Двама загинаха, има ранени при катастрофа на ”Тракия”
Двама души загинаха, има ранени, след като бус се преобърна около 17,00 часа в ямболския участък на автомагистрала „Тракия”.
Обратно в новинатаКоментари - Двама загинаха, има ранени при катастрофа на ”Тракия” | Днес.dir.bg
Коментари
Това да мислиш за другия човек до теб,да не би да му създадеш някакво неудобство , или да го нараниш ,както физически ,така и психически е визшата форма на начина на живот в дадено общество . В страната ни такова нещо няма ,тъй като селянията подплатена с много голямото самочувствие ,егоизъм ,алчност и на всяка цена да си "Ти" пречи да стане .Затова намаляваме ,защото сме (с малки изключения )безбожници и не уважаваме и пазим другия човек В интерес на истината и магистрала " Тракия " поне половината от нея ,в дясната лента не е възможно да се пътува .Разнебитена е от тировете ,най вече от турските тирове.Не знам какви мерки ще вземе правителството ,може би ще ни е необходима още една магистрала ,само за тирове и много строги мерки по отношение на движението Според мен поне на три места трябва да се минава задължително на проверка за алкохол и наркотици. Жалко ,магистралата ,беше направена за хубаво ,че се изпотрепахме ,особенно ,около Стара Загора ,а то какво стана ...
Тракия е проблем. Навсякъде е същото. Защото джигитите станаха много и са безмозъчни. Вчера от София до Варна най-малко 30 пъти ми святкаха и притискаха отзад разни мутроподобни диваци и силиконови човекоподобни "красавици", въпреки че карах точно по ограничението на скоростта. И като им направя знак да не дивеят, следваше или среден пръст, или засичане пред мен да ме избутат, или надут клаксон. А някои дори налитат... Е, какво да правя? А имам законен пистолет? Става вече като в "жунгла", както каза една циганка по ТВ..
За нищо не сте вие Ей !!!! Хайде закрийте я тази магистрала преди да сте се избили !!!! Е..си и ПРОСТИТЕ хора !!!!
Явно нещо не е както трябва на тази автомагистрала на смъртта.Всеки ден започнаха да стават най-малко по 2ПТП завършващи със смърт на повече от 3-ма души.Лилето вместо да говори колко работни места е построила на труженичките на кухата тиква,да се замисли защо се случва това.
Вчера на два пъти " джигити " ми налитаха на бой в София ,че съм карал " бавно " ! Мишоците от КАТ трябва да са на всеки 200 метра , а не да се покриват из храстите ! И тези камери май са само за украса ! Да се отнемат книжките на рецидивистите по пътищата , завинаги !
Лошото е, че пътищата в страната са пригодени за българите. Още по-лошото е, че последният българин се роди някъде в началото на 90-те през миналия век и това беше. На тази безмозъчна паплач, 80-процентовите, чалга поколението....както искате така я наричайте... за да оцелея пътища не й трябват. Всичкият асфалт трябва да се изстърже, да се премине на утъпкани коловози и движещото превозно средство трябва да е една конска сила. Тоест връща ме се там откъдето започна изграждането на съвременната ни нация. Защото не може тази безмозъчна паплач, която получаваше добри оценки преминаваше в горни класове само защото е влизала в часовете, не може да ги ползва всички тези удобства на цивилизацията. Те просто не я разбират. Явяват се едни ползватели, конвеирни консуматори. Няма вложена мисъл, липсва отговорност, дори изгубихме патента за "акъла който ни идва от после".
"връща ме се"? Ако погледнеш статистиката на КАТ по години, ще видиш, че жертвите в ПТП са над 1000 за годините от 1978 до 2000, а след 2008-а са около 700 годишно. С този правопис и претенции даваш обяснение на феномена :P
Имах още разделени думи. Проблем с табулацията. Извинявай за генералния извод, който си състави. Явно ти е навик. А ти по смъртност ли ги гледаш? Интересно! Да не би тогавашната технология на автомобилите да е изиграла някаква роля? Защо не обърнем внимание на един друг факт? Броят катастрофи тогава и сега. Мястото което заемаме в Европа по ПТП тогава и сега. А и още нещо...тогава, когато сме били с над два милиона повече, как така сме с близо 35% по-малко регистрирани ПТП? Чудно, нали? Ще се сетиш ли колко хора тогава не можеха да четат и колко са сега? А колко от тези днес имат книжка. Я си виж статистиката, че аз съм неграмотен.
