Автобусът се движил по ”Тракия” с 96 км/ч. и 43-ма пътници

Изпълнителният директор на фирма "Юнион Ивкони" Георги Атанасов заяви пред Дир.бг, че автобусът се е движил с 96 км/ч. по магистрала "Тракия" в момента на удара

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Нещо гнило има тук! Защо повечето медии се опитват да внушат,че момичето е виновно, а не шофьорът на "погребалната" фирма?! Изглежда има защо! Направете следствен експеримент ! "Реното" не е фадрома, че да отлепи двете колела на автобуса! Пак ни вземат за балъци! Докога?!

Интересно имали видео регистратор и защо на снимката гумите на Автобуса са надясно като е искал да избегне канавка от дясно . Защо се се крие името на водача на колата и всякаква информация за неговото участие и дали е имал видео регистратор

Защо не се казват имената на "шофьорката " причинила катастрофата? Защо тя не е арустувана и не е в затвора. До кога ще търпим този безпредел в България. До кога няма да има правосъдие у на с ?

Обикновеният българин страда от себеподобния му, обикновен, редови българин. Това е! Мърлячество, посредственост, дуене, незачитане, липса на ценности и неуважение на Живота, достойнството, труда, незачитане успехите, а отричани като кражби от честен труд, поради завист,незачитане на собствеността, обществената собственост и неприкосновеността им, както и тази на Другия! Но издигайки личната собственост в култ, над обществото, както и тази на другите. Така, както с баданарката всеки цапа, пръска другия с клевети, псувни, клюки, обиди - било то съсед, колега роднина, член на семейството или фамилията, така се получава и на пътя, където нещата се развиват със скорост, поне 100км/ч и чак тогава същите са стреснати от непростимите резултати, но с причини, коренящи се в цялото им поведение, ценности, морал.

В пътя е проблема. Отговорните да поемат вината и да си пуснат отвод. Преди катастрофата го пишеха, а след нея го закърпване с лопати асфалт БЕЗУМИЕ.

Стига - напишете името на Убиеца ...и как е станал Убиец ... ----------- Изобщо не говоря за Шофьора на автобуса. Говоря за Престъпника.

Това с 96 км/ч го разправяйте на глухата ми баба. Няма автбус, независимо дали е на ивкони, груп и останалите да се движи със скорост по-.малка от 110 км/ч.

Болките в коленете не са от Авобусите, те са от ПЪТИЩАТА.

Знаем, че е с плевенска регистрация, с висока скорост и вероятно е Пут..ка И това е всичко, коеуто знаем. Но за сметка на това Знаем, че нашите Момчета и момичета Поименно са посочени от Американците и трябва да ги закараме с Юнион Ивкони поне до Истанбул, в пранги, за да ги поднесем "на тепсия" на американските Свине.. -------- Полетът от Истанбул е без смени...

КОЯ Е ЖЕНАТА ПРИЧИНИЛА СМЪРТТА НА ТОЛКОВА ХОРА?Никой не говори за нея.Арестувана ли е?

грижливо ни осведомяват какво казали от Юнион-Ивкони след пореден инцидент с техен автобус. Някаква друга гледна точка, ей-така за всеки случай?

Това че лека кола може да обьрне автобус са хуморески.

може да обърне, защото всички автобуси на Юнион Ивкони сякаш са от хартия. Наскоро пътувах с тях до Бургас и излязох с жестоки болки в коленете. Малки автобусчета. Растоянието между седалките е 10 см. и макар че съм 1.65 м висок, едва си побрах краката. Ужас!!! След това 3 дена ме боляха коленете. Менгеме са тези автобуси. Предлагам минисъра Московски вместо на моторна шейна да се качи на такъв автобус, да пътува 7-8 часа и да видя след това сгрчените му крака. Оставка на министъра!

Ако всеки причинил смърт на пътя губи доживотно правото да шофира дали ще е такава касапница магистралата?

