2-ма умряха при удар в ТИР, други 4-ма - в стълб
Двама загинаха при тежка катастрофа на магистрала "Хемус" край софийското село Яна, съобщиха от МВР.
Обратно в новинатаКоментари - 2-ма умряха при удар в ТИР, други 4-ма - в стълб | Днес.dir.bg
Коментари
Виновен е турчина и само той,никой друг,единият загинал ми е братовчед,всъщност и двамата бяха свестни момчета и умряха напразно,надявам се виновният да получи най-суровата присъда!
Жалко познавах водача на лекия афтомобил... лека му пръст преди месеци пиехме на една маса а сега... се налага да го гледаме по снимки... жалко наистина... Дано някой ден жертвите по пътищата намерят своя край и най-накрая хората започнат да мислят за живота си а не за самочувствието си...
Хахах, тоя пък поддържал 260... С какво поддържаш 260 бре пиле??? А даже и случайно да имаж възможност да ги поддържаш - си пътник. Дано не загинат и други заради теб. И все пак, едно е да вдигнеш 200, 220, 240... Но да поддържаш 260 в България, ще има да вземаш. Аз познавам хора които имат тази възможност и никога дори и не са си помисляли да го правят в България. Лично аз съм вдигал просто за проба 250, но след като се убедих че няма никой на 5 километра пред мен.
Уважаеми дебили, човека си е много прав. Ако сте в Германия, където хората карат с по 180-200 и вие карате с 230, ок, имат време да ви видят, имат време да се махнат от пътя. Но при положение, че всичко около вас се движи със 130 вие да карате с 260 не е нормално. Като сте такива можещи карайте със 130 в по Солунска - разликата с паркиралите коли ви е същата. Пътя не е място за можене, това е истината. Като можеш с 260 има писти и в Гърция и в Турция за тая работа - даваш пари и караш с колкото си искаш, въртиш се, поднасяш си бавареца и ти е кеф на душата. И най-важното - рискуваш само собствения си, безотговорен задник, а не и тоя на простосмъртните дето карат със 130 по магистралата. Направо не мога да повярвам кви сте малоумници - качил се на неква смешна 530-ка и се напъва като на състезание. Друг въпрос е че магистралите ни са хипер-зле и не позволяват да караш бързо дори и колата ти да може много. Разберете най-накрая, че тия коли са способни максимално да ви изолират от собствената ви тъпотия, но и за тях важат физичните закони. Кола която се движи с 200, каквато и да е, не толерира резки движения, а на пътя такива се налагат все по-често с увеличението на скоростта.
Имаш късмет, че не си попаднал на някого като мен, ако размахваш така смело водното пистолетче ще ти направя такава операция с него ... Подкрепям ХИРУРГА- и ако ме питате трябва магистралите да са с по 3 ленти. Що се отнася до този случай, най-вероятно инцидентът е станал заради някой като този така наречен инвеститор. Бил е едни спирачки и честито на печелившите! Живота ще го накаже, от високо всичко се вижда. Амин и лека пръст на загиналите, нека всички си вземат поука!!!