Магистралата тракия мамата си трака, превръща се от аборигените в "път на смъртта". Българина не е цивилизован още за такива пътища,той е глупав и самонадеян.
В България трябва да се въведат скоростните лимити на Норвегия (100км/ч на магистрала)! Абсолютно нелогично и не разбираемо е за мен, защо сме с най-високите скоросттни ограничения на магистрала: 140км/ч (дори в Германия препоръчителната максимална скорост е 130км/ч). А имаме най-лошите пътища и най-старите коли в Европа!
В Германия всъщност няма ограничение на доста магистрали. Там явно са си дали сметка, че е доста по-добре да обучат шофьорите да СЪОБРАЗЯВАТ скоростта, вместо да налагат ограничения. Според статистиката на КАТ, близо 50% от жертвите са дадени в ПТП поради НЕСЪОБРАЗЕНА скорост в рамките на ограничението. Около 1% са жертвите в ПТП поради превишена скорост.
Въпроси : 1. Кой прие строежа на магистралата без да се осигурят обходни маршрути съгласно европейските мерки за строеж на пътища и магистрали. 2. Кой одобри плановете за действие на АПИ и Гражданска защита при извънредни ситуации и кой провери за тяхното изпълнение . 3. Кой провери нарядите и графика за контрол на служителите на КАТ за периода на катастрофата и да ли е бил изпълнен 4. Кой обработи анализа на катастрофите по магистралата за 2017 , у съвременни опасните участъци и изготви нова оценка на риска . 5. Има ли въобще изготвена оценка на риска , кой и кога е прие . Какви корекции са извършени съответно
90% от БГ "шофьорите" ако се явят на изпит - кормуване в Германия или която и да е западна държава, ще ги скъсат. БГ книжките трябва да важат само в БГ, Сърбия и Румъния.
задача : колко национални траура трябва да се обвеят за да разберат министрите на транспорта , регионалното развитие и шефа на АПИ ,да разберат , че случайни катастрофи на един и същ участък и то с автобуси - става системна грешка. Има нещо гнило в Дания
Интересно кой бутна буса, та излезе от пътя и се обърна на покрив?
Съболезнования на близките! И мир на душите на загиналите. Логиката е следната - България стана гробище за автомобилите на Западна Европа и затова се пълнят по-бързо и човешките ни гробища ... Другото - ниски доходи или ниска култура, високо самочувствие, съчетано с безотговорност и безнаказаност ... Резултатите са налице ... И всички търсят виновни някъде другаде. Ганьо никога не е виновен, все обстоятелствата са му виновни ... Така, че проблемът е основно в главите!
За мин. На транспорта си прав... Той собственото си дете не може да транспортира БЕЗОПАСТНО,тиюискаш нас.... Ама,аз се чудя,,тоя Рановски,с мазната угодническа муцуна,още ли е шеф на КАТ? А БОКО ТЪПОТО,ОЩЕ ЛИ Е МИН.ПРЕДСЕДАТЕЛ???
Но няма как да не се сетя, че само преди два месеца, министърът на транспорта уби собственото си дете при транспортен инцидент.
КАКТО И В ПРЕДИШНАТА КАТАСТРОФА С АВТОБУСА УБИЕЦ ПАТУВАЩ ЗА СОФИЯ се оказва че някой не е поставил предпазни МАНТИНЕЛИ?! СПЕСТИЛИ СА ЕДНИ ПАРИ ЗА КОИТО МИНИСТЪРАНА НА РЕГИОНАЛНОТО РАЗВИТИЕ И БЛАГОУСТРОЙСТВОТО ЩЕ СЕ НАЛОЖИ ДА ДАДЕ ОБЯСНЕНИЕ защо не са поставени?!! ЗАЩО ГИ НЯМА МАНТИНЕЛИТЕ БЕ МИНИСТРЕ?!
ВЪПРОСА Е ДАЛИ ГИ НЯМА ПО ПЛАН ИЛИ ТЕ НЕ СА ПОСТАВЕНИ ОТ ИЗПЪЛНИТЕЛЯ ?! В ПЪРВИЯ СЛУЧАЙ Е ВИНОВЕН ПРОЕКТАНТА , А ВЪВ ВТОРИЯ ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. ВРЕМЕ Е ДА ПОТЪРПЕВШИТЕ ДА ПРИЗОВАТ И ДЪРЖАВАТА В СЪДЕБНИЯ ПРОЦЕС. АКО ИМАШЕ МАНТИНЕЛИ БЛИЗКИТЕ ИМ ЩЯХА ДА СА ЖИВИ !!
