Коментари - Катастрофата на "Тракия" - шофьорът, влязъл в насрещното платно, почина, другият е потрошен | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Поредна причина за оставка на индивида ПМ.

Няма знаци които да те спрат да влезли в насрещното. Навсякъде е така.

.

Съгласен съм,че у нас маркировката и знаците са под всякаква критика. Обаче карането в насрещното по магистралите се среща редовно в страни като Италия,Германия,Испания и т.н. Явно има и други причини.

След определена възраст на водачите, трябва подновяване на книжката, съответно ново медицинско, но от болнично заведение, не от личния лекар, че там прегледи не се правят, на три години, за да не се случват подобни безумия! За водачи над 75 години, например!

Ти явно не си в час. Личния лекар не се занимава с медицинското за подновяване или първата шоф.книжка. винаги е било от медицинско заведение с преглед от различни лекари.

Точно той се занимава. Повечето шофьори си взимат медицинското от семейния лекар. По- рядко се налага да се ходи по други места

Да ,ходи се по кабинети ако е за професионална книжка.А тези масовите с категория В им го издава личния лекар,те така опъват пари под масата.

Дира, в кой журналистически факултет ви учат да използвате думите "починал" и "потрошен" в едно заглавие или поне само думата "потрошен" ???

В Софийския университет

Жалко за "другият". Дано се оправи човека

е не знам колко требе да си тъп за да направиш такова нещо.... само у нас

Ясно че само у вас такива неща се случват. Добре че не всички са като вас.

Шофьора влязъл в насрещното платно не е виновен. Виновни са тея които са допуснали това да стане - тея които са измислили пътния възел, сложили знаците и осветлението. Но понеже в тая държава мисленето на управляващите се е формирало през турското робство шофьора ще е виновния.

Как все някой друг и предимно държавата все им виновни на такива. Един малко преди теб пише /ако е истина/ че се е разминал 1 минута преди това с дядото. Е как па тоя дядо не разбра, че не кара където трябва?

Еййй, целят свят за всичко Ви е виновен! Ако не бяха 'тея', всички щяхме да сме невинни, живи и здрави во веки веков!

Аз да кажа, че ако видя насрещна кола в скоростна лента, намалям и плътно десно на аварийни. Или там няма видимост и требе да се отпереш директно? ? Айде, оня крив, ама другия инстинкт за самосъхранение няма ли?

дано не разбереш никога какво е да ти излезе на магистралата кола в лява скоростна лента. Снощи се разминах с дядото минута преди да се удари. Жена ми ми каза, виж един кара в насрещното, дори не асимилирах казаното, викам си на магистралата сме, дори не гледах в лява лента, а си спазвах дистанцията зад автомобила пред мен в дясна лента. 15 секунди по-късно се разминахме и повярвай буквално не вярвах, че не се ударихме челно, видях го секунди преди да се разминем. Недей си мисли, че си застрахован, понякога можеш да попаднеш в ситуация, която ти е трудно да си представиш, че е истина.

Какъв ти инстинкт за самосъхранение в тази абсурдна ситуация! Ако по-младият е излизал да изпреварва и в този момент обърканият го е връхлетял абсурдно НАСРЕЩНО - никакъв шанс за спасение,

Дърт кукурунгел

Знае се, че потърпевшият бил 38-годишен. Причинителят - лека му пръст - бил "възрастен мъж" (?!) ... Не се знае какво значи в случая "възрастен" мъж - 58 ли, 64 ли, 68 ли, 75 ли ...

Сигурно чичакът е виновен, но все пак: На запад от Калотина няма нито един пътен възел намагистрала, който да не е осветен поне 500 метра във всяка посока. Тук, по нашите велики магистрали, нощно време не се вижда нищо, даже маркировката. На пътния възел на АМТ за Сливен/Ямбол, при идване от сливен за качване посока Буртас се прави кръвнишки завой наляво, като само късметът може да помогне на някой, който разчита на указателни табели да уцели правилното платно. На всичкото отгоре на него има един трап, образуван преди повече от половин година, през който ако премине лек автомобил, половината му дингили ще сдадат багажа.

