Два камиона смазаха кола на Е79, мъж и жена загинаха

Мъж и жена загинаха, след като колата им бе ударена последователно от два камиона на пътя между Монтана и Враца.

Обратно в новината

Коментари - Два камиона смазаха кола на Е79, мъж и жена загинаха | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

E79 - Класика! Пътят, дал най-много жертви... Направо, като легендарният "Road 66", в Щатите... Само дето у нас, на т'ва му викат, "бългерън кънтри мурафет"...

Кръгови трябва да се правят на такива разклони!

На пътя нищо му няма... тези дето карат по пътя трябва да си променят и мисленето и начина на шофиране и ... най-важното -На пътя не сте сами!!!

Това е пътят, за който се носят слухове, че правилата на физиката не важали. До тук безбройните експерименти сочат обратното, но хубавото на нашите селски учЕни е, че не се отказват лесно. В този участък трябва да има знак - E=mc² Сложете масата на камиона (10 тона), умножете по скоростта на квадрат и разберете най-накрая, че сланината и костите нямат шанс.

Не видял тир?

при нютоновската механика, кинетичната енергия е 1/2mv^2

Събуждам се сутрин, и по тв, катастрофа, на обяд по радиото-катастрофа, вечер уморен - пак катастрофа...ноща - пребит човек на слънчака, а на сутринта някой се удавил в морето...

Да и самостоятелни ленти също, да няма нищо около тях и пак май ме съмнява, че ще има жертви...

И какъв е проблема? Филмите на ужасите ги гледаш като комедии :)

Искам да ги видя тиези самостоятелни ленти как ще изглеждат за левия завой. Въобще не мислите.

Тази формула не е съвсем уместно да се използва за този случай - тя важи за разните там атоми, фотони и прочие, ако си смятащ щетите от атомна бомба например. За този случай по добре използвай вторият принцип на Нютон, който гласи, че силата е равна на масата по ускорението. Или за по несведущите - ако едно човече с маса 80 кг. се опита да спре камионче с маса 8000 кг., крайният резултат ще е погребението на човечето. Та така...

Май не успя да вникнеш в иронията???

Срещу слънцето. Жега. Още сънен... За алкохол... не знам...

Промяната на заглавието в стил, който да е интересен не е работа за всеки. Селянина просто както всеки ден е излязъл като диво прасе без да се огледа. Ама този път не му се е разминало само с псувня.

На отбивката за Сумер, пътя е трилентов. Две скоростни ленти нагоре - в посока Враца и една лента надолу в посока Монтана. Достатъчно широко е да излезе трактор с ремарке, автобус, 25 тонен камион и т.н. Шофьора на пежото изобщо дори не се е и огледал, а директно е застанал пред камиона. Жалко за жертвите, но какво да се прави - с купени свидетелства сес тига до там...

Русе - Бяла е с печалната слава. На Е 79 в този участък, според мен , няма тежка статистика.... до сега!

Сори, не дочух интонацията и не видях намигването. Ако сложиш знак за емотиконка, ще бъде далеч по-лесно.

Дедо му там си е минавал с овцете, защо трябва да се оглежда... Сега цел живот мртЪф.

Абе то всеки ден некви катастрофи с трупове, даже по няколко пъти на ден. Вече не ми прави впечатление. Дори ме дразни да слушам за тия и започвам да игнорирам такива новини. Ама то съобразно нашите условия е пазбираемо. Не Не казвам че е нормално, но разбираемо и очаквано. И ще продължава да се леят труповете по пътищата. Причините са комплекси, но основната е ниската образованост на българина липсата на поне малко мозък да преценява елементарни ситуации. Но повечето са върли селинджъри от всички краища на страната, качват се в колата и свършват в камион или дърво! Но това аз го считам за нормалната еволюция на човека. Обществото полека лека се отървава от такива социални елементи без чувство за съхранение. От време на време и невинни загиват, това също е неприятно. Но за съжаление по тия земи балкански е така - прос народ, беден, зависим, за да е лесно манипулиран, послушен и контролиран.