Обикновено обичам да пътувам през ноща, защото движението е по-малко, тепераента също. Много тирове също постъпват по тоя начин, водят си марширутите вечер. Малко или много тъмнината ти ограничава видимостта и колкото и да те влече натискането на педела след определен километър почва да ти се разтреперват крачетата. Та исках да кажа че тираджийте от това което аз съм видяла на пътя, ся стажа не ми е много голям, но впечатлението с което останах е че тираджийте през нощта са много по-толерантни от колкото през деня! Обикновено като застана зад тир и изчаквам удобния момент да го изпреваря, той ми осигурява път като включва десен мигач и пусне гастта и това сао когато е безопасно да го изпреваря. Това е голяма колегиалност за мен и трябва да бъдем също толкова толерантни колкото и те и през деня. Имало е друга 3та кола която е един вид фитила на инцидента. При висока скорост всеки знае че всяко превозно средство става изключително лабилно а за по големите те просто изхвърчат. Та за въпросния фитил има съмнително малко информация хем шофьора твърди че има хем свидетели потвърждава,т хем нищо по-подробно не се спомена нищо чудно да скрият нещо и тираджията да го обере. А ако е избягал това е върха просто няма смисъл да си играем на сандър и да си подхвърляме вината и да лепим етикети има ненормалници, хора с нарушено зрение и още повече бабички и дядовци които са на адските медикаменти, където всяко тяхно движение и възприятие става на забавен кадър и да са чудиш от кой да са пазиш първо! Зимането на книжка е като да си купиш хляб от магазина! Не трябва да е така не всеки има нужните качества и чувство да управлява нещо по-голямо от гъза си! Миналото е да се учим от него ама какво се научихме! Как да натиснем педала за да се размажем по-добре на асфалта!!! Карайте без темперамент заслепява
АМИ КАТО НЕ МОЖЕШ НЕ КАРАЙ С 260КМ БЕ ТЪПАКО!ТОВА,ЧЕ СИ ТЪП,ЗАДРЪСТЕН И СИГУРНО СИ СЕ КАЧВАЛ НА КОЛА КАТО ВОЗЕЩ СЕ ЧУВАЛ С КАРТОФИ Е ТВОЙ ПРОБЛЕМ! ИМА ХОРА КОИТО МОГАТ ДА КАРАТ КОЛАТА ИМ ПОЗВОЛЯВА И НЕ ИСКАТ МНЕНИЯ ОТ ЗАДРЪСТЕНЯЦИ КАТО ТЕБ.
Евала бе инвеститоре! От такива като тебе ми е писнало и си нося калкулатор за окончателната сметка.
КАКВА Е ТАЯ ТРЕТА КОЛА,ТАНК ЛИ Е ,ЧЕ ТОЯ ТИР Е ЗАГУБИЛ УПРАВЛЕНИЕ КОЯ Е ТЯ ,КЪДЕ Е ТЯ? КАКВИ СА ТИЯ ОБЩИ ПРИКАЗКИ.
От българин по-лошо не може да има по земята. Да се удвоят дупките през ;Петрохан; -засега друго решение не виждам. Ако се нормализира платното - боже пази! Абе тия с джиповете малоумни ли са ? Трупки ме побиват от малоумници , и пешак би загазил. Слаби закони ...не ми се говори.
Малко превод на Кирилица няма да навреди-Всички хубаво си пишете! Лека им пръст на загиналите! Това може да се случи на всекиго! Веднъж пътувах от Варна за София: карам си аз и зад мен едни светлини, ама ме натискат здраво, в населено място бях, нямаше как да карам бързо, отбих леко в страни и ме изпревари какво: автобус с турска регистрация, ако искате ми вярвайте, залепих се зад него, под 140 км/h не е падал нищо че има населени места, нищо че вози хора и т.н.! Що се отнася за магистралата- бързаци каращи с ограничението 130-135 км/h и висящи в лявата лента, за да демонстрират незнам и аз какво и като им светнеш не се прибират в празната лента полудявам. Понякога ми се налага да бързам и карам с 200-240 дори с 260 и такива муртавци като предприемат изпреварване или решат че лявата лента е тяхната най хубава м оже да се побъркаш! Щом има място в дясно карай си там, не се пречкаи на останалите - ето това е толерантност, а не да висиш и на пук да спираш движението- пак ще те изпревари които бърза, само че ще трябва да е отдясно и вероятността да направи ПТП е по-голяма. Що се отнася до тировете, говорил съм с много такива шофьори и сам се возил, може да се побъркаш, повечето са на мнение- аз съм голям, изпреварвам, които бърза да спира, аз се престроявам в ляво и ми дреме! Затова като съм в лява лента сам с пуснат ляв мигач за изпреварване и присветкам често на тези които изпреварвам, за да не решат че са сами на пътя. Има и друг момент когато изпреварваш и се движиш с голяма скорост този който изпреварваш може и изобщо да не те е видял, т.к. той гледа няма никoй, в следващия момент ти си до него , но той не може да си представи че си толкова бърз, гледа пак в огледалото, няма никoй и в следващия момент тръгва в ляво и е в теб без да те е видял. Има още един сладък момент- магистралите са ни в укаяно състояние и с малко ленти, което е страшна предпоставка за катастрофи! По един от мостовете за Пловдив от София, като минаваш, все едно минаваш през тротоар, такива железа има! Караите внимателно бъдете толерантни, които бърза му правете място! Още веднъж ЛЕКА ПРЪСТ НА ЗАГИНАЛИТЕ!!!