То да е само на Сливен Ямбол То всяко включване в магистла в БГ е трагедия!!! Отклонението за Велинград? Отклоненията за Пазарджик? Ами за ХЕМУС??? ХЕМУС е забравена от Бог... пърдон нашето слънце Борисов

Първо - жалко за човечеца . Бог да го прости.Жалко и за нараняванията на здрав прав млад човек. Дано да се оправи напълно. Второ - ако тръгнем да търсим виновни - ще намерим. Едни безгрешници ще оплюят "смотаняка"дето не може да кара. Други с право ще сравнят нашите жалки водни боички и редички табелчици с маркировките в други държави , които могат да насочат дори полусляп или задрямал човек.Дежурно ще се появят и платените форумни шумопръдльовци..... ХОРАААА рождество е,идва нова година. Спомнете си какво е да си нормален.Да мислиш трезво без клишета.Да си самокритичен .Да прощаваш.Да подкрепяш другия,когато му е трудно или когато гради нещо със сърце и душа. Отделете поне пет минути да се откъснете от всичко и да помислите за изминалата година. С КАКВО ЗАСЛУЖИХМЕ ТОВА ДА СМЕ ОТ ОТБОРА НА ЖИВИТЕ ??

Куриозът е, че в България пътните знаци не се поставят от специалисти от КАТ, а от почти политически назначени " наши" хора- отдел " Транспорт" към всяка община на окръжно ниво! Не съм запознат дали има изискване шефът на този отдел да е активен водач! Аз също съм изпадал в такава нелепа ситуация: Прибирайки се от командировка в Пампорово през дъждовна лятна нощ се " усетих", че пред мен вече е магистралата, но аз не съм сигурен за посоката.... Успях да се паркирам на аварийни светлини достатъчно безопасно в самата " детелина" и се обадих на 112. На пристигналия екип обясних ситуацията, бяха любезни и отзивчиви, оказаха ми съдействие и на " буркани" ме проводиха в правилната посока! Пътните полицаи ми казаха, че не съм първия!!! Тогава имах " Тауарег" и потръпнах при мисълта какво би се случило, ако бях на магистралата и бях изтаранил каквото и да е друго превозно средство, не дай Боже! Писах до Кметството на Пловдив, но така и не получих отговор! Не виня загиналия водач- едва ли на тези години е проявил детински или селски серсемлък! И той е пътувал за някъде, и него са чакали, но.... Лек му път!

Всяко изменение на табелки, знаци и др. минава за одобрение и от ПП-кат.

Втора година детелината на Мухово нарочно не я оправят, защото се оказа ной-доброто оправдание на ихтиманските полицаи - че имат дейност и правят нещо със новозакупените им радари, съответно и хранилка на КАТ като цяло. Киснат долу в дерето, а при спускането в посока Пловдив са сложили ограничение 70кмч! Един път вече платих глоба 400лв, че съм се движил с 114кмч в участъка, на магистрала моля ви се, дето Тиквата се хвали с нея. Нарочно не оправят детелината гадовете, така ще седят тези ограничения 110, 90 и накрая 70 кмч с години. Мръсници! Те са виновни в случая.

Онзи ден минах оттам, но тия 70км/ч не са ли само при сняг? Ако не е така си е хранилка отвякъде.

Не е при сняг, жълт знак като за ремонт, който продължава вечно.

Глупендер, Тиквата за всичко ти е виновен!!! Че има магистрала, че няма магистрала, че има полицай, че не можеш да караш, че не познаваш знаците .... за всичко друг ти е виновен, а то било заради тъпата ти тиква.

Казвам, че нарочно неремонтирваната с години детелина е причината, дядото да се обърка и да навлезе в насрещното. Ходи и ти покарай откъм Ихтиман или Мухово да се включиш на магистралата, и ти ще почнеш да въртиш очите отворко!

Не оправят детелината нарочно, неясна е и занемарена. Затова се е объркал и дядото.

Абе на мене ми се случвало такъв дърт олигофрен да ми излезе насреща в най-вътрешното кръгче на кръговото на Ломско шосе посред бял ден. Беше си класически филм на ужасите!

Щото хоризонталната маркировка на надлез Надежда е супер! А Табелите ахххх табелите са толкова хубави... пише Военна рампа, пише Надежда... НАДЛЕЗ НАДЕЖДА Е ДУПКАААА БЕЗ МАРКИРОВКА, без табели нищо ... опасно за живота!

Добре бе. Да оставим пътната маркировка и да си припомним как се навлиза в кръгово. Или айде - В ква посока завивш, когато навлизаш в кръгово? Предполагам не на ляво, нали!

Споко младеж.Всеким одъртява. А ти никога ли не сисе обърквал ?????

"другият е потрошен"... Падението на българската журналистика продължава с пълна сила.