Причини: Освен неспазване на знак "Стоп" (откъм второстепенния път), не се спазва и знака за ограничение на скоростта "60 км/ч" (по главния път). Когато намалявам на 60 км/ч по главен път (на кръстовището), чалгарите след мен изпреварват със 100-120 км/ч по уширението за ляв завой. Абсолютна тъпащина! Никога не съм видял КАТ/камери на такива кръстовища. И така ще бъде (и по-зле), заради днешния (и бъдещия) генетичен "мат'риал" в Чалгария.

Като излиза от второстепенен път, не се ли спира и оглежда?

Знам мястото от там минавам често.В посока Монтана са две ленти.Един такъв селяк излиза на този път но в дясната лента камион който се движи бавно по байра аз бях в лявата лента с около 90км/ч та селяка веднага се изнесе в лявата лента непосредтвено пред мен с доста по-бавна скорост.Последваха спирачки рязко, свиркане с клаксон и т.н. а селяка ме гледа и маха с ръка демек какво искаш бе.Тогава му се размина ама сега не.Може и да е същия.

просто човек трябва хубаво да се огледа. Същото важи и като пресичаш улицата

Щом минаваш често през това кръстовище (с 90 км/ч) видял ли си предупредителния и/или ограничителния знак на скоростта по главния път?

Там НЯМА предупредителен знак за ограничаване на скороста.Има две ленти в посока Монтана.

Е, що пък за него да важи? :)

Това беше заигравка с името на пътя - Е 79 Но принципът е същият - 10 тона по 80 км./час дава огромна сила. Цяло чудо е, че пътникът е оцелял.

Хайде другия път да видиш знака за ограничение на скоростта (60 км/ч). Даже може сега на Гугъл-мапс да ги погледнеш.

абе и двамата май сте гледали само гугъл мапс. първо, двете ленти са в посока враца и там наистина няма ограничение, това е кръстовището откъм враца. а в посока монтана пътя си е нормален двулентов и има ограничение и в двете посоки, това е кръстовището откъм монтана

е, говедото решило че пътя му е бащиния и може да ръгне без да се огледа и да даде предимство. добре, че са били 2 камиона, а не друга лека кола, така поне идиота е единствения потърпевш

d4

демокрацията унищожава нацията бавно. ПТП-та бързо и безотказно.

Ограничението 60 е ненужн0, с 90 се вижда без проблеми. Малко са местата, където 60 е оправдано, повечето пъти е пречка за движението.

АКО ДОСЕГА СТЕ СЕ ЧУДИЛИ - ЕТО ЗАТОВА ИМА ОГРАНИЧЕНИЯ НА СКОРОСТТА В БЛИЗОСТ ДО ОТБИВКИ НА ГЛАВНИЯ ПЪТ - ЗА ДА МОЖЕ ВКЛЮЧВАЩИТЕ СЕ ДА ВИДЯТ НАВРЕМЕ И АКО МОГАТ ДА СЕ ВКЛЮЧАТ...

Защо ли по Европа това го няма...

Имало е знаци 1 или 36, но който каквото си е търсил си го е намерил !!

Няма значение има ли знак за ограничение или няма. Тоя не може да излиза така, без да се оглежда, без да пропусне движещите се коли, и само след като се увери, че няма да е пречка за други коли тогава може да се свлючи в движението. Като не гледа или не преценява добре, следва размазване- и после върви доказвай кой прав и кой крив. Има такива селски ограничени пръчки, че и бой да му хвърлиш, па нема да разбере, толкова кухи, че се чудиш как са оцелели живи досега!

И преди пешеходните пътеки има ограничение, някои дори твърдят, че стъпят ли там - стават безсмъртни!!!

Преди една седмица изпаднах в същата ситуация - на магистрала Тракия до Пазарджик, един такъв шофьор излезе от бензиностанцията и се включи с 20 км./ч. в средната лента. За малко не го отнесохме. И, най-лошото е, че той гледаше много изненадано и питащо, защо всички му свиреха и набиваха спирачки. Та въпроса е - кой им дава книжки на такива хорица?

Защо еврогейската общност да ни е критерия ???

Оня ден една лодка катастрофира с лека кола.....

Получаването на шофьорска книжка трябва да се обвърже с изпит по физика. Не може тоя с пежото да си мисли, че 20-тонен камион може да спре за 3 метра или че неговата лека кола ще отмести камиона.