Миналата година чаках един от синовете си да пристигне от София в Бургас точно с тази фирма. Пристигна за 7 часа - почти един ден. С тази фирма и се върна, пак за толкова. Само факт, няма да го коментирам. ---------- А че го е гътнал "Плевенчанин" ... колко е да го намъкнеш малко в канавката .. . В Плевен само "полицаите" са велики и то ... абе знаем точно къде... ----------- Моите съболезнования за жертвите на техните роднини - тръгваш Жив, прибираш се в Ковчег. Това е "Съвременна България", на съвременните "Асфалтаджии". Е, по добре Щатски затвор, отколкото смърт по пътя за София.

Инциденти стават понякога, жалко за жертвите. Факт е обаче и лошото поведение на шофьорите, липсата на адекватност и елементарни способности. Конкретно за шофьорите на автобуси от злочастната компания, може да се каже, че на доста от тях им липсва дисциплината на професионални водачи, в София редовно се движат с 70-90 км/ч при огрничение на скоростта от 50 км/ч.

Шофьорчето, да ме извинява, ама за 12-13 години шАфьор не се научи, че колите са поне 10 пъти по леки от автобуса, и даже и да се блъснат в него, не могат да го изкарат от пътя. Пълен абсурд е тая катастрофа, без шофьор да беше автобуса, нямаше да утрепе 6 и да осакати още 20.

доколкото се вижда от снимките ударът е бил в предно ляво на автобуса...просто го праща в дясно и ефекта е налице...при скорост близо 100 няма шанс....

аф

Не го е изкарала тежестта на колата, а това, че шофьорът на автобуса е опитал да избегне удара. При тази скорост и при рязкото завъртане на волана, тежкият автобус е труден за задържане в права линия, затова се е и обърнал.

Шофирането в България е като на война! Манталитетът на българския шофьор е отвратителен и всеки който е шофирал по магистралата знае-то не е притискане и примигване с фарове,то не е напъване с над 130км/ч,едни първенюта в коли,които искат празно платно за себе си.Живия и шофирам в Европа,но като това чудо никъде няма.Не радари,а само яки глоби и взимане на книжки ще намали поне малко този кошмар.Съжалявам много за пострадалите,но докато не се промени маниера на карането ще става още по-зле!Глоби и само глоби ще приучат тупаните на правила.

Собственикът на Юнион Ивкони, Ивайло Константинов, е депутат от ГЕРБ. Да видим, да мислим, да се сетим. След толковагодини проблеми, кой пази тази фирма, явно далеч от истината да е качествен превозвач. Аз съм от ГЕРБ, но тук става въпрос не за политика, а за човешки животи.

Истината е една - автобусът е турЦки! Това е причината! Каквито и мерки да вземеш - турски, румънски, югославски превозни средства - +60% да пукясаш на пътя, даже и да няма никакви фактори!

А на някого направи ли впечатление, че към 15:00 часа опашките от двете страни бяха по 20тина км и растяха. Никъде нямаше сигнализация за отклоняване на трафика. Малко след мястото на катастрофата запълвааха дупки с лопати по така наречената "магистрала" (коларски път). Там пък където бяха отворили средата калта потъваше и от стърчащите шипове един тир беше спукал гума. За мен няма инфраструктура и проблема е не във водачите, а в дупките и скапания път.

Много физици тук !! Автобусът се движи в прав участък на магистралата!Изпреварващата кола е до неговата лява страна ,което предполага че на този прав участък кормилните колела са в права посока!Блокира и волана!Под какъв ъгъл ще го удари за да ги метне в канавката тези 15 т?По скоро го е доближила опасно и тръгвайки да влезне пред него,шофьора на автобуса неволно е завъртял волана в дясно !при скоростта -около 90 не му е останало нищо друго освен да мине през аварийната лента и от там в канавката!Предположения?