Синът ми преди години заследва журналистика в СУ. След летния стаж в един спортен топ-вестник категорично отказа да продължи следването. На старанието ми да го разубедя той ме отряза - казано накратко, така: "Ти нямаш представа какво представляват журналистите".

Като зная каква трагедия са пътните означения у нас - което споделят и много от писалите преди мене, не мога да не спомена новогодишно с "добра" - много добра - дума главния магистралчик на републиката. Пожелавам му от сърце през 2021 да изчезне в "заслужен отдих" безвъзвратно!

И да го повтори короната и да пукне във вечен отдих!

КОРОНАТА не повтаря!

Добре де , всеки може да се обърка и да хване грешна отбиелс. По-интересно е защо като виждаш че си в насрещното на магистралата и всички летят срещу тебе, продължаваш да шофираш......:

Щот си Бай Ганьовец и никой нищо не мое ти каже...

Човек сигурно е бил в несвяст. Не е нормално да излезеш в насреща и от аварийна лента в крайна лява.

Който е пътувал в Европа-та знай... на ремонтите има митащи лампичи светят, като слънца. Тук на ГЕРБ магистралата ремонт??? Една мигаща лампа ако има е късмет! ЯВНО КОМИСИОННИТЕ В БЪЛГАРИЯ СА ОТ МИГАЩИТЕ ЖЪЛТИ ЛАМПИ ДЕТ СЕ СЛАГАТ НА РЕМОНТИТЕ! Мизерна работа е АПИ! Безхаберници! Шефовете им вземат заплати гарант по 5000 а вие карайте вашти таратайки...

Магистралата не се ремонтира от Герб, а от работници, некадърни като вас.

Кой задава енергията, мотивацията, отношението по ведомствата? Не е ли политическата власт към дадения момент?Виновни са Комунягите с безбройните им превъплашения. А техните отроци ГЕРБ са от 10 години по службите! Напред само с Възраждане - смелост и решителност

Работниците имат шефове! Шефовете печелят търгове! Как печелят тези търгове?

Тоя явно са ни го върнали от Англия и му е трябвало време да свикне с обратното движение. Жертва на Brexit

Млад или стар, няма значение щом е в насрещното на магистрала! Явно маркировката никаква я няма, както и знаците, така че човекът да се озове в насрещното. АПИ са проспали и това кръстовище, но предполагам учудени няма. Маркировката - вертикална и хоризонтална в България никаква я няма. А където я има е на ниво 1980г.

си налегай парцалите и не коментирай от кочината, май още си в 1980.

как я няма маркировката? Днес правителството съобщава че е вложило в маркировка, пътни знаци .....147 млн.лева ?!?!

Хубаво си го написал, ама Шо, бе и Мдааа няма да те разберат.

След 70 години трябва да се отнеме книжката. Има автобуси и БДЖ и билети с намаление

Също така и до 70 години трябва да се отнеме книжката. Има автобуси и БДЖ. Защото статистиката на тези "до 70 години" е къде-къде по-тревожна от статистиката "над". Хеле пък на онези до 25 години ...

Съгласен съм. Моя дядо имаше достатъчно акъл сам да спре да шофира.

Точно преди около седмица и нещо - използвах т.н. пътен възел Вакарел. Мога смело да кажа, че и в 18.30 почти нищо не се вижда - мантинела на магистралата, осветеност на съоръженията, да не говорим за стрелки, завои, храсти и т.н., табели. В един момент се чудиш въобще къде се намираш и какво се случва.... Да не говорим и за самото включване в пътния поток - безсмъртници с над 130 при видимост .. не повече от 100 метра. Съболезнования за загиналия. Дано пострадалия човек да се оправи без сериозни последствия. И е крайно време - да може да съдим АПИ и КАТ за състоянието на пътната мрежа. А не да ми напишат - несъобразена скорост с пътните условия? То няма такива :)

Много точно казано.

Ми в тъмното, чий го дириш.

ти

каквато и да е маркировката не може да не разбереш, че си на магистрала и то в обратното. А като разбереш - бягай да спираш в аварийната лента. Този да не е взимал книжка в Лондон.

Починал е и 38 годишният.. За съжаление идиоти отнемат живота на невинни

Състоянието на маркировките и пътните знаци е по лошо от самите пътища .Още по лошото е , че АПИ и КАТ се измъкват с закона който казва " несъобрзена скорост " . И като се има предвид, че голяма част от шофьорите са нагли , безодговорни с купени книжки всичко си идва на мястото.

