормално.

Точно на тая главоблъсканица спокойно можеш да се овъртиш... Няма да е лошо да вземат да сложат някоя и друга табела.

Карай за Свиленград от 40 години поне -баси маркировките Бокови

Щом критикуваш дъртаците, бъди сигурен , че ако доживееш до старини и ти ще си един от тях и такива като теб ,както си сега ,ще те критикуват,както го правиш сега.

поредния селяндур дето не е знаел на кой свят се намира пък си кара таратайката. Крайно време е, на 70 да се взимат книжките, а коли над 10 години да не се допускат на пътя. Ама нали трябва да има толерастия и да се печелят избори, кой да има достойнство да приеме такъв закон.

Коли над 10 г. да не се допускат на пътя???? Явно е, че за да пишеш такива глупости, значи си абсолютен глупак.

Сега последно! Възрастния мъж не се е обърнал по таван и влязъл в насрещното. Възрастният мъж не е прехвърчал през мантинелата и влязъл в насрещното. Възрастният мъж не е минал през мантинелата и влязъл в насрещното. Значи възрастният мъж "се е объркал" и от пътния възел е влязъл в насрещното... зачитам: "най-вероятно дори не е разбрал, че е на магистрала"... КАК СТАВА ТОВА?! Кой ги пише тези простотии и по-важното, чете ли ги преди да ги пусне тук?! Та значи като е влязъл в насрещоното, без да знае, че се е включва погрешно на магистралата... си е джиткал така няколко километра преди да направи птп-то... Е вземете напишете накрая на колко години е бил този възрастен мъж, имал ли е нещо в кръвта като забранени субстанции или алкохол та да ни стане ясна картината накрая!

Най-вероятно липсват достатъчно знаци и маркировка. Аз карам от много години във Великобритания. Шофирайки до България и в България аз също съм правил грешки да тръгна да влизам в насрещното. Единия път това ми се случи в Австрия. Демек далече от Великобритания, вече свикнал с европейското движение. Това е слек някаква почивка, вън от магистралата. И какво виждам - два огромни знака от двете страни на пътя. Няма как да не ги забележиш. Знаците са от вида СТОП, но с надпис "falsch". Не е нужно да знаеш немски, и на английски е подобно, а и знака подсказва че не трябва да се кара в тази посока. Всичко това ви го обяснявам, за да сте на ясно, че там из Европа маркировката и знаците са обмислени къде и как да бъдат поставени и не липсват. А в България??? Последното лято пътувах през Северна България, Почти на всякъде знаците не се виждаха от храсти и клони на дървета. А за да се виждат от нормално разстояние при шофиране е нужно просто един път в годината да се подрезват клоните и храстите. На места това беше направено, НО на прекалено късо разстояние преди знака. Разстояние от 10-20 метра в този случай е късо разстояние. Предишното лято пътувах по магистрала Тракия, през деня, в жегата. Където и да се спре НЯМА никаква сянка. На връщане минах по друг път.

Проблема е един и това е че в Българшя,пътната маркировка е под всякаква критика.Няма табели или ако ги шма,то трябва да стигнеш на сантиметри от нея за да я видиш.Някой път човек се пита какво е ограничението и с километри неможеш да ведиш знак,който да показва. Все пак от някой зависи и този някой със сигурност ходи по чужбина повече отколкото трябва.Не виждат ли в цивилизования свят хората как ги правят нещата

До Банкя през конната база! Даже и канализация прекара! А на центъра на Банкя направи кръгово, защото отсреща има чисто нов хотел само за "поканени" и той е негов. Държи го братовчед му, дето го набил заради кокошките е зайците...

Какво й е на лексиката? Напиши ТИ как трябва да бъде, за да видим ТВОЯТА лексика. Или нещо се страхуваш?

Абе за възраста съм съгласен, но за годините на колата какъв е проблема?

Приятелю, такова нещо го няма никъде по света. Разбираем е такъв коментар. Продиктуван е от страх да не срещнеш такъв човек. Но дори и в Германия, НИКОЙ няма да ти забрани да шофираш автомобил над 10 години. Проблемите са други - много по-висок данък и цена на услугите по 5, сравнена с тази в България - т.е. ако автомобилът трябва да ходи 3-4 пъти на ремонт през годината, дори и да е минимален, си приготви екстра 1-2 хилки в Евро. Отделно, тук се шофира много и никой не може да си позволи автомобилът му да е постоянно в сервиза. За това - или много добре поддържан автомобил, или нов. За това и немците се чудят как да се отърват от 10 годишните си автомобили - не, че са лоши, просто риска от повреда е по-голям, и не могат да си го позволят. Отделно има една интересна графа - олдтаймери. Автомобили над 30 години се карат само със застраховка, която е по-ниска от нормалната(но имаш ограничение 6 до 9 000 километра на година), и мисля, символичен данък. Та, не е важна възрастта на автомобила, важна е поддръжката. Не е важна и възрастта на шофьора, важно е какво има в задкормилното устройство. Жалко за човечеца, и дано другия участник в катастрофата се оправи.

