Коментари - Български автобус се обърна в Унгария, 21 пострадали | dnes.dir.bg
назад

Български автобус се обърна в Унгария, 21 пострадали

Автобус на фирма „Карат С” се е обърнал на магистрала в Унгария малко след полунощ във вторник, съобщиха от фирмата-превозвач. Най-тежко пострадал е шофьорът.

Обратно в новината

Коментари - Български автобус се обърна в Унгария, 21 пострадали | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Чисто но за кого - за Карат C или за регистриращите органи?

но = нов

Автобусът нов, шофьорът трезвен... от дупките ще да е било. Там магистралите са като в бг. дупка - дупка и между тях тупка.

Пушат цигари затова обръщат автобусите. Ставят невероятни скандали между пътниците които са си платили билетите и шофьорите които имат претенции, че видители били много стресирани от въртенето на геврека и им се пушело.

Няма снимки, няма достатъчно информация, няма версии, няма нищо в този материал. Журналистът дали знае разликата между глаголите "обърнал" и "преобърнал"? От заглавието става ясно, че се е "преобърнал", което обаче едва ли е така. Ако се е преобърнал, едва ли ще има само няколко леко пострадали. По-скоро се е килнал в канавката отстрани. Абе, джурналя ...

мрън, мрън, мрън. Българин. Това не му харесвало, другото му пречело, третото друг му бил виновен. Ти друго правиш ли освен да мрънкаш бе?

Преди седмица карах в Австрия. Не знам какво им се е случило, но магистралата им е по-зле и от нашата.

Иска се голям майсторлък със знак - да обърнеш автобус на магистрала.

Автобусът бил произведен миналата година и с 250 000 км? Ако е на една година би трябвало да е пътувал 685 км на ден без почивен ден.

Ами те автобусите нямат почивен ден и работно време.

Линията Прага-Сфия е 1300км и се пътува 20часа. До Испания е още по-дълъг маршрута за 24 часа.

Смея се на глупаци.

Автобусите на Карат-С пътуват всеки ден по дълги маршрути и за два-три дни изминават хиляди километри,така че може да се направи една проста сметка,дали наистина за това време един нов автобус няма да измине 250000км.Не трябва да се плюе без да се разбира нещо.Карат -С е един от най коректните и сигурни автобусни превозвачи.Инцеденти се случват и с такива като Луфтханза.

Не бива така злобно.Никой не е застрахован от злополука/ОЩЕ ПОВЕЧЕ ЧЕ НЯМА ТОЧНОСТ В СЪОБЩЕНИЕТО/ Много сме лоши-веднага шофьорите са виновни,те били такива,онокива... Да благодарим че няма сериозно пострадали Причини много-тепърва ще се изясняват

Цитирай "някой" инцидент с Луфтханза. И не сравнявай двете компании, защото няма база за сравнение. А автобусите на на карат С - са направо отврат - евтини и некачествени консервни кутии, който не спират да се движат. Забелязал ли си какви са им спирачките - могат да те занитят, когато автобуса спира. Много хитро от страна на фирмата, първи да съобщят на клюкарската медия Нова тв, за инцидента

И как стигаш до Испания за 24 часа, като от Автогарата до Калотина са поне 1 час, после поне един час през тунелите "Пали светло" докато стигнеш магистралата в Ниш. Да не говорим колко време се губи по границите ...

"Автобусът е произведен през миналата година и е на 250 000 км."??Всеки ден минимум по 700 км ?? За какво говорим ??

Нощно време през магистралата в Унгария минават адски много гастербайтери и шофирането е ужасно. Миналата седмица минахме от там за Чехия.

И как ще ме спаси този колан ,ако автобуса се гътне на таван и той се сплеска до пода ... Стига с тези колани бе....

Автобус да се гътне на таван, че и да се слеска до пода е по-малко вероятно. По-вероятно е да се катурне леко в канавката. Бай Мангал (Бай Ганьо) все много знае. АкуТуйПъкАкуОнуй...

Нищо чудно. Техниката трябва да служи на хората, не хората да слугуват на нея. Странно е самолет да е 20ч. във въздуха, но е така. Е на БГА Балкан не е така.

В автобусите на Балкан Хорн за Лондон шофьорите спят в багажното отделение и превозват контрабанден тютюн който купуват в Люксембург докато зареждат с евтина нафта

Орбан диктатора е виновен

добре де, ти какво разбра от статията, че не мрънкаш ? и щом казваш Българин, следователно ти не си такъв ?????

колана е цпацил много хора но всеки има избор аз избирам да патувам с колан.

Този с "петицата" е известен милиСионер. Неговият любим и единствен речитатив е от вида "мрън, мрън, мрънкаш". Представи се уставно в коментарите и на други новини. Това за мрънкането очевидно е темата, която (кой знае защо) се разглежда на опреснителните курсове в милиСионерското училище. Упражнява се фуражката. Може би се подготвя за курсовата си работа. Остава и да я напише...

ходил ли си на училище??? можеш ли да смяташ?? 1300 км. са от софия до будапеща в едната посока! тук се говори за редовна линия??!! което значи, поне 4 пъти в седмицата се пътува! а сега се по-упражняваи и си дореши задачката!;))

това е най добрата фирма за превоз на пътници винаги с нея пътувам за австрия никой не е застрахован на пътя че с него няма да се случи да не забравяме за горящият влак в България как бяха заключени хората и виновни нямаше

Пострадалите трябва да спукат от съдебни дела Седларски и той да плаща като поп! Правят икономии като намаляват броя на шофьорите. Трябва да са най-малко трима - един спи, един шофира, а третият седи до шофьора и наблюдава - особено нощем !

250 000 км за нищо за такъв автобус! За състоянието това обаче нищо не говори. От София до Будапеща са около 800 км и като изключим много гадния трафик в Унгария пътят не е лош.

То в тая теснотия остава човек и с колан да се завърже ,та съвсем да не може да диша , а пътя е дълъг..... Препоръчително е фирми като тази да понамалят броя на седалките ,които допълнително поставят когато има наплив на пътуващи ,защото не е нормално да пътуваш 24 ,че и повече часа ,сгънат като в консерва ,а седалката на седящия пред теб да опира в носа ти !!! Шофьорите им са наистина добри ,но нека се обърне и малко внимание на комфорта ,защото такъв липсва !

..... шефа на фирмата икономисва ,за сметка на шофьорите ,пътниците и всички останали участници в движението ...

коланите са виновни! Абе, тоя как смята, това ли е обърнало рейса или ни прави на канарчета????