Лека му пръст на човека и бързо и пълно възстановяване на пострадалите. Но имам забележка към редакторката на новината. НАУЧЕТЕ БЪЛГАРСКИ ЕЗИК И ЧЕТЕТЕ КНИГИ!!! Не може в едно изречение да използвате 3 пъти думата ТЕЖКО, има синоними, можете да използвате друга дума. Толкова ли ви е беден речника????

Повечето сте такива папагали, че няма ли табели трябва да спрете и да питате някой накъде е пътя за София... за това трябва да има на всички изпити и логически задачи, както на изпита за шофьор категория "С". Всички тука се оправдават с табели и осветление. Страх ме е да карам вече като чета коментарите ви. Като няма табела и осветление на пътния възел значи ли, че ще ми излизате насреща бе слабаци?!

Дава, насред полето в зимна вечер сигурно сто души ще чакат на опашка да ги попиташ ...

Това имам предвид, че като няма кой да питаш трябва спреш или да караш в насрещното. То през денят пък пълно с хора насядали по банкета до пътните възли заради такива заблудени, където не знаят накъде отиват.

Хм, чудна работа. При тези повсеместно хубави пътища, адекватни знаци и свежа, светлоотразявща маркировка ... Как беше ... "нов трети свят"

То пътен възел Мухов е осветен на всеки метър лампа и свети свети свети, маркировката е му е на световно ниво... едни отуви линии едни знаци на пътното платно... то възраствия за туй се е объркал щото пътен вйзел Мухово нощно време е като доднудков 1и 2 осветен

По българските пътища е невъзможно да се объркаш. Всичко е обозначено с множество и ясно написани табели на адекватно разстояние . А хоризонталната маркировка е уникална и неповторима за целия свят!!!!!!!!!!! С чиста душа мога да кажа , че АПИ са убийци!!!

Какво го оправдавате този навлезлия в насрещно движение?! На магистралата лентите са три като едната аварийната е с непрекъсната линия и се пада винаги отдясно. Още нещо - когато се включвате в магистрала винаги го правите в посока надясно. Няма случай и място това да става наляво освен в Англия. Когато вече в час с главата и сто табели да има нищо не може да те спре.

Много правилно разсъждение, но явно малцина са се замислили за това. Дано го прочетат повече.

Прави си (като изключим че и в Кипър движението е обърнато) ... Но това не значи че маркировката не е в потресаващо състояние ... трагична е ... Както и че няма нужда от регулярни и истински медицински прегледи след една определена възраст ... сега въобще няма такива ... И комбинацията на 3те (плюс че все още в България си мислим че 130 е бавна скорост) - резултатите са налице ...

И в Австралия, Нова зеландия, ЮАР, Япония и други е обратно движението, но не видях смисъл да ги изброявам а само за пример го дадох Англия, че повечето с там правят асоциация за десен волан и обратно движение. Съгласен съм и аз с теб за липсата на маркировка, табели, лоши пътища и други все влошаващи пътната обстановка фактори, но не мога и не искам да приема, че някой ще навлезе в насрещно движение на магистрала и ще каже "Ами извинявай ама нямаше табела...."

АПИ - МАРКИРОВКИТЕ!!!!!!!!

Отделно от маркировките, шофьорите глави на раменете си имат ли, или не?

Проблема е един и това е че в Българшя,пътната маркировка е под всякаква критика.Няма табели или ако ги шма,то трябва да стигнеш на сантиметри от нея за да я видиш.Някой път човек се пита какво е ограничението и с километри неможеш да ведиш знак,който да показва. Все пак от някой зависи и този някой със сигурност ходи по чужбина повече отколкото трябва.Не виждат ли в цивилизования свят хората как ги правят нещата

Най-вероятно липсват достатъчно знаци и маркировка. Аз карам от много години във Великобритания. Шофирайки до България и в България аз също съм правил грешки да тръгна да влизам в насрещното. Единия път това ми се случи в Австрия. Демек далече от Великобритания, вече свикнал с европейското движение. Това е слек някаква почивка, вън от магистралата. И какво виждам - два огромни знака от двете страни на пътя. Няма как да не ги забележиш. Знаците са от вида СТОП, но с надпис "falsch". Не е нужно да знаеш немски, и на английски е подобно, а и знака подсказва че не трябва да се кара в тази посока. Всичко това ви го обяснявам, за да сте на ясно, че там из Европа маркировката и знаците са обмислени къде и как да бъдат поставени и не липсват. А в България??? Последното лято пътувах през Северна България, Почти на всякъде знаците не се виждаха от храсти и клони на дървета. А за да се виждат от нормално разстояние при шофиране е нужно просто един път в годината да се подрезват клоните и храстите. На места това беше направено, НО на прекалено късо разстояние преди знака. Разстояние от 10-20 метра в този случай е късо разстояние. Предишното лято пътувах по магистрала Тракия, през деня, в жегата. Където и да се спре НЯМА никаква сянка. На връщане минах по друг път.