"Неволно"? Защо говориш наизуст. Друго е да кажеш, че шофьорът е имал рефлекс да опази ценния автобус да не се одраска и като е видял колата да го засича е скочил в канавката. Само че 96км/ч не са кой знае колко голяма скорост и за да пресечеш аварийната лента трябва или да минат 2-3 секунди или да завиеш много рязко. А ако си професионален шофьор на автобус с много пътници трябва да знаеш много добре, че не трябва да правиш резки маневри - освен ако дилемата не е челен удар. В случая все едно е кривнал за да не убие куче на пътя. Каквото и да се говори, не е чиста работата на шофьора. А автобусът ми се струва крайно невероятно да е произведен 2017г - да не е нов внос от 2017?

Касапницата по българските пътища продължава с пълна сила. Вчера загина семейство с дете на 1 годинка и седем месеца, като жената е била бременна в четвърти месец.Нищо, че не са имали брак; за мен те са семейство. Причината: безмозъчното каране на друг водач в 2.30 през нощта! На празна магистрала; с автомобил в аварийната лента с включени аварийни светлини. Това последното е доказано. Днес, още по-голяма касапница. Този път с автобус. Причината: Отново безмозъчно и безотговорно каране на друг участник в движението. Има компетентни органи, които ще определят вината. Според мен едва ли може да бъде упрекнат с нещо шофьорът на автобуса. Дори да допуснем,че скоростта му е била не 96 км/ч ,а 86 км/ч, резултатът едва ли щеше да е по-различен. Все пак се движи по магистрала. Тъпо е, че всичко се случва на прав и равен участък, където не би следвало да има проблеми. Мен ме вълнува друго. ТОЯ ЕКШЪН ПО БЪЛГАРСКИТЕ ПЪТИЩА СЕ ВИХРИ ОТ ДЪЛГО ВРЕМЕ! ЗАЩО ЗАКОНОДАТЕЛНАТА И ИЗПЪЛНИТЕЛНАТА ВЛАСТ НЕ ПРАВЯТ НИЩО ПО ВЪПРОСА?! БОЛИ МЕ МЕН ШАПКАТА ЗА МЕЖДУНАРОДНИТЕ УСПЕХИ НА БОРИСОВ! ДА ВЗЕМЕ ДА СИ ГЛЕДА КЪЩАТА, ЗАЩОТО НИЩО НЕ НИ Е НАРЕД! Ще получава доверие като Орбан, когато започне да работи като Орбан. Първо собственият двор, след това съседите!

От ден на ден по пътищата става все по страшно. Това е идеалното място за избиване на комплексите. Вече масово българите карат абсолютно безотговорно. Едимственият начин за борба с този манталитет е да се налагат наистина драконовски глоби. Българина може да се научи само, ако му бръкнеш много дълбоко в джоба. Доста показателно е това, че хора които в гърция могат да спазват стриктно всички знаци, след като се върнат тук, отново се държат като абсолютни диваци.

фирма "Юнион Ивкони" май не им е за първи път , тази фирма , има нещо в нея :( жалко за хората ....

Шофьорът лъже,че кола го е засякла.Това клише вече сме го чували,но дали някой е видял колата-фантом.

е опасно нещо, всъщност и животът е опасно нещо, неминуемо завършва със смърт

Видял съм десетки катастрофи. Не е възможно осемстотин килограма лека кола да изхвърли 8 хиляди килограма автобус от пътя. Предполагам че шофьора на автобуса при контакта с леката кола се е паникьосал и е завил рязко в дясно. Не показаха пораженията на леката кола. Защо. Гъста мъгла.

Това , че автобусът е минал всички прегледи е добре. ВЪПРОСЪТ Е - ВОДАЧЪТ ИМАЛ ЛИ Е ОПИТА ДА ПРЕВОЗВА ТОЛКОВА ХОРА ??

Пътуващите в дясната страна на автобуса са поели основно удара.

