Коментари - Какво се обърка в опита да се качат и семействата на градския транспорт за по-чист въздух в София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Рабрахме че крадливата хунта на Бойко Борисов не само че краде като за последно, но и е некадърна до счупване на тъпомера. 12 години София стана най-грозната натруфена и противна столица в Европа. Ни градски транспорт става за нещо, ни кола може да се кара нормално.

Проблема е че действат като чиновници. Още не са осъзнали че хората са клиенти на услугата "градски транспорт". Клиента трябва да го убедиш и да му е удобно да ползва твоята услуга, а чиновника иска да те принуди да се съобразиш с "простотиите" които е изобретил.

Естествено системата на капитализма - тя така си работи - опитваме се да спрем другите типове транспорт и да качим хората на нашия - гоним цените на най-скъпата услуга, тоест такситата, който пък гледат от нас - правим невъзможно ползването на най-евтината опция и зорлем бутаме клиентите към най-скъпата, тоест правим всичко възможно пътниците да плащат глоби - влошаваме качеството на услугата до червената линия на търпимост на хората, при това инвестираме в сини зони, зелени зони, забрани за екостандарти за автомобилите, за да отрежем напъна на клиентите да ползват личен транспорт. Което за условията на капитализъм си е съвсем в реда на нещата - оптимизация на производствения процес се нарича, тоест максимални печалби и минимални производствени разходи

Важното е, че София е синя!

цели квартали се пръкнаха без изобщо никаква инфраструктура, улици, камо ли за градски транспорт, но там са новите апартаменти и всички млади ги накупиха. Сега щяли да ги качват на транспорт, как от Ман. ливади и Драгалевци ще се накачат и на какво

Ей затова с колата и газ. Не да ми кашлят 100 човека само докато отида до работа.

Няма как да го убедиш ! Бай Ганьо не се разделя със своята каруца ! Нали трябва да покаже на колегите колко е велик и затова идва с кола на работа ! Това ще се промени само тогава когато Ганьо го задължиш за служебният автомобил да осигури гараж или платен охраняем паркинг ! Да се въведат дневна винетка за преминава в центъра ! И в зависимост колко човека има в колата да се определя цената на винетката ! Колко повече хора има в колата толкова по-ниска цена !

Ограничете старите дизелови автомобили - над 10 години и под евро 1-2-3-4! В КАТ се регистрират всякакви стари таратайки, дори да бълват облаци. Нали купуваха газ анализатори, къде са? Техническите прегледи защо не проверяват за наличие на работещ DPF филтър? Всяка кола минава! Повече стимули за покупка на електрически и нови бензинови автомобили. Сегашните са крайно недостатъчни. Изграждане от адекватна мрежа от велоалеи - сега е почти самоубийство да се кара велосипед. Контрол какво горят в печките в едни квартали.

През последните дни на 2022 имаше съобщение за завишени прахови частици. При положение, че София беше освободена от автомобили, как се случи това? За мръсният въздух в София не са проблем автомобилите, а липсата на вятър, който да създаде течение.

Ганьо !

Положението е следното: "Малиумници и глупаци са на всички постове" Няма нищо , което да е направено както трябва и да бъде в полза на обществото.Кметове, депутати, общински съветници,МВР и т.н на 95% са едни глупави , крадливи , комплексирани човечета без реална идея и възможности.При нормални усливия тези хора щяха да са отхвърлени от обществото а не да взимат решения в полза на него....за съжаление

Па пуснете го без пари и "посланието" ще бъде ясно разбрано. И без това е на дотации, поне щеси спестите разходите за проверяващи, проверяващи на проверяващите, таксуващи машинки, будки за билети, и всичкия останал цирк.

Явно нямаш деца Н/е/ща/ст.ник. Няма какво да добавя повече.

А докато се освободи Сф колко ФПЧ се пръкнаха !

В казармата като бяхме командира беше наредил всеки ден един висш офицер да яде същата манджа като войниците. Как очаквате хора дето не са се качвали на градски транспорт да го направят удобен и атрактивен, дори да имат желание?

Махането на картата за една линия е абсурдно. В прав текст казват на хората: Не ни пука за вас, искаме кеш! Чекирането на вече платена карта е подигравка! Във време, в което всички се опитват да качат хората на градски транспорт вместо на коли, се оказва, че ти е по-евтино да пътуваш сам с кола!!! Тея вéрно трябва да бъдат изметени, ама го казвам без никакви политически пристрастия. На тези им плащаме заплатите през данъците си!

Не помислиха нито за удобство, нито за добра организация, а само и единствено как да ни дерат повече. Защо отпадна зареждането за определен брой пътувания?

щом Дилчев налази системата, всичко се омаза. така стана и с община Студентска, когато беше там кмет, ама после фандъка го скри под полата, че там стана лошо. за касиер става, като батьо си.

