Коментари - Какво се е случило в последните секунди на фаталния полет? | dnes.dir.bg
назад

Какво се е случило в последните секунди на фаталния полет?

В авиосимулатор д-р Недислав Веселинов поема управлението на самолета L-39, с който пресъздава последните маневри от злополучния полет

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Какво се е случило в последните секунди на фаталния полет? | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Недислав? Не думай ...

Само знам , че от двамата достойни мъже не е останало абсолютно нищо.

С моят 30 годишен стаж на шофьор Б категория мога да заявя най-уверено - пилота губи ориентация. В момента когато тръгва надолу от най-високата точка е 100 процента че няма мегдан да довърши лупинга и трябва да завърти самолета на 180 градуса по остта му, корема му да дойде отдолу. Защо не го прави и продължава да изпълнява лупинг един дявол знае. За мен пак казвам си е чиста загуба на ориентация. Явно ни един от двамата не е следил висотомера

Да ги е.... у експертите. Защо никой не обяснява двете просветвания малко преди да се разбие?

Точно така изглежда... ускорението допълнително е оказало влияние.

Пак ще изкарат пилотите виновни, нали не могат да се защитят...

всички правим грешки, само зависи за какво и доколко са фатални.

Да ева, толкова много пилоти тука...

Струва ми се, че бяха отблясъци от слънцето, поради завъртане *свредел( или рязка промяна на посоката. След това самолетът изглеждаше неуправляем. Мисля, че се случи нещо, което е изненадало и двамата пилоти, като загуба на ориентация - не катапултираха.

С всички ни това ще стане в даден момент, колкото и да сме готини сега

Карти не играе. Опитаха се да излязат от траекторията като завартят самолета около оста му. И ЗА СЛЕПЦИТЕ Е ВИДНО ЧЕ ВИСОЧИНАТА Е НЕДОСТАТЪЧНА ЗА ТАЗИ МАНЕВРА.

Само не чакайте чехите да кажат,че самолетът е бил неизправен!

Според мен,управляващият пилот е загубил контрол над самолета.Може би е изгубил съзнание. Разобличителя

само сърфираме в нета

ко искаш да ти кажат чехити ? Явно има няква защита пилота да не може да се катапултира когато самолетът е по гръб и близо до земята щото ракетният ускорител на катапулта просто ще забие пилота в земята.

В предишен коментар казах че 90% от катастрофите са поради човешка грешка. Сега излиза че вероятноста да не е човешка грешка е 5%. До сега при всички катастрофи в България 100% не е била човешката грешка, е ще оборим световната статистика. Като казвам човешка, не значи че само на пилота грешката.

Пилоти. експерти и разбирачи, дал Господ. Само в кварталното кафене се оказа че има 5-6,

идиоти ще минат през медиите сега да разсъждават.

Не е изгубил съзнание, защото вече в ниската част на маневрата започна да изправя самолета. Много ниска квалификация и непознаване на самолета.

Л39 за цена с въображение - 98 милиона долара.

Лупинг на пределно малка висоина е изключител о опасна фигура, дори ако се изпълнява от опитен пилот с акробатичен самолет. Да иззпратиш двама летци, с недостатъчно нальот да изпълнят такава фигура е престъпление. А ако това бъдат двама опити инструктори с близо 1/2 от наличните ти учебно тренировъчни самолети е вече и саботаж. И това след като си убил майор Терзиев и си загробил единия от двата ни летящи и модернизирани Миг-29? Арестуваха ли вече военния министър и началника на ВВС, или ще чакаме следващия курбан?

Цяла статия написана със заглавие “Какво се случи”, а накрая на статията експерта заключва: “ Не знам”.

В случаят,завършека на маневрата не е показател.Ако управляващият пилот е бил добре,защо не е катапултирал? Разобличителя

На разпространени видеяа си вижда малък дрон летящ в зоната на летището. Разпитайте журналистите

Тачно липсата на катапултиране показва, че пилотът владее самолета в тази ситуация. Това означава ниска квалификация.

Лупинг на толкова малка височина е много опасен, по принцип самолета трябва да излезе на същата височина от която започва маневрата, но по всичко си личи че излизането от нея се провлачва и самолета губи тези толкова нужни му 150-200. Това със сигурност знам че се случвало на авиошоута, самолета да не излезе на нужната височина след лупинг и да се разбие. Просто лупинга на тази височина е без резерв е много опасен.

Нашите компуняги а сега първи лизачи на натовски задници са пришпорили момчетата да правят по резки и опасни маневри за да се докарат на новите си натовски господари. В допълнение със суматохата, която е предизвикал главният летец на републиката вместо пилотите да се подготвят за сложният полет са висели до муньо като публика. Пълни боклуци. Шева на ВВС никаква доблест. Да си хвърли оставката. Тежко ни и горко с такива офицери. Нищо не е останало от нашите деди 1885 и 1912.

От видеата се вижда, че това е неизправност на техниката... А дали някой дъртак не познаващ самолета е задал подобна малоумна задача за изпълнение или не е ремонтиран качествено мисля, че никога и никой няма да има смелостта да признае... всичко е окрадено и по шкафчетата, но дано има възмездие за мръсниците, които крадат с цената на човешки животи!

