Шок и ужас: Самолетът на ”Джърмънуингс” е станал ”на прах”
Тридневен траур от днес е обявен в Европа заради катастрофата с германския самолет "Еърбъс" А320, който се разби във френските Алпи вчера.
Обратно в новинатаКоментари - Шок и ужас: Самолетът на ”Джърмънуингс” е станал ”на прах” | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Вождъ (нерегистриран)
Според авиационните диаграми, самолета е загубил височина, но не е намалил скоростта, даже я е увеличил, може дори да е минал звуковата бариера. Ударил се е с над 800 км/час. Затова е на толкова малки парчета.
Баш' мастора (нерегистриран)
Някой по-рано вече се пошегува със заглавието, но последния напън на редактора 'кърти миФки' Шок и ужас: Самолетът на Джърмънуингс е станал на прах
Чудя се (нерегистриран)
Докога няма да се дава никакъв шанс на мравките в консервата?? Първо живеем в какъв век, в самолетите се разчита на някакви черни кутии, както сме ги чели от романите и преди 60 години или повече. Може просто всичко да се записва директно с камери със звук и да се изтрива през определени полети и тн и пак да е в кутии. Всеки ред от по 6 пътници или какъвто е самолета, трябва да може да изпада надолу или изтрелва и да се отваря парашут според височината. Дали ще има специални кепенци, шлюзове незнам в самото скеле на самолета. Но за А320 това ще са 20-30 парашута, които най-вероятно няма да се използват нито веднъж в живота на 99% от самолетите. Пилот или някой ще задейства освобождаващ механизъм, ще има ред по изпадане и тн, има инженери ще го измислят. За секунди ще се спада до атмосферен слой топъл и с кислород, ще има критичен момент на оцеляване. НО гаранция, че сега щяха да прибират оцелели, а не да ровят за кутии. Ама плебса си е винаги най-ощетен, щото за нов тип самолети ще се плаща повече.
LZ (нерегистриран)
ако някоя авио компания,предложи такъв самолет с възможност за евакуация,посредством индивидуални парашути или капсули ,дори цели парашутни платформи,то бизнеса с полети е неин за 100 г напред ! как може военните транспортни самолети да спускат по 10 танка с парашут?
BenDjois (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Агенция Соросоид (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
М (нерегистриран)
ПОКЛОН ПРЕД ПАМЕТТА НА ЗАГИНАЛИТЕ! НАЙ-ИСКРЕНИ СЪБОЛЕЗНОВАНИЯ НА БЛИЗКИТЕ!
yoyo (нерегистриран)
не се ли случи нещо подобно с гръцкия самолет от Kипър за Aтина?
kalki (нерегистриран)
Ти уцели десетката :). И аз се сетих,че имаше подобен случай,но нещо ми се губиха подробностите.
васко
Някой пое ли отговорност за катастрофата от арабите???
why (нерегистриран)
Да не би да искаш ти да поемеш отговорнастта?
Майка ти пое цялата (нерегистриран)
отговорност за създаването на недоразумение като тебе.
Обама (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Obongo (нерегистриран)
Точно и аз това си помислих , сега вероятно ще обвинят Руснаците в саботаж ..........
Идея за България
А ти защо веднага почваш да рИвеш за руснаците? Кога ще заревеш за българите и Родината си? Вие съветските комунисти интернационалисти не измряхте ли миналия век, още ли има живи в 21-ви век? ;)
11 (нерегистриран)
Да не е паднал насред някоя циганска ма'ала? Тогава без съмнение ще изчезне безследно...
big_uncle@dir.bg
Цъц. Ти да си видЕл циганин да живее на баир? Че и на студено при това...
10 (нерегистриран)
Gосподи вземи ги на твоите криле,към рая !
васко
Би трябвало да бъде задължително на всеки Пътник да му се полага Парашут,при подобен случай да има шанса да се спаси,нещо подобно като при изтребителите.Че започнаха нещо много да падат тези Купчина желязо от въздуха.Кой каза че било най безопасният транспорт Самолета е бил във голяма заблуда,Лошото е че при падане на Самолет при земята всичките си заминават,докато при катастрофа при кола,можеш да останеш и жив.Съвет не се возете на Самолети,защото при подобен случай си заминавате моментално.