Или тези, които са “много умни” и слагат минуси, да напишат как трябва да бъде според тях? Или ги е страх да не се разбере колко са празноглави? Може би е второто! ;-)

Може да се каже например, че другият е: - с множество фрактури/счупвания - с тежки фрактури/счупвания - с политравма “Потрошен” става само за маса в кръчма.

АПИ - МАРКИРОВКИТЕ!!!!!!!!

Какво го оправдавате този навлезлия в насрещно движение?! На магистралата лентите са три като едната аварийната е с непрекъсната линия и се пада винаги отдясно. Още нещо - когато се включвате в магистрала винаги го правите в посока надясно. Няма случай и място това да става наляво освен в Англия. Когато вече в час с главата и сто табели да има нищо не може да те спре.

По българските пътища е невъзможно да се объркаш. Всичко е обозначено с множество и ясно написани табели на адекватно разстояние . А хоризонталната маркировка е уникална и неповторима за целия свят!!!!!!!!!!! С чиста душа мога да кажа , че АПИ са убийци!!!

То пътен възел Мухов е осветен на всеки метър лампа и свети свети свети, маркировката е му е на световно ниво... едни отуви линии едни знаци на пътното платно... то възраствия за туй се е объркал щото пътен вйзел Мухово нощно време е като доднудков 1и 2 осветен

Хм, чудна работа. При тези повсеместно хубави пътища, адекватни знаци и свежа, светлоотразявща маркировка ... Как беше ... "нов трети свят"

Повечето сте такива папагали, че няма ли табели трябва да спрете и да питате някой накъде е пътя за София... за това трябва да има на всички изпити и логически задачи, както на изпита за шофьор категория "С". Всички тука се оправдават с табели и осветление. Страх ме е да карам вече като чета коментарите ви. Като няма табела и осветление на пътния възел значи ли, че ще ми излизате насреща бе слабаци?!

Лека му пръст на човека и бързо и пълно възстановяване на пострадалите. Но имам забележка към редакторката на новината. НАУЧЕТЕ БЪЛГАРСКИ ЕЗИК И ЧЕТЕТЕ КНИГИ!!! Не може в едно изречение да използвате 3 пъти думата ТЕЖКО, има синоними, можете да използвате друга дума. Толкова ли ви е беден речника????

Много правилно разсъждение, но явно малцина са се замислили за това. Дано го прочетат повече.

Състоянието на маркировките и пътните знаци е по лошо от самите пътища .Още по лошото е , че АПИ и КАТ се измъкват с закона който казва " несъобрзена скорост " . И като се има предвид, че голяма част от шофьорите са нагли , безодговорни с купени книжки всичко си идва на мястото.

Точно преди около седмица и нещо - използвах т.н. пътен възел Вакарел. Мога смело да кажа, че и в 18.30 почти нищо не се вижда - мантинела на магистралата, осветеност на съоръженията, да не говорим за стрелки, завои, храсти и т.н., табели. В един момент се чудиш въобще къде се намираш и какво се случва.... Да не говорим и за самото включване в пътния поток - безсмъртници с над 130 при видимост .. не повече от 100 метра. Съболезнования за загиналия. Дано пострадалия човек да се оправи без сериозни последствия. И е крайно време - да може да съдим АПИ и КАТ за състоянието на пътната мрежа. А не да ми напишат - несъобразена скорост с пътните условия? То няма такива :)

Дава, насред полето в зимна вечер сигурно сто души ще чакат на опашка да ги попиташ ...

Прави си (като изключим че и в Кипър движението е обърнато) ... Но това не значи че маркировката не е в потресаващо състояние ... трагична е ... Както и че няма нужда от регулярни и истински медицински прегледи след една определена възраст ... сега въобще няма такива ... И комбинацията на 3те (плюс че все още в България си мислим че 130 е бавна скорост) - резултатите са налице ...

Много точно казано.

Това имам предвид, че като няма кой да питаш трябва спреш или да караш в насрещното. То през денят пък пълно с хора насядали по банкета до пътните възли заради такива заблудени, където не знаят накъде отиват.

След 70 години трябва да се отнеме книжката. Има автобуси и БДЖ и билети с намаление

Хубаво си го написал, ама Шо, бе и Мдааа няма да те разберат.

Млад или стар, няма значение щом е в насрещното на магистрала! Явно маркировката никаква я няма, както и знаците, така че човекът да се озове в насрещното. АПИ са проспали и това кръстовище, но предполагам учудени няма. Маркировката - вертикална и хоризонтална в България никаква я няма. А където я има е на ниво 1980г.

Ми в тъмното, чий го дириш.

И в Австралия, Нова зеландия, ЮАР, Япония и други е обратно движението, но не видях смисъл да ги изброявам а само за пример го дадох Англия, че повечето с там правят асоциация за десен волан и обратно движение. Съгласен съм и аз с теб за липсата на маркировка, табели, лоши пътища и други все влошаващи пътната обстановка фактори, но не мога и не искам да приема, че някой ще навлезе в насрещно движение на магистрала и ще каже "Ами извинявай ама нямаше табела...."

Тоя явно са ни го върнали от Англия и му е трябвало време да свикне с обратното движение. Жертва на Brexit