Какъв титан на мисълта. Ти си бил направо умен глупак. Много ги чаткаш тези неща.

Това не е "лупинг". За съжаение сякаш има нещо нередно около секунда след началото на спускането. Причинено от отвличане на вниманието, загуба на ориентация, на съзнание или на работоспособност на управляващи повърхности. Там се натрупва забавяне, или пък просто вече има липса на достатъчно контрол и управление.

За да се коментира нещо, трябва да се знае каква е задачата за изпълнение.Иначе на видеото се Вижда как самолета пада с носа надолу и 10 м. над земята се сети да го вдигне този нос, но беше вече късно да избегне сблъсъка.Явно номера е бил такъв-до последно да изглежда, че самолета ще се забие и хоп в последния момент го извежда нагоре,но само гадаем в случая.

Ако пилота имаше контрол над самолета,нямаше да стигне до там,че да се разбие. Разобличителя

Това съм го виждал и друг път и знам, пък съм видял и прочел по темата малко повече от теб.

Не, не е вярно че от 2-амата пилоти, намирали се приживе в самолет движил се със скорост 38 м\с, не е останало абсолютно нищо, да почиват в мир, живи + здрави

Истинско шоу, но със смърт. Гледам и не проумявам какво става. Че то самолета нагоре изпълнява кривата, а надолу директно в земята. Има нещо неясно, или е станало нещо с пилота, или самолета е станал неуправляем, каквото и да се е случило жалко за воената авиация, жалко да двата човешки живота..

Много поздрави от руското военно разузнаване !!! А вие граждани , лапайте мухи и чешайте косата ...

От обясненията на доктора Недислав Недния не разбрахме нищо.Язък за симулатора, а ние си мислехме, че само футболистите са тъпи.

хмм... сякаш като тръгва надолу, самолетът се завърта около оста си- виждат се два отблясъка, най-вероятно отражение от слънцето, значи самолетът се е въртял докато лети към земята, в един момент въртенето спира и идва опит да се изведе от пикирането, но не достига височината... та защо това въртене?? Светлина на душите на пилотите и съболезнования на техните семейства... Причините ще бъдат установени, някой ще бъде наказан и толкоз.

Нищо странно. Казва се имелан. Целта е самолета да излезе от лупинга в противоположна посока на навлизането. Въпроса е защо направи 2 х360 ° завъртания а не само 1х180°. Разбира се това е мое расъждение и може да не съм прав.

"ВЕРОЯТНА причина е да СЕ Е ЗАКЛИНИЛО УПРАВЛЕНИЕТО - да има проблем с управлението на кормилата... Статистиката показва, че само 5% от авиационните катастрофи са свързани с техниката, а 95% се дължат на човешки фактор." Е, ако ВЕРОЯТНАТА причина се окаже ДЕЙСТВИТЕЛНА, то, в случая влизаме в 5% -тната статистика.

Ако не бяха излезли тия клипове, слабоумници като тоя още щяха да разправят, че пилотите са в неизвестност, самолета леко поопърлен и трай коньо 5 години тъпотии и разследване от полуидиоти. При които идиота е по-добрата половина. Язък за пилотите, че плащат с живота си голямата си любов към летенето. Умираха точно 4-5 секунди.

да идат. Кой луд ще отиде.

ми в последните секунди едни некадърни военни разбиха нашия самолет на стойност няколко десетки милиона, и утре ще ги обявят за герои, като ония предния, и жените им ще почнат да дават акъл и да искат оставки като жената на ониая предишния!

При Имелман в горна точка трябва да обърне през крило и да продължи напред, но точно там самолета губи скорост и подемна сила, след което изпада в свредел и пада като тухла.. ако беше на 3-4000 метра щеше да има време да изправи, но уви..

тъпи, ние българите несме славяни бе!!! а сестрите ти рассияните пък, са варяги! варягите са варварите на рюрик! а рюрик е изрода който дава начарого на рюриковичите!

Копейке, това ли е опоркота? А да кажеш нещо за братята славяни и Сръбско-Българската война? А нещо за братята славяни и защо се бията срещу нашия ген. Колев в Добруджа? А нещо за братята славяни и бомбандировката над Добрич през 1941г. А също и подобни бомбандировки над Русе и потопения български кораб "Струма". Да не продължавам, че е много дълго. Откъде ви намират такива идиоти!

минусите са хубаво нещо, ама докато не си признаем, че всички, от хлебаря, през сервитьора, таксиметровия шофьор, архитекта, лекаря и пилота сме много далече от истинските професионалисти, резултата все ще е същия!

Щом по време на соца огромна ескадрила от 170 самолета са летяли заедно, смятай що народ са били военни летци.

На предишно авиошоу, като беше тук и МиГ ОВТ, мисля, че и елки летяха тогава, и мисля, че са изпълнявали тая фигура безпроблемно. Летя и юрофайтер, и по слаби и т.н.

две жертви в чест на 35 годишнината ни в кочината НАТО. Догодина не правете 36 годишнина, че ще има още фира.