Абе малоумнико, как ще караш с 260 по магистралата бе?!! В САЩ за такова нещо те съдят за опит за предумишлено убийство! понякога ми се налага да бързам... малоумно изказване!!! И на мен ми се налага, ма не карам с 260, нищо че карам кола, която може да поддържа тази скорост!!! Има си ограничение - 130! Който не го спазва - да му взимат книжката, а като кара с 50 км над ограничението - в затвора!!! Лявата лента е за изпреварване, там се изпреварва със 130, кат ми се лепне някой за бавареца и вземе да ми мига, набивам спирачки и му показвам пищова! Той се насира и почва да кара нормално!
Защо не прочетете статиата по- точно? Всички бързате да хвърлите вината към тира! Приятелката ми е видяла как става всичко и там е имало и трета замесена кола, която най-вероятно е причина за катастрофата. Шофьо на тира е излезнал от кабината е веднага е попитал дали някой е видял как са го засекли.Третата кола е била също ударена. Като овце сме значи една да тругне на някъде и всички след него.
Vsichki hubavo si pishete! Leka im prast na zaginalite! Tova moje da se sluchi na vsekigo! Vednaj patuvah ot Varna za Sofia: karam si az i zad men edni svetlini, ama me natiskat zdravo, v naseleno miasto biah, niamashe kak da karam barzo, otbih leko v strani i me izprevari kakvo: avtobus s turska registracia, ako iskate mi viarvaite, zalepih se zad nego, pod 140 km/h ne e padal nishto che ima naseleni mesta, nishto che vozi hora i t.n.! Shto se otnasia za magistralata- burzaci karashti s ogranichenieto 130-135 km/h i visiashti v liavata lenta, za da demonstrirat neznam i az kakvo i kato im svetnesh ne se pribirat v praznata lenta poludiavam. Poniakoga mi se nalaga da burzam i karam s 200-240 dori s 260 i takiva murtavci kato predpriemat izprevarvane ili reshat che liavata lenta e tiahnata nai hubava m oje da se pobarkash! Shtom ima miasto v diasno karai si tam, ne se prechkai na ostanalite - eto tova e tolerantnost, a ne da visish i na puk da spirash dvijenieto- pak shte te izprevari koito burza, samo che shte triabva da e otdiasno i veroiatnostta da napravi PTP e po-goliama. Shto se otnasia do tirovete, govoril sum s mnogo takiva shofiori i sam se vozil, moje da se pobarkash, povecheto sa na mnenie- az sum goliam, izprevarvam, koito barza da spira, az se prestroiavam v liavo i mi dreme! Zatova kato sum v liava lenta sam s pusnat liav migach za izprevarvane i prisvetkam chesto na tezi koito izprevarvam, za da ne reshat che sa sami na putia. Ima i drug moment kogato izprevarvash i se dvijish s goliama skorost tozi koito izprevarvash moje i izobshto da ne te e vidial, t.k. toi gleda niama nikoi, v sledvashtia moment ti si do nego , no toi ne moje da si predstavi che si tolkova burz, gleda pak v ogledaloto, niama nikoi i v sledvashtia moment trugva v liavo i e v teb bez da te e vidial. Ima oshte edin sladuk moment- magistralite sa ni v ukaiano sustoianie i s malko lenti, koeto e strashna predpostavka za katastrofi! Po edin ot mostovete za Plovdiv ot Sofia, kato minavash, vse edno minavash prez trotoar, takiva jeleza ima! Karaite vnimatelno budete tolerantni, koito burza mu pravete miasto! Oshte vednaj LEKA PRUST NA ZAGINALITE!!!