Хайде пак мантинелите виновни... Да вземем да сложим и надуваеми възглавници отстрани на пътя викам аз, а след тях ако случайно ги прескочат да има и дюшеци..!?!?
Защото не на всякъде се слага еластична ограда.В случая,при автобуса.Погледни снимката.Еластична ограда не се поставя при височина на Насипа
Сериозно ли ? Имам чувството, че някаква съдба ли, сила ли ни гледа отнякъде и ни тества докъде ще стигне тъпомера на шофьорите. Какво трябва да стане за да започнат да увират главите ??? Стига сте се оправдавали с лоши пътища и стари коли..проблема се нарича СКОРОСТ и той поражда последствията...
Няма такъв проблем, освен в главата ти! Скоростта е необходимо условие за автомобила, той затова е проектиран и съществува - да се движи по-бързо от пешеходец и кон. Твърдението че скоростта е виновна е измислица на катаджии и други рушветчии, които получават престъпни доходи от шофьори, като ги тормозят. Естествено, че човек кара автомобила за да се придвижда по-бързо от пешеходец.
незабавно в Сирия да построи или направи или изгради, една магистралка, и със сирийците е свършено. А фойерверките, като тези от тази нощ, горе долу стават, но има още много да се желае.
Полицията отчита работата си с броя актове за нарушения на пътя, колкото повече нарушения значи по добре работи, а трябва да е точно обратното, но трябва наистина да работи !
Автомагистралите"Тракия" и "Хемус" са проектирани за V проектна скорост= 120 km/h и никой няма право,да я над- вишава.Така,че е недопустимо,да се разрешава 140km/h Ако не ми вярвате обърнете се към катедра "Пътища"ВИАС. Само ще ви посоча само един параметър:При напречен наклон 7% в крива при Vпроектна 120km/h Rхор.=800 m.При 140km/h Rхор.=1100 m.
Пропускаш факта и за какви автомобили е проектирана. Съвременните автомобили "влизат" доста по-добре в завоя от автомобилите по време на проектирането. Никаква грижа няма да се движиш безопасно по Тракия със 140 км/ч на мокър път.
Да се обяви постоянен траур по българските пътища, с табели на български и английски. Няма как 100% да са виновни само участниците в движението и да се неглижират, създателите и поддръжката на пътищата и съоръженията, докато е така ще е ей така.
колкото са по-зле пътищата, толкова по-бавно трябва да се кара... освен ако не си комуноидоселяндур, който гледа шоуто на кучиндолския вампир и за всичко му е виновна държавата :)
Стига бе, хора! И без това се стопяваме! Ето Ви статистика колко лош шофьор е Българина: От 2007г. до 2017г. загиналите по пътищата на страната са между 700 и 800 човека на година (по данни на МВР). За същият период в Холандия загиналите са около 200 човека на година, при население 17 милиона! И когато Борисов ни казва, че сме лош материал, ние се сърдим...
и колко жертви ще трябва да дадем, преди да вденем, че състоянието на нашите магистрали, пътища и състоянието на манталитета ни не позволява скорости над 90 км/ч.?!!
Твоята статистика показва ли КОЛКО шофьори в България има с КУПЕНИ книжки ?? щото аз съм сигурен, че в Холандия такива няма ..... А на ГЕРБ структурите доста години продаваха .... докато не се развоня яко. А статистиката ти показва ли, как техническите прегледи са до един манипулирани и проформа ... всичко е корупция и всичко е пари. В Холандия дали е така ? А дали случайно си чул, преди около месец един министър как каза, че в България 20 000 км. пътища са съсипани!!!!! Бил ли си в Холандия и виждал ли си техните пътища ??
Твоята статистика показва ли КОЛКО шофьори в България има с КУПЕНИ книжки ?? щото аз съм сигурен, че в Холандия такива няма ..... А на ГЕРБ структурите доста години продаваха .... докато не се развоня яко. А статистиката ти показва ли, как техническите прегледи са до един манипулирани и проформа ... всичко е корупция и всичко е пари. В Холандия дали е така ? А дали случайно си чул, преди около месец един министър как каза, че в България 20 000 км. пътища са съсипани!!!!! Бил ли си в Холандия и виждал ли си техните пътища ??
Това не е европейска магистрала. Вижте как се правят магистрали с гугъл мапса и тогава наричайте този корупционен проект магистрала. Никой на запад няма да пусне в употреба подобно съоръжение, без елементарни предпазни средства.