Сега последно! Възрастния мъж не се е обърнал по таван и влязъл в насрещното. Възрастният мъж не е прехвърчал през мантинелата и влязъл в насрещното. Възрастният мъж не е минал през мантинелата и влязъл в насрещното. Значи възрастният мъж "се е объркал" и от пътния възел е влязъл в насрещното... зачитам: "най-вероятно дори не е разбрал, че е на магистрала"... КАК СТАВА ТОВА?! Кой ги пише тези простотии и по-важното, чете ли ги преди да ги пусне тук?! Та значи като е влязъл в насрещоното, без да знае, че се е включва погрешно на магистралата... си е джиткал така няколко километра преди да направи птп-то... Е вземете напишете накрая на колко години е бил този възрастен мъж, имал ли е нещо в кръвта като забранени субстанции или алкохол та да ни стане ясна картината накрая!

поредния селяндур дето не е знаел на кой свят се намира пък си кара таратайката. Крайно време е, на 70 да се взимат книжките, а коли над 10 години да не се допускат на пътя. Ама нали трябва да има толерастия и да се печелят избори, кой да има достойнство да приеме такъв закон.

Коли над 10 г. да не се допускат на пътя???? Явно е, че за да пишеш такива глупости, значи си абсолютен глупак.

Абе за възраста съм съгласен, но за годините на колата какъв е проблема?

Приятелю, такова нещо го няма никъде по света. Разбираем е такъв коментар. Продиктуван е от страх да не срещнеш такъв човек. Но дори и в Германия, НИКОЙ няма да ти забрани да шофираш автомобил над 10 години. Проблемите са други - много по-висок данък и цена на услугите по 5, сравнена с тази в България - т.е. ако автомобилът трябва да ходи 3-4 пъти на ремонт през годината, дори и да е минимален, си приготви екстра 1-2 хилки в Евро. Отделно, тук се шофира много и никой не може да си позволи автомобилът му да е постоянно в сервиза. За това - или много добре поддържан автомобил, или нов. За това и немците се чудят как да се отърват от 10 годишните си автомобили - не, че са лоши, просто риска от повреда е по-голям, и не могат да си го позволят. Отделно има една интересна графа - олдтаймери. Автомобили над 30 години се карат само със застраховка, която е по-ниска от нормалната(но имаш ограничение 6 до 9 000 километра на година), и мисля, символичен данък. Та, не е важна възрастта на автомобила, важна е поддръжката. Не е важна и възрастта на шофьора, важно е какво има в задкормилното устройство. Жалко за човечеца, и дано другия участник в катастрофата се оправи.

Като си тъп, не може да ти се помогне, щото ти си убеден, че си умен и не се съмняваш грам в тъпотията си. Я погледни в Калифорния как си движат 40-50 годишни и по-дърти коли и пикапи, а и 95% са с обикновенни номера, а не Antique.Което значи, че си минават преглед на общо основание, само от тест за газове са освободени. Давам за пример Калифорния, ама има и други места, дето колите не изгниват, а за да стигнат до моргата, е единствено от удар или когато ти омръзне. Та колкото по-дълго върви една кола или се ползва нещо произведено с правилна поддръжка, разбира се, толкова повече се спестяват ресурси и се опазва природата.

