Три жертви на пътя при две катастрофи за час
Трима души загинаха при две тежки катастрофи в петък сутринта. Мъж и жена загинаха на пътя край Омуртаг, има и тежко ранени. Край Първомай загина 28-годишен.
Обратно в новинатаКоментари - Три жертви на пътя при две катастрофи за час | Днес.dir.bg
Коментари
Трябва да се РЕДУЦИРАТ "ШОФЬОРИТЕ" - по-малко водачи, коли само до 10 години, високи екотакси, солидни глоби, непрекъснат контрол на пътя включително по техническата състояние, във всяка кола видео камера(регистратор) и т.н.
Ужасно е, страшно е да се пътува.....толкава ли сме прости, че да не можем сами да предвиждаме и да се пазим и нас си и околните, какви хора сме?
Всъщност дълбоко грешиш. Прости хора има навсякъде, във всяка една държава, вкл. и в България, но не в това е проблема. Въпросът е, че поради липсата на контрол от страна на КАТ, в България всеки може безнаказано да нарушава правилата. Разбира се повечето хора много внимават, но те не са сами на пътя, а КАТ го няма да спре опасните нарушители на правилата.
Автомобили с Германска и турска регистрация на територията на България да са само самоуправляващи се интелигентни автомобили без шофьор!!! Това трябва и за българите да се въведе - само самоуправляващи се автомобили! Категория Б да се премахне.
Без контрол няма спазване на правилата, това важи за всички държави и не само за движението по пътищата. КАТ явно няма да проработи и затова, ако искаме ред по пътищата, трябва да закрием КАТ и с нови хора да създадем нова работеща контролна структура на държавата.
Тази сутрин видях зверски смачкан автомобил, обърнат по таван на алеята на бул.Цар Борис III в София, между Павлово и Овча купел... Дано са останали живи пътуващите в него!
Тия гастарбайтери са ужас по пътищата... Карат 2 дена без да спират и после стават сакатлъци... трябва да се намери начин да не минават през България.
Тия ако не успеят да утрепят някой пешеходец, колоездач, мотоциклетист, започват сами да се трепят.
пишете си за жертвите, подтискайте с черна хроника! Някаква промяна? Няма да има такава - малка държавица с много лоши пътища и увеличаващо се количество автомобили на глава от населението. Много снобизъм и суета, грандоманщина, избиване на комплекси. Лош контрол, малоумни закони. Все по-зле... Поемете някаква инициатива, Медии, Вие сте много определящи за цялостното мислене на обществото! Не затлачвайте още повече положението с черна статистика без шанс за подобрение!
Пейте, робини, тез тъжни песни! Грей и ти, слънце, в таз робска земя! Ще да загине и тоя юнак.
Що ядат ли се?
Може да се каже, че се ядът. Защото катастрофите с фатален изход са много по-малко. Т.е. остават ЖИВИ хора, които създават материални блага, за които получават заплати. С който се купува и храна.
Сънародници, Защо не карате велосипеди ? Автомобилите са за дълги разстояния, неотложни мероприятия, екскурзии. Целта на автомобилния транспорт е придвижване, а не надбягване, затлъстяване и за съжаление-най-лошото.
Явно мерките на ГЕРБ действат. Караме на запалени фарове като идиоти, КАТ се крие в храстите и броя на жертвите се увеличава с всеки изминал ден
Брой жертви по клас на пътя за 2016 г.: Магистрала: 42 Първокласен път: 157 Второкласен път: 114 Третокласен път: 96 Общински: 60
"Мъжът излязъл от пътното платно и се е ударил в крайпътно дърво".......в този сайт май журналята са само такива които никъде не ги искат на работа......не,че е новина:)))))))
Някой трябва да започне да защитава дърветата най-накрая в тази държава.
И след като касапницата става ежедневие,пише се,говори се,дават ги по медиите....някой взема ли си поука?Преди да седне зад волана,да не е пил,дрогиран,да се качи спокоен,да кара добронамерено,нормално,да внимава,да преценява трезво рисковете и случващото се около него на пътя? Не,джигитството продължава да цари с пълна сила.Колко простака преброява човек за едно разстояние от 100 км.,напр.? Всичко е в главите на задкормилното устройство,това е истината.
"Касапницата" е ежедневие от далечната 1968 г., когато над 1000 души са загинали в ПТП. Но такива неща не се пишеха в "Работническо дело". Решението е пътищата с повишена концентрация на ПТП да се реконструират, така че да се намали броя на конфликтните места.