Карал съм в Италия. Там по магистралите ТИР-овете се движат с около 100-110 км/ч в средната лента. Но НЕ ИЗЛИЗАТ и на сантиметър от нея. Ако някой ТИР изпреварва това е само когато е видял достатъчно голяма дистанция между колите в лявата лента за да не затрудни движението в нея. А преди години когато в САЩ много зачестиха произшествията с тежки камиони излезе извънреден закон срещу тях.
Hehehe, a v koia lenta da napravi izprevarvane kato imash 2 lenti + avariina, a na zapad imash 3 lenti + avariina (kato 3-tata nai - liavata e samo za izprevarvane i podlezhish na sankcia, ako karash dalgo v neia!!!)
Прав/а си,ако магистралата е с повече от 4 ленти,камионите нямат право да карат в крайните 2 ляви.При 2-лентов само за изпреварване...както и да е,повечето знаят правилника,а до колко го спазват си е на тяхна отговорност...само да не стават катастрофи.
каквото и да напишете или кажете няма да се оправи това.културата в бг я няма,дупките са много и навсякъде,държавата/ ТАКАВА / продължава да нехае по ред причини,хората са озлобени,и се избиват както намерят за добре.престъпноста е навсякъде и във всичко.всеки се е политизирал и е умен по куп въпроси.ТОВА УМИШЛЕНО СЕ ПОДДЪРЖА ДА СТЕ ЗЛЕ.ИНАЧЕ ВИЕ СИ ЛОПАЙТЕ НЯМА КОЙ ДА ВИ ЧУЕ.АЗ СЪМ ПО СВЕТА в бг НЕ МИ Е ИНТЕРЕСНО.ПО ДОБРЕ МИ Е В ЕВРОПА.СТОЙТЕ НА 280 МИНИМАЛНА ТЕ МОЖЕ ДА Я ВДИГНАТ НА КУКОВО ЛЯТО.АКО СТЕ УМНИ ЩЕ РИСКУВАТЕ.РАБОТА ИМА ЗА ВСИЧКИ В ЕВРОПА,КРИЗАТА Е В ГЛАВИТЕ ВИ.НЕ В БГ.БГ НЕ Е ИЗЛИЗАЛА ОТ КРИЗАТА.ТЯ СИ Е ЕДНА ГОЛЯМА КРИЗА С ТЕЗИ ПРОБЛЕМИ.ВИЕ САМО СЕ МЪЧИТЕ И ДОТАМ.не ми се пише за такива.....простотии
До господина,който категорично се изрази,че ТИР да се движи с повече от 90-95 км.ч не можел да се види никъде в чужбина????? Я си извади калкулаторчето и сметни колко е в км. 70-75 мили/ч,май сметката ще излезне някъде към 100-120 км.ч..май,А! Тези ограничения в скороста на камионите е само на теория,но не и на практика,винаги има начин да се скопят тези джаджи за ограничаване. Добри пътища и отговорност на водача,това му е майката приятел:).
България е единствената страна в EU в която можеш да видиш камион в най-лявата лента на магистралата. Дори не е задължително да е с българска регистрация.
Euro 3 kamionite gospoda imat datchik koito izkliuchva podavane na gorivo pri skorost nad 90km/h /+ 5 km/ tova e veche ostarial standart, haide ostavete kamionite . Starite Gimii sa drug vupros. Neka si priznaem koi kakva distancia spazva...