Искам да кажа, че съм пътувала с автобуси на "Юнион Икони". Автобусите им са като тройки, всеки момент чакам да се разпаднат. Отвратително са, мръсни, непичистени и миришат. Не знам дали не са ги купували като 3 употреба. Никой ли не им прави проверка за техническа изправност и други подобни.

Дървен философ, съобщиха, че точно този автобус е произведен 2017 г. Никой не коментира поведението на шофьора на леката кола, без причина автобусът няма как да падне в канавката. Гледай си домакинската работа и не пиши глупости.

Хубаво проверяват фирмата - редно е да си има всичките прегледи и документи и съответно да си понесе административните глоби ако нещо не е наред, ама КАКВО общо има това с катастрофата!? Разбрахме, че администрацията се е задействала да поработи, а от полицията и прокуратурата?!

пак ли тез тупани от ивкони ве? най-сетне няма ли да ги затворят и осъдят тез утрепляци?

Всички коментират водачът на автобуса, състоянието на автобуса , фирмата-превозвач и тн. А никой не споменава нищо за шофьорът на леката кола, който е причинил смъртта на хората...

И техническото състояние на 20 год. Рено

И аз същото се питам. В статията няма никакви подробности за "колата ударила автобуса". А голяма фирма като Ивкони би трябвало да е снабдила рейсовете си с камери - предна и задна....

Автобусът е калпав турски "Гюлериус"!!! Станиол и овча лой - какво да очакваш!? Вятър повее - завее го в нива, цигара запалиш - чеверме въртиш! Забрана на турските автобуси!

Действително си чукундур.Виж на снимката марката и тогава дай мнение.

Г-Ю-ЛЕРи-у-с, турцки, смотам, калпав...И Мерцедес да е, ако е турски - трябва да се внимава, не бива да се ползват турски абтобуси и турски превозни средства!!!

Ти не си чукундур, ами си завършен чукундур.

тука неşто не е наред.битрябвало колата да се преобıрне а не автобуса.

В такива случаи колата не завърта автобуса, а удря предната му гума. Тя се завърта, много по-лека е от колата, и автобусът отива в канавката. Така мотоциклет, да не дава господ, може да обърне натоварен ТИР.

Да, ама НЕ - автоббусът е турски!!!

Волана бил блокирал??? Ако е хидравлика, да ...течове, спукване ...ако е изгаснала колата може...ако е скъсан кормилният лост също...що все си мисля , че с 96 километра би могъл да реагираш по адекватно на кола която те засича...карай през нея и това е ...всички щяха да са живи...

При скорости на магистрала няма нужда от хидравлика. Върти се леко. Сервото било то хидравлика, вакуум или ток е за като въртиш с ниска скорост или спрял.

магистралата по закон трябва да има мантинела,за да предотврати такива инциденти .

Юнион Ивкони собственици - Вторият човек в ДПС-то Аталаи и синът му. ЦвЦв, известен като "6-те апартамента". Кумецът на видния гербаджия Тодор Бояджиев, бивш голям полицейски шеф. Още ли се надявате, че ще има справедливо посочени виновни и наказани?

Защо всички коментарии се въртят около автобуса, фирмата, даже и държавата, а никой не пита коя е тази кола управлявана от някаква патка с плевенски номер. Докога ще търпим жени, които са седнали зад волана, да карат като идиоти, да говорят по телефора или да си оправят външния вид.

Много дрънканици залудо. Чудесен пример, че никой не е застрахован да участва в ПТП. Щом си на пътя, има риск. Сигурно някой ще понесе вината (поне засега изглежда, че ще е жената с колата), но не е задължително да има нагло изпреварване или техническа неизправност. Достатъчно е миг невнимание, срещу което никой не е застрахован.