22 (нерегистриран)
да! и да има камери дори могат да предават он лине ! как може всеки немски летец изтребител от втората световна воина да е имал камера и да прави филми с нея а тука ми четат някакви кутии...
mdaaa (нерегистриран)
Мисли, преди да предлагаша нещо безсмислено. При пожар на автобус на Аспаруховия мост във Варна и при отворени вече врати стъпкаха жената, ти искаш тук някой необучен пътник да знае как да скочи през отворената врата на самолета? А сега седни, помисли и дай друго предложение. И не ми казвай да си гледам работата, защото съм парашутист и знам какво говоря.
22 (нерегистриран)
като си парашутист взимаи една раница и скачаи !
ШОКстакович (нерегистриран)
Бог да прости загиналите! Все пак искам да вярвам, че няма да прости на бездарниците с тяхното "Шок: Падналият самолет е напълно изчезнал Вярно е, че "заглавието продава", но в случая няма нищо общо с материала!
Spartan (нерегистриран)
Току що по БНТ цитираха германските разследващи че следствието за причината за катастрофата може да продължи 2-3 години!!!С една дума-забравете!Защо бе бащице?
В такива катастрофи (нерегистриран)
Винаги има нещо съмнително. В смисъл, че истинските причини за подобни инциденти не са в интерес на компаниите и поради това те остават "неизяснени". Показателно в случая са останките от самолета и реракциите на спасителите при вида им (едва ли те не си дават с/ка за тоива какво всъщност се е случило). Обикновена катастрофа не може да доведе до подобен резултат. Реакцията на институциите с траура и всичко около катастрофата остават усещането, че нещо не е както трябва. ПС. И за капак на всичко е обстоятелството, че последното ТО на самолета е извършено в базата на Луфтханза на летище София...
интересно (нерегистриран)
сега по БТВ съобщиха, че черната кутия вече е разчетена, а тези /двете кутии/ на Боинга над Украйна ги разчитаха 10-тина дни!!!!!!!!!!!!!!
Ghost (нерегистриран)
Нима вече са ги прочели? Според мен минаха доста ПОВЕЧЕ от "разчитаха 10-тина дни"
10 (нерегистриран)
ако се забрани достъпа на мюсюлмани до въздушен транспорт,катастрофите ще намалеят с 90% !!!
Кон (нерегистриран)
Лека им пръст на загиналите! Кураж и сили на роднините им! Да им съчувстваме без реклами на ЕК.
Ауу колко много съчувстват (нерегистриран)
на загиналите немци. Като е така, хващайте си куфарите и към Дойчланд, там ви очакват за да ви връчат метлите и парцалите.
комплексарите (нерегистриран)
и неудачниците защо пишат коментари да се чуди човек.
Вярно (нерегистриран)
Като прочетох коментара ти и аз се запитах същото.
Мнение (нерегистриран)
Иди в германия или някоя друга подобна държава да си изразяваш еврогейското съчувствие към жертвите. Подобна европедалска солидарност не ни е необходима.
абе (нерегистриран)
Как може такива изроди като теб да се раждат на тоя свят? Защо не отидеш в мола във Варна, дано те отработят охранителите, няма да ти съчустваме. Глупак.
Ха-ха (нерегистриран)
Нямам нужда от робско съчувствие.
Ало, преводачите (нерегистриран)
Изглежда преводачите на дир.бг могат само да превеждат говедата от едното пасище на другото. Планинският водач казал: "той е напълно изчезнал". Абе на френски "complètement pulvérisé" не означава напълно изчезнал, а изцяло разпръснат (пулверизиран, разпрашен). Хайде стига с тия просташки сензационни заглавия, когато става дума за трагедия с толкова жертви!
Бог да прости загиналите хора (нерегистриран)
Аз НЕ съм шарли!!! Аз съм 150 загинали човека във самолетна катастрофа от АЛЧНОТА на капиталистическата олигархия!!! Дори за лека кола 20 години са много а този брЪкмясал самолет е на 20!!!!