У нас ТИР и АВТОБУС с работещ ограничител няма. Това си е всеизвестно и да не ми разправят разни многознаиковци как не вдигали повече от 100. Тези работи ги има в Европа дето като те хванат в нарушение и олекваш и от към книжка и от към пари. Тук ДАИ само събира рушвети и хората измират по пътищата
От цифрата 2000 милиарда евро загуби годишно в света в автомобилния трафик е трудно да се изчислят общите загуби за времето от 100 години назад в света. Следващо е по-точно. Сто години човечеството дава курбан на боговете кръвта на повече от 150 милиона загинали в името на овладяването на природата и природните сили. На това вече е дошло време да се сложи край. До този извод е стигнала американката администрация начело с президента Обама - да се вземат изключителни мерки начело с науката към 2011 рязко да бъдат съкратени те загубите от задръстванията в САЩ ( от около 500 милиарда долара) , да се сведат до минимум катастрофите и убитите при тях ( около 40000 души) и ликвидиране на последиците от парниковия ефект. Трудно и дълго би било е да се опише какво правят американците в тази връзка. Впечатляват две нещо: концентрация на всички въпроси - производство на автомобили, строеж и сервиз на пътища и автомагистрали , разнообразна изследователска дейност , статистика , правни проблеми , обучение .... всичко на едно място Министерството на транспорта на САЩ ( департамент по транспорта - www.dot.gov ) . Второ- Отреждане на първостепенна роля на науката. До липсата на адекватен теоретичен модел на трафик процеса се вижда основната причина за негативните явление . Много е направено вече 90 години, особено в САЩ, но в липсата на добро, точно, физико- математично описание на транспортния процес се свежда основната причина , причината на причините за негативите явления. В същото време се отчита , че общия технологичен прогрес за това е налице и той изпреварва в много случай търсените теоретични решения. По подобни основания може би към DOT е учреден Комитет по теория на трафика, Транспортна академия на науките на САЩ, ITS Ameriaca ( www.its.com }, ITE USA (www.ite.org ) и други към 200 звена, работещи в тясна координация. По някакво стечение на обстоятелствата на моя милост е избран за член на повечето от тези институции. Получаваме ежедневно голяма по обем информация, покани за участие във многобройни научни форуми, за изнасяне на лекции в най-престижните университети в САЩ и други. Защо ли, може би ще стане ясно от следващото изложение . Институтът по трафика има най- добрите и дългоочаквани постижения в теорията на трафик процеса в света ( моделиране и изследване на трафика) , по приложението на тези резултати в технологични разработки , уреди, апарати и съоръжение, патенти и др. и в идейна фаза по проблемите на трафик обучение; нормативната база и др. На тази основа стават напълно реални целите за рязка съкращаване на икономическите загуби в трафика ( чрез развитие и усъвършенстване на пътна инфраструктура и задръствания ), от рязко ограничаване катастрофите и последици и подобряване на екология и ограничаване на парниковия ефект, поставил пред заплаха съществуването на човека род. На втори план това наше постижение в автомобилната транспорта система се оказва интересно и може би приложимо и в другите видове транспорт - воден, въздушен, железопътен, от гледна точка на възможността за изследване на движеното и при тях и решаване на проблемите със задръстванията там. Например проливите - Босфора, Дарданели , Гибралтар, Ламанш, Суец, Панама и др. , на големите летища, Пристанища в света и дрги. На трето място и дори неочаквано за нас но много важно нашият проект за ITS прави невъзможно извършването на терористични и диверсионни актове , кражбата на и с коли, отвличането на хора , трансфер на наркотици , хора и други в зоната на нейното действие. Икономистката ефектност на нашата програма е огромна . Тя зависи от зоната, Района, територията на нейното внедряване. За страна като България от около 2- 3 милиарда евро годишно. За град като София около 500- 700 милиона при инвестиции от 25 % от тях. За САЩ и ЕС около 100 милиарда евро или долара . Голям интерес към нашите резултати има от водещи институти и фирми от САЩ. Очакваме такъв и то администрация, от високо технологични фирми , учебни заведения и научни институти от нас и чужбина
Някой можели да си представи, как съм казал на сестра ми, че приятеля и не е сред живите вече!? Някой можели да си представи, че зараи тъпите тираджии, никога повече няма да видя батко си!? Нека тъпите ни оправници, в тъпата ни Държава, наложат закон за скапаните тирове, да се движат само през ноща!!! Как може тоя боклук да се оправдава че не е виновен!? С оправдание, няма да върне батко ми!!!