нека си направи Бойко равносметка колко хора загинаха по тия магистрали те същите колко човешки живота отнеха
Всяка 3-та кола в лявата лента на АМ Тракия кара с над 160 км/ч, при максимално позволени 140!!! Пътят е в ужасно състояние, особено в участъка точно след Пловдив, в посока Стара Загора и по мостовете. Контрол върху скоростта НЯМА!!! Сериозна част от шофьорите са с КУПЕНИ КНИЖКИ!!! ТИР-овете си позволяват да карат в колона един след друг, без да оставят достатъчно място между тях, за безопасно изпреварване. Никакво осветление! Корупцията в КАТ е безмерна - спокойно можеш да прекараш и най-голямата трошка през технически преглед, само срещу 10 лв.!!! Механиците дори се обръщат настрани ... Ако няко си направи труда да пресметне убитите и загинали българи, от Коледа до сега - лошо ще му стане!!!!!!!!! Браво ГЕРБ!!! Конграчулейшънс Борисов!!!
Тракия трябваше да е с 3 платна + аварийно в една посока. Това с двете платна на запад се води второкласна магистрала на която никой няма да сложи толтакса.
Трябва да има една лента за изпреварване, една за нормално шофиране и една за бавно движещи се камиони, кои и т.н. + аварийна лента. Всичко друго е пълна порнография!!! Бойко отдавна си мечтае да му се появят още варианти за строеж на магистрали .....
Пишеш глупости, поради неграмотност. Няма второкачествени магистрали на запад. Не се казват "платна", а "ленти за движение". Ти просто не знаеш за какво говориш. Редно е околните да знаят, че си неграмотен лъжец, да не те слушат.
У Амер хайуеите / магистрали са с 2 ленти + 1 аварийна. Нямат мантинели кога са през равно пОле. И никъде няма канавка - убиец на 1 метър от шосето, както са на много места в БГ. В БГ, някъде се поставят мантинели досами платното на лентата на 0,5 м, без наличност на аварийна лента. Или , ако нещо стане пред теб внезапно, не можеш да избягаш от платното защото мантинелата пречи. На това му казвам престъпление. Мисленето не е на особена висота у БГ. То ако беше ,ЧЕЗ нямаше да е чешки, а български и печалалбите щяха да остават в БГ. също е с била, лидл, метро...,, телеф, банките, скоро лет Т1,2. и не забравяйте-след 2020 санираните апартаменти.
браво, мурзилаж, цяло шише боярищник ще има за теб :) да не забравяме, че мнозинството от лошия м'триал избра клепоухия кремфиршохвъркчаш :)
знаеш ли, че ако на баща ти, първите три букви от името с което се представяш, си беше стояло мирно и кротко, нямаше да четем олигофренските ти идиотизми.
Като изключим че, шоферите по бг пътищата са масово прости и нетолерантни. Трябва да отбележим и че, въпросната магистрала е вълниста и неравна. А тези канавки за какво са?
Е те затова си беше по- добре с Москвич и Жигула- караш си агаля, агаля и си стигаш там където ти трябва цял и читав.
пълна глупост. Единственото предимство от времето на жигулите беше, че нямаше как всеки да си купи кола освен ако не е някой партиен тарикат. Жигулите са тотално непригодни за безопастноста на пътниците. Документите от живково време ясно показват, коклко много пътни произшествия са ставали. Те са били много повече отколкото сега на броя автомобили. Ако сега караме с жигулки и москвичи всеки ден щяхме да имаме по 2-3 такива случая.
бате зашоне тас умраза некуга сте биле швести не сте имале кула затфа сега сакаш ми налапаш патлижанат бен миндил
показват, че по живково време се е отчитал всеки смъртен случай, дори и тези почнали седмици след катастрофата... Сега се отчитат само тези, умрели на място!След като пострадалия бъде вдигнат от ПТП-то никой вече не следи жив ли е умрял лие...По тази причина сегашните убити за година надхвърлят 3000 души, а не 700 както е официалната статистика...
Ти кога си роден- това 87 годината на раждане ли ти е? Май много не знаеш за това време, та не си и струва да се коментира повече. Ако наричаш катастрофи това, че някой като паркира те е чукнал, сигурно си прав че по това време е имало,,катастрофи,,. Бая женоря тогава си взимаха книжки та с паркирането беше като в един виц от това време- да караш кола не е като да превключваш скоростният лост на мъжа ти през ноща. Истината е че много малко катастрофи ставаха тогава, на и хората караха по- спокойно- някой дори искаха да вземат наградата Златното кормило- караш с 15 км на час и си мислиш че царевицата край пътя стобор прави.
