Камион удари патрулка на магистрала "Хемус" край Нови пазар

При катастрофата няма пострадали, но това е вторият тежък инцидент с автомобил на МВР за последните 24 часа

Обратно в новината

Коментари - Камион удари патрулка на магистрала "Хемус" край Нови пазар | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И после що се били вдигали застрахователните ни премии... Напоследък по пътищата е все едно са на панаир с онези блъскащите се колички. Тия милиционерите В последно време помляха една кола пред автобуса в Бургас, един бус тук миналата седмица при сходни обстоятелства, а в последните дни - тия. Да им вземат колите на тия, докато не са потрошили целия автомобилен парк. Пък и на смачканите или потрошените милиционери им се плащат обезщетения, ама поне не ни ти прехвърлят през застраховките, а през данъците.

Сега това си е основание г-н Дермеджиев да поиска да оборудват служителите на пътна полиция и охранителна полициа с танкове и БТР-и щото те нямат тирове или коли дето развиват по 230 км:))

Писах вчера под другата новина, че полицайте трябва да се махнат от магистралите.

Много инциденти с полицаи. Май проблема е че хората в системата не са добре обучени. Май не знаят къде да застанат. Не могат да боравят с оръжие. Не знаят как да се справят с мигрантите, не могат да овладеят пресъпността. Време е да се отсее зърното от плявата. Не може да имаме най-много полицаи на глава от населението и да имаме такива резултати. По-добре да се уволнят половината и да им дадат заплатите на другата половина

Четвърти инцидент с патрулен автомобил на милицията за по-малко от месец. Извод - има нещо гнило в милицията. Отново си задавам въпросите: 1. Обучението ли е калпаво? 2. Толкова ли си могат? 3. Материала, който кандидатства в милиционерските училища ли е сбъркан? 4. Законите и инструкциите ли са сбъркани? 5. Всичко от горните? пс. не заслужават да ги наричам "полиция".

Истината е, че който не може и таксиджия да стане, става полицай. Никакви изисквания! Никакъв ценз! Абсолютно некомпетентни, до такава степен, че всеки ден умират по улиците, защото даже инстинкт за самосъхранение им липсва. Най-накадърните мъже на България стават ченгета.

Години вземане на бакшиши и пълнене на джоба...доведе МВР и КАТ до една безполова система. Сега си берат плодовете.....скоро и съдиите....да чакат

То не остана несмакана милиционерска катафалка, бре?!

Всеки ден тепат тъпите куки. Браво, така да продължава, щот щата им е много раздут, да намаля - 66 хиляди некадърници храни народа.

Хумус, Нови Пазар? Я пак?

Поради зачестилите случаи би попитал-има ли някакви правила и най вече спазват ли се , за спиране на коли със специални сигнални уредби в подобни случаи. Работещи сигнални светлини или нещо друго. Ако водачът не е видял и се е ударил-защо не е видял, или какво би трябвало да види? Аварирал автомобил-триъгълник и пр. а, патрулката???? Че е гнило гнило е, ама дали вече не е и ферментирало та да го варим /джибри-ракия/.

Уникални са! Тъпо застават и в Бургас, до Първа Поликлиника, когато спират нарушители в бус лентата. Когато от светофара, тръгнеш да се престрояваш към Зорница, и си бил зад камион или по-висок автомобил изведнъж се озовават пред теб, като гледаш да не ги удариш и някой да не удари теб, ако намалиш рязко!

В случая няма как да се "махнат", защото работят по катастофа. По принсип съм съгласен, че не трябва да спират автомобили за проверка на магистрала. Прекалено е опасно за всички.

Това с училищата беше!Сега ги събират по селата.

1. Какво обучение? Всеки може да люпи семки. 2. Какво да могат? Всеки може да е "наш" човек. 3. Какви милиционерски училища? Квалификацията се придобива по серебрена линия. 4. Какви закони и инструкции? Законът е врата в полето, само улавия минава през него.

И каква точно магистрала е това? Я вижте как изглежда само! То няма къде да се застане при проблем или авария! Магистралите по света имат ПОНЕ 3 платна и една аварийна лента! Това тука е къдраво дупчесто тясно недомислие!

Шибаните ченгета/боклуци-катаджии корумпирани,ДС шибаняци и т.нат./ си спират както си искат + където си искат...все 1,че са над закона....и понякога/и на тях/ им се случват неща,които не искат...

Къде сте вий, къде съм аз! Хамухах

Не останаха патрулки...

Само да попитам - направиха ли разследване кой нареди на загиналите в Бургас полицаи да застанат пред автобуса?

Когато няма държавен контрол, рано или късно потърпевши ще са дори самите контролни органи.

Абе IA, не си ли чувал за Кашчей безсмъртни? Какви Калин, кашчие и т.н.

Както казал чукчата-философ в оня виц: "Мдаааа.... очертава се тенденция."