Shte me nakarate da si slozha kamera i da vi napravia filmche da vidite kakva e skorostta na tirovete po magistralite. Vseki den minavam pone 100km po magistrala (rabotia v drug grad) i zhiveia izvan BG !!!
Да ама не. Ако карам с максималната разрешена скорост всички след мен немогат да имат претенции. Друг е въпроса дали е възможно във всяка лента на магистрлата. Примерно Каспичн - разклона за Провадия. Е там може да ти изпадат зъбите.
И на мен ми се случи подобно нещо .От Лукувит за Златна панега,един ТИР се залепи за мен и започна да ми свири,че му преча,карах със 110 км,а там са такива завой,че си помислих че това е края,ужасно беше като за жена.
ейй никъде, ама никъде в чужбина /не знам къде и как си гледал/ ТИР-ове с над 90-95км/час няма да видиш. Просто няма такива.... Може на теб така да ти изглежда. По Закон са ограничени на 89км/ч. Някои си отпускат по някой километър... Но ... 100-120 - НЕ абсолютно и категорично. Много пъти настигам изпреварващи се тирове по магистралата - да, бавно се изпреварват - като карат почти с еднаква скорост, но намаляш и ги изчакваш. А тук не казано дали ТИР-ът е изпреварвал и как точно е станала катастрофата.... Така, че дежурните плюеещи - изчакайте малко да чуете подробности поне...
Porednata tragediq ! I kolko vreme sa spestili edinia ili drugia s tezi izprevarvaniq?
Мир на праха на загиналите,а на драскачите във форума-гледайте си работата!!!Никой не е виновен-толкова са им били преброени дните!!!!!!!!!
Лека им пръст на загиналите. Трудно е да се определи кой е виновен за сега. Ненормалници по пътя винаги ще има. Но просто няма смисъл. Аз например често пътувам по пътя Варна -София. Мога да ви кажа със сигурност че разликата между разумното каране и карането на ръба е само 15 минути. Карам много големи коли и не мога да разбера, какъв точно е гъдела да ме надминава някой в продължение на 5 минути с разлика в скоростта от 5 км/ч. Направих наскоро една доста голяма обиколка из Европа, където спазвах абсолютно всички ограничения и като резултат видях среден разход на гориво, който дори и не бях си помислял че колата ми може да има.
Трябва психоизпит и за категория Б. За някои региони в страната и допълнително часове по анатомия и физиология и други общообразователни часове, за повдигане поне малко IQ-то на определено население.
Не знам за чужбина, но в Бг лявата лента на магистралата е само за изпреварване. По правилник нямаш право да караш в лява лента. А тук, че селяните с Мерцедесите карат основно в лява лента и се дразнят като някой тръгне да изпреварпа - могат да си гледат работата.
От много отдавна когато стане катастрофа с камион веднага се обвинява шофьора на камиона, никой не гледа какво става по нашите улици от некадърни и неграмотни шофьори на леки автомобили които са си купили книжките незнайно как. Една такава тежка машина спира доста трудно и си има ограничител на скоростта , друг е момента че шофьора от лекия автомобил прави неправилна маневра или засича камиона и предизвиква катастрофата но това никoй него отчита , поредният случаи които ми се случи в неделя беше Опел Вектра с четирима видимо на 19-20 годишни по магистрала Хемус на Витиня засичаха три пъти товарен автомобил с Полска регистрация чудех се накрая дали от тази играчка можеха да разплачат цялото си село защото номера почваше със СO и естествено шофьора на Полския тир щеше да е виновен.
Ako ti se sluchi tova - imash dostatachno vreme da namalish, a tozi s 90 ima pravo da izprevarva - predpolaga se che te e vidial, kakto i ti nego !!!
просто пропуснах, мисля че на картата пътя Русе - Плевен е обозначен с Е , следователно категорията на пътя е главен път, а за него ограничението е 90 км. Не говорим за магистрален път - нали?