Карай за Свиленград от 40 години поне -баси маркировките Бокови

Такива инциденти стават в Германия всеки ден по 6-7. В България, след като магистралната мрежа се разшири ще чуваме по-често за подобни неща. Немците са си решили въпроса по следния начин: - имат гражданско общество, видиш ли такъв, веднага на 110(полицията). Не на 112, защото е пожарната, ама и там да се обадиш, няма да те оставят. - През 500 метра има указателни табели на кой километър на магистралата се намираш, така, че дори и да не знаеш кой изход си подминал, много лесно ще се ориентираш. Обаждаш се и казваш примерно - добър ден, искам да съобщя за шофьор в насрещното на магистрала А8, посока Мюнхен, километър 165,5. Става за секунди и всеки го прави. - Какво се случва после - всички радиа прекъсват музиката и съобщават. По-новите автомобили, които получават инфо за пътната обстановка по радиомрежата, ако си на тази магистрала започват да мигат и да дрънкат да внимаваш! Хората казват - не изпреварвайте, карайте внимателно. По този начин минута, след като шофьора е навлязъл в насрещното вече всички знаят. Абсурд е да подадеш фалшив сигнал, защото глобата е петцифрена. - От първата възможна пресечка излиза полицейска кола, пуска бурканите и кара в средата с леко отворени врати, темпо 20-30. Всички пъплят зад нея. Като стигнат бедната душица, навлязла в насрещното спират на осевата лента между крайна лява и средна лента и движението е в една лента докато го оправят. Глобите са четирицифрени, мисля 2000 евро беше, но в зависимост от обстоятелствата можеш да обжалваш и да я намалят. Причина за масовите навлизания в насрещното главно са напредналата възраст на шофьорите, такива с деменция, които вземат ключовете и тръгват за някъде, или такива, взели автомобил под наем, идващи от места с дясна дирекция. По този начин немците са си намалили драстично инцидентите като този, но пак стават. И там обикновено са още по-грозни, защото скорости от порядъка на 200-250 км/ч по аутобана са нещо нормално.

Дано оживее човечеца, а за такива дъртаци, които не виждат на 5 метра в тъмното е редно да има проверочни изпити след някаква възраст. В крайна сметка шофирането си е отговорна работа и не е за всеки, крайно време е доста хора да го проумеят....

Щом критикуваш дъртаците, бъди сигурен , че ако доживееш до старини и ти ще си един от тях и такива като теб ,както си сега ,ще те критикуват,както го правиш сега.

Какво може да се очаква в държава, където задължителните маркировки, знаци и технически препятствия, изисквани по стандарт, съществуват само на хартия, а в действителност парите за тях се крадат! А властта, в случая Агенцията по пътищат ги прикрива!!!

Най-сетне точен коментар! Човека е карал в насрещното на магистралата, не е прескочил мантинелата!!! Така е и браво на Дирник, че го обясниха.

Ето затова на жените не трябва да им дават нито книжка, нито кола, защото стават камикадзета. Ма тя горната се объркала. Сигурно докато се е лакирала и лайквала снимки в инстаграм.

вариантите са: 1. Не чете статията. 2. Пиян си от сега и ще изпуснеш новата година. 3. Жената точно на празника те изгони от вкъщи и ти е криво.

Има и друг - просто си е кретен.

Не е лесно да оцелееш в ББ- стан.

В България идиотите нямат свършване!Да гори в Ада изродът мръсен,разплакал цяло семейство!!!

Бойко е виновен че направи магистрали ако бяха селски пътища нямаше да се вдига скорост.

Разбрахме, че си идиот. Но защо се показваш публично???

За да се похвали

Та коя точно магистрала е направил казваш?

До Банкя през конната база! Даже и канализация прекара! А на центъра на Банкя направи кръгово, защото отсреща има чисто нов хотел само за "поканени" и той е негов. Държи го братовчед му, дето го набил заради кокошките е зайците...

Такава хубава маркировка има,дълги ленти за ускоряване и забавяне,тройни дублиращи осветени табели.Как е възможно да се обърка човек .

Ами ,ако няма нищо под фонтанелата,или не може да чете ,ще се обърка.Може да е от тези ,които не знаят кое е лява ,кое е дясно

Точно на тая главоблъсканица спокойно можеш да се овъртиш... Няма да е лошо да вземат да сложат някоя и друга табела.

Каква главоблъсканица, всичко е точно и ясно. Ако не гледаш знаците, тогава има проблем.

"" другият е потрошен""Лумпено дегенератската лексика ,понякога е в повече ,но никога не отсъствува

Какво й е на лексиката? Напиши ТИ как трябва да бъде, за да видим ТВОЯТА лексика. Или нещо се страхуваш?

Или тези, които са “много умни” и слагат минуси, да напишат как трябва да бъде според тях? Или ги е страх да не се разбере колко са празноглави? Може би е второто! ;-)

Може да се каже например, че другият е: - с множество фрактури/счупвания - с тежки фрактури/счупвания - с политравма “Потрошен” става само за маса в кръчма.