Ленти колега, наричат се ленти. Платната са от двете страни на мантинелата.

Браво. Ама трябваше да има смъртни случаи за ченгетата

А бе много им са се назлобили на патрулките.

Някой от вас видя ли на снимката каквото и да предупреждение, че има авария, ПТП или каквото и да е? Някакъв знак, светлини ? При тия мъгли , никой не може да ви види. И моля ви, погледнете това недоразумение , което някои наричат асфалт !! Това е селски път, не магистрала! И затова плащаме винетки, застраховки, данъци и каквото там се сетите още!

Колкото пъти спрат на магистралата, толкова пъти ще има инциденти. На магистрала не се спира, а те тръгнали да спират, да се разхождат там, а и да спират други коли.

Камион ме блъсна, трактора ме гази, багер ме товари в една лека кола.

ЗДвП Чл. 91. (1) Моторни превозни средства със специален режим на движение са автомобилите и мотоциклетите, които при движението си подават едновременно светлинен сигнал с проблясваща синя и/или червена светлина и специален звуков сигнал. (2) Специалният режим на движение се ползва само при необходимост. Чл. 92. (1) Водачът на моторно превозно средство със специален режим на движение може: 1. да преминава при забраняващ сигнал на светофара или да преминава, без да спира, при наличие на пътен знак, който изисква това, но само след като намали скоростта достатъчно, за да извърши това безопасно; 2. да надвишава разрешената максимална скорост на движение дотолкова, доколкото няма да застраши нечий живот или имущество; 3. да не се съобразява с организацията на движението, когато това се отнася до посока на движение и завиване в определени направления; 4. да паркира или да престоява независимо от разпоредбите на този закон; през това време той може да подава само светлинни сигнали. (2) Разпоредбите на ал. 1 не освобождават водачите на моторни превозни средства със специален режим на движение, както и водачите на съпровожданите от тях автомобили от задължението да управляват по безопасен начин. Спрял автомобил не може да има специален режим на движение, както не може да има и правата, давани с такъв режим.

Българските полюционери ще се научат, че кола не се спира отпред скачайки на спирачките на милиционерския автомобил и ЧЕ МЯСТО НА ПРОИЗШЕСТВИЕ СЕ СИГНАЛИЗИРА ОТДАЛЕЧЕ, за да не се "помитат" участниците от камиони? Не знам какво пише в българския правилник за движение по пътищата, но в чуждите пише ясно и визуално: на камион е нужно разстояние за да спре.....дълго колкото ФУТБОЛНО ИГРИЩЕ. При идеални условия.

1. Обучението ли е калпаво? Не е калпаво обучението, но винаги може да се подобреи. 2. Толкова ли си могат? Очевидно толкова могат. Но могат да се научат да могат повече. 3. Материала, който кандидатства в милиционерските училища ли е сбъркан? Материалът е все по-зле. Функционално неграмотни. 4. Законите и инструкциите ли са сбъркани? Да, има много да се желае от законите, наредбите и контрола по изпълнението.

Както някога фатмаците от провинцията на софийските шофьори.

вижте снимката, каква магистрала е това?

Чл. 59. (1) Водачът на пътно превозно средство, принуден да спре поради независещи от него обстоятелства, може да направи това върху лентата за принудително спиране извън платното за движение, като през нощта и при намалена видимост сигнализира спряното пътно превозно средство с предупредителен светлоотразителен триъгълник или включен авариен сигнал. При невъзможност да отстрани повредата и да продължи движението той е длъжен да вземе мерки за изтегляне на пътното превозно средство от автомагистралата по най-бърз начин. Чл. 97. (1) На път извън населено място водачът на недвуколесно пътно превозно средство, спряно на платното за движение поради повреда, е длъжен незабавно да го измести извън него. (2) На път в населено място водачът на недвуколесно пътно превозно средство, спряно на платното за движение поради повреда, е длъжен незабавно да го измести на място, където е разрешено паркирането, или извън платното за движение. (3) В случаите по ал. 1 и 2, когато изместването е невъзможно, водачът е длъжен да обозначи повреденото превозно средство с предупредителен светлоотразителен триъгълник или по друг подходящ начин, така че то да бъде забелязано навреме от водачите на приближаващите се пътни превозни средства. (4) (Изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г., изм. - ДВ, бр. 54 от 2010 г.) Предупредителният светлоотразителен триъгълник се поставя на разстояние не по-малко от 30 метра от повреденото пътно превозно средство, в пътната лента, заета от него, и срещу посоката на движение на заобикалящите го пътни превозни средства. На автомагистрали и пътища с разрешена скорост на движение над 90 km/h предупредителният светлоотразителен триъгълник се поставя на разстояние не по-малко от 100 метра. (5) Като допълнителен сигнал за обозначаване на повредено пътно превозно средство може да се използва включването на авариен сигнал или габаритни светлини. (6) Правилата по ал. 4 и 5 се прилагат и за пътните превозни средства, които са спрели за оказване на помощ.