За тези тежки катастрофи вината е в държавата. Нейните органи трябва да наказват нарушителите, а не да само рушвети да вземат. Кой е отговорен за ужасните пътища - данъкоплатците ли? Един прост пример: Georgia е почти голяма колкото България по население и територия. Стават тежки катастрофи, но веднъж месечно, а тук се кара много. Средно 15 000 мили (24 хил км)на година прави кола за лично ползване. Камиони дал Господ и те са с по 18 гуми и карат 53 футови контейнера. Книжка се взима много лесно. Е как така става, че има по-малко катастрофи? Просто няма насрещно движение и куките глобяват.
абе ти-луд ли си? Защо там, където държавата си тежи на местото няма толкова много катастрофи? Всеки, нарушил закона ( който и да е) е в дранголника и киха яки глоби. ТОВА ЗАВИСИ ОТ ДЪРЖАВАТА!!!
Абсолютно е прав човека - Виадуктите на Витиня, сняг и киша, пускам със 110 защото ме преследват 5 тира.. когато вдигнаха 130 само се молех някой от тях да не реши да натиска спирачка докато ме изпреварва. Тези електронни ограничители и алабала си ги правят както си искат, няма контрол или поне не им пука от него. А за 90-те на магистрала - доколкото си спомням - минималната разрешена е 40км/ч. Не че не съм виждал и от другия тип идиоти, които карат с 30 и още по-лошо - в аварийната лента.
Ела в чужбина за видиш, тировете си карат хората със 120, нормално е. Не повече от 120 обаче. А всеки е в правото си да кара с 90 по магистралата. Както всеки е в правото си да кара със 130 в лявата лента. Толкова е ограничението. Драйфа ми се в България като видя изнервени от бавното (а 90 не е бавно) каране на другите и ми присвяткват от 2 километра зад мен, въпреки, че карам със 135 в лявата лента и изпреварвам. Българ си заслужават съдбата, защото са адски пропаднали, нетолерантни и извратени.
Съпи ми m, електрониката на всяко едно нещо е направено от човек - нали?Компютрите са глупави машинки , правят това, което им кажат хората и когато им го кажат. Защо не попиташ един шофьор колко тахошайби има, а един случайно срещнат полицай как се разчитат те на компютъра.Иначе и аз знам, че ТИРовете имат ограничение 90км.на теория,ама съм сигурна, че не е така на на практика. Дилемата - деюре и дефакто. Нали?
Любимото ми е да карам с 130 по тракия и някой идиот да ми засече пътя, щото карал с 90, а пък има камион, който кара с 80 и видиш ли не може да изчака да мина аз и тогава да си спести 10-те кмч, които е набрал. Държавата, това сме ние. Живеем в идиотска държава, щото сме идиоти. Ако всички карахме отговорно - нямаше да има проблеми.
френски дипломат преди много години е казал : дайте им коли на българите и те ще се изтрепят!? колко е бил прав човека..........въоб цялото поведение на нацията,липсата на търпение,липсата на толерантност,бързане всичкото това е спомогнало на човека да стигне до този правилен извод!
ТАКА ЩЕ БЪДЕ ДОКАТО ВИНОВНИТЕ НЕ ВЛИЗАТ В КАУША КЪДЕТО ИМ Е МЯСТОТО АМАН ОТ ИНЦИДЕНТИ ПРОЧЕТЕТЕ НОВИНИТЕ ОТ ДНЕС САМО КРИМИНАЛНА ХРОНИКА КАТАСТРОФИ ЗЕМЕТРЪСИ И ТАК ДАЛЕ СКАПАНА ДЪРЖАВА.
Пич закарай си кошницата на ремонт. Тировете имат ограничител на 98 км/час така че ела да ми покажеш тир движещ се със 120 ++ освен на някое голямо надолнище. На мен пък ми писна от такива дето карат със 90 на магистралата и изправят на нокти дори тия които си спазват ограниченията.