Камион прекосява България за 10 евро, другаде 10 пъти повече
Между 8 и 10 пъти по-малко плаща един камион, който преминава през България, в сравнение с други страни в Европа.
Обратно в новинатаКоментари - Камион прекосява България за 10 евро, другаде 10 пъти повече | Днес.dir.bg
Коментари
Вижте, хайде да си го кажем направо - всички тук се притесняваме, че тези 200млн. ще отидат в джобовете на някой си без нищичко да се направи в замяна. Иначе, технически идеята - електронно проследяване на нарушителите - дава големи възможности, стига да се реализира прилично. Но даже и да стане, електрониката възможности дава, но в кошара не вкарва. От поддръжката и използването зависи много.
Аз се чудя колко от коментиращите карат камион. Камионите често плащат такси, където автомобилите не плащат. Тук транзитните камиони не плащат нищо, в сравнение с таксите в навън. Минаването през австрия с каравана струва колкото годишната винетка в България. Като си купите кило пържоли и го сложите в хладилника, като го изядете ли го плащате, или в магазина? За да се построят по-хубави пътища трябват пари. За да се поддържат, също трябват. Като искаме хубави пътища, някой трябва да ги плати. Голяма част от тия пари ще идват от транзитно преминаващи през страната. Не от нас.
Тия другари големи бизнесмени? Строят път с 80% европейско финансиране, после въвеждат ТОЛ система, която за 10г. превежда 100% от "инвестицията"...в джоба на приятелски "стопанисващи съоръжението" фирми. NO PASARAN!?
Министъра съзнателно пропуска да каже ,че на запад от Калотина се плаща само ако се пътува по магистрала.Никъде не се плаща за първокласни,второкласни и н-класни пътища.И винаги има паралелен безплатен път.
Предлагам ТОЛ таксата за товарните автомобили да бъде следната: 5 стотинки на изминат километър за II клас пътища; 6 стотинки на изминат километър за I клас пътища; 10 стотинки на изминат километър за автомагистрала; В празнични и почивни дни - двойно Съотверно за всички други МПС с ДВГ да бъде 5 пъти по ниска ТОЛ таксата. Електромобилите да бъдат освободени от ТОЛ такса. ТОЛ такса да се плаща и в големите градове като с нея се финансира градския транспорт които трябва да бъде безплатен.
Гърците са го измислили. Влизаш/излизаш от Кулата и след километър е пункта. Щат-нещат - чужденците плащат. След още 5 километра започват гръцките села. Местните жители не плащат ТОЛ такса.
От това село докъде ще стигнеш, тарикат? До другото село. Ако слезеш до Солун пак ще си платиш. Ако се качиш до Кулата - пак плащаш. Няма мърдане - измислили са го.
Миналата година пролетта, магистралата в Австрия беше с повече дупки от българските. И като разстояние е по-малка от българската.
Били сме и ние в Австрия. Магистралите са по-добри и много повече. Да не говорим за местата за почивка, каквито при нас няма. При това само за основните магистрали се плаща с винетка, другите пътища са безплатни а при нас, дори за малък малко пътче трябва да плащаш винетка, която е най-скъпа е Европа.
се събуди от 8 годишен сън! Поредният продажник, зажаднял да се види по някой телевизор...позьор-гербераст.
Най-после да си кажат каква е целта - 40 ст/км. Такава такса ще убие автотранспорта. Дори и най-малкият превозвач, ако минава средно дневна 50 км. излиза, че ще плаща в пъти повече от сегашната винетка, а това няма как да се отрази на цените на стоките. Сегашните превози са на цена от около 15 ст/км, т.е. новите цени ще са поне на 45, ако не и повече. "Министъра" забравя, че в ЕС имаш ТОЛ такса само за част от пътищата, а при нас ще е за огромната част, без черните и тия, които стигат до едно населено място, т.е. тук ще се отрази на всички!
Колкото и да са им блеснали очите за този лелеян милиард годишно, нашите първо да видят за какво точно се плащат тези евра от Ниш нататък. Дир, защо не намерите един щогоде нормален човек да прокоментира тази нова идея на Борисов за грабеж? 200 млн за 10-12 будки с бариерки по АМ Тракия и Марица, и най-много 4 в Северна България на АМ Хемус - всичко това за 200 млн!? Докога тази шайка разбойници ще ни ограбват, и ще ни гледат нахално право в очите?
Само, че строежа на нашите пътищата струва 10 пъти повече, а качеството е 100 пъти по-зле от другаде.
На този мошеник не може да му се вярва. Едва ли тук ще е по-евтино и едва ли няма да бъдат обложени и леките автомобили. За справка: Годишната винетка в Швейцария е 35 евро, а в България е 50 евро. Същото ще бъде и с тол таксите.
Хей, другари, това са изтъркани селски номера, намирисващи на селски тарикатлък! Защото ни е втръснала вечно да слушаме как това било така, онова било иначе, как по нашите географски ширини се плащало по-малко и пр. Но никога досега никой не направи съпоставка с една нормална европейска държава, например Полша, Чехия, не Холандия или Норвегия! Кой ще ми каже-Кой????? Съпоставка и със заплатите, неуважаеми министре! Тези номера не минават вече и пред червените гласоподаватели от третата възраст. Не подценявайте данъкоплатците, господа управляващи. Българите са с волско търпение, но дълго, много дълго помнят и си го връщат - тъпкано!
Г-не ,стига сте се обяснявали.Така е навсякъде.Защо все ние да сем изключение?Въвеждайте я тази Платена система час по скоро.Който не му отърва да ползва БДЖ -товарни превози.Изтърбушиха всичко и нищо не плащат,само богатеят.Баста.
Тоя идиот ,защо не каже колко е винетката за камиони вЛюксембург,Швеция,Дания и Холандия.Там пътищата са на светлинни години от нашите и цената е 8(осем) евро,ако не знае тъпака.
Между 8 и 10 пъти по-малко плаща един камион, който преминава през България, в сравнение с други страни в Европа. Г-н министър, защо не се вдигне 10 пъти таксата/винетката/ за тях.
Такси само за ТОВАРНИТЕ превозки средства. Така всеки тарикат дето плаща 10 лева данък за комбито си като го е писал товарна кола ше се оака здраво.