...или да има ефективен контрол от КАТ (по-лесното решение) ама момчетата предпочитат сенките...
Слезте от тия шибани автомобили. Това са ковчези които могат да бъдат управлявани само и единствено от хора които...не бързат за никъде, имат търпение, обичат да спазват правила, уважават и обичат другите хора, страх ги е от Бога и нямат неистовото желание за величие.
Ако отговаряте на тези условия...шофирайте. Аз лично не отговарям за това ходя пеш или ползвам алтернативен транспорт. А автомобила го ...продадох. И този който го купи според мен също не отговаря на тези условия. Но това вече е негов проблем. За съжаление рано или късно ще засегне и някой друг.
жътвата започна,на есен ще броим
КАТ просто не си върши работата. За всичко са виновни те и хубосниците от Парламент и Правителство. В нормална държава, проблема с подкупите, които просят милиционерите, се решава за 2-3 месеца. Пускат се 100 проверяващи под прикритие и който е хванат в издънка - уволнение и 5 години в затвора. След 20-30 хванати милицифайки, всичко ще се оправи.
Абсолютно съм съгласна,че полицията не си върши работата и отнези в Парламента са ужасТ, обаче много тъп народ има по нашата земя бе! Тъп, самонадеян и прост и резултата ей го на. Всички знаят,че по това време на годината става някакво масово меле по пътищата, ама никой не ще да кара по внимателно, по-бавно и без изцепки. Това е сами си се убиваме .
Хайде сега КАТ бил виновен. Според статистиката на КАТ, най-много са жертвите в ПТП поради НЕСЪОБРАЗЕНА, но непревишена скорост. Жертвите на пътя стават основно поради неспособността на водачите да преценят ситуацията, а ситуациите се пораждат поради претоварени и опасни участъци. Най-ефективният начин за намаляване на жертвите е натоварените пътища да се реконструират с две ленти в посока и обособени платна за включване и излизане, така че конфликтите да се сведат до минимум. Пак според статистиката на КАТ най-много жертви има по първокласните пътища, а най-малко на магистрали (по-малко отколкото на второкласните и на третокласните пътища).
Ей малоумници-редактори, като пишете Първомай, разберете първо че има град Първомай и 995 от хората се сещат за това населено място а не за някакво село, на майната си и хората се чудят каква е тази Беласица в тракийската низина! Какво пречеше да се напише село Първомай- Беласица?.....
Дреме ми на!!!! За турското простолюдие дето само създава работа на Българските Органи!
За ПЛЕМЕТО българско,тръгнало УСПЕШНО по пътя на САМОИЗТРЕБЛЕНИЕТО пътищата трябва вместо осева линия да имат МАНТИНЕЛИ,за да не може да се изпреварва.Останалото е само ЛАФ.
Снощи некой е правил Пируети по Борис III в София. Сутринта , кво да видим. Една кола се изплющела Върху Дърво и паднала върху ВЕЛОАЛЕЯТА. Добре, че не е имало пешеходци там
Жалко, че катастрофите с фатален край са ежедневие! За журналистите- ПИШЕТЕ ПРАВИЛНО! Проходът се нарича Проходът на републиката.
Проходът на Републиката е между Велико Търново и Гурково. Това се е случило в прохода Омуртаг-Котел-Петолъчката.
700 жертви в ПТП годишно означава около 2 жертви на ден. И не се е превърнало в ежедневие, а е ежедневие от 1968 г., в която според статистиката на КАТ са загинали над 1000 души. Проблемът е, че журналята се чудят с какво да си пълнят сайта и са се превърнали в разпространтел на криминалната сводка на МВР.
...тъй като това се превърна в ежедневие,а не е новина...най добре спрете до пишете за такива случаи.Явно на хората не им пука за живота и не се пазят,та аз ли трябва да ги съжалявам...
700 жертви в ПТП годишно означава около 2 жертви на ден. И не се е превърнало в ежедневие, а е ежедневие от 1968 г., в която според статистиката на КАТ са загинали над 1000 души. Проблемът е, че журналята се чудят с какво да си пълнят сайта и са се превърнали в разпространтел на криминалната сводка на МВР.
не е необходимо да ги съжаляваш, но това да го превърнеш в ежендевие и да се примириш е много по-страшно. Утре може да си ти, децата ти, жена ти, родителите ти - с това ще се примириш ли? Това че ти се пазиш не значи, че някой няма да те уцели. С такива неща не трябва да се примиряваме и това включва да се говори и пише за тях, а не да се правим, че не съществуват