Разбрахме само, че в следващите месеци представителят на крадците Георгиев и неадекватния Бонев ще се джафкат предизборно. Единият е зает да осигури краденето като за последно, другият да прокарва безсмислици. Дано се появи трети, адекватен кандидат, че сме го закъсали яко с тия двамата в избора.

Билетът скочи от 1,60 лв на цели 2 лв, това е пладнешки обир....

Спрях да ползвам градския транспорт. Нямам и намерение да го правя! Прекалено сложни направиха нещата!

От СО решиха да изкормят всичко живо - и столичани и гостите. Вдигнаха цените. С билет за 30 мин. до никъде не можеш да стигнеш. Дори с метор не може да миниш от край до край? Няма гъвкавост за избор на линии. Целта е да нправят реално нов данък - за цяла година и после да почната и него да го повишават. Искат да вземат заплати по 5000 лева. А на хората, които карат бусове и трамваи - нищо. Мърсотия и гмеш навсякъде. Тотолна излагация! Но те са най-умни!

Няма как да се случи това което искат и мечтаят, защото масово българина живее в собствен апартамент. Т.е. той ще си живее в Люлин, Младост, Надежда и т.н. независимо от това къде е местоработата му. Ако беше под наем щеше да се мести близо до работното място, за да пътувам по-малко(както е в западния свят). От Люлин до Младост(или обратно) се преживява - 30тина минути с метрото и пристигаш. Ама от Люлин до Надежда? Ами от Дружба до Надежда? От Левски Г до Красно село? Най-голям резултат ще получат с малки автобуси/тролеи/трамваи на кратки интервали(5 минути) и подобрена улична инфраструктура.

Картите за 1 линия трябва да останат. Второ - защо трябва да са персонализирани картите. Ползвала съм такава карта в Истанбул - на определена сума и за определен брой пътувания. Четири души я ползвахме, като си я подавахме на валидатора на входа за метрото. И беше удобно, защото бяхме там само за 1 ден. За какво им е лична информация за нас и на ЦГМ? Бонев да се скрие, толкова много неща не са му ясни на този човек. А имаше амбиции за кмет. Тотално разочарование.

Единствено в Пловдив взеха някакви горе-долу адекватни мерки за намаляване цените на картите. Във Варна и Шопско масово осраха нещата от лакомия и алчност. Във Варна доскоро ти беше по-изгодно да се возиш всеки ден с билети, отколкото с карта - пълно малоумие! Сега не зная как е и не ме интересува......

Трябваше да направят рекламно-разяснителна кампания като тази с цифровата телевизия на Пеевски - "Как да го валидирам туй нещо бе момче, къде да го турна?"

Сочния д-рник на Бонбонев ламти не само за кметски стол

"Експертът признава, че системата не е завършена изцяло, но не е изцяло лоша" Да ви сура у устата и на "експертите", само за това сте - ДА ВИ СЕ СЕРЕ В УСТИТЕ!

Ами от цялата "реформа-дандания" с билетите в софийския градски транспорт, се НАВИРА в очите следното: Цената на билета се вдигна. Алабализъм е билетът аз прекачване в рамките на 30 мин ... само по стечение на някаква случайност можеш да се чекираш два пъти с един билет; и тъй като вероятността да се чекираш два пъти не зависи от пътника, а от разписанието и закъснението на автобуса (трамвая, метрото, тролея), човек почва да се колебае дали да си купи билет от 1.60 лв, или от 2.20 лв. Щото може да се окаже, че трябва да си купи два билета по 1.60 лв = 3.20 лв. И това е при положение, че рече да се откаже да ползва леката си кола, де. -

Ненормална държава, ненормални решения. Имат ли изобщо мозък в глават тези хора ??

Просто ще стрижат повече от работническата класа. А Банго Васил ходи го накарай да има банкова карта и лична карта. При тия цени и валидации, май е по-добре да се возиш гратис и като те глобят ще излезеш на далавера, ако има полицай с тях, иначе просто си тръгваш.

Този за какви семейства говори. Аз сам като пътувам в колата ми е по евтино или същото ако бензина е 3лв/л. след увеличението, което ни го пробутаха с новите правила. Явно много слаби мозъци ума в общинският съвет

С какво ще се валидира семейството? То в България всички сме роднини.. роднина, милиционер, роднина, милиционер, роднина, милиционер.. Българите сме едно голямо семейство.

Като оставим настрана, че промените в цените са в ущърб, повтарям промените на цените са в ущърб на гражданите! Та като оставим това настрана, трябва да ви кажа, че има ред идиотски наслагвания в социума ни, които предопределят неизползването на АДския транспорт по семейному. Основно припятствие в това неизползване е например двойните смени в училищата в големия град. Първа смяна започва в 7,20-7,30ч първия учебен час. Няма сила на този свят, която да ме накара да тътря малкото си седемгодишно дете 30 минути по-рано по замръзналите неизчистени улици, за до кача в претъпкания адски транспорт, за да го заведа до училище в 7,10ч... когато дори слънцето не е изгряло все още! Тъпата юрдечка от самоковските села управлява от десетилетия, на всичкото отгоре уж е била учител!??? И не предприеха нищо, за да разкъсат този омагьосан кръг!? Мога да фиксирам още няколко вододела в живота на градския човек, но какъв е смисълът като никой няма да им обърне внимание?