Ограничението се въвежда,за да може нарушителят да не пострада,което си е направо поощрение.

Че се чудя, чудя се. Но се чудя защо ограничението не е 5 км/ч - така и каруци ще могат безопасно да се включат в главния път.

Достатъчно е да се обвърже с научаване на правилника за движение.

Ограничението е сложено защото от разклона може да влиза не само ниско прелитащ самолет ами и тежък камион, на който му трябва време за да се включи и докато той се включи и ускори до прилична скорост ... да не говорим, че по главния път може да бъде и друга тежка машина, на която пък и трябва не по малко време за да спре .... изобщо знаците (поне повечето от тях, защото наиситна има и забравени от ремонти или временни разпределения знаци) не са сложени за този дето духа!!! Отделно преди всяко населено място, трябва да има и знак ограничаващ скороста на 70, а след 200-300 метра (горе долу) да бъде табелката за навлизане в населено място.... Има една разпоредба за поставяне на пътни знаци и там е записано, че ограничението на скоростта трябва да става на степени, като не се допуска по-голяма стъпка от 30 км/ч и то само ако тя е едноктратна. По първокласната и второкласна пътна мрежа ограничението е 90 км/ч, в населено място ограничението е 50 км/ч, стъпката е 40 км/ч, което е над границата от 30 км/ч, по тази причина е нужен този знак ограничаваш на 70 км/ч, преди населеното място(в интерес на истината съм срещал входове в населени места обозначени точно по този начин).... Така че.. както казах знаците не са сложени за тоя дето духа и шофирането трябва да се извършва с мисъл и отговорно!

абсолютно точно - в десятката

Браво г-н Петков! Личи си че сте чели тази тайна наредба, не съм я чел, изглежда смислена. Но в нея се говори за процедури. А аз твърдя, че повечето знаци 60, да вземем пътя София- Кулата са абсолютно ненужни. Да ви попитам - защо 60, а не 90, или 70? Би трябвало да въвеждат максималната скорост, с която във видимия участък на пътя може да се съобрази и избегне ПТП. И имат смисъл, ако имаме ограничена видимост, след завой например. И отново, не може да са същите знаци като отпреди 50 г, защото спирачният път е по-къс.

Ограничението е 60, защото преди много години ограничението по пътната мрежа беше 80, този знак те кара да отнемеш газта и да се подготвиш за спиране, ако се наложи. След увеличаването на максималната скорост, ограничението продължи да бъде актуално защото ... виж там наредбата... Ако трябва да съм честен, аз самият рядко спазвам ограничението, обикновенно просто отнемам газта и местя крака върху спирачката (по този начин се пести около половин секунда за реакция, което е около 15 м. по къс спирачен път, в случай на нужда), а ако има кола зад мен съвсем леко докосвам педала на спирачката за да мигнат стоповете и колегата зад мен да е подготвен... Относно спирачния път.... много ама много се бъркаш, че спирачния път е по-малък. Първо както казах не си само ти на пътя.. има огромни тежки (по 20 и повече тона) машини, които нямат динамиката нито на тръгване нито на спиране на леката кола. Отделно водачите имат различни времена на реакция, която варира от половин до 2 секунди почти, това е време, в което машината се движи без особенна разлика в скоростта въпреки, че според теб ти вече си реагирал. Знаеш ли че на самата спирачна система и трябват между 0,2 до 0,4 секунди за да се задейства след натискане на спирачката... при 90 км/ч това са между 5 и 10 метра.... НЕ СТЕ САМИ НА ПЪТЯ!!!

Как пък знаеш бе мама му стара.На всички входове и изходи на магистрали има ограничение на скоростта,и са означени с необходимите знаци и маркировка.Явно не си излизал и до Сърбия след като ръсиш глупости във форума.

Има едни селски тарикати(във всяко село по един минимум), които като видят, че по главния път минава кола, която не е от тяхното село, излизат на пътя нагло и си карат с 15 км в час около 200 метра и после с мръсна газ влизат в някоя пряка. Този ако е бил нещо подобно, си го е намерил. Ако не е бил, се извинявам.