ТИР се обърна на ”Тракия” и блокира движението
Тежкотоварен камион се е обърнал на магистрала "Тракия" тази сутрин. Движението е блокирано.
Обратно в новинатаКоментари - ТИР се обърна на ”Тракия” и блокира движението | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
ЗАСПАЛ Е ! (нерегистриран)
ИНАЧЕ ТРЯБВА ДА Е КАСКАДА.
Ало, Държавата и ЕС (нерегистриран)
Ами забранете ги тези ТИР-ове или им направете индивидуални писти да се обръщат, търкалят, но да не тормозят обикновения гражданин! Аман от тях!
закривайте вече (нерегистриран)
тази смешка наречена магистрала, то нема ден без инцидент там!
Ел Кусур (нерегистриран)
Ако питате Биков, това си е саботаж на председателството.
дааам (нерегистриран)
Анархия. Все едно БСП саботират държавата?! Някакъв анархист от толу направо си каза -''Закривай". КАК ТАКА ТЕЗИ ТИРОВЕ ВСЕ НАПРЧЕНО НА МАГИСТРАЛАТА ВЗЕХА ДА СЕ ОБРЩАТ?
ех (нерегистриран)
За какви по-малки неравности на хърватската магистрала бяха ограничили до 90 км/ч. Там, обаче има и кой да те санкционира. Тук не е работа на държавата, нито да ограничи скоростта в този участък, който очевадно не отговаря на изискванията за магистрала, нито пък да следи за изпълнението на такова ограничение.
Мунчо (нерегистриран)
Така е - лакомите чорбаджии юркат шофьорите, не им позволяват да спазват изискуемото по закон време за почивка, пестят от поддръжка на строшляците купени 3-5 ръка и т.н. Къде е оня, техния представител, който единствен говори по ТВ и каза върховната глупост и лъжа, че нямало било зимни гуми за камиони ? Дайте го насам, неговата . . . !
Скромно мнение (нерегистриран)
Да се възроди жп транспорта в България, да товари и превозва камионите. Така и БДЖ ще печели, и камионите няма да тормозят другите, движещи се по пътищата.
дааам (нерегистриран)
научете да пишете грамотно, драги Господине!
Мърфи (нерегистриран)
По моя закон е така
Соросоид (нерегистриран)
Путин е виновен!
ба си (нерегистриран)
каскадата. На прав път да обърнеш прицепа с влекача.....че и на хубаво място я е направил,трудно ще вкарат техника.
7/8 (нерегистриран)
Най-вече майка ти е виновна,че не е мръднала когато е трбвало за да останеш на земята
Красная Кухая ЛЕйка
Няма нещо, което да не мога да счупя и прецакам. Който не вярва - да предостави мостри за експерименти ;) Иначе новината е добра за Динко - едно такова извличане и обръщане на камион чуква 12 бона за 4 часа работа.
f (нерегистриран)
Има ли ден дето тая тъпа магистрала не е затворена за нещо???? И не само тя!
7/8 (нерегистриран)
А колко хубаво е било при бай тошо....няма магистрали,5 камиона се движат през няколко дена....колите на пръсти се броят....милиционерите повече от работниците скрити под храстите....няма катастрофи,няма обърнати тирове и народа пее и работи за партията:)))))))))а някои учени още се опитват да правят роботи....а партията ги създаде за няма 5-6г. и още бачкат и храчат тук:)))))))))
за (нерегистриран)
четири часа само ще си разположи техниката.Като гледам снимката диагонала на прицепа може да е по-висок от надлеза.....и става не си играй.Виждал съм как се разтоварват 60-тонни машини и поставят на фундамент....някой път отнемаше и денонощие.
Ъ (нерегистриран)
Има зимни гуми за камиони, ама се карат само в скандинавско и нагоре. Тука ако се мине на зимни гуми означава цената на автомобилния превоз да се дигне двойно тъй като на всеки камион ще му трябват още 10000 лева годишно за гуми и тези пари ще трябва да ги плати крайния клиент, демек ние. А на мен ми писна да плащаме простотии заради кефа на някои. Само кчелогодишното каране на фарове вдига оборатота на бензиностанциите с 50-100 хиляди тона годишно. Отделно вместо веднъж на три години да сменяш чифт крушки на фаровете при акотвно каране се сменят на 4 месеца. А файда от карането на фарове никаква защотот трябва да се оглеждаме за пешеходци и велосипедисти дето карат без фарове, докато си светим в очите за да ни е мазохизма пълен. Ама така карали в Скандинавия. ама в Сккандинавията слънцето изгрява в 11 часа и залязва в 3, и е ниско над хоризонта, а тука пече по 12 часа на ден. А за останалото съм съгласен.
Ъ (нерегистриран)
При бай Тошо организацията беше друга - всичко се караше по ЖП и от там с малки камиони се разкарваше в района. А всички големи заводи задължитено имаха ЖП линия. Това енай евтината схема за транспорт, обаче тука за да могат някои да лапат минаха на варианта с тирове.
НАЙ
"Изведнъж ослепяхме напълно". Какво се случи при второто руско нахлуване край Харков
Кирил Петков: Видях как си отиде един човешки живот, с охрана съм заради заплаха
Още един млад живот остана на пътя
Сашко от Перник се изгуби пак, но вече отново е в прегръдките на баща си
Румен Радев определи като невъзможна военната победа над Русия
Кирил Петков: Видях как си отиде един човешки живот, с охрана съм заради заплаха
Румен Радев определи като невъзможна военната победа над Русия
"Изведнъж ослепяхме напълно". Какво се случи при второто руско нахлуване край Харков
"Медиана": ГЕРБ води сериозно, "Възраждане" вече са втори, ПП-ДБ четвърти след ДПС
Сашко от Перник се изгуби пак, но вече отново е в прегръдките на баща си