тая писта за убийства! Бойко кво е направил се вижда всеки ден! Вижда се иКАТ колко много (не) работи! Само магистрали му бяха в устата 3 мандата и накрая се оказа,че няма 1 км. магистрала в България!
Ако пуснат нашите с колите в Сирия няма да остане кьорав противник на т.н. "Демократична коалиция". Нали сме съюзници в Нато. За два дни няма да остане непрегазен войник на Асад.
Тези бусове превозващи работници са абсолютни морги натискани до дупка за да се приберат по-рано. Продължавам да поддържам тезата че всяко превозно средство трябва да има срок на годност след което да се бракува.Самолети,влакове,автомобили,кораби, камиони, всичко. Иначе като гробище на Европа не ни чака нищо добро.
Хамериканците изтреляха 100 ракети по сирийски обекти, ама не се чува даже за ранени. Жертвите ги даваме ние тука по пътищата.
Много става вече... Съболезнования на близките. И... Дир, научете си редакторите като са неграмотно, поне текстови редактор да използват. Каква е тази канафка
Боже, молим те, пази и закриляй българите, само в Теб ни е надеждата!
Журналистите и от пътна полиция, или от другите ведомства са длъжни да дават по точна информация за мястото на тези, вече всекидневни катастрофи, със загуба на човешки животи и със трагедии. Участъка на магистрала Тракия до с. Воденичане е вече пословично опасен с поредица от тежки катастрофи. От Воденичане до Стралджа е 4-5 км, а от Стралджа до познатото на всички важно пътно кръстовище Петолъчката е също 5 км. Един добър човек от тези места да чуе за катастрофа до с. Воденичане и да отиде с кола за 5-6 мин., за да помогне на някой пострадал-какво по-добро може да стори един човек. А да се чакат линейки от Ямбол, или от Сливен на трийсетина километра? Нерде Ямбол, нерде Стамбул.
КАНАФФФФФКАТА,кенефката,КАЛИНКЕ,КАЛИНКЕЕЕЕЕ май че си си баш калинка,кацнала в ДИРа,като много други от нашия политически елит!!!! ПИШЕ СЕ КАНАВВВВВКА,бе милоооо,добре,че не съм ти бил учител по БЪЛГАРСКИ ЕЗИК!!!!!
След трагедия. Сякаш проклятие виси над бойковите магистрали.Не минава ден без катастрофи и загинали.
Потресен съм. Всеки ден ли трябва да бъде обявяван за ден национален траур докато не затворят тая шибана магистрала и не я вкарат в ред. Потресен съм от репортажите вчера, журналята показват как Поршета, Мерцедеси, всякаква измет вчера караше в аварийната лента, която осигуряваше бързо предвиждане на линейките. Е никой ли не се светна да ги спред тия идиоти?! Как пък не им записаха номерата! Излиза ми някакво тъпо ченге и ми обеснява,че да спреш в аварийната било самоубийство , щото видишли от там някой изпреварвали. Абе ИДИОТИ такива, вие за какво получвате заплати? Що не ги събирате тия глоби, талони и прочие, Що не вкарвате в затвора за алкохол! Е няма такава държава! Няма! Отчайващо е слабо да се каже!
тиквун бългоубиец още ли мисли че магистралата е ок за 140 км/ч
Какво плачеш бе селяк, качвай се на волската каруца и тръгвай. Никой не те кара насила да се качваш на магистрала.
"Тракия"- магистралата на смъртта! Не минава ден без жертви! Понякога по няколко на ден. Пребройте ги само за последните 3-4 дена. Къде в Европа го има това? Всъщност, проблемът не е в магистралата,а в човекът зад воланът. Когато културата и възпитанието не достигат, както е в нашият случай е необходимо държавата да се намеси с твърди санкции. Санкции, които ще те заставят добре да помислиш преди да предприемеш нещо. Както е в Германия. Чувал съм да казват, че там имало много полицейщина. Може и така да е. Факт е обаче, че има ред, дисциплина и законите се спазват! И разбира се, обстановката по пътищата им не е като при нас! При тях нашата ситуация, не биха я търпели и една секунда. У нас управляващите чакат! Какво чакат, те си знаят. Човек може да помисли, че не виждат какво става и това изобщо не ги касае. Тръгнали да оправят света, а къщата им няма кой да оправи! Последната катастрофа е адска. Дай боже, останалите да се оправят! Много се притеснявам обаче, като чета какво е състоянието на ранените.