фирмата "Ивкони" е олицетворение на герберастко-депесарската дружба: Юнал Лютфи е сред съучредителите, а Ивчо Константинов е виден гербераст! Може да вметнем и дружбата между Боко и Тайпи! Купуват и имат само турски автобуси: Гюлериуси(сходни са на Мерцедес, но турски), Мецедеси по лиценз, но турски....Турските автобуси са отвратителни и много опасни! Погледнете само статистиката, понеже и останалите превозвачи в България - повечето са турци, но преобладаващ дял имат катастрофирали, самозапалили се и пр. турски автобуси!

Един добър шофьор на автобус по българските пътища трябва да е с квалификацията на каскадьор - да може да удържи волана и машината си независимо от всякакви луди около него и техните изпълнения! Всъщност, не са малко ситуациите, когато водачът трябва да направи необичайна и неочаквана на пръв поглед маневра, за да се задържи на шосето и да си опази главата на раменете - и на мокър асфалт, и на лед, и когато ти изскочи животно пред колата (по наште магистрали без огради всичко може да изскочи, и животно малко или голямо, и дете, и цяло циганско семейство ...). Само едната книжка не е достатъчна! И трябва да има абсолютна концентрация, да си усеща колата, педалите, волана, но и да държи под око тия отляво, щото от тях всичко може да се очаква - и много неочаквани бели също! А шофьорите на Ивкони не са такива - те са мърляви, по развисени анцузи, по потници лятно време, пият кафета, докато карат, пушат, води пият - навежда се, отваря бутилката, задържайки волана с лакти, говорят по телефони без Hands-free, абе, не е за приказка! Пътувах с двама такива от Солун за София - умрях от страх и притеснения, да не говорим за неприятните гледки на двамата простака, които си живееха свой живот отпред, а ние - пълен салон с хора, се чудехме с коя ръка да се прекръстим, и дали изобщо ще видим близки и познати повече ...

Според Москвичов било "пътен инцидент"?! Разбира ги той тез' работи, от първо лице! Нали скоро то самия беше виновника, ама цацатурата нещо замълча тогава... Жалко за загиналите и дай Боже да се оправят в максимална степен и то бързо пострадалите!

Автобусът е турски, какво да очакваш от турски автобус!? То и да се блъсне във врабче - няма гаранция дали няма да се преобърне в канавката!

Точно в Турция автобусите които ги сглобяват са с подсилена конструкция, за да издържат на балканските пътища, иначе ако например е бил направен за немските пътища, след 2-3 години каране тука тези автобуси са ставали за скрап.

Калпави са турските автобуси, много калпави и смотани!

Нищо не разбрах. Лека кола обърнала автобус. И толкова много жертви. Какво се е случило с автобуса за да има толкова загинали.

Защо няма и една буква коментар за жената-шофьор на Рено-то??? Да не е Корнелия Нинова,че няма изобщо коментар за нея? А явно само тя е виновникът в случая.

нищо не е ЯВНО, драги. Освен, че Ивкони са априори невинни.

защо намесваш лице, което не е участвало в катастрофата ?? дай пример с жена си, моля!

goose

За момента изобщо не е ясно кой е виновен. Както жената с реното може да се е завъртяла по някаква причина и да е треснала автобуса, така и автобуса може да е тръгнал да се изнася за изпреварване и реното в опита си да спре да се е завъртяло и да го е треснало ... Така че - за момента не бързам да давам мнение кой е виновен, нищо не е ясно :-)

Магистралите са направени за да може възможно най бързо и безопасно да се стигне от т. А до т. Б. А 96км/ч са висока скорост, при ограничение от 100 км/ч. , нали ??? Човека си има разписание, време за което трябва да стигне и си го изпълнява. Друго е , ако беше минал на стрес- тест. Тогава щеше да знае, че по българските пътища всяко едно по рязко извъртане на волана го тика в канавката. Това пък ако е път, пък на ! Ако знаете колко шофьори са ме изпреварвали от дясно, нямате си идея. Поне всеки един с по мощна кола го е правил.

Ивайло Константинов - колко жертви вече стоят на съвестта му?