Високи цени, неудобен транспорт ... ЦГМ отблъсква все едно нарочно хората от обществения транспорт, естествено че всеки, който може ще се качи на кола ...

схемата вече е отработена. насъскваш групи хора да се джафкат и под предтекст, че е за добро - побиваш навсякъде колци, като затваряш 20% от предишните паркоместа. след като няколко месеца е пълно мазало, хората САМИ поискват скъпата синя зона. част от хората се отказват да шофират и минават на градския. следва вдигане на градския и след това пак следва вдигане на синята зона

Е, то е като всичко започнато от СО последните години - то е "хубаво" ама е недовършено ... то не бяха ремонти, ремонти на ремонта,реконструкции, нови булеварди , паркинги, паркове ,вело-мрежа ... всичко е недовършено. Някой може ли да каже 1 нещо, което от СО са завършили в последните години (бонус точки, ако случайно е и наистина хубаво и работещо) ???

бонбонев е жалък педал, заради който фандупкова остана на власт! Мюре, което разсея гласовете против гроб и крадливата им клика!

Няма как да се качат хората в градския транспорт, при условие, че автобусите са през 17 минути. Много често в пиковите часове не спират на спирите, защото закъснявали с графика! Това автоматично означава да си отвисиш на спирката 35 минути. ВЪобще не им пука на СГТ. Отговорът е, че 17 минути били НОРМАЛЕН интервал за София. Има да си чакат хората да слязат от колите.

Дреме му на Бонев, той нали е на другия бряг и няма деца...

от време на време мисе налагаше и купувах билтче за 1.60, сега ми искат 2.20, аз това разбрах, боли ме у я за карти и подобни, няма да се кача повече..

Ама нищо общо с капитализма няма, даже напротив .... Защо в капиталистически Англия, Франция, Холандия , Германия и тнт масово се ползва градски транспорт и правят така че хората все повече да го ползват ?!? И хората са доволни, защото им е по-удобно, бързо и евтино, отколкото с кола ... само че тук е точно обратното !!!

В момента Бонев от Погреби София се крие като мишка. Цялата тази система е въведна по начина по който той искаше. Лобираше като луд с амбиции да стане кмет , сега се погреба сам

въпроса към СО: 1. На въпрос за какво ще бъдат похачрчени увеличните данъци на МПС след като не се строят нови паркинги, преди години, г-жа Фандъкова отговори, че голяма част от тези увеличени данъци ще бъдат инвестирани в подобрен градски транспорт. Подобреният градски транспорт не е факт, но увеличените данъци са факт и са усвоени. По какъв начин собствениците на МПС са стимулирани да ползват градския транспорт сега? С увеличените цени на услугите ли? защо не ползват преференции при закупуване на карти или билети? 2. Каква беше идеята да се ремонтира трамвайна линия No. 5 и да се сменят трамваите, след като в момента, след ремонта, дължината на линията е скъсена драстично? Месеци ремонти, прах и неудобство за живущите около линията, но в момента "видими резултати" - ползваш два трамвая вместо един преди ремонта. 3. Кога цветните ни съграждани ще бъдат проверявани от контрольорите? Не смятате ли, че е доста грозно контрольорите да се заяждат с деца и жени, но учтиво да пропускат важния електорат от гетата?

На "държавата" да ме моделира, насочва (тоест гърби) води само и единствено до още по-голямо озлобление. Отдавна съм разпознал нашата мила "държава" като враг номер едно!

Никой не коментира гратиса и какъв е прихода в сравнение със същия петиод на миналата година въпреки новите цени.

Да добавя аз тогава - до горния регистриран урод, не се размножавай! Ще се пръкнат уродчета като теб.

Всъщност, цялата работа е стоте милиона да не идат зян. Това че реално единственото, което правят е да създават хаос и да изнервят хората е без никакво, ама никакво, значение. На тия хората не са им важни. Комисионните и постовете са. Защо не си гласуват премахване на безплатното паркиране? Защо не се самозадължат да ходят на работа с грАДСКИЯ транспорт? Бонев се гласи за кмет, но по същество е едно леке от новата порция лекета, на които гледаме сеира и ще сърбаме попарата с години.

Освен това не е лошо журналистите да проверят колко хора в София ползват по закон привилегията да се возят безплатно в градския транспорт. Като направят сметката, може и да им просветне защо общественият транспорт в София все е на загуба.

гербавите пак се оср.ха предизборно. То не бяха жълти павета с по 10 сантиметра фуги запълнени с пясък, то не беше тотално мазоло с новите правила за Градския транспорт, които по-скоро ще откажат хората да го ползват, отколкото да ги качат в него. Избори идват хора, мислете преди да гласувате без значение на хартия или електронно и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ГЛАСУВАЙТЕ.