пустите пари (нерегистриран)
Съболезнования и жалко. Всички самолети минават рутинни проверки преди полет, но НЯМА ПРОВЕРКА ГАРАНТИРАЩА 100% сигурност.Затова след 10 години или определен брои летателни часове-бракуване. Те коли по стари от 4-5 години не карат, ама се возят на самолети над 20 години
kalki (нерегистриран)
АБ-то в металургията се нарича умора на материала.Няма стенд или скенер,който да ги локализира.Просто в един момент всичко отказва без някаква видима причина.
xas (нерегистриран)
Скенери има. Всеки самолет след определен брой часове мина на преглед на фузелажа(?). Имаше епизод в сериала за самолетни катастрофи в който пострадалият самолет имаше проблем на по-малко летелни часа от препоръчителния период за преглед. Извода беше, че самолети с много полети на къси дистанции трябва да минават по-често на прегледи. Умората на материала идва в голяма степен от цикъла излитане кацане.
kalki (нерегистриран)
Спомняте ли си един стар български филм,където се казваше,че икономията е майка на мизерията?Точно това става днес с тн. нови технологии.Света се чуди как от нищо да направи нещо и резултата е налице.Съчетанието от икономисти и държави с нисък стандарт на живот,където се използват дъщерни фирми за производството на разни части водят до тези гледки.Много немски компании си изнесоха производството в Китай,понеже братята китайци им вършат работата с няколко евро цента по-евтино от немските им колеги.Това добре,но къде отива качеството?Заради кирията от евтини материали,работна ръка и тн. всички по високите етажи на индустрията си затварят очите.Сега никой няма да признае,че този тип самолети са един голям провал на съвременното желание да се прави от нищо нещо.Няма ги вече и старите здрави немски автомобили поради същата причина.
Дамян (нерегистриран)
Самолета е проектиран и правен в заводите на Луфтханза ! Китайците не правят нищо за немски фирми , особено в самолетостроенето !
kalki (нерегистриран)
Има една особеност.Самолета е сглобен и проектиран в заводите на Луфтханза,но частите му се произвеждат в цял свят.Спомням си само,че имаше документален филм за него и крилата се правеха в Испания,но нещо имаха проблеми и китайски инженери намериха баланса между олекотена конструкция и технология.
(нерегистриран)
Припомнете си за филаделфийския експеримент, за хобито на съседа Никола Тесла, за малайзийските самолети и най накрая съветвам нашите журналки да не ни занимават повече с глупости защото те са виновни за опростачването на нацията както и проста мрежа и умните ни студентчета.
60 (нерегистриран)
Моите искрени и най-дълбоки съчувствия! Това са хора и то европейци. И, ако зависеше от мен, бих помолил журналистите тъкмо в този трагичен момент да не ни информират за поредната изцепка на Техния всенароден любимец.
2ч1 (нерегистриран)
Изглежда сме в хилядолетието на конспирациии и тотална дезинформация. Жалко за хората.
васко
Само да видите как ще ми се потвърди тезата,абе който си ги разбира тези работи си ги разбира.Само е имало горе''БУМ'' да знаете,и сигурно са замесени И.Д заради Шарли Ебдо.
дес (нерегистриран)
Ако е имало Бум горе, долу трябваше да има огън, жупел и горящи отломки на огромен периметър. Такива няма.
корейско говедо (нерегистриран)
Абе специалисте, знаеш ли какво се случва при декомпресия на машината на такава височина?
васко
Кажи Путьо какво???светни ме мене експерта???
дефект (нерегистриран)
Вкараха твърде много "умна електроника", която да управлява машината, а пилотите стават все по-неспособни да се справят ръчно. Автопилотът е дефектирал, а живите пилоти въобще не са го забелязали. Отдавана си зная, че твърде много се разчита на техниката и умността й, но нищо не може да замени живия човек. Инвестира се не в хората, а в машините Еми, още ще падат и ще се разбиват. То тепърва започва. Колкото повече, толкова повече - Мечо Пух.
111 (нерегистриран)
Много си прав. Явно електорниката е прецакала самолета затова и няма сигнал за бедствие.Колкото до малките парчета местността е много скалиста. Машината не може да замести човека особено в екстремни ситуации.