Патрулка здрава не остана ....

Шилo

На Запад при инцидент първо обезопасяват. Ама обезопасяват сериозно, не проформа - лампи, специални автомобили, съобщения на електронните табла, аларма по специалното трафик радио.... А тези милиционери решили, че за тях законите на физиката не важат.

Мда, има да учат още....да откриват топлата вода.....тука, когато има произшествие на магистрала, обикновено седи една патрулка поне километър назад, със надпис 80км, и престрояване в единствената (най-често) свободна лента....или се спира изцяло движението по безопасен начин....пък шофьорите спират така, че да има една лента между лявата и дясната, за преминаване на пожарни, линейки и други полицейски автомобили...пък всичко свети и пищи така, щото и умрелите да събуди.... пък чааак след това отиват да стържат от асфалта онова, дето пречи на движението...а на тая снимка, това не може да бъде наречено дори долнопробен селски път, само вижте маркировката и кръпките....аз нещо не я виждам!!! Само в България може да си спре е така патрупка в лявата лента, без нищо, че ония отпред да боядисват с латекс...щото нямат пари за истинска магистрална маркировка с перли.... После що някъв човек ги нахакал.. Не са чували за светещи табла, за престрояване, намаляване на скоростта, пък за конуси и други подобни май вече е прекалено много....да ги блъскат! Дори по това подобие на магистрала НЯМАТ ПРАВО да спират по такъв начин изобщо!!!!!! Да ги блъскат, докато се научат как се прави!!!!

Преди малко друг сайт писа, че до В.Търново се е запалил украински камиони с боеприпаси.

Ги бат Георги

Какъв ти алкохол, просто половината камионджии са си тотални дебили.

Те повечето даже мислят, че физиката е братовчедка на хипотенузата, пък тя имала снимки у фейсбук...

В коя държава патрулка спира в авариината лента и стои там с часове? Кой ви плаща за да следите в колата?

За мен най-идиотското в случая е начинът, по полицаите са се опитали да обезопасят мястото. Вижте в далечината едната от двете катастрофирали коли как е завъртяна на 180 градуса и седи в дясната лента за движение. Явно затова патрулката е спряла извън аварийната лента, в дясното платно за движение. Изглежда, че полицаите са разчитали светлините на патрулката да привлекат вниманието по-отдалече. Ако това се е случило в близост до десен вираж, ясно защо разсеяният шофьор на камиона я е забърсал. Ако патрулката беше спряла зад репатрака, камионаджията щеше да има повече време и дистанция да съобрази да премине в лявата лента. Проблемът е, че не трябва обезопасяване да се прави така, и че когато полицаите реагират на магистрални ПТП, трябва съвсем друг подход — със светлини, знаци и най-вече на достатъчно разстояние от самото място на ПТП. Явно е, че момчетата в патрулката не могат да измислят такива правила и да набавят подходяща сигнализация имзатова са направили това, което им се е видяло най-разумно... За тях разбираемо, но каква е ролята на хилядите чантаджии в КАТ и АПИ? Тъкмо там трябва да има капацитет за това да се измисли как да се сигнализират безопасно такива проблеми на пътя, и да се екипират патрулите. Други преди мен писаха, че след толкова много инциденти с полицаи на пътя е по-добре да се намалят полицаите. Ами не — от безполезните чантаджии трябва да се почне, имс парите от техните заплати и ДМС-та да се доекипират патеулите на пътя. Не става само като им раздадат почедна палка и един автомобил...

Сигнален триъгълник на не по-малко от 150м от мястото на инцидента имало ли е? Ако не, защо!? Ако да, кой го е бутнал преди това и защо не фигурира като съпричинител!? Що се отнася до камионаджията, единственият въпрос е дали е гледал мачовете или е висял в сорат-тефтера. Щото иначе няма как да не видиш патрулката със включени светлини.

НИЩО НЕ СИ ЦИТИРАЛ! Пак питам: Какво разстояние е нужно за да спре камион, движещ се по автомагистрала?

Мани ги тия, ако един знае какво точно пише в ЗДП, пък на! Само на снимката виждам 4 груби нарушения на закона. И то не от шофьора на камиона.

Ако пишеш по принцип, вероятно да. Но нашите кат.С, все още, са на много добро ниво.

Ти пък, това са 30 крачки назад, да сложат триъгълника ( ако изобщо имат ) и после 30 крачки, да го приберат. Това е нечовешко усилие Пускат си цветомузиката и са ок. Кой видял, видял.

Това трябва да е името на снимката на статията. 100% необезопасена авария от полицаите и ЩЪКАЩИ УЧАСТНИЦИ ПО ПЛАТНОТО. Фатмаците са абсолютни самоубийци - това говори снимката.