Какви са правата ни при отменен полет?

Въпреки че имат редица инструменти да потърсят правата си, много от хората проявяват апатия и не го правят

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Хахаха скоро не бях чел такава безмислена статия. Хахаха . От заглавия ще го докарваме вече. Автора е класическа 80%- ва извадка на обитаващите ТЕРИТОРИЯТА.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Статия, която в крайна сметка нищо смислено не се казва...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Като знаят каква е правосъдната ни система.... Определено е спестяване на главоболия а не апатия....!?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Най обичам такива компетентни мнения:-) Аз лично два пъти съм имал случай с отменен полет и двата пъти си получих обезщетението по закон без никакъв проблем. Само написах мейл на превозвача с номера на полета и датата, позовавайки се на европейската директива. Номерът на сметката ми написах в мейла и че очаквам обезщетението в приличен срок. Едните минсе обадиха по тел. другите даже не ми и звъннаха - след месец парите бяха на моята сметка. Една приятелка в подобен случай не искаше да се занимава, защото не вярвала че ще вземе нещо - казах и какво да напише в мейл и след месец ме покани ма вечеря защото си била получила обезщетението. Който го мързи един мейл да напише не заслужава обезщетение, сам си е виновен. При проблеми с превозвача по повод обезщетението се задейства комисията по цивилна авиация в съответната страна, тя налага солени глоби на правящият се на луд превозвач. До съд не се стига изобщо.

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.