ефект (нерегистриран)
Абсолютно вярно.Моряк наближаващ пенсия съм и същото се наблюдави и при морските нявигатори.Нвдай Бог нещо от навигационната електроника да излезе от строя-радар, жирокомпас ,ГПС или нещо друго.Майко мила-мрънкане и хленчене и паника.Писма до компанията и агента.Помня когато нямаше толкова електроника и имаше стари кадри-капитани.Даваха астрономически задачки и следяха дали вахтите се носят стриктно.Но прекаленото доверяване на наситената електроника и автоматика понякога докарват такива ициденти.Навремето се говореше, че именно по тези причини много азиатски компании са използвали европейски пилоти, защото азиатците са много добри изпълнители по инструкции, но в извънредни ситуации трудно вземат правилни решения.Жалко за загиналите хора.А фамилията на директора звучи много пернишки-Винкелман.
слух (нерегистриран)
Има слух, че има технологии, с които самолетите можа да се засмукват, което се командвало дистанционно! Това е напълно нелогично, и абсурдно, самият го разбирам.
42 (нерегистриран)
НАЙ- ВЕРОЯТНО ВИНОВНИЯТ Е ЕРДОГАН. ТУРЦИТЕ СА НЕПОПРАВИМИ ФАНАТИЦИ И ТЕРОРИСТИ. КЪДЕТО ИМА СЛАБОСТ ВИНАГИ Я ИЗПОЛЗВАТ СРЕЩУ ЕВРОПА.
бай Симо (нерегистриран)
Яс незнам, яз сам прос чиляк, ама у наше село у хоремаго викат че некои си Путьо свалил самолето, оно там има учени ора, они че разберат, сичко че е ясно
Кофти (нерегистриран)
8-12мин. без реакция - наличие на газ в самолета от вентилацията ,а защо е снижил, ако е бил на автопилот ако ли не ясно.Анализа ще спаси други животи - успех на разследващите и светла им памет на загиналите.
BG (нерегистриран)
Оставам с впечатление, че т.нар. черни кутии са технология отпреди 20-30г без особени подобрения. Всякакви играчки в днешно време имат камери и т.н. а за самолет какво има - някакви записи на показанията на уредите и аудио запис на разговорите. Какво пречи да има камера в кабината, към салона и 2-3 навън (колкото се вижда). Ще се добие по-добра представа от някакво "разчитане" на показания дето го правят по 2 месеца.
Курсант (нерегистриран)
Поппринцип при самолетите нещата вървят по бавно - един модел се пшроизвежда по 20 и повече години. А през това време техниката напредва. Проблема е че и да сложат камера, записа трябва да оцелее при инцидент. А видеот изисква големи обеми памет които изискват място и защита от огън,удар експлозия и прочие. А това никак не е лесно.
10 (нерегистриран)
напротив! боината авация още от 2 световна воина има такива филмиращи устроиства които са правили филми с цел да се знае ефективноста на пилота,и да се учат другите.прочети за някои германски летец "ас" и за филмираните му сваляния на чужди самолети !
Д (нерегистриран)
А не е ли възможна терористична хакерска атака върху електрониката на самолета както и проникване на терорист в пилотската кабина.
humfry
А320 са модели, които са поръчвани най-много и имат най-голяма бройка в експлоатация. Произвеждат се от 1986 година. Малко конспирация. Възможно е и да са свалени от някое супермодерно оръжие.
zeddd
Ами напълно е възможно. Те двете кули в Ню Йорк буквално се изпариха, само прах имаше и почти никакви отломки. От два небостъргача, които се срутват се предполага, че отломките трябва да са поне няколко етажа високи... но не... Та и тук, "изпарил се самолет" само дребни отломки, много подозрително звучи.
Последните (нерегистриран)
РАзкрития са, че кулите са билиунищоени чрез неутронно оръжие, затова и няма нормалните купчини от отломки.
o lele (нерегистриран)
Тиквоча пак блесна с тъпотия "ЕК обяви тридневен траур, да знаете. Вижте по институции знамената. Бог да прости хората. Имайте го предвид", каза Борисов." No Comment.
Offfffffffff (нерегистриран)
Човек онемява пред такава ПРОСТОТИЯ!
1968 (нерегистриран)
Айде сега Борисов е виновен за катастрофата,а? Защо търсите под вола теле?
Gal
Хората не казват, че Боко е виновен, а че пак се изцепи с просташко изказване....
Какви идиоти?! (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
васко
Според моите познания,като експерт на Самолетни Катастрофи,без да съм запознат много със обстоятелствата,мога да ви кажа че,щом липсват отломки от самолета,най вероятно е имало експлозия на борда,вие експерти от форума,какво ще кажете?
1 (нерегистриран)
И мен ме съмнява някой "Шарли" е направил тая гадост.
васко
Браво,добре се справяш,други Експерти ще се изкажат ли по въпроса,ние най добре ги разбираме тези работи нали???Само е имало експлозия,но не е виновен Путин,усещам го!!!На борда казаха ли да е имало от ония със Брадите???
AAA (нерегистриран)
Като си експерт, коя точно катастрофа си разследвал? :) Ти си експерт толкова, колкото аз съм ватман. Ако беше такъв, първата ти реплика трябваше да бъде по адрес на скоростните сензори на Airbus, които са най-големия проблем на тези самолети. Ама айде да не те уча толкова, че наистина ще станеш експерт.:)
Не е експлозия (нерегистриран)
А нещо, което е причимнило разпад на самолета (декомпресия) още във въздуха. Интересно е и това, че не е имало експлозия и пожар, което навежда на тази и други мисли за умишлено недозареждане с гориво или друго ннормално обстоятелство.
КОЙ си остана (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
% (нерегистриран)
Ужасно е, че цели 8 минути самолетът е падал , пътниците са виждали, че загиват и нищо не може да се направи! Истинска трагедия, но да се обвинява пак Русия във форума, е пълна глупост и подигравка със загиналите.
пътник (нерегистриран)
германците също са хора... чувал съм много пъти да споделят в частни разговори с тях, че няма и помен от немската дисциплина и стриктност към работните правила в сравнение с минали години... беше съобщено, че този софтуерен проблем е можело да бъде преодолян само ако се локализира навреме компютърният блок, който е трябвало да се рестартира... това са направили пилотите по време на полета от Билбао, когато поради обледеняване на въпросните датчици софтуера е задал режим на снижаване... с очите си съм виждал как пилотите напускат кокпита до тоалетната на дълги полети докато другата смяна спи... и когато съм питал дали има някой в кабината ми се е отговаляло снизходително, да не се притеснявам за няколко минути автопилотът може да бъде оставен да управлява и без надзор...
путьо (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
пансексуален (нерегистриран)
Който е съгласен, лаггидж, стейшън и Хаити.
Аврора (нерегистриран)
В чуждите СМИта вчера се мернаха за кратко съобщения от първата черна кутия за последните думи на пилота - "Мейдей, мейдей, мейдей" - което е международният позив за помощ в катастрофална ситуация, но след това започнаха да си предават стандартното - "издирва се втората, като се разшифроват, ще съобщим" ... Нищо няма да съобщят пак, защото не им изнася! Ще си напишат дежурните лъжи и - кой летял, летял, кой умрял - умрял, след тридневния траур може и да започнат оценки на щети и изплащане на някакви компенсации на роднините, което няма да върне никого, естествено ... Дано поне свалят някой и друг престарял самолет от експлоатация, ама надали ... (((
Е (нерегистриран)
За капитана на Титаник ли говориш?
Някой (нерегистриран)
Абе "Живите мъртви" на живо... Не ща да ви притеснявам, но това е само началото...
Някой (нерегистриран)
Може някак още да е работило радиото, докато вече от нещо пилотите да са били мъртви. Да заспи един е възможно, но двама ще е много. Може да е грешка на автопилот.
77367 (нерегистриран)
напълно изчезнал, като професионализмът на журналията
Аврора (нерегистриран)
Съболезнования на близките - за тях това е една голяма трагедия! А иначе - в контекста на световните събития си е още един пример за лицемерието на ЕС - за 150 загинали в нещастен случай (най-вероятно поради алчността на компанията и преумората на летците и метала на машината, която е налетяла огромно количество часове, но още е била в експлоатация ... ) - тридневен траур, а за повече от 50 хиляди загинали в Украйна за една година и 2 милиона бежанци, за стотици хиляди избити в Близкия изток от американското изчадие ИДИЛ - няма траур, няма скърби, за тях се срещат постоянно "по върховете" в скъпарските хотели и резиденции и се скъсват от пазарлък кой каква територия да контролира и накъде да се разширява! Пълно безумие - за това ли ги избираме тия "политици", които скачат по свирките на собствените си спонсори и кукловоди и за нищо друго не ги е грижа?! Свалени знамена ... които няма да върнат нито един от загиналите - нито в Украйна, нито в ЕС, нито в Египет или Ирак ... безумие!
Някой (нерегистриран)
Еми всеки си жали техните си... Кое те учудва?!
никой (нерегистриран)
Тези, които жалят 150те от самолета, избиват другите хиляди , за да печелят пари и не им мигва окото.
Лили (нерегистриран)
И аз това си помислих в първия момент. Тук говорим за нещастен случай, а другото са неща,които могат да бъдат предотвратени....Цената на човешкия живот явно е различна в различните части на света...
Е (нерегистриран)
Илич, бегай легай или беж до аптеката за презареждане.
Иво (нерегистриран)
Нали знаеш за съжаление. Смърта на един е трагедия а смърта на милиони - статистика.
Jm (нерегистриран)
Това, че 8 минути са се снижавали, а никакъв сигнал ни от пилоти, ни от пътници значи само едно - никой не е разбрал, че е в опасност. Карали са автопилот, станала е някаква повреда в автопилота - я датчик, я нещо друго и тъй като никой не е гледал са се светнали директно в планината. Спомням си един филм по NG, там канадския пилот видя, че боинга каца неправилно, изключи автопилота и приземи на ръчно управление. После се оказа, че датчика за височина е дефектирал (показание кота -25 м). После се разбра, че поне 2 боинга преди това вече са катастрофирали по същата причина и никой не е разбрал. Пилотите пускат набсамоход и отсвирват, после защо ставали катастрофи.
of (нерегистриран)
Какъв специалист трябва да си за да видиш нередно поведение, по време на кацане, на самолета при разлика 25 м височина .... всички на борда са били невероятни късметлии да летят с този пилот!
One Wise (нерегистриран)
Важно е да се знае по първоначалните съобщения, че първо е изчезнала връзката, която след 8 нинути е възстановена !!! Какво са казали тогава пилотите ??? От какво са се изплашили и са снижили рязко. Отговорите за мен са известни , но както винаги обществото ще се държи на тъмно.
немец (нерегистриран)
И какви са фактите?
42 (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
V (нерегистриран)
Голяма трагедия! Да почиват в мир горките хора, а на техните блиКи и приятели много кураж! Много е тежко и тъжно
Немците (нерегистриран)
Живеещи в Испания са арогантна и пияна сбирщина. Няма какво да ни е жал за тях.
Пешо фашиста (нерегистриран)
За "немците" не знаем, но за българите- със сигурност е така! А ти откъде си толкова наясно? Да не си там ?
Направо се чудя (нерегистриран)
Като толкова съчувствате на немците, как не сте си хванали куфарите, за да тръгнете за германия, ами още се подвизавате в България.
з (нерегистриран)
Ти руски специалист ли си. По какво си специалист. Разбираш ли от сваляне на самолети.
Иван Цанов
Само да им паднеш на тия "катили". Нямаш представакак творчески бият такива като теб, а после ги пускат на чеченци - цепат ги зато дърва. Обаче ти като някаква кукурутка се криеш за хан - какъв хан, какви пет лева от един ебан...Туктутиквеник
НАЙ
"Тайм": Списък на потенциалните заподозрени за мистериозната смърт на иранския президент
Пуснаха запис с Василев, Петков, Бориславова и Денков, от ПП също го публикуваха
Президентът Раиси и външният министър на Иран са загинали при хеликоптерната катастрофа
Апелативният прокурор на София подаде оставка, напуска и съдебната система
След почистване от графити, истинската фасада на НДК отново се вижда (снимки)
Пуснаха запис с Василев, Петков, Бориславова и Денков, от ПП също го публикуваха
Президентът Раиси и външният министър на Иран са загинали при хеликоптерната катастрофа
Русия обяви, че е превзела село в Луганск, а Украйна - че контролира 60% от граничния град Вовчанск
"Тайм": Списък на потенциалните заподозрени за мистериозната смърт на иранския президент
Международният наказателен съд поиска арест за Нетаняху и лидера на "Хамас"